Auteur Topic: Helena  (gelezen 7478 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Helena
« Gepost op: 6 april 2018, 13:24:08 »
Helena (PSR) - Date met de Babe
Met deze recensie
 

 
DVP-Cataloog
 

#lookalike en van #servicebabe tot #bozebabe.
 
 
Paspoortje


[box title=Helena]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         ca24
[/box][box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,62m - 1,67m
Ogen:         bruin
Model:            slank babe-model, zandloperfiguur
BH:                 B
Kontje:           lekker
 
Tattoo/piercings: 
Haarkleur:      lichtbruin
Haarlengte:    halflang
[/box][box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE Massage
[/box][box title=pro en contra]
+ Servicegericht
[/box][box title=extra info]
Is nu erg boos op me :cry en dus geen herhaling meer :(
[/box]
 
 
Bijzonderheden
 
Ze valt op omwille van haar schitterende figuur, een echte babe met een naturelle uitstraling, een mooi gezicht en bescheiden karakter. Slim is ze ook en je kan er goede conversaties met haar houden (zolang je de fora maar buiten de discussies houdt...). De level van haar service is hoog en erg GFE te noemen, geen opmerkingen over.
 
Naast babe is ze er weer eentje uit de categorie lookalikes, de 'echte dame' zag ik toevallig een paar dagen later wat een bevreemdende interessante mix van gevoelens bij mij teweeg bracht. In eerste instantie dacht ik zelfs bijna dat ze weer voor me stond en wou ik al op m'n stappen terugkeren. Dat het zo van 2 kanten werkt, toont aan dat de lookalike-illusie bijzonder geslaagd was. Te geslaagd, wellicht want ik voelde de ganse avond niet op m'n gemak en moest aldoor aan Helena denken.
 
 
Presales
 
Korte presales want ik was te geil. Deze mooie dame was de eerste van het weekend. We zaten wat apart in de wellness en dat we op kamer zouden gaan werd beklonken nadat ik m'n wensen uitdrukte.
 
 
Kamer
 
24 op de bovenverdieping zoals gewenst. Dit is een groene kamer met ruim bed, een spiegel aan het hoofdeinde en een douche. De kamer is niet te heet, goed verlucht.
 
 
Voorspel & Sex
 
Ik genoot van haar schoonheid, streelde en masseerde haar mooie lichaam. Ze deed alles goed in het voorspel. De seks: zij boven, dan doggy, en ik kwam in deze positie klaar. Ze wisselde het condoom toen we van standje wisselen: ze staat op hygiëne en dat is positief. We praatten nog wat na en verlieten rustig de kamer. Ik had de indruk dat er een goede verstandhouding was tussen ons maar wellicht is dat niet helemaal waar van haar kant.
 
 
Afsluiten
 
Ik was mijn bandje met sleutel in de kamer vergeten en ze ging die nog speciaal halen. 50€ afgerekend, ze verwachtte blijkbaar een tip maar dat had ik niet (allemaal 50€ en 100€-briefjes). Ze verdiende het wel, maar goed, ik had effectief niets 'extra' bij onder de 50€, zelfs geen kleingeld. Naar waarheid gezegd dat ik dat niet had maar ze geloofde me niet zo.
 
 
Antisales
 
Geen aftersales, en uiteraard antisales toen ze concludeerde dat ik een schrijvende beer ben. Daar vertelde ze de andere dames honderduit over. :banghead:
 
 
Fazit en Score
 
Een dame waarmee geen herhaling zal zijn harentwille. Desondanks een 8 / 10.
Gewoon erg jammer, dit incident en kan het haar niet eens kwalijk nemen ook. Het maakt een 9 voor de totale ervaring quasi onmogelijk in neutrale zin wel verdiend in 't algemeen, de GFE was goed geweest tot dat moment. :cry
« Laatst bewerkt op: 6 april 2018, 13:33:04 door Vazkor »