Auteur Topic: FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)  (gelezen 91370 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #15 Gepost op: 16 mei 2020, 16:00:11 »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #16 Gepost op: 16 mei 2020, 22:33:21 »
Tja, ik had een bezoek gepland voor vorige week, na mijn jaarlijkse werkweek in Wenen. De vorige jaren bezocht ik reeds Goldentime en Funpalast.

Alleen op vakantie gaan in Bellege zie ik niet zitten, maar mochten de Alpenlanden al eerder opengaan dan overweeg ik wel een saunaclubvakantie in Oostenrijk. Ge betaalt een frankske meer, maar op de website zien de meeste de clubs er oerdegelijk uit.

Komaan Sebastian, smijt die handel open!
« Laatst bewerkt op: 16 mei 2020, 22:38:31 door Shakir »

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
RE- OPENING: 01/07/20
« Reactie #17 Gepost op: 15 juni 2020, 21:42:47 »
Hè hè, mijn hotel ligt vast.  Treinticket ook.  Heen en terug.  Ik ben eens benieuwd  04/07 :douchen !!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
RE- OPENING: 01/07/20
« Reactie #18 Gepost op: 5 juli 2020, 19:58:38 »
Hè hè, mijn hotel ligt vast.  Treinticket ook.  Heen en terug.  Ik ben eens benieuwd  04/07 :douchen !!

En?

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #19 Gepost op: 5 juli 2020, 20:35:07 »
Heren die hier bekend zijn, zullen allicht al wel weten dat mijn favoriete tent Sakura heet.  Gewoon omdat het de sublieme combinatie is van mooie meiden met top-service, uitgebreide weldoende wellnessfaciliteiten (ik tikte bijna tieten), uitstekend eten, échte paaldansacts, geweldige muziek (= geen RUMBUL-brol, wij zijn in  West-Europa - remember -), prachtige club en geen al te luide muziek, waar je, indien gewenst, zelfs helemaal geen last van hebt omdat het zo geregeld is dat je in het dansgedeelte van de bar de muziek luider klinkt dan in het loungegedeelte (waar je het optische van de mooie dames niet moet missen).

Enfin... waarom begin ik nu in godsnaam te lullen over mijn favoriete tent Sakura onder dit item?  Omdat Wellcum al wat hierboven vernoemd wordt nog maar eens dubbel overtreft.  Ik voelde mij er van moment 1 tot het laatste moment als een vis in het water.  Ik had hoopvolle verpachtingen van deze club maar temperde deze toch een beetje, om niet teleurgesteld te geraken.  Al zeker niet in het nog recente post-Corona-tijdperk. 

Sakura ligt voor mij nog netjes binnen "te doene afstand".  Wellcom overschreidt dit eigenlijk wel een beetje (9,5 uur van deur tot deur).  Toch geen moment spijt van gehad.  Zolang de saunaclubs gesloten blijven, zal ik toch nog meer naar daar gaan.  Zeker weten!  Gelukkig kan je er voor een schappelijke prijs op een schappelijke kamer overnachten, vlakbij de club, aangrenzend.  De club is niet tot een stuk in de nacht open dus je kan rustig slapen.  Het is meer een dagclub.  Dat bevalt me sowieso al beter dan de nachtclubs waar buiten knappe meiden met slechte service en veel te luide RUMBUL-muziek ook nog eens weinig valt te beleven voor 20:00. 

Ik lees dat een bepaalde saunaclub in West-Europa (om Sixsens niet te noemen) problemen heeft wat betreft de handhaving van de Corona-veiligheidsmaatregelen.  Lijkt me ook immens moeilijk om alles in goede banen te leiden als de club nokvol zit met een vrij groot aantal mannen die het niet nodig vinden om de Corona-maatregelen na te leven.  Tja....
Het kan gelukkig ook anders.  In Wellcum is het om te beginnen niet overvol (hoewel zij ook maar opengegaan zijn op 1/7).  De Corona-maatregelen worden hier door alle dames en alle heren correct opgevolgd.  Kwestie van niet asociaal te doen gewoon.  Corona-maatregelen die er zijn: je mag niet zomaar overal gaan zitten, je moet afstand houden, voor je gaat wellnessen (aparte ruimte met glazen deuren, het best te vergelijken met 5th-element), voor jet gaat eten, voor je binnenkomt, voor en na een toiletgang, dien je je handen te ontsmetten, er staan sproeiers met alcohol om de kranen etc. te ontsmetten (als je wil) voor je je gaat douchen, evenzo in de toiletten, het eten wordt opgediend (je mag het blijkbaar niet meer zelf pakken), op de grond staan richtingaanwijzers en afstandsmeten, de kamers worden volledig ontsmet na gebruik (en verlucht!) + nieuwe lakens...  Ik voelde er me helemaal veilig. 
Voor je op kamer gaat met een dame, dien je je samen te douchen (wederzijdse controle, ben er helemaal mee eens want de keren dat ik in bijvoorbeeld Samya - toen de dames beneden aan de sauna's nog douchten - zag dat de dames enkel vluchtig hun poesje spoelde met de douchesproeier en hop snel weer naar de volgende klant - zo gaat dat in massaclubs -) en daarna je handen te ontsmetten en je mond te ontsmetten.  Daarna ga je dus de ontsmette kamer binnen.  Heel hygiënisch en veilig als je het mij vraagt.  Grote bonus daarbij is dat niet bijna alle dames weigeren om nog te zoenen en te tongzoenen (zoals in Sixsens).  Je mag vingeren, beffen... enfin gewoon alles.  Super!  Ik heb altijd muntjes bij zodat als je kust je niet  nog een ontsmettingsalcoholsmaak zou proeven.  Een tip, zo je wil.  Hoewel het natuurlijk relatief is want twee rokers proeven dat ook niet van mekaar natuurlijk. 

