Auteur Topic: Isabella  (gelezen 28621 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Isabella
« Gepost op: 24 april 2018, 19:59:06 »
[box title=Isabella]
Land:             Roemenië
Taal:              Duits/Engels
Leeftijd:         ongeveer 22
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60 m ongeveer zonder hakken
Model:            slank
BH:                 B
Kontje:           lekker
Haarkleur:      blond
Haarlengte:    korter kapsel
[/box]
[box title=DIENSTEN]
Ik weet dat niet.  Van horen zeggen tongzoent ze, kust ze lekker, is ze lief, pijpt ze zoals het hoort en neukt ze lekker mee.  Het zou een aanrader zijn en ze is veruit de mooiste in PSR.  [box]

[box title=extra info]
Als ze niet bezet is, ligt ze op het schommelbed.  Ze haat recensies.  Afwezig op zondag en maandag.
[/box]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Isabella
« Reactie #1 Gepost op: 24 april 2018, 20:14:54 »
Zwei Fakten die sollten geändert werden, da ich Sie am Sonntag 22.04. sah
und auch gesprochen habe.

--Isabell(a) ist gute 3 Jahre älter, also 25 ( oder doch 26?)
--die Haarschnitt ist lang, auf dem Weg zum Popo

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Isabella
« Reactie #2 Gepost op: 25 april 2018, 13:09:53 »
Zwei Fakten die sollten geändert werden, da ich Sie am Sonntag 22.04. sah
und auch gesprochen habe.

--Isabell(a) ist gute 3 Jahre älter, also 25 ( oder doch 26?)
--die Haarschnitt ist lang, auf dem Weg zum Popo

vanKees

Lieber Admin, die Angaben zu Isabell(a) beziehen sich auf die Frau im
Samya.
BITTE löschen. Danke

vanKees

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Isabella
« Reactie #3 Gepost op: 25 april 2018, 19:48:29 »
Bij nader inzien zou het kunnen kloppen dat ze ongeveer 25 is maar haar tot op de schouders is niet tot aan de kont en overigens staat ze vandaag nog steeds op de aanwezigheidslijst in PSR.  Ze heeft ongeveer 3 jaar in Finca Erotica gewerkt  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
Isabella
« Reactie #4 Gepost op: 25 augustus 2018, 00:35:32 »
Knap lijfje, knap wijfje liep voorbij. Mijn nekspieren moesten even strekken en ze kwam als eerste op mijn todo lijstje. Ik denk dat ze niet snel zelf komt contact maken maar in LivingRuimte gaf ik haar toch genoeg aandacht zodat ze na een ommetje bij mij in de zetel belandde. Ik wou al onmiddellijk de kamervraag stellen maar uit beleefdheid maar eerst een babbeltje. Gesprek verliep vlot en aangenaam.
Ze speelde wat met piemelmans en die kwam glunderend vanonder de badjas vandaan en genoot van de attentie.

En? Vroeg ze. Duhh kamertje natuurlijk antwoorde ik en we liepen naar de receptie.
We verdwenen in het eerste kamertje wat we tegenkwamen.
Eerst lekker zoenen en dat ranke lijfje verkennen. Ze houdt wel van een licht kinky kantje maar dat moet je zelf maar ontdekken.
Haar blowjob was subliem, fucking hell lekker diep. Piemelmans kreeg een uitnodiging en ging op visite en niet lang later kotste die alles eruit. Gelukkig had die zijn bavettje om.
Nog twee minuutjes over en nog wat info uitgewisseld voor we van de kamer gingen.
Bij het buitenkomen van de kamer gaf haar vriendin aan dat ik best wat ruig met haar mocht zijn. Misschien volgende keer eens polsen naar haar wilde fantasieën.

Herhaling zeker en vast.

