Auteur Topic: FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)  (gelezen 91529 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Gepost op: 8 mei 2018, 07:01:45 »
Anfahrt

[attachimg=1]

Preise

[attachimg=2]
[attachimg=3]

Wie finde ich die Frauen?

[attachimg=4]

Nächstes Event

[attachimg=5]

Zu dieser Party haben ein Kumpel und ich vor, uns mal den Club anzuschauen und den ein- oder anderen Edelstein zu finden. Vielleicht ist auch ein Juwel darunter?!?!

vanKees



Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #1 Gepost op: 8 mei 2018, 07:08:29 »
Club+Hotel Aktion noch bis 30.05. !!!!!!!

[attachimg=1]

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #2 Gepost op: 22 juni 2018, 06:52:53 »


vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #3 Gepost op: 22 juni 2018, 06:54:21 »


Und ein paar bekannte Mädels findet Mann dort auch vor Ort!!!

vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #4 Gepost op: 16 juli 2018, 15:30:01 »


vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #5 Gepost op: 30 juli 2018, 07:02:15 »


vanKees

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #6 Gepost op: 31 juli 2018, 16:56:24 »
Und hast du den Club schon besucht?

Ik hab leider keine Berichte über diesen Club finden können.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #7 Gepost op: 28 augustus 2018, 10:54:50 »


vanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 418
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #8 Gepost op: 5 november 2019, 02:29:40 »
GORDON

Op de 4e woensdag van de 10e maand stond er een lange rit van 625 km voor de boeg. Relaxter zou een club zijn die meer in het midden ligt tussen Oase en Wellcum. Maar Sakura was het meer dan waard om daar de tussenstop te hebben gedaan.

Voor vertrek richting Oostenrijk had ik al gespot dat tanken daar een schijntje zou zijn met gemiddeld 1,24. Aangezien ik nog voldoende in m'n roestbak zou hebben om in de buurt van m'n bestemming te kunnen komen, skipte ik de Duitse stations. En zowaar, ik kwam aan bij volgens mij een lokale benzinestation en betaalde slechts 1,15 voor Euro 95. Ik wou dat ik een paar Jerry cans bij me had gehad...

Vanuit de benzine station was het nog maar een klein stukje naar de club. De tent ligt op een wat afgelegen terrein. Google maps wist me er niet voor de deur te leiden, maar gelukkig stond er een groot bord met Wellcum en een pijl. In luttle momenten stond ik op de al best volle parking. Vele heren met trolleys*liepen richting de receptie. Best een aparte aanblik. Maar dit komt dus doordat de club ook een hotel heeft. Erg relaxt om niet 's nachts nog een taxi te hoeven laten komen of met een paar glazen op nog naar je hotel toe te moeten rijden.Gezien de hoeveelheid trolleys en de eerder geziene foto's van de kamers, geen slechte combi.

Ik achter de meute aan en bij de receptie aansluiten. Dat ging minder soepel dan gedacht. De lui met trolleys moesten zoals bij een hotel inchecken, ipv met sleutel en badjas doorlopen.*Gelukkig kwam de chef bijspringen. Entree betaald (ik moet geen lonely planet schrijver worden, want meer dan de helft van de details ben ik alweer vergeten, weet even entree niet meer) en kreeg alleen een sleutel mee. Nadat in de kleedruimte geen badjassen te vinden waren (wist ik veel of die in Oostenrijk standaard in de kleedruimte te pakken waren), ik weer terug naar de receptie waarna ik alsnog een badjas mee kreeg.

De lockers waren vrij basic, op hun sleutels na. Voor de locker heb je namelijk een chip om em open te krijgen. Daarnaast heb je een normale sleutel waarmee je een kluisje met hetzelfde nummer nabij de bar kunt open maken. Beetje omslachtig, want zoals bij Sakura 1 normale sleutel voor zowel locker als kluisje vind ik handiger. Maar het kwam voor mij nu goed uit. Het sleuteltje kon ik namelijk van het bandje met de chip los krijgen. Zo kon ik de sleutel aan m'n eigen hanger zetten en de chip in het kluisje achterlaten. Tot zover de nonsens over sleutels...

Na een douche in de kleedruimte liep ik voorbij de kluisjes de bar in en werd even overdonderd door de hoeveelheid schoonheid. De bar ruimte is best fors, maar door de massa aan mensen leek het kleiner. Daarbij kwam dat na Oase en Sakura (waar restaurant en bar in 1 stuk is) mijn perceptie anders is. Maar dus ook de hoeveelheid schoonheid. Ik schat dat er overdag tussen de 40 a 50 dames waren. Vanaf een uur of 6 kwamen er nog een groep bij. En ruim meer dan de helft van de dames vielen kwa looks wel in de smaak.*De populatie heren was er ook goed vertegenwoordigd met ik schat rond de 50 a 60 man. Opvallend was dat 90% ofzo Italiaans is of het sprak. En je geen verdwaalde Aziaat of Afrikaan tegenkwam. Niet zo verwonderlijk zo dicht bij de Italiaanse grens en afgezonderd van de buitenwereld. Hier kom je niet zo makkelijk met het OV. (Weet overigens niet of ze misschien een pendelbus naar een station* ofzo hebben.)

