Auteur Topic: Bella (Roemeense)  (gelezen 34796 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Bella (Roemeense)
« Gepost op: 23 april 2018, 19:19:26 »
Naam: Bella
Nationaliteit: Roemeense
Leeftijd: 25
Lengte: 1.55-1.60
Postuur: slank
Borsten: A natuur
Tatoeage: Ja
Piercing: Ja
Haar: Zwart lang
Taal: Engels (goed)
Extra info: oa ex-LR, makkelijk te herkennen aan het spleetje tussen haar tanden.

Bella and the Beast

De afgelopen weken was ze me al opgevallen en we hadden elke keer wel oogcontact maar tot een nadere kennismaking was het nog niet gekomen tot gisteren. Ik stond in het rokershok toen ze ook binnenliep. Ze stond aan een tafeltje naast de mijne en knoopte een gesprekje aan. Er kwam nog een dame binnen die bij haar ging staan en tegen haar begon te praten. Ik zag haar twijfel en besloot het gemakkelijk te maken door naar binnen te gaan. Even later kwam ze ook de bar in lopen. Ze zette haar tasje op haar gebruikelijke plaats en keek rond. Toen ze me zag kwam ze mijn richting uit en kwam langs me zitten. Een beetje dollen en Bella was vastberaden om het beest in mij te temmen. Ze stelde de kamervraag en voor ik ook maar antwoord kon geven trok ze me van de bank af. Onderweg pakte ze haar tasje en na enkele minuten wachten was er een rokerskamer vrij.

Haar een massage gegeven zodat we elkaar beter konden leren kennen. Al snel werd duidelijk dat ze een lieve en rustige dame is met een leuke gekke kant. Ze beet me speels in tepel en oorlel waarop ik opmerkte dat ze waarschijnlijk uit Transylvania kwam. Ik zat er niet ver naast en langzaam ging ze naar beneden om aan een rustige, gevoelige BJ te beginnen waarbij ze ook pogingen waagde om hem helemaal in haar mondje te laten verdwijnen. Heerlijk sensueel speelde ze met haar tong met de gevoelige plekjes die ze moeiteloos wist te vinden. Ze legde zich na een tijdje op me en er volgde een voorzichtige pussy slide variant. Het rubbertje werd aangebracht en in cowgirl kwam ze op me. Ook nu weer lekker slow en sensueel totdat het orgasme erop volgde. Rustig samen een sigaretje gerookt en wat nagebabbeld om na anderhalf uur zeer tevreden de kamer te verlaten.

Ook na de sessie een knipoogje of een kushandje. Een herhaling hing in de lucht echter werd ik gekidnapt door Jessica Rabbit. Er zal zeker een vervolg plaats vinden. Voor de liefhebbers van een rustige GFE-sessie een aanrader en aanwinst voor het sprookjesbos.

Offline Giodude

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 18
    • Bekijk profiel
Bella (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2018, 16:35:12 »
Zij kwam bij mij zitten toen ik op het terras zat. Hoewel ik meteen aangaf dat er nog geen kamergang inzat bleef ze rustig een praatje maken. Iets wat zich later nog een keer herhaalde. Na een rondje wellness liep ik de bar in en zag Bella net met een andere dame naar buiten lopen. De meeste van de overige dames hadden zich inmiddels al gediskwalificeerd. Ik liep naar buiten en tikte Bella op de schouder. Ze was duidelijk verrast dat ik naar haar toe kwam. Ik vroeg haar of ze na haar sigaret tijd voor me had. Ze drukte hem meteen uit en we gingen voor de sleutel.

Op de kamer haar aangegeven dat ik niet van haastwerk hield en dat we minimaal een uurtje zouden blijven. Ze nam de tijd om op verkenningstocht te gaan en vroeg herhaaldelijk of alles naar wens was. Het resulteerde in een heerlijk uurtje waarin ze gaandeweg steeds losser kwam. Tevreden de kamer verlaten.

Ook na de sessie had ze oog voor mij middels een knipoogje, kushandje of een kort praatje. Later op de avond was ik de bar even ontvlucht en zat op een bankje bij de Kino. Bella kwam voorbij en vroeg hoe mijn dag was. Ze kwam erbij en legde zich tegen mij aan. Ik zei haar dat zij tot nu toe het enigste hoogtepuntje van de dag was geweest. Enigszins verwonderd keek ze me aan. Ze vroeg of ik nog plannen had en zei haar dat ik twijfelde om naar huis te gaan. Ondeugend keek ze me aan en zei dat als ik met een zeer goed gevoel naar huis wilde gaan ik nogmaals met haar naar de kamer moest gaan. Ik had me voorgenomen niet te herhalen met een dame op dezelfde dag, maar de overige dames konden me niet bekoren en Bella had het zeker verdiend. We besloten een vervolg te geven aan onze eerdere sessie.

Nu ze al wist wat ik lekker vond ging ze meteen daarop voortborduren. De hele rambam kwam voorbij en we genoten beiden volop van ons samenzijn. De eerste sessie werd overtroffen en na een uurtje zeer tevreden de kamer verlaten.

Bella was een oase in wat voor mij een dorre woestijn was. Als ze haar haren heeft opgestoken ziet ze er veel mooier uit dan wanneer ze haar haren los heeft. Nu zal ik YY niet frequent bezoeken, maar mocht Bella aanwezig zijn dan is het voor mij wel een zekerheidje voor een geslaagde sessie.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Bella (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 5 juli 2020, 11:53:54 »
@ Sixsens

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Bella (Roemeense)
« Reactie #3 Gepost op: 17 augustus 2020, 21:23:33 »
Op het terras (lees ligbedje) met een aantal beren aan het lunchen. Bella zette zich aan de tafel ietsjes verderop en al spoedig had ze mij opgemerkt. Ik kreeg een kusmoel van afstand van haar prachtige roodgestifte lippen. Nadat ze haar koffie ophad kwam ze onze kant uit en vleide zich op een ligbedje. Beetje bijkletsen en we legden even de agenda's naast elkaar. De vorige twee keer was het niet tot een intiem samenzijn gekomen en we waren van mening dat driemaal toch echt niet kon. Zij zou vroeg naar huis gaan, dus de oplossing was makkelijk. Zij wilde even aan haar lichaamskleur werken. Bovenstukje ging af en ze pakte mijn hand voor een APK keuring van haar borsten. Ze wilde laten voelen dat deze inmiddels zachter waren geworden.

Na een kwartiertje waarin ik mijn aandacht verdeelde tussen haar en de beren vond ze het wel tijd geworden. We rookten nog een sigaretje en gingen voor de sleutel. Ze kwam terug met 4 en ik dacht oei, maar het bleek dat ze de nummering veranderd hebben en was het oude 3B. Blijft toch heerlijk om achter zo'n lijfje de trap op te lopen. Ik zette een zomers playlistje op en ze begon met haar kontje tegen mij aan te dansen. Ze vroeg of ik had gemerkt dat ze afgevallen was. Ik kon niet anders dan dat te beamen. In Samya leek het erop alsof ieder pondje naar haar kontje ging, maar ze heeft nu haar YY-figuurtje weer terug.

Ze wilde de massage na de sex en na wat strelen en tongzoenen nam ze het heft letterlijk en figuurlijk in handen. Het kostte niet veel moeite om hem fier overeind te laten staan. Ze daalde af en begon aan de BJ. Ze weet precies hoe deze te doen bij mij en de wetenschap dat dit mijn eerste kamertje was ging ze uitermate geraffineerd en sensueel te werk. Dik een half uur genoten van haar orale vaardigheden, waarna ze in cowgirl op mij kwam. Schilpaddentempootje om het genot te verhogen. Wat varianten op deze positie de revue laten passeren om dan het tempo op te voeren tot the big bang. Wat plaatselijke schoonmaakwerkzaamheden en de resterende tijd haar gemasseerd. Hierna nog samen gedoucht.

Bella staat garant voor een heerlijke/zeer goede/geweldige kamergang. Voor mij een zekerheidje. Altijd in voor een praatje en dolletje. Nooit kwaad als je haar een keertje overslaat omdat ze weet dat er altijd een volgende keer is.