Extra info:
Tatoe     : Nee
Piercing : Navel

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Isabella
« Reactie #5 Gepost op: 2 mei 2019, 20:42:18 »
ISABELLA (PSR) - Fun met de mooiste Bunny
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=ISABELLA]
Land:             Roemenië
Taal:              Roemeens, Engels, Duits
Leeftijd:         ca23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m60
Ogen:       bruin
Model:            slank
BH:                 Eerder A, bijna B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings:   Navelpiercing
Haarkleur:      geblondeerd
Haarlengte:    tot schouders
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE Massage Rollenspel
[/box]


Uiterlijk

(Ge)blond(eerde) haren, type 'deketmeid', een mooi slank jong poppetje met een sympathieke uitstraling en uitnodigende lach en deugnietogen. Deze dame was bij verre de mooiste van de ganse toko.


Karakterschets

Giechelige meid, jong, fris en verrassend service-gericht. Ze heeft een paar jaar in Finca Erotica gewerkt, onder dezelfde werknaam weet ik niet. De service in FE is ook doorgaans okay dus we weten waar het van komt. Goede vriendin van Alice aka 'Miss Romania' met wie ik 2 jaar terug was geweest en die ondertussen in het Frankfurtse zou zitten. Ze is zeer speels en correct met alles, kon er goed mee praten en kan je samen met lachen en uitbundigheid is haar niet vreemd. Ze is los van karakter en klanten loeren draaien zoals we dat helaas van optick ficks kennen, is haar vreemd. Ik heb me kortom positief laten verassen.


Presales

Ik wachtte langere tijd eer met haar te gaan om niet te snel mijn kruid in haar te verschieten, de club was rustig en er was voldoende tijd om ze beet te pakken. Toen het tijd was, was ze verdwenen en ging ik met Aleria. Later zat ze met deze dame, Daria en nog eentje samen op het grote bed in de wellness en ik nam mijn kansen waar. Ook zij was al goed ingepraat dus veel hoefde ik niet meer te zeggen. We gingen voor een kamer op de bovenverdieping.


Kamer

22, de mooie rode kamer met douche.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Optick Fick en als cadeau verassend goede service! Het werd een speelse sessie met de mooiste bunny van de club.

2) Duur:
30min

3) Communicatie en klik:
Erg goed, beter dan ik dacht en ze wist me goed aan te voelen. We konden goed opschieten, deze meid verwent haar klant.

4) Betrokkenheid:
Super betrokken, niet zozeer 'dominant' maar speels, zij kent de definitie van plagerige verleiding goed uit te spelen en haar dominante rol met een lichtheid en humor te vrvullen.

5)Sessie:
Een lang supergoed voorspel ontrolde zich en het body-to-body-contact was erg goed, we knuffelden, tongzoenden, kusten en hielden elkaar goed vast. Deze dame kon ik wel indrinken met mijn ogen: haar perfect slanke leest, haar plagerige ogen, ze is het soort dame dat ik nu te vaak mis in de clubs. Ze bewoog sierlijk met haar buik heen en weer, kronkelde met haar lichaam als ze me strak aankeek en mijn fantasie tilt deed slaan. Dan hield ik het niet meer en nam ze in m'n armen. De seks met haar was nu gelukkig niet te kort en ik werd zalig door haar bereden terwijl ze me verder verleidde en ik mijn handen maar over haar mooie zachte glooiingen liet gaan. De vrijsessie was voldoende uitgebreid en ik kwam zalig klaar. We spraken nog na, douchten ons samen. De tijd was iets minder dan een half uur want de dame had nog een afspraak met een andere klant wat later bevestigd werd: geen excuus om vroeger te stoppen dus.

6) Extra vermeldingen:
De dame was zelf erg enthousiast over onze sessie en vroeg wanneer ik al weer zou komen. Helaas zal dat nog een heel tijdje zijn want erg vaak kom ik niet in de Hyenaclub (nu zònder Hyena...).


Afhandeling en betaling

50€ en een kus van de juf


Aftersales

nauwelijks want de club was aan het leeglopen en na haar volgende klant was haar werktijd voorbij.


Fazit en Score beleving

Een verrassend goede sessie met een beeldschoon poppetje verdiend een grote score en het herhalingsgevaar is best groot!

Belevingsscore: ****
« Laatst bewerkt op: 2 mei 2019, 20:48:39 door Vazkor »