Voor de rest, behalve de perfecte post-Corona-maatregelen en -veiligheidsvoorschriften en top-services kan ik qua algemene accommodatie nog melden dat de wellness binnen en buiten van het ongeziene betreft, dat de optische waarnemingen van het vrouwvolk je doet dromen, dromen, dromen... maar het is werkelijhheid.  Geen met wat kilootjes te veel gezien.  Er waren ongeveer 80 dames voor een kleine 100 mannen.  De club is zeer groot en ruim opgevat, heel mooi gearrangeerd.  De dames lopen er precies rond zoals ze willen maar stellen hoge eisen aan zichzelf.  Ofwel lopen ze in al hun pracht geheel bloot rond, ofwel topless ofwel met "haut cauture"-kleedjes.  Een pracht om te zien. 

Tot weldra!  Aan iedereen aan te bevelen.  Ik dacht niet dat ik nog kon verrast worden  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #20 Gepost op: 5 juli 2020, 20:59:05 »
Wat ik nog vergat.  Ik word al een jaartje ouder.  De dames mogen niet naar de mannen toekomen.  Enkel wanneer je hen "vraagt", komen ze lang je zitten (op minder dan 1,5 meter maar niet boenk op je schoot).  Wat small talk, precieze kamerwensen en ja dan nee ermee naar kamer  :douchen .
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #21 Gepost op: 5 juli 2020, 21:39:10 »
De dames mogen niet naar de mannen toekomen.  Enkel wanneer je hen "vraagt", komen ze lang je zitten (op minder dan 1,5 meter maar niet boenk op je schoot).  Wat small talk, precieze kamerwensen en ja dan nee ermee naar kamer  :douchen .

Aiii, dat is minder... Ik word namelijk graag bejaagd en besprongen van alle kanten.
Is dat dan ook zo'n sfeerloze boel zoals in Acapulco in Velbert destijds?

Ik zal er nog eens over peinzen. Alhoewel, van Van Ranst mochten we dit jaar niet op vakantie.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #22 Gepost op: 5 juli 2020, 21:41:08 »
De dames mogen niet naar de mannen toekomen.  Enkel wanneer je hen "vraagt", komen ze lang je zitten (op minder dan 1,5 meter maar niet boenk op je schoot).  Wat small talk, precieze kamerwensen en ja dan nee ermee naar kamer  :douchen .

Aiii, dat is minder... Ik word namelijk graag bejaagd en besprongen van alle kanten.
Is dat dan ook zo'n sfeerloze boel zoals in Acapulco in Velbert destijds?

Ik zal er nog eens over peinzen. Alhoewel, van Van Ranst mochten we dit jaar niet op vakantie.
Acapulco, dat ging nog, Freude 39 daarentegen, dat was een kerkhof destijds, daar loopt een mens toch gillend van weg  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #23 Gepost op: 5 juli 2020, 22:05:48 »
Dat is (een overigens logisch) gevolg van het Corona-posttijdperk waarin we nu leven.  Voor Corona was dat schijnbaar niet.  Ik geef Marijke niet snel gelijk maar een club waar ze aanschuiven voor een kamergang en waar je door alle meiden bepoteld wordt, hoef ik even niet.  Zo'n dame is al snel een superverspreider.  Het één is dus een logisch gevolg van het andere.  1 op 1, (trio's weet ik niet) contacten mag je vrijelijk beleven.  Ik word nu even niet graag door alle meiden aangeraakt.  Anders kan ik net zo goed naar een concert gaan in openlucht, behalve mijn vrienden heb ik daar dan veel minder nauw contact dan in een club waar ze je bespringen.  Ik vind het goed zoals het daar gaat.  Ambiance is er genoeg.  Alsof het één hier wat met het ander te maken heeft  :douchen?     
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #24 Gepost op: 5 juli 2020, 22:14:14 »
Niet akkoord.
kwestie van even verder te gaan op ons elan.
Wat maakt het nu uit dat ze je bepotelt op kamer of in de bar?

Jij gaat er dus vanuit dat seksueel contact het virus verspreidt? Je ziet de vleermuizen toch weer vliegen   ;D ;D ;D

Stel (in uw veronderstelling dat er gevaar is bij contactberoepen), jij gaat naar de kapper (die de afgelopen weken het erg druk had), je gaat naar die club, je doet een praatje met drie meiden en gaat er met 1 kameren.
Die meid gaat op haar beurt met 10 anderen kameren, die allen naar 10 andere kappers gaan ....

HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLP, Van ranst, plaats SEF in quarantaine aub   ;D ;D ;D ;D


Maar neen, SEF, ik zeg enkel dat Freude vroeger een "kerkhof" was, dat ik daar hard schreeuwend wegrende.
Niks mis met wat extra Corona-maatregelen  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #25 Gepost op: 2 augustus 2020, 18:37:25 »
Over mijn avonturen in de Karinthische Alpen
                                                                                                           ... enige poëtische overdrijving is niet uitgesloten.

