Auteur Topic: Wendy (Roemeense)  (gelezen 6356 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cheasehead

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 81
    • Bekijk profiel
Wendy (Roemeense)
« Gepost op: 6 mei 2018, 12:29:34 »
Nadat ik een paar keer een rondje sauna had gedaan en de zon aanbeden had liep ik door de bar ruimte en werd ik bij mijn berenvel naar bedenken getrokken om op de bank naast Wendy te gaan zitten. Had een leuk gesprekje gehad waarbij ze me maat haar grote bruine puppy ogen bleef aankijken. Op zich had ik wel zin in een kamertje ondanks dat het niet helemaal mijn type was, maar mijn natuurlijke beren instinkt gaaf aan dat het wel oké zat met haar.
Zeis overigens niet Italiaans, want ik had haar al snel ontmaskert tot Roemeense, omdat ik een klein beetje Roemeens babbel.
Op de kamer gingen de kleertjes uit en deze dame heeft een wat gevulder lichaam dan die slanke Roemeense dennen, maar op zich niet storend.
Eenmaal op bed nam mevrouw mijn plasser in haar mondje en begon ze met haar mondelinge examen. Waar ze bij mij voor is gezakt want er kwam te veel handwerk aan te pas en de plasser ging verdween maar minimaal in haar mondje.
Op naar het neuk werk wat op zich wel oké was maar ze wilde geen doggy , maar wel heerlijk klaargekomen in missio, omdat ik zo geil was.
Eindconclusie; leuk en aardig vrouwtje in de bar maar op de kamer niet zo geweldig en achteraf