Auteur Topic: Anca  (gelezen 7540 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Anca
« Gepost op: 6 april 2018, 13:27:52 »
Anca (PSR) - Supertijd met Anca
Met deze recensie
 
 
Paspoortje
 

[box title=Anca]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Duits, Engels
Leeftijd:         22-25 gok ik
[/box][box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m - 1,65m
Ogen:            bruin
Model:            normaal
BH:                 B
Kontje:           lekker
 
Tattoo/piercings: 
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    halflang
[/box][box title=DIENSTEN]
NMC, PMC, Zoenen, GFE, Massage, Aftrekken, Rollenspel
[/box][box title=pro en contra]
+ Lief meisje, gfe
[/box][box title=extra info]
Zeer goede aftersales gehad
[/box]
 
Bijzonderheden

 
Mooi meisje, normaal figuur, geen dikkertje, ook niet slank: normaal. Een lief karakter en was in voor alles wat ik graag had en had er zelf pret in (hoop ik). Na Helena ben ik niets meer zeker.  :017:
 
 
Presales

Korte presales, we lagen naast elkaar in de sofa van de grote 'danszaal' aca living tot ze me helemaal zot maakte.  :))
 
 
Kamer

Van alle kamers alweer kamer 24 toevallig, op de bovenverdieping. Dit is een groene kamer met ruim bed, een spiegel aan het hoofdeinde en een douche. De kamer is niet te heet, goed verlucht.
 
 
Voorspel & Sex

Dit verliep zoals bij Helena, alleen bleef hetzelfde condoom aan en werd er meer van standje gewisseld tot ik in doggy ongelofelijk heftig klaarkwam. Er was weinig tijd over om bij te praten of een muziekje te luisteren. Tot m'n verrassing stelde ze voor dat later in de club te doen en zo geschiedde.
 
 
Afsluiten

We sloten rustig af en aan de lockers gaf ik haar 50€. Toen ik dacht alleen te zijn en een andere dame verderop teveel bezig was aan haar locker (ja daar zit hier het gevaar, de dames-lockers zijn hier ook), schreef ik Anca's naam op en stond Helena ineens achter me.
 
 
Aftersales

Deze zijn van de beste die ik heb gehad: we luisterden zeker voor een lange tijd naar haar lievelingsnummers, gezellig in de wellness in een van de zetels. Later zaten we nog samen met andere dames in de rokersruimte.
 
 
Fazit en Score

Een superdame voor mij, met GFE, goede seks, en goede klik: 9,0 / 10
 
Herhaling zeker aanwezig.
« Laatst bewerkt op: 6 april 2018, 13:33:21 door Vazkor »