Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230507 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #30 Gepost op: 20 juli 2018, 19:56:47 »
Ik ben er zeker van dat vele onder ons het moeilijk gaan hebben om dit schatje 3 weken te missen !
We moeten alles relativeren he, dus 'moeilijk hebben' is misschien een hele grote term, maar ik kijk er wel erg verlangend naar uit. Het is een toppertje he.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #31 Gepost op: 25 juli 2018, 20:39:02 »
Vorige maandag ben ik nog eens op bezoek geweest bij deze toffe meid. Vorige week had ik met haar een praatje gedaan en had ik haar beloofd om deze week nog eens bij haar langs te gaan. Ik begin me na een paar bezoekjes geweldig thuis te voelen bij deze Sara. Ik bezoek haar nog niet zo lang maar sinds mijn eerste bezoekje is er een zekere evolutie in positieve zin, het wordt m.a.w. elke keer beter. Deze keer kreeg ik weer eens een andere Sara te zien, de meer dominante versie.

Eerst deden we beiden een wasje. Daarna volgde een leuke teasing en veel kusjes van in mijn hals tot tussen mijn benen. Mijn kleine vriend werd er aardig hard van en hij werd nog harder toen ze hem en de balletjes ook nog met haar handjes ging bewerken. Zowel mijn stijve paal als mijn balzak kregen deze keer ook weer een aantal fikse meppen. Daar heeft ze geweldig veel plezier in, dan zie je haar oogjes glinsteren.

Vervolgens pijpte ze op een professionele manier het condoom over mijn stijve paal en volgde een stevige pijpbeurt. Ze ging er echt stevig tegenaan en héél mijn stijve paal verdween regelmatig volledig in haar mondje. Op een gegeven moment dacht ik “als ze nu nog verder gaat dan floepen mijn ballen ook nog mee in haar mond” maar zover kwam het niet. Ik vraag me toch soms af waar ze dat allemaal steekt, ik ben dan wel niet uitzonderlijk groot geschapen maar “een kleintje” zou toch ook een understatement zijn. Ik heb bij een andere dame zelf ook wel eens zo’n deepthroat geprobeerd met een dildo van een iets kleiner formaat dan mijn stijve paal maar ik kreeg die niet helemaal in mijn mond hoor. En ze doet het zonder één keer te kokhalzen hé. Tijdens heel dit pijpfestijn mocht ik haar ook uitgebreid en diep vingeren. Af en toe gebeurde er tijdens het vingeren iets speciaals waar we beiden wel mee konden lachen maar wat dat precies was hou ik liever tussen Sara en mij.

Omdat ik gevraagd had of ik haar poesje mocht likken zette ze zich even later in 69 over mij. Jongens, wat een zicht als dat kontje en dat fantastische poesje op je gezicht afkomt. Hoe geil is dat?

De dominante versie van Sara zette mij helemaal klem tussen haar benen zodat ik mijn hoofd, bovenlichaam en armen niet meer kon bewegen, ondertussen plaatste ze klemmen op mijn beide tepels. Vervolgens duwde ze haar poes vol op mijn mond. Ik mocht voluit likken, aan haar schaamlipjes zuigen en mijn tong helemaal in haar poes stoppen. Zij had wel het heft in handen om mij al dan niet bewegingsvrijheid te geven. Ze gaf me voorlopig geen enkele vrijheid, ik lag daar stevig tussen haar benen geklemd en kon niet anders dan me overgeven aan haar wensen en lusten. Ze ging rechtop zitten zodat haar poes vol op mijn mond kwam en mijn neus tegen haar kontgaatje drukte. In die houding reed ze even op mijn tong en neus. Dan kwam ze met haar volledige bovenlichaam op het mijne. Ze kantelde haar bekken, duwde haar poes nu in een andere hoek tegen mijn mond en vroeg om haar clitje te bewerken. Ik deed mijn best om haar te plezieren en, al zeg ik het zelf, dat lukte aardig want ze werd er kletsnat van.