Maar dat dus voor midden in de week. Ik wil niet weten hoe het er in het weekend wel niet zal wezen... Een hoop dames liepen er overigens fkk of topless rond. Een deel (en niet alleen de olietankers) pareerden in fraaie setjes.

Voordat je de bar ruimte in gaat loop je eerst nog langs de VIP kamer. Een zeer grote kamer met o.a. een eigen sauna, jacuzzi en natuurlijk een bed. Er was toen een fotoshoot aan de gang (waarschijnlijk voor een paar nieuwe meiden), en ik kon stilletjes even mee gluren. Maar al gauw liet ik het groepje voor wat het is en betrad de bar.

De eerste de beste dame bij de ingang lonkte naar me met een vingertje. Alleen mezelf even kort voorstellen, want ik wilde natuurlijk wel eerst kijken wat er allemaal nog meer beschikbaar was.*Dat was dus het moment dat ik even overrompeld werd door de hoeveelheid opties. Veel mooie slanke dames en geen nijlpaard te bekennen.
Eerst maar even een glaasje prik. Die kon ik gelukkig bij de tap zelf halen. Een plekje om te gaan zitten en de dansvloer te overzien viel nog niet mee. Praktisch overal zit er wel een dame. En om er dan naast te gaan zitten, voelt voor mij net wat te weinig vrijblijvend aan.
Diverse dames stelden zich voor in het voorbij gaan. Het prettige van Wellcum was dat hier in tegenstelling tot bijvoorbeeld PHG in de (bemande) bar ruimte het muziek niet te hard staat. Er hing ook meer de sfeer van een gezellige kroeg dan van een disco/nachtclub. Een praatje met een dame ging dan ook prima, hoewel de paar die me aangesproken hadden, haast leken te hebben. Oftewel, na het voorstelrondje komt gelijk de kamervraag. Begrijpelijk wel, aangezien er veel dames rondlopen en ze anders achter het net aan vissen.

Na een rondwandeling door de bar dan maar richting de aansluitende wellness gegaan. Met glazen deurtjes werd deze gescheiden van de bar. In deze ruimte bevonden zich een grote kast met handdoeken, doucheruimte, toilet, bio sauna, kraantje en bekertjes voor water, stoomcabine en jawel een jacuzzi! Alles zag er proper uit. Alleen de bio sauna stond uit. Die werd op verzoek aangezet.*Door een andere deur kom je in hun dut ruimte met iets van 7 bedjes en 2 bankjes. Die rustruimte was wel op orde. Je hoort nog wel wat van de muziek in de bar, maar heel slim hebben ze in de rustruimte ook muziek draaien, waar de muziek van de bar niet overheen komt. Kleine kanttekening is dat de DVP de handdoeken voor op de kamer uit de wellness kast halen. Daarbij sluiten ze vaak niet de glazendeur die de wellness van de bar scheidt.

Enfin, door de dut ruimte kom je uit in hun tuin. Direct links hebben ze een finse sauna met een douche. Helaas deed deze het niet, dus bezweet moet je dan de rust ruimte door om bij de douches te komen.Rechtsaf bevindt zich een verwarmd zwembad en tuinmeubilair. Zag er ook allemaal goed uit, maar met het frisse weer was er weinig volk buiten.

De tuin loopt parallel aan de rest van de club. Dus rechtsaf blijven lopen kom je voorbij de bar en aan het eind bij het restaurant. Die wordt tussentijds gesloten voor de shift naar een volgende maal.Nog even terug in de bar voor een drankje, rondjes wellness met aansluitend even bijkomen in hun rust ruimte. Gebruik van mobieltjes zijn verboden in de club, doch zag ik dat andere bezoekers in de rust ruimte niet berispt werden wanneer er personeel door de ruimte heen komt. En dan bedoel ik niet alleen de poetsvrouw.
Doch, om problemen te voorkomen in een voor mij nieuwe club, heb ik nu een Android E-reader, zodat ik ook offline wat werk kan verzetten.

Zo rond etenstijd stond ik voor de keuze om of eerst te eten of eerst te kameren. Joker kan weer trots op me wezen, want ik was voor het eerste gegaan. Toen de deuren eindelijk open gingen (iets eerder dan het aangegeven tijdstip) stond er gelijk al een rij.Begrijpelijk, want het eten vond ik op het hoogste saunaclub niveau. Zowel kwa keuze, als betreft kwaliteit. Niet zo verwonderlijk, want er staat een soort Italiaanse GORDON Ramsay aan het hoofd van de keuken. Eentje die zich op kan winden als er ook maar een vlekje ergens staat. En 3x raden, d'r lag wat rijst buiten het bakje en de chef stond haast te tieren wat voor Jandoedel er niet fatsoenlijk op kan scheppen.
Een DVP voor me plaagde me dat ze vandaag rijst voor deze kleine man hadden staan, terwijl ze zelf er van op d'r bord stond te lepelen. Mwoah, dat lust ik ook wel, maar vandaag zag ik veel ander lekkers staan.Mopperend komt 'GORDON' met een doek terug om het kleine beetje rijst weg te halen. Die DVP kon het niet laten om mij verder te plagen door te zeggen dat ik dat had gemorst.
No way! Kaatste ik terug, ik heb geen rijst op mijn bord, maar jij wel. Dus jij moet het wel gedaan hebben. DVP stond toen even met d'r mond vol tanden en GORDEN kwam niet meer bij  :-P

