Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230504 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #60 Gepost op: 4 februari 2019, 15:53:38 »
precies, daarom snap ik ook niet dat mensen zo maar die grapjes van die dames geloven, natuurlijk is het haar zus niet.  Dat was mijn punt ook

Wel leuke topmeid die Sarah, daar geen slecht woord over, goede looks en service :cheer:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #61 Gepost op: 4 juni 2019, 02:16:43 »
Eindelijk ben ik vandaag toch nog eens in de namiddag in het SKW geraakt. Vraag me niet wie er zat en wie er niet zat, want ik ben direct naar SS 25/1 gewandeld, en ik had het grote geluk dat Sara vrij was. Ik heb haar zo vaak al bezocht, maar doordat ik de laatste maanden haast niet meer in de namiddag kan SKWandelen, miste ik Sara telkens. Ik kijk er lang naar uit om nog eens met Sara te kunnen kameren, dus was het vandaag my lucky day.

Eerlijk is eerlijk: ondanks het feit dat ik ondertussen 'verkocht'  ben aan eentje van de nachtploeg, blijf ik alle positieve dingen die ik hier ooit over Sara schreef voor de volle 100% ondersteunen. Sara is een prachtmeid, lief, mooi, stoute kantjes.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #62 Gepost op: 6 juni 2019, 17:44:27 »

.......... blijf ik alle positieve dingen die ik hier ooit over Sara schreef voor de volle 100% ondersteunen. Sara is een prachtmeid, lief, mooi, stoute kantjes.


Dat geldt voor mij evenzeer, ik vind 100% eigenlijk nog te weinig, ik zou opteren voor 200%.   ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #63 Gepost op: 12 juni 2019, 00:39:10 »
Een flinke inspanning gedaan vandaag en toch nog eens op tijd in het SKW aangekomen om het grootste deel van de dagploeg aan het werk te zien. Veel kan ik er niet van voortvertellen, want ik ben linea (e)recta naar Sara gehold. Ze had me niet zien aankomen en ze schrok er van dat ik daar al terug stond.

Mijne fysiek wat geoefend op de lange steile hoge trap, en bijna mijn neus in andermans zaken gestoken door net iets te dicht achter het Sarasiaans poepje te lopen. Ongelooflijk hoe deze meid ook na ettelijke (lees: heel veel) dates er iedere keer weer in slaagt om origineel uit de (br)hoek te komen. Geen twee dates met haar waren tot nu toe hetzelfde. Vandaag startte zij met een masker en het zweepje, maar zo subtiel dat zelfs een knuffelbeest als ik er geil van werd. Het werd een zeer natte speeltijd deze keer, intenser nog dan het weerbericht.

Hoe ze het blijft bedenken is mij een raadsel maar op een bepaald moment lag ik op mijn rug en ik moest zo ver mogelijk mijn tong uitsteken, Toen kwam ze haar flamoes afrijden op mijn tong. Op deze manier had ik nog nooit gebefd. Super meisje, nog altijd mijn dagploegfavorietje.

Sara, daca cititi de-a lungul, ai fost din nou minunat! Ik moet een beetje oefenen met vallen en opstaan he, want mijn nachtploegfavorietje is ook een Roemeentje.   :lol_hitting: Die ga ik morgen bezoeken.

En t waren vandaag weer zwarte handschoentjes (geintje dat enkel Kippenneuker ten volle zal begrijpen)  :lol
« Laatst bewerkt op: 12 juni 2019, 00:47:25 door Vanderbeffen »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #64 Gepost op: 12 juni 2019, 11:03:04 »
Wat voor masker is dat ?Ik vind dat zelf iets héél opwindends als zo'n dame een masker opheeft.Volgende keer zal ik er eens naar vragen als ik bij haar ben.

Dedju als het niet zou regenen was ik al vertrokken ! :mistress

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #65 Gepost op: 13 juni 2019, 03:02:46 »
Wat voor masker is dat ?Ik vind dat zelf iets héél opwindends als zo'n dame een masker opheeft.Volgende keer zal ik er eens naar vragen als ik bij haar ben.

Dedju als het niet zou regenen was ik al vertrokken ! :mistress
Het was een zwart maskertje voor haar ogen en een deel van haar gezicht, dat naar boven uitliep en daar twee 'oortjes' had die me aan een kat deden denken. Paste bij haar zwarte spannende outfit die ze (toen nog) aan had. Was idd best opwindend.