Ondertussen was zij begonnen met mijn kontgaatje te bewerken met een dildo/buttplug maar ik kon me op dat moment niet genoeg ontspannen en vroeg haar om met haar vingers naar binnen te gaan i.p.v. met de dildo/buttplug (ik schrijf de twee want Sara schermde mijn gezicht volledig af zodat ik niet kon zien welk speeltje ze gebruikte). Van haar vingers in mijn kontgaatje kan ik echter ook echt liggen genieten, ze maakte er geweldige bewegingen mee.

Even later deed ze het condoom af waarna we mij samen om beurt hebben klaar getrokken terwijl zij in mijn ballen kneep.

Nadat ze alles een beetje proper had gemaakt deden we beiden weer een wasje en hebben we nog een tijdje gezellig gekletst over allerlei dingen.

Ik vond het weer een hele leuke sessie met Sara, ze begint zo stilaan mijn “maatje” te worden.

De hygiëne is top, de service is dik OK, ik heb nog nooit enige tijdsdruk ondervonden en Sara heeft nog nooit naar meer eurootjes gevraagd. Ze zegt wel altijd “als je eens iets anders wil dan moet je maar vragen”. Er zullen dus nog wel een aantal extraatjes mogelijk zijn waarvoor je dan kunt/moet bijbetalen. Voorlopig kom ik echter goed aan mijn trekken bij deze Sara.

Sara is een héél vriendelijke en toffe meid. Ze lijkt misschien een beetje verlegen of teruggetrokken maar schijn bedriegt! Je bent gewaarschuwd!

Sara heeft me bevestigd dat haar laatste werkdag donderdag 9 augustus is en dat ze vanaf 10 augustus een maand op verlof gaat. Het is haar van harte gegund!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #32 Gepost op: 25 juli 2018, 23:08:39 »
Kippenneuker man, je bent een bofkont. Ik zit hier maar te geilen op Sara en jij kon er gewoon mee spelen. Als zij na haar vakantie terug is, ge je haar een dagje moeten missen hoor, want ik denk dat ik haar dan de hele dag inhuur :-)   :lol_hitting:

Offline aneda

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #33 Gepost op: 6 september 2018, 15:20:14 »
Wow Vandaag is Sara terug van haar vakantie en stond rond 9 uur met haar zwarte sexy pakje klaar voor te starten.
Ze zag er stralend uit en zei dat se veel goesting heeft voor sex.
Direct naar boven euros overhandig dan deden wij beiden een wasje en mond water.
verder volgde een fijne teasing in mijn nek tot mijn ballen met veel kusjes en ook met haar handjes mijn ding te stimuleren tot  ze lekker mijn ding begon te pijpen terwijl haar geile ogen blik naar mij keek ::) wow zalig gewoon
ik zie het dat ze met veel plezier doet en ze haar poesje was al snel helemaal nat toen ik haar fingerde.
verder vroeg ze 69 en wat zalig van haar hete sappen te likken. zij on top eerst maar traag vermits haar poesje nog heel strak is ( tijdens haar verlof heeft haar poesje rust gehad ) geen tijd voor uit gaan ze heeft wel een hondje gekocht vertelde ze.
verder hebben wij zalig geneukt waar ze mee van geniet en op mijn eindpunt klaar gekomen.
nog een klein babel en een wasje en naar beneden en een afscheid kusje
Tot binnenkort Sara



Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #34 Gepost op: 6 september 2018, 17:16:48 »
Aneda, over deze dame bestond reeds een topic !