Citaat
Het was al een geruime tijd geleden dat ik nog eens een club bezocht had (1 maart om precies te zijn, toen de corona-nervositeit al volop in de lucht hing). Ik had simpelweg geen zin om me in Sixsens te wurmen tussen de badjassen, om dan met een beetje geluk op het einde van de dag een dame te mogen vogelen die in 75% van de gevallen toch niet je smaak is. Laat ik dan maar mijn heil gaan zoeken in die andere drielandenpunt-saunaclub (Oostenrijk/Italië/Slovenië), een kleine 850 km verder.

Normaliter kunnen luxetenten met het bijbehorende VIP-gedoe me de rug op. Doorgaans ben ik al wreed content met een clubje als Acapulco Gold. Een mens vraagt zich af wat ik dan in godsnaam in een luxueuze resort als Wellcum kom zoeken, dé club van de limousines, dure cocktails en gladde Lamborghini-Italianen. Uiteraard ben ik niet volkomen ascetisch, enkele keren per jaar kan decadente luxe en weelde me wel eens goed doen.

Ik plande een weekje vakantie in Karinthië om daar te gaan "wandelen", fietsen en wellnessen in Villacher Warmbad. Althans, dat is het verhaal dat ik aan de buitenwereld ophing. Hoe dan ook voel ik mij daar prima bij, de halve waarheid is immers geen leugen. De volledige waarheid was dat ik daarnaast ook de drie clubs rondom Villach zou verkennen: Wellcum, Andiamo & Römerbad Casa Carintia. Mijn semi-neuktripje kende ook enkele onverwachte plotwendingen: Andiamo bleek gesloten te zijn (reden onbekend), en Römerbad bood geen PZC aan vanwege Corona.

Zodoende zette ik op dag 1 (woensdag 22 juli) de koers in met de mountainbike van Villach naar Hohenthurn (Arnoldstein), waar Wellcum gelegen is. Na een route via lieflijke valleitjes en uitgestrekte donkere wouden kwam ik op de hoofdweg (83) naar Arnoldstein terecht. Van daaruit is de club eenvoudig aan te rijden via de afslag naar "Gewerbegebiet Hohenthurn", net buiten de dorpskern van Arnoldstein. Zoals veel clubs in Duitsland bevindt ook Wellcum zich op een industrieterrein. Hoe dan ook, een Oostenrijks industrieterrein is nog altijd veel idyllischer dan een Duits industrieterrein.

Het beloofde paradijs van de Alpen lag bijna in zicht. Het hart bonsde stevig door, en het bloed gutste door de grote halsslagaders. Op de parking stonden al een blitse Lamborghini en nog enkele andere blinkende sleeën. Het leek me wel wat lullig om mijn modderige moutainbike erbij te zetten. Ben ik nu een schooier? Ach, ik ben nu eenmaal een Vlaamse bouwvakkerszoon die nooit om luxe en uiterlijk vertoon heeft gegeven.

Aan de receptie stonden al enkele bling bling Italianen met spierwitte sportschoenen luidruchtig te lameren. Druk gebarend zullen ze het wel over lekkere wijven hebben gehad. Dat doen wij ook, zeker? Ik vraag me af of er ook een Italiaans IJsberenforum zou bestaan? Veel keuze tussen clubs hebben die gasten wel niet.

Ontvangst

De inkom bedraagt 85€, een pak meer dan we gewend zijn, maar een megalomaan walhalla als Wellcum laat zich dan ook niet vergelijken met een doordeweeks NRW-clubje. Aangezien de verscherpte coronamaatregelen van kracht gingen vanaf 23 juli werd bij mijn tweede bezoek op zaterdag de temperatuur opgemeten. Voor de rest was er geen enkele bijkomende maatregel. Dat is wel een beetje gek eigenlijk voor zo'n etablissement, viroloog Van Ranst zou zich in een kramp schieten bij de gedachte alleen al! Wat was ik blij om me nog eens voor heel even in de vrije wereld te mogen begeven. Een weekje later zou het sprookje voorbij zijn, terug naar het gezondheidskalifaat van Van Ranst!

Omkleden

De lockers zijn voldoende ruim. Je badjas hangt ook al klaar. Wat wel vreemd is is dat men geen rekening houdt met je lichaamslengte: in mijn kastje hing er een XXXXXXL badjas voor een grizzly beer waar twee Shakirs in gestoken konden worden. Rondsloffen in een veel te grote badjas is dan ook een absolute stijlblunder die helaas nog te vaak voorkomt (evenals schimmelnagels die vanuit de badslippers tevoorschijn komen). Niet dat ik een stijlicoon ben, maar zo kon ik toch moeilijk een griet scoren? Bon, nadat ik mijn badjas had ingeruild voor een eleganter exemplaar kon de jacht beginnen.

Tijdens het omkleden raakte ik ook even aan de praat met een Italiaan. Hij vroeg me of dat die Lamborghini op de parking van mij was. (Wat een rare vraag) "Neen kerel, ik ben vandaag met een gehuurde mountainbike naar hier gekomen. Een echte Vlaming doet alles met de fiets, weet je."