Het eten smaakte prima, en ze hadden ook gezorgd voor lekkere desserts en vers gesneden fruit. Chapeau voor GORDEN en zijn team.
Na het diner de bar weer ingedoken om even te gaan zitten uitbuiken. Heerlijk hoe dat chill kan, zonder dat je trommelvliezen uitgerekt worden. Ik bekeek zo vanuit mijn hoekje hoe de menigte zich vermaakte. Zo nu en dan kwam er een DVP langs voor een uitnodiging, welke ik plausibel kon pareren door te zeggen dat ik nog zat uit te buiken. Tot ene Mikki(Mickey, Nikky?) langs kwam. Een fraaie slanke Roemeense met mooie rondingen. Daar wilde ik wel nader kennis mee maken. En zo na een praatje ons wezen terugtrekken. Naast de hal van de kluisjes bevindt zich een trap naar boven richting de kamers. Mikki verzocht me onder aan de trap even op haar te wachten, terwijl ze richting de wellness liep. De dame die me bij de ingang die dag het eerst had aagesproken was er ook (nog steeds?) en wilde dat ik weer bij haar kwam. Helaas voor haar, kwam daar alweer m'n korte termijn vriendin teruggelopen, bevoorraad met verse handdoeken en gingen we de trapjes op.
Na de lekkere kamergang nog even met Mikki samen gezeten te hebben, besloot ik me nogmaals tegoed gedaan aan het smaakvolle eten in hun restaurant, om daarna m'n wellness rondjes te vervolgen.

Wellcum is meer een dag- dan een nachtclub. Dat bleek al aan hun openingstijden tussen 12 en 1:30. Later op de avond nam aantal dames namelijk al wat af. De verhouding met mannen was ongeveer gelijk.*Iets voor sluitingstijd besloot ik te vertrekken, om mogelijk een overvolle kleedruimte en lange wachtrijen bij de receptie voor te zijn. Rond sluitingstijd waren er dus nog best veel mannen. Niet zo verwonderlijk op zo een relatief vroeg tijdstip. Maar komt vast ook, doordat een deel van de bezoekers hun hotel voor die nacht, op hun slippers en in hun badjas konden bereiken.

Heb me prima vermaakt in deze fraaie, relaxte en flink bezette club. Wat mij betreft mogen meer clubs uit NRW hun voorbeeld volgen. Villa Vanilla lijkt me er een ideale locatie voor. Helaas lijken vergelijkbare plannen er niet van de grond te komen.Mocht je ook een SC tripje doen in Oostenrijk, en je hebt eigen transport, dan zou ik Wellcum zeker aandoen.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #9 Gepost op: 9 mei 2020, 14:31:47 »
En zeggen dat ik me volgens de oude planning nu in FKK Wellcum zou bevinden. :cry

SCHIJT CORONA!


Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #10 Gepost op: 10 mei 2020, 00:18:01 »
Ik ken dit gevoel... In Wellcum ben ik nog niet geweest (net iets te ver) maar in andere gelijkaardige clubs wel zoals je wellicht weet.

Offline Denbert

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #11 Gepost op: 10 mei 2020, 16:07:26 »
Die foto van Wellcum brengt mooie herinneringen weer tot leven.
Het zit er dik in dat we dit soort mooie taferelen nooit meer met onze eigen ogen mogen aanschouwen.
Onze politikers zij dank :bud

Schijt Corona

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #12 Gepost op: 10 mei 2020, 17:53:11 »
Die foto van Wellcum brengt mooie herinneringen weer tot leven.
Het zit er dik in dat we dit soort mooie taferelen nooit meer met onze eigen ogen mogen aanschouwen.

Dat gaat me toch te ver, die conclusie
Van zodra er medicatie en/pof een vaccin is, classificeren we dit als een griepvirusje
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #13 Gepost op: 11 mei 2020, 02:09:49 »
Overdreven, inderdaad. Al zal het wel een tijd duren eer alles weer als vanouds is. Dat wil zeggen : er zullen wel wat clubs verdwijnen. Het kaf en het koren weetjewel.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #14 Gepost op: 11 mei 2020, 18:49:00 »
Als je geruchten mag geloven, zullen vele kleine clubs verdwijnen en zullen eigenaars van meerdere clubs, de minstdraaiende laten voor wat ze is  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man