Auteur Topic: FKK Freubad Recherswil (CH)  (gelezen 55533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Freubad Recherswil (CH)
« Reactie #30 Gepost op: 6 december 2018, 07:43:25 »


vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Freubad Recherswil (CH)
« Reactie #31 Gepost op: 7 december 2018, 08:59:02 »


vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Freubad Recherswil (CH)
« Reactie #32 Gepost op: 12 februari 2019, 07:00:10 »


vanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
FKK Freubad Recherswil (CH)
« Reactie #33 Gepost op: 21 februari 2019, 07:04:00 »


vanKees


Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 416
    • Bekijk profiel
FKK Freubad Recherswil (CH)
« Reactie #35 Gepost op: 23 augustus 2023, 02:06:33 »
Previous on Star Wank: The Polar Generation

https://relaxxxboard.com/index.php/topic,1937.msg144717.html#msg144717

Episode 1, Part 2: LOST TIME

Captain's log. Stardate 20230807.2

Na ons vruchtvol bezoek aan Globe besloot ik te kijken of we bij Freubad ook nog nieuwe connecties konden maken voor de United Federation of Polarbears.

Vooral de vrije entree na 22 uur leek aantrekkelijk om dit etablissement met een bezoek te vereren.
Met name op leek...

Ik kwam tegelijk aan met nog 2 heren dus kon een beetje meeluisteren.
Je kon een pakket kiezen waar drank bij inbegrepen zat en een kamertje, zoals op hun website staat. Of kiezen voor de gratis entree en de dames rekenen dan 130fr/30 min.
Ons allen leek de gratis entree het meest interessant. Je mocht dan besluiten om je gewone kleren aan te houden of toch een lokaal rood gewaad aan te trekken.
Ik had me netjes opgefrist, omgekleed en begon toen de club te verkennen. Na de kleedruimte kom je langs de douches en toiletten bij de bar terecht.

Werd gelijk aangesproken door een DVP, maar vertelde dat het m'n eerste keer was en ik eerst even rond wil kijken naar de tuin enzo. Ze wees waar het was, maar zei al gelijk dat het al gesloten was.
Huh, dat was even schikken. Gesloten, hoezo dat dan? Wat bleek, na 22 uur worden restaurant, tuin en wellness allemaal gesloten. Alleen de bar bleef open. Dat is toch geen saunaclub meer, maar een sex bar of hoe dat ook mag heten. Niks voor nette ijsberen. Dat bleek ook wel toen een groot deel van de Klingons met lange baarden er in hun gewone kledij rondliepen.
Enfin, toch maar even gaan kijken in de tuin achter de grote deur. Die was best ruim met een groot zwembad. Heel wat overdekte tafels en geinige zitjes in de vorm van een gehurkte vrouwenlichaam. Je zou zo maar onbedoeld over de schouder van een vent wrijven met zo een vrouwen silhouette als stoel...
Blijkbaar had de controle kamer me gespot, want zodra ik weer binnen was, kwam er personeel die de deur op slot deed. Was blijkbaar niet de bedoeling dat ik een kijkje ging nemen. Het restaurant op de 1e verdieping en de wellness verkennen ging ook niet, want ook daar wordt je na 22 uur tegengehouden door een gesloten deur. Gelukkig was ik nog zo wijs om bij Globe nog een 2e bordje op te laten scheppen, zodat ik niet zat te knorren.
De bar zelf was eigenlijk best toepasselijk voor ijsberen, aangezien het een soort ice cave leek, met ijsschotsen, en een 'drijvend' schots boven een groot water bassin. Boven de bar zouden ze luxe kamers hebben waar je vanaf een uur kameren gebruik van maken. Het zag er dus best geinig uit. Alleen volume van het kabaal was niet te harden voor een ouwe lullen ijsbeer als ikzelf. De club na 22 uur is niks voor me en kan worden beschouwd als verloren tijd.

Ik overwoog m'n verlies te nemen en te vertrekken, maar merkte toen pas dat ik in een blackhole gevangen zat... Wat bleek, net als in ons sterrenstelsel bij FKK Oceans wel eens was (is?), hebben ze hier bij gratis entree wel een minimale consumptie van 30 CHF. En een glaasje prik was al 10 CHF. Dus het was of 3 cola of een kamer van 130 CHF...
De gedragscode van de Sterrenvloot, is om bij een First Contact ook daadwerkelijk contact te maken, dus ik besloot om nog maar even te kijken of ik een geschikte ambassadrice kon vinden.
1 Van de weinig geschikte dames die ik spotte bij de receptie had ik gevraagd of we elkaar in de bar zouden zien. Delia en ik zijn of elkaar misgelopen of ze had al besloten feierabend te vieren. Verder weinig dames gespot die m'n aandacht in het bijzonder trokken. In de avond waren het er circa 15 a 20 en iets meer mannen. Er werd me verteld dat er overdag wel 35 dames zouden zijn geweest.
Ik had er eigenlijk al een hard hoofd in om in zo een omgeving, met zulk publiek, nog een goeie match te vinden. Doch, de sterren waren me goed gezind, want er kwam een blondine binnen die me wel geschikt leek. Bij oogcontact leek er geen verbinding tot stand te komen. En verder keek ze weinig mijn kant op en was meer met haar vriendin in gesprek. Op een rustig moment besloot ik het initiatief maar te nemen, want langer wachten had ik weinig zin in en de kans was dat ze er met een ander vandoor ging.
Een leuk kennismakingsgesprekje volgde, waarbij haar vriendin als zijzelf verbaasd waren dat ik er een paar woordjes Roemeens uit m'n Universal Translator wist te toveren. De klik was er en Ambassadrice Jessica begeleide me naar een kamertje op de 2e verdieping voor een intiemere kennismaking van elkaars culturen. Mooie ruime kamers hebben ze er en een groot doek werd er over het matrashoes gespreid om de rituelen op uit te voeren.
En ik moet zeggen, het viel me niet tegen. Ze liet zich lekker gaan en we hadden geweldig van elkaar genoten.

Na me opgefrist te hebben was er niks meer waarvoor ik nog langer in de club zou willen blijven en ging weer terug aan boord van de USS Expedition. Al met al toch een goeie afsluiting aan het Swiss kwadrant.
Als ik de nacht situatie van Freubad had geweten, was ik liever in Globe gebleven.
En ik kan dus weinig zeggen over hoe het er uit moet zien als de 2 zonnen boven aan de hemel van Freubad schijnen. Mijn indruk van de tuin en de foto's van de wellness zagen er wel goed uit. En eerlijk is eerlijk, na 22 uur liggen de meeste brave beren alweer naast moeder de vrouw, en zijn het vooral de Cardassians en Klingons die er in de bar ronddwalen...
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2023, 02:08:34 door mentholbear »