* Topics derhalve samengevoegd !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #35 Gepost op: 10 september 2018, 19:52:27 »
Vanmiddag geen Sara gezien op SS 25/1  :character0029:

Offline lovetitties

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #36 Gepost op: 10 september 2018, 21:06:40 »
Rond 17 u stond zij toch in haar raam hoor ! :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #37 Gepost op: 10 september 2018, 23:35:59 »
Vanmiddag geen Sara gezien op SS 25/1  :character0029:
Misschien was ze boven met mij bezig.  :lol_hitting: :pompe

Ik ben er bij geweest deze namiddag. En de volgende afspraak heb ik al in mijn hoofd zitten. Het was een zalig weerzien na mijn lange werk-afwezigheid en haar vakantie. Toen ik eerst aankwam was zij bezet. Vorige week ben ik daar ook een aantal keer gepasseerd dat zij er niet was. Ik denk dat (misschien mede door onze goede berichtgeving hier) haar zaakje goed draait momenteel. Het is dan ook, naar mijn smaak, nog altijd met voorsprong de allermooiste van het SKW, maar dat is natuurlijk een puur persoonlijke appreciatie  :-P :-P

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #38 Gepost op: 28 september 2018, 17:38:58 »
Vorige donderdag heb ik na twee maanden Sara nog eens bezocht. In augustus was ze op verlof en sinds haar terugkomst begin september was het er nog niet van gekomen. Ze stond in haar wit blinkend pakje mooi te wezen, sexyyy!

Nadat ik boven bijna zeeziek aangekomen was van achter dat wiebelende kontje  de trap op te lopen kreeg ik twee kussen, nee drie kussen, nee wel vier kussen. Ze was duidelijk in een ondeugende bui. Tijdens het kussen greep ze al naar mijn kruis, kneep al een paar keer stevig in mijn ballen en voelde of ik mijn metalen cock ring aan had.

Terwijl ik mijn hemd uit trok stond Sara vóór me en liet ze traag haar borstjes uit het witte setje floepen :showtits1. Ik zei haar dat ze nog steeds even mooi waren. Ik ontdeed me van mijn kleding en Sara deed al een wasje. Ik ging daarna aan de lavabo mijn wasje doen en terwijl ik me afdroogde kwam Sara naakt achter me staan. Ze kneep stevig in mijn tepels en stootte met haar heupen tegen mijn kont alsof ze me aan het neuken was.

Veel tijd voor een praatje was er niet, Sara wilde er onmiddellijk aan beginnen. Rechtstaand kreeg ik al wat kletsen tegen mijn kleine vriend en tegen mijn ballen. Mijn kleine vriend werd daar een heel stuk groter van. Ze duwde me zachtjes op het bed en toen ik haar wilde vast nemen duwde ze me plat op het bed en kreeg ik onmiddellijk weer een aantal kletsen tegen mijn ondertussen opgezwollen eikel en een paar heel stevige tegen mijn ballen. Sara was niet alleen in een ondeúgende bui, ze was ook in een heel dominánte bui  :mistress . Het leek wel of ze me extra wilde straffen omdat ik haar een tijdje niet bezocht had.

Ze kwam over me zitten en bood teasend haar poesje aan. Ik likte haar zachtjes terwijl we in elkaars ogen keken. Plots nam ze mijn polsen vast, deed een stel handboeien aan en plaatste een masker over mijn ogen. Ze checkte nog eens goed of ik écht niets kon zien. Ik mocht haar niet meer aanraken en als ik dat wel deed dan zou ik extra harde kletsen tegen mijn ballen krijgen.

Ik voelde hoe ze klemmen op mijn tepels plaatste. Vervolgens begon ze in mijn hals te kussen en ze kuste zich een weg naar beneden tot tussen mijn benen. Terwijl ze dat deed kwam ze met haar bovenlichaam helemaal op het mijne. Ik voelde haar borsten van mijn borstkas naar beneden glijden en over mijn stijve paal, mijn ballen en mijn dijen. Na dit intieme moment volgden er uit het niets nog wat kletsen tegen mijn paal en ballen en werd mijn bovenlichaam bewerkt met een flogger  :040:. Dat is best heftig allemaal als je een masker op hebt en het niet ziet aankomen. Soms trok ik al helemaal samen als ik nog maar dacht dat ik een mep ging krijgen.

Ik voelde dat ze een condoom over mijn stijve paal deed waarna ze stevig en soms diep begon te pijpen  :sexxx. Tijdens het pijpen kneep ze een aantal keren stevig in mijn ballen. Op een gegeven moment voelde ik dat ze zich verplaatste en in 69 over mij kwam zitten. Zonder dat ik het zag aankomen duwde ze haar natte poes tegen mijn mond. Ik kon niet anders dan mijn tong zo ver mogelijk naar binnen te duwen en haar poes helemaal uit te likken. Ondertussen trok zij verder stevig aan mijn stijve paal. Even later kwam ze op mijn onderbuik zitten en ik voelde haar natte poes op mijn huid. Mijn stijve paal moet rechtop tussen haar benen gestaan hebben (met het masker op kon ik het niet zien) en in die positie trok ze hem verder af, ze liet wel het condoom er rond.

Ze vroeg hoe ik wilde klaarkomen. Ik liet haar de keuze maar voegde er wel aan toe “met een vinger in mijn kont”. Ze begon er onmiddellijk aan. Ik vroeg haar om met haar andere hand in mijn ballen te knijpen terwijl ik mezelf klaar trok. Ze kneep afwisselend stevig in mijn ballen en scherp in mijn tepels. Ik kon een orgasme nog een paar keer even uitstellen maar toen ze mijn allergevoeligste plekje stimuleerde moest ik me gewonnen geven.

Sara liet me even bekomen met de handboeien nog aan en het masker nog steeds over mijn ogen. Net na het klaarkomen ging ze met haar nagels over mijn ganse bovenlichaam, tussen mijn benen, over mijn ballen en over mijn lichtjes verslapte paal. Jongens, dat was nog even genieten! Ik kreeg er nog een paar zalige naschokjes van.

Sara maakte alles een beetje proper en trok daarna naar haar badkamertje terwijl ik me ging wassen aan de lavabo in de kamer. Tijdens het aankleden stond ze nog even helemaal naakt vóór me vooraleer ze haar witte blinkende setje terug aantrok. Wat een mooie jonge meid is dit toch!

Ondertussen deden we nog een gezellig babbeltje en even later nam ik tevreden afscheid van deze kleine deugniet die me altijd wel op een andere manier weet te verrassen.

Tot binnenkort Sara!



Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #39 Gepost op: 29 september 2018, 21:31:15 »
deze kleine deugniet die me altijd wel op een andere manier weet te verrassen.
Ik ken tot nu toe geen enkele meid uit het SKW (en elders in de sector) die mij al op zoveel verschillende manieren heeft laten genieten. Vrijwel alle meisjes waar je verschillende keren langs gaat, hebben een soort 'draaiboek' voor hun dates. Niet dat het altijd hetzelfde wordt, maar er zit toch een soort vaste lijn in. Niet dus bij Sara. Dat meisje zit vol variaties en verrassingen, en ik heb ook de ervaring dat ze verdomd goed weet in te schatten waarmee ze haar vaste klanten kan plezieren. En dan zo mooi zijn ook nog. Dat lieve gezichtje, die perfecte borsten, een nat jongemeisjesprutje, een een kontje waar ik maar nooit genoeg van krijg. Ik ben zelf altijd bang dat ik al in mijn broek ga klaarkomen van die verschillende verdiepingen achter haar kontje aan te lopen op weg naar de kamer. :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
« Laatst bewerkt op: 29 september 2018, 22:00:09 door Vanderbeffen »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #40 Gepost op: 11 oktober 2018, 15:19:58 »
Ik had vorige week aan Sara beloofd dat ik haar zeker deze week nog zou bezoeken voordat ik op verlof ging. Toen ik vanmiddag aankwam in het SKW was Sara spijtig genoeg niet vrij. Na een paar toertjes wandelen zag ik haar staan toen ik vanuit de VT de Schippersstraat in stapte. Ik versnelde mijn pas even zodat niet één of andere snoodaard me voor zou zijn. Sara zag me echter al van ver afkomen en de deur ging al wagenwijd open. Ik trof haar aan in een nieuw sexy zwart pakje met een aangepast halsbandje en nieuwe high heels.

Boven aangekomen was Sara vanaf het eerste moment heel speels. Ik kreeg ook overal op mijn gezicht kusjes, en véél kusjes. Daarna deden we een leuke babbel tijdens het uitkleden en wassen. Sara was eerst klaar en kwam naast mij aan de lavabo staan. Daar begon al een kleine teasing en toen ik me omdraaide kreeg ik al een flinke mep op mijn achterwerk. Ik wilde haar er ook eentje geven en zo ontstond een speels gevechtje. Het draaide uit op wie er wie eerst op het bed zou kunnen duwen. Natuurlijk liet ik haar winnen.

Op mijn rug gelegen kwam ze op mijn benen zitten en begon ze aan een partijtje armworstelen. Ze wist dat ze niet kon winnen maar ik gaf me gewillig over want het was duidelijk dat ze een plannetje had. Ze nam mijn bril af en legde die op een veilige plaats. Dan greep ze mijn polsen vast, drukte deze tegen de matras en kwam met haar poes boven op mijn mond zitten. Tijdens het likken keken we vrijwel constant in elkaars ogen. Gaandeweg voelde ik haar poesje natter en natter worden, ik zag ook wel een extra geile blik in haar ogen verschijnen.

Even later kwam ze omgekeerd naast me liggen met haar beentjes aardig gespreid. Die houding was écht té uitnodigend en ik kon er dus niet aan weerstaan om met haar poesje te spelen. Ik mocht met dat poesje een aantal dingen doen die ik bij vorige bezoekjes niet altijd mocht, mmm dát was leuk! Ondertussen keek ze me diep en geil in de ogen.

Vooraleer er een condoom over mijn stijve paal ging kreeg hij van Sara nog aardig wat kletsen tegen zijn hoofd en ook mijn ballen kregen het nog even hard te verduren. De beloning daarvoor bestond uit een geweldige pijpbeurt. Ik wist al wel dat Sara goed kon pijpen maar vandaag was echt “outstanding”. Ze maakte me zó geil dat ik wat heviger met haar poesje begon te spelen en daar werd dat poesje behoorlijk nat van. Tijdens al dit geile geweld nam ze nog een bijkomend condoom, schoof dat over haar vinger(s) en begon mijn kontgaatje te vingeren. Ondertussen pijpte ze heel enthousiast verder en zag ik mijn stijve paal regelmatig helemaal in haar mondje verdwijnen. God, wat was dat een geil spel om te zien én te beleven!

Plots onderbrak Sara het spelen met haar poesje. Ik zag even een rare blik in haar ogen, ik vermoed dat het allemaal een beetje té gevoelig werd. Ik likte nog lekker mijn natte vinger af terwijl Sara zo snel mogelijk mijn stijve paal in haar poesje wilde voelen. Ze wilde een standje uitproberen dat we nog niet samen gedaan hadden. Ik lag op mijn rug op het bed met mijn voeten plat op de matras en mijn knieën naar boven. Sara kwam achterwaarts op mijn paal zitten, een soort van variant op een reverse cow girl eigenlijk. Ze ging in die houding stevig op en neer en er was aardig wat gekreun bij. Toen ze ietsjes voorover boog zag ik mooi hoe mijn stijve paal in en uit haar natte poesje schoof. Tijdens dit standje had ze ook vrije toegang tot mijn ballen en die kregen dan ook weer regelmatig een paar fikse petsen te verduren terwijl ze om “my sperm” vroeg.

Sara draaide zich om en kwam tussen mijn benen zitten, ze verwijderde het condoom en begon mijn paal stevig af te trekken terwijl ze me geil in de ogen keek. Ik nam het even later zelf over zodat ze haar beide handen vrij had om in mijn tepels te knijpen en sensueel over mijn lichaam en tussen mijn benen te strelen. Het duurde op die manier niet lang meer voor ik mijn buikje onder spoot.

Sara maakte alles een beetje proper en streelde nog even verder. Daarna deden we beiden een wasje en hadden we nog een aangename nababbel.

En ik die dacht dat Sara me de vorige keren verrast had! Deze keer toverde ze wéér een aantal nieuwe dingen uit haar hoed die ik bij haar nog niet had meegemaakt. Dit was wellicht de allerbeste sessie sinds ik haar ken. Ik was helemaal “happy” toen ik buiten ging en ik heb er nog uren van nagenoten.

Wat een mooie, speelse, toffe meid is dit toch! En wát een service! Daar kunnen veel dames in het SKW nog iets van leren.

Herhalingsgevaar, dat stadium ben ik al voorbij, voor mij begint verslavingsgevaar te dreigen.

Thank you Sara for this great session! I hope to see you again soon.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #41 Gepost op: 8 november 2018, 20:48:05 »
Ik heb vandaag deze mooie Sara nog eens bezocht, voor de zesde keer ondertussen. Ik ga geen nieuwe recensie of verslag schrijven, uit mijn vroegere posts kan iedereen afleiden wat voor een toppertje zij is.

Sara is een bloedmooie, toffe, vriendelijke, goedlachse, actieve en geile jonge meid. Ze levert bovendien elke keer een topservice (voor mij toch). Ze is te vinden voor gewone vanilla seks, kan naar ik verneem ook wel uit de voeten voor een GFE en voor de liefhebbers, ze geniet er zélf geweldig van als ze wat kinky spelletjes met de klant mag spelen  :ff  :whipbeer. Naar mijn ervaring is ze zeker geen klokkijkster. Ze is wel gesteld op een goede hygiëne en zorgt daar zelf ook voor  bad26

Sara staat ondertussen stevig in mijn top 3 en ze is goed op weg om één van mijn vaste seksmaatjes te worden.  :sign0098:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #42 Gepost op: 9 november 2018, 04:20:26 »
Sara is een bloedmooie, toffe, vriendelijke, goedlachse, actieve en geile jonge meid. Ze levert bovendien elke keer een topservice
Sara is een van die meisjes waar je al snel eens een hele nacht zou willen mee daten. Maar dan moet natuurlijk eerst een loodgieter gevonden worden, om het lek in mijn bankrekening te dichten  :lol_hitting: :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #43 Gepost op: 20 november 2018, 00:35:57 »
Ik had Sara al enkele keren mislopen omdat ze steeds bezet was. Vandaag had ik sjans. Ik kon direct binnen. We hebben ruilhandel gedaan. Een partij spermatozoïdale objecten uitgewisseld voor een warme douche uit Sara haar persoonlijk kraantje. Ik kon op geen (voor mij) beter moment komen: ze 'moest' net hoognodig. Facesittingske gedaan, met een xxl shower, en daarna schieten voor het Saraland. Ze was trouwens echt stout vandaag. Toen ze een condoom over haar vinger trok, wist mijn gat al meteen hoe laat het was  ;D ;D ;D
« Laatst bewerkt op: 20 november 2018, 01:18:04 door Vanderbeffen »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #44 Gepost op: 20 november 2018, 17:27:09 »
Ik bezoek Sara nu regelmatig maar ik schrijf niet iedere keer dat ik haar bezoek een verslag. Ik kan echter wel bevestigen dat Sara de laatste tijd inderdaad in een "stoute" periode zit. Als je er een goede klik mee hebt dan kun je bij haar wel één en ander meemaken.

Voor de verandering hebben we voor mijn volgend bezoekje (normaal gezien volgende week tenzij ik me op het einde van deze week al niet meer kan inhouden) eens iets helemaal anders afgesproken. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Ik kijk alvast uit naar mijn volgende sessie met deze deugniet! Als deze sessie brengt wat ik ervan verwacht dan schrijf ik er nog wel eens een verslagje over.