De club

Vanaf de kleedruimte kan je rechtsaf naar de centrale hal van de club. Mijn eerste indruk was een ruimte om van achterover te vallen: voor mijn voeten lag een mastodont van een neukparadijs van maar liefst 7000 m^2. Dit is zowaar de Alpense versie van FKK Sharks! De ganse club is een fraai eigentijds ontwerp waarbij gebruik werd gemaakt van hout, glas, gemengde materialen en metaal. HET grote pluspunt voor mij was dat er erg veel daglicht binnenvalt omdat de tuinzijde volledig beglaasd is, ik hou namelijk niet zo van donkere holen. Ik vind dat naturelle dames dan veel beter tot hun recht komen. (Laat de fake dames maar in de duisternis). Bovendien is de club ook erg overzichtelijk, in enkele oogopslagen zie je al meteen driekwart van de beschikbare dames.

De club oogt erg nieuw (de opening dateert van 2013, dacht ik), en er is hier nul komma nul achterstallig onderhoud. Nergens was er enige vorm van slijtage te bespeuren, nergens was er nog maar iets defect. Kort samengevat: gewoon af, tot in de puntjes!

Catering

- Inbegrepen zijn de maaltijden, niet-alcoholische dranken en twee biertjes.
- De resto is afgescheiden met een glazen wand van de centrale ruimte, en ziet er eveneens ook erg fancy uit.
- Er is een weelderig aanbod van verschillende schotels. Ook hier werkt het personeel zich uit de naad, op geen enkel ogenblik kwam ik iets te kort.

Wellness & Tuin

- De wellness omvat een infrarood sauna, 2 Finse sauna's (binnen en buiten. De buitensauna is groot), een stoombad en een 17-meter lang verwarmd buitenzwembad.
- Massage: 30min 50€/60min 60€
- De rustruimte is prachtig vormgegeven met hout en glas.
- De buitenruimte biedt een spectaculair uitzicht op de bergtoppen die zo hoog zijn dat je er haast een stijve nek van zou krijgen. Ze behoren tot het natuurpark Dobratsch waarbij de hoogte varieert tussen 1700-1800 meter! De heuvels van Lemiers verbleken hierbij. Ook erg mooi zijn de omringende dennenbomen.
- Tijdens de warme maanden staan er veel parasols en partytentjes in 't klein om gezellig aan te pappen.
- Meer achteraan staan er ook neuktentjes voor de koekenbak.

Kamers

- De kamers bevinden zich op de eerste verdieping welke je kan bereiken via de grote trap in de centrale hal. Ze zijn allemaal voorzien van een douche.
- Er is ook nog een VIP-ruimte die je kan afhuren aan 99€ per uur. Dat laat ik maar over aan de rijke stinkerds onder ons, ik heb namelijk geen behoefte om de grote Jan uit te hangen. Volgens mij proberen die VIP's hiermee een immense leegte te verbergen.
 
Line-up

Dit is een lastige, vandaar dat ik het onderwerp voorlopig nog had gemeden. Goed, laat ik het zo zeggen: de meeste beren zullen hier kunnen wippen naar hartenlust. Ruwweg gesteld is het hier de line-up van club Venus te Hamminkeln in tienvoud. Vrij vertaald: voor mij betekent dat kommer en kwel. En het was weer een bonte mix van plastic, karton en ander getatoeëerd gespuis... Meiden waar ik liever niet mee wil koketteren. Het leek er wel op dat ze busladingen vol van deze dames hadden afgezet, ze bleven maar komen aan de lopende band.

-> Geschat aantal dames: 60-70 (woensdag), en minstens 80 (zaterdag). Aantallen kunnen in betere tijden zelfs de magische grens van 100 overschrijden.

Let op, de club wordt veelal bevolkt door zwarte panters van het bloeddorstig allooi. Er wordt volle bak gejaagd, soms hard, soms flauw. Een voorbeeldje: één van de dames krabde tijdens het passeren in het haar van een nietsvermoedende gast: "Aah, ne krullenkop, sé!". Dat soort flauwiteiten dus. Ook goed om weten is dat er geen "Schatzi" wordt geroepen, maar "Amore" want het publiek bestaat voor 90% uit Italiaanders. Als ik de dames dan vertel dat ik van België kom gillen ze steevast: "Belgium! Marvelous! Good chocolate! Wouw, Belgium!" En daar stopt hun kennis meestal. (OK, ik besef dat ik wat minder neerbuigend moet zijn over de dames, ik zal er in het vervolg wat meer op letten).

Laat ik het heel even hebben over woensdag. Het wou toen niet lukken, nee. De lange reis, de daaropvolgende nachtelijke herrie in mijn hotel, en de plastieken line-up zorgde ervoor dat ik nogal nukkig was. Maar ook was ik na een lange tijd zonder clubs onvoldoende afgetraind om die geslepen commerciële dames te baas te kunnen. Op het einde van de dag kwam er zo'n dominant type op me af: "Zeg kerel, er lopen hier 100 dames rond en je wijst ze allemaal af? Leg me dat eens uit!" Dan denk ik bij mezelf: "Scheer je weg, gij Karpatisch addergebroed!" Wat hierop volgde is niet meer voor publicatie vatbaar... Afijn, na deze "gezellige" babbel besloot ik dat het beter was om naar mijn hotel te gaan, en daar verder te knorren.

Laat ik het liever hebben over zaterdag, want dat was een echte topdag! Dat was echt zo'n losbandig clubdagje waarvan ik niet eens durfde te dromen dat ik dit ooit nog mocht meemaken in het Nieuwe Normaal. Enerzijds was ik goed uitgerust en stond ik volledig op oorlogssterkte, anderzijds was de line-up groter, met ook meer dames naar smaak deze keer.

Adana  https://veniamo.it/girl-detail/238

Ik had ze woensdag al reeds in de smiezen. Ik kreeg ze maar niet te pakken omdat ze veel bezet was. Ze is één van de weinig naturelle dames van de club. Ze ziet er nogal Jamaicaans uit, maar in feite is ze een mulat die in Roemenië is opgegroeid. Ze is zeker geen impulsaankoopje geweest, maar een weloverwogen keuze. En het was raak! Ze heeft een uitgebreid service-pakket. Voor de standaard 30min 70€ mag je zeker niet mekkeren over de service: dat is het gebruikelijke gamma van TZ/PZC/NMC/Beffen... uit de goede oude tijd in Duitsland. Voor 50€ extra biedt ze anaal of CIM. Tikje jammer was dat ik iets te snel CIMde (ik stond dan ook erg hitsig van de pijpbeurt), maar de resterend tijd werd uitgemaakt met een massage.

Toch kan niets perfect zijn, er is op alles wel iets aan te merken. Iedereen kent vast wel het moment dat de BH uitgaat... Ik weet niet wat er aan de hand was, maar er was zeker gesneden en gesiliconeerd geweest. In elk geval was het resultaat niet echt geslaagd. Hier had ik me niet aan verwacht, aangezien dames met een siliconen voorgevel meestal nog andere ongewenste plastieken zooi hebben. Nochtans is Adana voor de rest volkomen naturel. Terugkrabbelen kon niet meer, en erover discussiëren zou ongepast zijn. Met een goede CIM kon de boel nog wel gered worden, en zo geschiedde.

Voor mij beheerst de dame de kneepjes van het vak, en ze werkt actief mee. Ze is bovendien ook gemakkelijk in de omgang, weliswaar subtiel commercieel. Herhaling zit er niet aan te komen, vanwege bovenstaande afknapper.


Lina  https://veniamo.it/girl-detail/26

De dame in kwestie was me nog niet eerder opgevallen. Aan het zwembad raakten we ongedwongen aan de praat. Ik was immers in vakantiestemming, en dan gebeuren die dingen gewoon. Haar kennis van België ging verder dan alleen maar chocolade. Haar vriendinnen werken blijkbaar in het SKW van Antwerpen. Toen ik haar uitgebreide service-pakket hoorde besloot ik snel tot een sleutel.

En toen gebeurde het meest onwaarschijnlijke: ik beleefde precies hetzelfde BH-momentje als met Adana. Ook Lina beschikte over twee (r)ondingen die al 5 jaar geleden moesten vervangen worden. Was dat even griezelen. Hiermee smolt mijn stijve voor de tweede maal weg als sneeuw voor de zon.

Bon, het werd maar eens tijd om mijn geliefd reddingsritueel terug boven te halen: me laten bedienen door een stevige CIM, die overigens zeer geslaagd was.

Het is ook een dame met een zekere beroepsethiek: ze is niet in voor afwerkservice, en ze zou bvb. nooit in het RLD willen werken vanwege het snelle bandwerk. Daarentegen weet ze heel goed wat haar prijs is. Ook hier zit herhaling er jammer genoeg niet aan te komen, vanwege... (goh ja, ik begin er al niet meer over).

En ondertussen in de tuin...

Een groepje Italianen hadden niets beter te doen dan meer dan een half uur aan stuk non-stop flessen champagne open te knallen om er vervolgens mee te gaan spuiten. Eén van hen leek als twee druppels water op Salvini (als hij het al niet was). Rondom stonden een drietal krijsende miekes met de handen in de lucht die de sukkelaars waarschijnlijk aan kamerprijzen hadden afgehuurd. Welkom in de decadente wereld der spuitende champagneflessen.

Afsluiten

Na mijn enigszins bevredigende sessies besloot ik om er een einde aan te breien. Inmiddels had de DJ al plaats genomen achter de draaitafel. Nooit had ik zelfs nog maar durven te vermoeden dat ik anno 2020 nog zou kunnen genieten van zulke vreugdevolle beats en topambiance. Ik ben uiteindelijk toch nog enkele uren blijven plakken. Marx Van Ranst kan me de pot op!


Conclusie. @ Wellcum is in elk opzicht de beste club, wereldwijd. Facilitair gezien TOP, de line-up is TOP (voor de meesten toch, niet voor mij), de locatie is TOP.

@ Ik heb twee goede sessies mogen beleven, maar die jammer genoeg allebei een merkwaardige parallel vertoonden: mijn erectie viel onverwacht in na het aanschouwen van een minder fraai stel siliconen tieten. Een lekkere CIM maakte alles weer helemaal goed.

@ De club adverteert ook met Trio's/Fetish/Rollenspel/Living Table en dies meer. De dames zullen dus zeker niet groen zien achter de oren. Na een bevraging bij de dames over hun servicebereidheid, en hierbij ook de positieve berichtgeving van andere forumleden in acht nemende, ben ik geneigd te geloven dat de lat voor de service algemeen hoog zou kunnen liggen (maar je moet uitkijken, natuurlijk).

@ Is het de moeite waard om langs te komen, ook als Duitsland mocht open gaan? Ik vind van wel. Je betaalt weliswaar 50% meer dan bij ons, maar in ruil hiervoor krijg je meer aangeboden. Oostenrijk vormt dan ook een prima alternatief op het veel duurdere Zwitserland.

@ Ik zie slechts enkele minpunten:

 - VÉR!! Een enkeltje Brussel <-> Villach nam meer dan 12 uur in beslag!
 - De nabijgelegen autosnelweg en hoogspanningskabels doen een inbreuk op de idylle (het is en blijft een industrieterrein).
 - De club is me net iets te VIPperig, veel chichi of tralala om niets.
 - Te weinig girl-next-door types. I hate models!


Praktisch.
- Wellcum runt ook een hotel, dat zich in hetzelfde pand bevindt (ik maakte er echter geen gebruik van). De prijs voor een overnachting lijkt me schappelijk: 62€. Ik zou me geen zorgen maken over nachtlawaai, want het is eerder een dagclub.
- Ze beschikken over een ruim taxi park. Een enkeltje naar Villach zou 29€ kosten.
- Ook bikers zijn welkom, er staat een mooi houten fietsenrek op de bewaakte parking.
- Te voet komen vanaf het station van Arnoldstein is nog net doenbaar, de afstand bedraagt ongeveer 3km.


PS. De terugtocht was bepaald geen sinecure, ik moest per fiets naar Villach over onverlichte en onverharde paden, en ik moest bovendien ook nog een onverlichte voetgangersbrug nemen over een wilde rivier (de Gail). Neen, ik ben beslist geen gladde Lamborghini-Italiaan.
:lol


De kleuren van het promofilmpje zijn (zoals gewoonlijk) zwaar overdreven. In werkelijkheid ziet de club er beter uit.

« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2020, 18:43:03 door Shakir »

Offline HellaHolla

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 37
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #26 Gepost op: 29 augustus 2020, 12:56:03 »
Woensdag 26 augustus

Soms krijg je een cadeautje uit onverwachte hoek in het leven. Door wat gestuntel met zakelijke contracten heb ik deze week ineens een weekje vrij. Vrij last minute allemaal en de grote kleurplaat van Europa die de Nederlandse overheid op dit moment als wegwijzer door Corona-land beschouwt streepte al direct een groot aantal potentiële vakantiebestemmingen door. Geen zin in quarantaine, wel zin in een avontuur. Moeilijk, moeilijk allemaal tot er ineens een lampje ging branden. Er was nog een ander land behalve Zwitserland waar je weer mag leven als vent: Oostenrijk. Ik wilde graag een vergelijking kunnen maken tussen deze twee landen en Duitsland. Dat doe je uiteindelijk maar op 1 manier: zelf langs gaan.

Wellcum had al diverse keren mijn interesse getrokken door de verhalen van mijn medeberen maar ik hikte toch een beetje op tegen de lange afstand. Het oord ligt toch meer dan 1000 kilometer van mijn IJsberenhutje. Rij je niet voor een weekendje heen. Maar nu ik een weekje vrij had kon ik wat passies combineren te weten: natuur, autorijden en vrouwen. Na een mooie tocht door Duitsland stak de karavaan woensdagmorgen de grens over met Oostenrijk en daalde af naar het diepe zuiden des lands om vlak voor de grens met Italië af te slaan naar Arnoldstein. Het laatste stukje bochtige weg deed me denken aan het eindsprintje richting PSR al gaan we hier niet meer zo heftig bergop.

Rond 14u30 draaide ik de parking op en duwde ik mijn auto tussen de Italiaanse platen waar opviel daar ik niet de enige Nederlander ter plekke was getuige de andere gele plaat die ik aantrof op de parking. De bestuurder van deze mobiel heb ik helaas niet gesproken deze dag. Maar goed, op naar binnen. De receptie is theke en check-in voor het hotel tegelijkertijd. Werd vriendelijk ontvangen door een Italiaanse kerel die de boel bij elkaar zocht voor mijn hotelkamer. Wat wel een beetje vervelend was is het feit dat elke gast die achter mij binnenkwam en enkel entree voor de club wilde direct door hem geholpen werd en mijn check-in proces dus 5x onderbroken werd. Nadat we eindelijk klaar waren en hij mij ook nog naar de verkeerde verdieping wilde sturen was ik wel klaar met deze pastaboer en zocht ik het zelf uit. Niet de beste ontvangst dus, maar ja voor hem kom ik ook niet.

De prijs voor hotel inclusief ontbijt was in mijn geval 81 euro en de entree voor de club zelf is 85. Hotelkamer zelf overigens alleen maar lof. Netjes ingericht, schoon en van alle gemakken voorzien. Je krijgt je badjas aan de receptie mee en kunt dus in je eigen kamer omkleden tot ijsbeer om zo direct ten tonele te verschijnen. Eenmaal terug in de club de toilettas in een locker gepropt liep ik zo de bar in. De club is qua oppervlakte behoorlijk groot en is geen donker hol. De aangrenzende tuin laat veel licht binnen vallen en het was mooi weer. Even snel rondgekeken was de beer-dvp verhouding ongeveer 1:1 en heb ik de eerste tijd heerlijk buiten gezeten met een drankje om het spul eens goed te aanschouwen. Echt een hele mooie club is dit! De wellness is ook tiptop. Groot, nieuw en schoon. Gedurende de dag heb ik hier veelvuldig gebruik van gemaakt. De whirlpool mocht iets warmer maar dat is ook het enige wat ik kan bedenken tot nu toe. De sauna’s waren knetterheet en handdoeken werden continu aangevuld. Heerlijk ontspannen dus.

Na de nodige rondjes wellness nam ik weer in de tuin plaats. De ene na de andere dame kwam op open sollicitatie, de meesten kwamen niet verder dan hun naam en direct de kamervraag er achter aan. Wist ik van te voren dankzij de verslagen van bovenstaande schrijvers. Line-up was wel erg goed naar mijn zin. Denk dat GT een goed vergelijk is. In tegenstelling tot een aantal anderen in deze draad vond ik het aantal siliconen meevallen op deze dag. De dames liepen in lingerie maar op maandag, dinsdag en donderdag is het thema FKK. Mannelijk publiek inderdaad minstens 90% Italianen, niet mijn favoriete land maar moet zeggen dat ik er vandaag geen last van heb gehad. Plus, ik wist ook dit natuurlijk van te voren. Klagen hierover is dus kansloos.

De eerste die niet zo opgefokt als de rest leek was Yustin (https://veniamo.it/girl-detail/355). AMOOORREEEE riep ze van een eindje waarop ik haar wenkte om haar mede te delen dat ik Italiaans gekraai niet zo waardeer. Geintje natuurlijk. Even gekletst over niks maar toch snel ter zake gekomen. Op basis van eerdere berichten heb ik voor het eerst in hele lange tijd maar eens vooraf geïnformeerd naar de dienstverlening. TZ/PZC/NMC zonder problemen in het basispakket. En zo vertrokken we naar de kamer. Uurtje prima verlopen. Geen grote uitschieters naar boven of beneden. Alles correct.

Na mijn debuut op de Oostenrijkse kamer me weer in de wellness opgehouden en even later ook in het restaurant omdat het etenstijd was. In PSR e.d. kun je lekker eten maar met veel pijn en moeite moet ik toch toegeven dat het in Wellcum nog beter was. Zoveel keuze, alles super vers en echt top van smaak. Wow wat kunnen hier veel Duitse clubs nog een puntje aan komen zuigen zeg. Chapeau!
Tijdens het verteerproces kreeg ik gezelschap van Celine (https://veniamo.it/girl-detail/439) die een praatje wilde maken en niet direct op een kamer aanstuurde. Super aardig en beleefd, mij had ze in de tas. Maar nu nog niet maar dat wist ze al voor ze er aan begon. Na dit fijne onderonsje raakte ik in gesprek met een Italiaan die kennelijk bijna hetzelfde werk als mij doet en daar hebben we een hele tijd leuk over zitten praten. Voor een Italiaan sprak hij prima Engels! Mag ook wel eens gezegd worden. Toffe kerel.

Ondertussen had de zin weer de kop opgestoken en was het tijd voor ronde 2. Celine was natuurlijk nergens te bekennen, zul je altijd zien. Claudia (https://veniamo.it/girl-detail/234) dacht dat probleempje wel even op te kunnen lossen. Mooie naturelle meid en leuk in de omgang. We proberen het maar eens. Helaas werd het een blooper. Eenmaal op de kamer had ze nogal haast. Voor mij geen probleem, haar gage is enkel wat minder dan. Binnen het half uur was ik er vanaf. Toch beetje jammer weer. Wat nogal vreemd was is dat ze nogal ondersteboven bleek van haar eigen service die werkelijk weinig voorstelt. Sneltreinvaart tongzoenen, pijpen en neuken. Voor ieder wat wils ook in Wellcum, dus ook fantasten DVP’s. Zelfs bij het afrekenen zei ze nog “was echt goed he, ik geef altijd goede service”. Prima meid, see you later. Rest van de avond kwam ze soms nog wel even praatje maken en was ze wel heel vriendelijk. Beetje vreemde vogel.

Hierna zat de P er toch even in voor een klein moment en er was er maar 1 die wellicht de schade kon repareren en dat was Celine. Eerst maar even bijgekomen dit keer in het gezelschap van een Sloveen die met een paar maten op bezoek was in Wellcum. Zijn kameraden waren op de kamer dus zo babbelden we leuk over rondneuken in Europa en wisselden we wat ervaringen uit. Eentje die ik niet aan zag komen was dat hij zei “als je een oprecht leuke dame wilt moet je Celine hebben”. Hmmmm, very interesting my friend. Ik ging er maar eens mooi voor zitten. Maar die dekselse dame was nergens te bekennen. Genoeg andere DVP’s voorhanden waarvan zij die nog weinig in de tas hadden zitten in de avond in duo’s van twee op pad gingen om trio’s te verkopen. Heb het allemaal netjes en beleefd afgeslagen.