Ik had er niet naar gevraagd. Ze was spontaan daarmee begonnen. Bij elke date (en ik ben er echt al heel dikwijls geweest) verzint zij een andere aanpak. Deze keer deed ze haar outfit dus niet zo maar meteen uit, maar ze positioneerde haar billen zodanig dat het duidelijk was dat ik met mijn hand onder die 'tweede huid' mocht/MOEST gaan om zo haar bilspleet, haar gat en haar flamoes te 'ontdekken'. Als je dan bovendien haar tieten kent, en je weet dat al dat moois zo dadelijk helemaal bloot gaat zijn, dan krijg je binnen een paar tellen onweerstaanbaar een knoert van een stijve.

En de regen zou mij niet tegenhouden hoor. Geen enkele plensbui kan het winnen bij de wolkbreuk die zij de vrije loop liet  ;D ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #66 Gepost op: 13 juni 2019, 11:39:40 »
Wat voor masker is dat ?Ik vind dat zelf iets héél opwindends als zo'n dame een masker opheeft.Volgende keer zal ik er eens naar vragen als ik bij haar ben.

Dedju als het niet zou regenen was ik al vertrokken ! :mistress


En de regen zou mij niet tegenhouden hoor. Geen enkele plensbui kan het winnen bij de wolkbreuk die zij de vrije loop liet  ;D ;D ;D

Sara is een lief meisje maar niet lief genoeg om door de regen voor te fietsen ;D.Ik doe er 45 minuten over dus dan ben ik zeiknat als ik in het SKW aankom. Vandaag ben ik er weer naartoe geweest ondanks de wind , dus dat is ook al iets hé ;). Leuke tijd bij haar gehad en natuurlijk ben ik vergeten te vragen naar dat masker. Waar zat ik toch met mijn gedachten.....


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #67 Gepost op: 13 juni 2019, 13:45:45 »
dan ben ik zeiknat
Euh...zowel Sara als ik waren ook zeiknat en het regende niet...   :lol :lol
Mijn pik was zelfs stijf, en het vroor niet  :lol :lol

Leuke tijd bij haar gehad en natuurlijk ben ik vergeten te vragen naar dat masker. Waar zat ik toch met mijn gedachten.....
Waarschijnlijk zaten jouw gedachten op dezelfde plaats als waar ik met mijn gedachten zit als ik bij haar ben... Een lief gezichtje, twee knappe koplampen die stevig vooruit kijken, leuke gaatjes en een figuurtje waarvan je onderbroek te klein wordt, wat wil je dan dat je nog denkt aan je gedachten  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #68 Gepost op: 15 juli 2019, 19:47:08 »
Onze lieve Sara is vandaag op het vliegtuig gestapt richting het thuisland. We zullen deze topdame een paar weekjes moeten missen!

Het is haar van harte gegund, ze was zooooooo blij dat ze haar familie weer terug ging zien!

Enjoy your holiday my darling!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #69 Gepost op: 15 juli 2019, 20:04:07 »
Enjoy your holiday my darling!
Sara, enjoy your holiday as much as i enjoyed your hole many days  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #70 Gepost op: 15 juli 2019, 20:53:37 »
Enjoy your holiday my darling!
Sara, enjoy your holiday as much as i enjoyed your hole many days  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Viezerik ! ! !  :lol  :lol  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #71 Gepost op: 16 juli 2019, 18:15:51 »
Sara, enjoy your holiday as much as i enjoyed your hole many days  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Viezerik ! ! !  :lol  :lol  :lol
Niks vies aan hoor Kippenneuker.  ;D ;D ;D

Alles wat met enjoy the hole te maken heeft, is met zwarte handschoentjes (inside joke tussen Kippenneuker en Vanderbeffen)  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #72 Gepost op: 16 juli 2019, 19:53:48 »
Sara, enjoy your holiday as much as i enjoyed your hole many days  ;D :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Viezerik ! ! !  :lol  :lol  :lol
Niks vies aan hoor Kippenneuker.  ;D ;D ;D

Alles wat met enjoy the hole te maken heeft, is met zwarte handschoentjes (inside joke tussen Kippenneuker en Vanderbeffen)  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Schitterend!

Laat de collega wandelaars maar eens raden waarover dit gaat .......... :lol  :lol  :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #73 Gepost op: 2 augustus 2019, 17:21:43 »
Deze mooie en lieve Sara is na een korte vakantie sinds vandaag terug aan het werk!  :dance2

De vakantie heeft haar goed gedaan, ze zag er weer geweldig uit en ze zat boordevol energie!  :lostit

Energie te over dus en dat heb ik geweten want het was een heel leuke en geile sessie.  ;)

Welcome back my darling!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #74 Gepost op: 4 augustus 2019, 23:24:23 »
..... en ze zat boordevol energie!  :lostit

Dat komt mij bekend voor. Ze is zelfs ecologisch bezig, want bij mij is haar energie steeds met waterkracht  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: