Auteur Topic: Aarschotstraat café le Nana Sofie/Sophia (Albanese)  (gelezen 7800 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Aarschotstraat café le Nana Sofie/Sophia (Albanese)
« Gepost op: 24 april 2018, 19:18:53 »
Naam: Sofie/Sophia
Nationaliteit: Albanese
Leeftijd: 20 jaar
Lengte: 1.55-1.60
Postuur: normaal
Borsten: B natuur
Tatoeage: nee
Piercing: ja
Haar: halflang blond haar uit het potje
Taal: Engels (redelijk tot goed)
Extra info: Type teenie tuinkabouter met een hoog stuitersmurfgehalte.

Nadat ik een drietal weken eerder voor het eerst een bezoekje aan de Aarschotstraat had gebracht ben ik daar afgelopen vrijdagnacht wederom beland. Ik was na het werk op bezoek gegaan bij een vriend die dicht bij Brussel woont. Nadat we wat gegeten hadden en zich bij hem thuis opgefrist en omgekleed hadden besloten we het Brusselse op te zoeken om ons van de calorieën te ontdoen die we eerder hadden opgeslagen. Het was aanmerkelijker rustiger dan 1e Paasdag wat betreft wandelaars.

Een eerste tourke langs de ramen liet veel lege stoelen zien en hield dus in dat het fuck time was. We besloten hem een tweede maal helemaal af te lopen en her en der waren al wat meer vitrinekes gevuld. Miss Sunny Beach die destijds een verpletterende indruk op mij had achtergelaten zag er ditmaal beduidend minder uit. Toen we bij café Milord langs liepen zag ik een prachtige dame staan. Waar je vaak ziet dat de dames hun best fake smile tevoorschijn toveren was het bij haar niet het geval. Een ontwapende en oprechte glimlach waar zelfs de tandpastaproducenten jaloers op zouden worden. Mijn hart sloeg een keer over en mijn maat zei dat het hem telkens weer verrast hoe de dames op mijn "boeventronie" zoals hij het altijd noemt reageren.

Toen we terug liepen was ze helaas bezet en in de daarnaast gelegen café le Nana zag ik een teenie tuinkabouter die al snel een hoog stuitersmurfgehalte ten toon spreidde. Ze deed de gekste dingen om mijn aandacht te trekken en dit zorgde voor een grote glimlach op mijn gezicht. Mijn maat wist echter dat ik mijn zinnen had gezet op haar buurvrouw en stelde voor dat we even een rondje Avenue Louise deden om de tijd te doden.

Bij terugkomst bleek ze weer bezet en dat grappige meiske daarnaast deed wederom een poging om mijn aandacht te trekken. We besloten om nog eenmaal de hele straat af te lopen en op de weg terug te kijken of ze nu wel vrij was. Het lot was me niet gunstig gezind. We besloten naar de auto terug te lopen. We hadden ons echter mislopen en toen we terugliepen bleken we dichtbij de Milord te zijn. Ik zei dat ik snel nog ging kijken of ze nu inmiddels vrij was. Ik moest eerst echter langs le Nana en de kleine blonde zag haar kans schoon nu ik alleen liep. Ze trok de deur open en begon een praatje. Ze stelde zich voor als Sofie/Sophia en op mijn vraag waar ze vandaan kwam antwoordde ze Albanië. (Ik heb een waanzinnig zwak voor Albanese dames.) ze vroeg "not good" waarop ik antwoordde "no perfect". Ik stond voor een duivels dilemma. Mijn doel was eigenlijk haar buurvrouw bij Milord. Ik zei dat ik even ging checken waar mijn vriend uithing. Bij Milord zag ik haar niet en besloot door te lopen. Ik appte mijn maat dat ik bij een dame binnen ging. Hij vroeg Milord? Toen ik zei dat ze bezet was volgde al snel blondje ernaast.

Ik liep terug naar haar raam en heel demonstratief draaide ze haar hoofd weg in een poging playing hard to get. Toen ze terug draaide haalde ik mijn schouders op zei ok en deed alsof ik wegliep. Ze sprong van de stoel en opende snel haar deur. Met een "I knew you would come back" begroette ze me gevolgd door drie zoenen. Ik werd naar de kamer gebracht om me uit te kleden terwijl zij zich ging wassen.

Bij terugkomst kreeg ik de hele menukaart aan opties tegen welke prijs te horen. Ik zei haar dat ik eerst eens wilde zien waartoe ze in staat was. Ze verspeelde geen tijd en ik werd op bed gedirigeerd. Haar handje ging gelijk in de aanval en toen mijn lid naar haar tevredenheid overeind stond werd deze voorzien van een jasje. Er volgde een goede pijpbeurt waarbij ze niet schuwde deze langs haar amandelen te schrapen. Blijft toch een waanzinnig beeld om zo'n mooi koppie los te zien gaan. Tussendoor bleef ze ook dollen en als een antwoord of reactie haar niet zinde beet ze er plagerig in. Madammeke vond het tijd dat er duchtig geneukt werd en nam in cowgirl plaats. Ze deed dit echter in een moordend tempo en had gelukkig snel door dat dit nul effect op mij had. Ze pakte een nieuw condoom en pijpte hem opnieuw totdat hij weer in vol ornaat was. Wederom besteeg ze hem en zei dat we ditmaal voor de "make love" variant zouden gaan. Ze buigde voorover en duwde haar prachtige teenie borst in mijn mond. Ze liet me rustig en diep stoten en werkte goed mee met haar bekken zodat na enkele minuten het rubbertje gevuld was en triomfantelijk lachte ze me toe. Mijn eerste zaadje in België was geplant.

Tijdens het aankleden bleven we dollen en ze zei dat ik bij een volgend bezoekje aan de Aarschotstraat alleen nog maar naar haar mocht komen aangezien we nu getrouwd waren. Met drie kussen afscheid genomen.