Auteur Topic: Schepenvijverstraat 21/1 - Monica  (gelezen 7652 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline kslover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Schepenvijverstraat 21/1 - Monica
« Gepost op: 29 april 2018, 11:37:24 »
Tijdens mijn wandeling merkte ik plots een klein pittig meisje op in de ramen van Bar Vogue.  Effen kennisgemaakt en haar vriendelijke uitstraling lokte mij naar binnen.  Ze is afkomstig van het Oostblok(Roemenië), of wat had je gedacht en haar werknaam is Monica. Het financiële afgehandeld, we ontdeden ons beiden van onze kledij en vervolgens op het bed gaan liggen. Monica begon mij zachtjes te strelen en ik op mijn beurt begon haar kleine lichaam eveneens te betasten.  Ze heeft een strak lichaam met kleine stevige borstjes.  Volgens mij doet ze wel wat fitness oefeningen.  Haar huid is echt fluweel zacht.  Ze nam het CD en begon mij zachtjes te pijpen.  Intussen mocht ik haar overal aanraken en in standje 69, zij bovenaan, kon ik haar heerlijk fris ruikend poesje beffen.  Ik was nu totaal opgewonden en wilde haar absoluut berijden, of beter gezegd zij mij.  Ook hier liet ze zich van haar beste kant zien en voelen.  Het duurde dan ook niet lang vooraleer ik mijn hoogtepunt bereikte. Vervolgens ons een beetje opgefrist aan de lavabo.  Ik zal haar zeker nog wel eens bezoeken.  Het verwondert mij dat ik hier nog geen topic van haar heb gevonden of het moet zijn dat ik deze niet heb opgemerkt.