Het wachten werd uiteindelijk beloond want daar was ze dan weer en schoorvoetend kwam ze aanlopen met de vraag “don’t you forget about me?”. Natuurlijk niet, mijn leenbruid. Nadat we nog een beetje leuk tegen elkaar hebben zitten doen ging ik voor de derde keer deze dag de trap op naar boven. Er is trouwens geen sleutelceremonie hier. Je loopt direct met je tijdelijke vriendin de trap op naar de kamers waar ze boven een sleutel pakt die op dat moment beschikbaar is. Er waren geen wachttijden gisteren de gehele dag. Een uur later stond ik zeer tevreden weer bij mijn locker. Wat een enorm leuk meiske was dat zeg en inzet 300%. Het gebeurd niet vaak dat ik tijdens de derde beurt van de dag nog iemand moet afremmen omdat ze me anders regelrecht klaar pijpt. Super was dat. Echt met gevoel!

Hierna was de pijp letterlijk leeg en besloot ik na een laatste cola mijn bed op te gaan zoeken. Wel machtig dat het maar liefst 1 minuut lopen was. Nog wat details voor de fans: alle door mij gekamerde dames waren Roemeense, elke dame begon het gesprek in het Italiaans maar schakelde na bekendmaking van mijn nationaliteit direct moeiteloos over op het Engels en in alle gevallen kreeg ik voor het gangbare tarief TZ/PZC/NMC/beffen zonder dat ik daar om moest vragen of een kletsverhaaltje op moest hangen. Gangbaar in Wellcum is 70 euro per 30 minuten. Naast de vele Roemeense dames waren er ook enkele Duitse, Italiaanse, Latina’s en 1 donkere dame aanwezig.

Is Wellcum de reis vanuit Nederland/België speciaal waard? Ik vind van niet. Wat je hier krijgt kun je perfect in Nederland of Duitsland krijgen als ABC-ijsbeer. Veel van de dames hebben aardig wat ervaring dus ze kijken vast niet raar op als je je fantasieën uiteenzet. Maar om nu te zeggen dat dit de enige plek op aarde is waar men doet wat je verlangt? Neeeuh, dat kan 100% zeker ook dichter bij huis. Mocht je een klein weekje verblijf in de regio plannen dan zou ik er zeker eens langsgaan. Locatie is fraai, facilitair is het echt strak en de dames wachten je met open armen en tasjes op!

Voor vertrek de volgende morgen nog gebruik gemaakt van het ontbijt voor hotelgasten. Dat was ook heerlijk. Niveautje Van Der Valk voor de kenners. Het was een hele leuke ervaring om hier te zijn geweest en van alle faciliteiten gebruik te kunnen maken. Aanrader voor de levensgenieter die deze regio aandoet.

 :039:

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #27 Gepost op: 2 oktober 2020, 22:30:48 »
Hoewel een zekere deket op een ander forum zegt dat in Duitsland de gezondheidspolitie (die politie kenen ze by the way niet eens onder de Duitse bevolking) elke dag in elke club komt verifiëren of alle dames wel na elke kamer van tenue veranderen (hoe zit dat dan in de vele FKK-clubs) en die man ook zegt dat je in de Oostenrijkse club wel maskers moet dragen, weet ik wel beter.

Een kleine mini-update dan over mijn Wellcum-bezoekjes. 

Ik voel me er al helemaal thuis en menige hoertjes zijn al verliefd geworden op mij.  Dat het op mijn geld zou zijn, weiger ik te geloven omdat ik intussen aan de gangbare prijs aldaar mijn extra wensen er zo goed als gratis bijkrijg en mijn gewip dus daar al een pak minder kost.  Ik betaal niet meer de eenmalige toeristenprijs  :dance2.  Ik gelukkig en zaterdag en zondag zit ik er alweer  :douchen.
   
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #28 Gepost op: 2 oktober 2020, 22:52:15 »
Hoewel een zekere deket op een ander forum zegt dat in Duitsland de gezondheidspolitie (die politie kenen ze by the way niet eens onder de Duitse bevolking) elke dag in elke club komt verifiëren of alle dames wel na elke kamer van tenue veranderen (hoe zit dat dan in de vele FKK-clubs) en die man ook zegt dat je in de Oostenrijkse club wel maskers moet dragen, weet ik wel beter.

Een kleine mini-update dan over mijn Wellcum-bezoekjes. 

Ik voel me er al helemaal thuis en menige hoertjes zijn al verliefd geworden op mij.  Dat het op mijn geld zou zijn, weiger ik te geloven omdat ik intussen aan de gangbare prijs aldaar mijn extra wensen er zo goed als gratis bijkrijg en mijn gewip dus daar al een pak minder kost.  Ik betaal niet meer de eenmalige toeristenprijs  :dance2.  Ik gelukkig en zaterdag en zondag zit ik er alweer  :douchen.
   

We gaan niet weer opnieuw beginnen he  ::) ADEM IN EN ADEM UIT  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
FKK Saunaclub WELLCUM, Hohenthurn (AT)
« Reactie #29 Gepost op: 3 oktober 2020, 10:30:43 »
Er was toch een eigen spar hoekje ingericht voor het illustere duo? Ik zet vast een kratje coronabier in de koelkast en haal een grote zak knabbelnoten in huis.  ;D ;D
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.