Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230461 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #75 Gepost op: 6 augustus 2019, 20:30:17 »
Saraatje, leuke en jonge meid, ik kom er eens in de zoveel maanden. Lekker strak in het velletje, heerlijk designerkutje, strak sneetje geen uitstekende flipperdeflapjes  :lol .

Op zijn tijd wel lekker, op de handjes en de knietjes en stevig neukend achterlangs is het een heerlijk uitzicht op haar kontje. Zoals de vorige schrijver attendeert: een ecologisch meisje en goed bezig, pijpen au naturel, heerlijk maar ze mist nog een beetje ervaring.

Met het uitzicht van de spiegels altijd heerlijk om te zien hoe Saraatje kreunt en steunt
« Laatst bewerkt op: 6 augustus 2019, 20:36:41 door Ronny Bovenaars »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #76 Gepost op: 6 augustus 2019, 20:53:14 »
heerlijk maar ze mist nog een beetje ervaring.
Ze heeft al veel bijgeleerd sinds ik haar voor het eerst bezocht, toen ze nog maar pas (en ietwat verlegen) in het SKW haar opstart maakte. Verder heeft ze de heel bijzondere ervaring om precies aan te voelen wat ik wil. Enorme variatie ook bij haar. Ik was er al vaak bij, en geen twee dates met haar waren hetzelfde.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #77 Gepost op: 7 augustus 2019, 11:46:12 »
Ze kan nog wel wat bijleren. Ze heeft echt een prachtig pruimeke maar haar poepke is echt ook heel lekker, dus ik denk als ze daar eens werk van maakt en anaal op het menu zou zetten; amai ze zal nogal marcheren dan!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #78 Gepost op: 7 augustus 2019, 14:33:50 »
Ze kan nog wel wat bijleren. Ze heeft echt een prachtig pruimeke maar haar poepke is echt ook heel lekker, dus ik denk als ze daar eens werk van maakt en anaal op het menu zou zetten; amai ze zal nogal marcheren dan!
Iedereen kan nog wel wat bijleren, ook wijzelf waarschijnlijk. Toch vind ik, na vele dates met haar, dat Sara net uitblinkt op het gebied van veelzijdigheid.

Dat je geilt op haar poepke, kan ik me levendig inbeelden. Ik geil er ook op, en nog wel geen klein beetje. Wel beetje raar dat je schrijft 'ZAL nogal marcheren dan', want bij mijn weten (en ik zit toch vaak in het SKW) is Sara al geruime tijd een van de beter bezette meisjes in het SKW.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #79 Gepost op: 8 augustus 2019, 17:40:16 »
Toen ik vanmiddag Sara bezocht werd het al héél snel duidelijk dat er iets op haar maag lag. Het duurde dan ook niet lang voordat ze me vroeg "Did you read Relaxxxboard?"

Ik lees elke dag Relaxxxboard dus had ik uiteraard gelezen wat er de voorbije dagen geschreven werd op het topic van Sara.

Om het kort te houden, Sara heeft me gevraagd om hier te melden dat ze nooit CIM doet en dat haar anaal neuken niet in haar dienstenpakket zit

Sara zal jullie er dankbaar voor zijn.

Terloops gezegd, mijn sessie van vandaag met deze leuke en lieve dame was alweer TOP en vooral hygiënisch en veilig. Hygiëne en veiligheid zijn voor Sara héél belangrijk!


opmerking sexmachine:
Sara is een dankbaar meisje, en we gaan haar geloven op haar woord  ;)
Dus heb ik enkele postings aangepast, en kunnen we weer lekker verder
En wat een lekkere geile stoot, die Sara, en ze ziet er nog lief uit ook  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #80 Gepost op: 8 augustus 2019, 22:54:16 »

Om het kort te houden, Sara heeft me gevraagd om hier te melden dat ze nooit CIM doet en dat haar anaal neuken niet in haar dienstenpakket zit

Sara zal jullie er dankbaar voor zijn.

Na een uitgebreid online gesprek tussen Kippenneuker en mij, waren wij vooraf zelf ook al tot dit besluit gekomen. Ik kan Kippenneuker zijn vraag/opmerking alleen maar volledig bijtreden. We hebben allebei alleen talrijke erg positieve ervaringen met Sara.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #81 Gepost op: 9 augustus 2019, 10:26:24 »
Amai mannekes, niet zo nerveus allemaal. Iedereen weet ondertussen toch al dat de service van de dames niet voor iedereen hetzelfde is. Niet elke man maakt een goede indruk op de dames, sommige mannen zijn dik, arrogant, vies of willen van alle diensten voor heel weinig geld. Als ge de dames met respect behandeld krijg je meestal goede diensten. Ik stel efkes voorop dat ik nooit 50 euro betaal maar altijd meer.

Dus ik zal diensten als CIM voortaan maar voor mezelf houden, wel geen compleet forum dan, wel jammer.
Dat Saraatje anaal doet heb ik ook niet geschreven. Ik zei gewoon dat ze een mooi poepeke heeft dat geschikt is voor anaal waardoor ze meer inkomsten zal hebben, maar goed ik ben haar pooier niet  :lol_hitting:

Voor de rest laat ik iedereen in zijn waarde en moet ieder voor zichzelf maar conclusies trekken.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #82 Gepost op: 9 augustus 2019, 13:52:50 »
Amai mannekes, niet zo nerveus allemaal. Iedereen weet ondertussen toch al dat de service van de dames niet voor iedereen hetzelfde is. Niet elke man maakt een goede indruk op de dames, sommige mannen zijn dik, arrogant, vies of willen van alle diensten voor heel weinig geld. Als ge de dames met respect behandeld krijg je meestal goede diensten. Ik stel efkes voorop dat ik nooit 50 euro betaal maar altijd meer.
Dat weten we uiteraard allemaal, de diensten kunnen sterk afhangen van hoe de klant is. Ik ken het wereldje langs 2 kanten en ik kan die stelling alleen maar volmondig beamen.

Maar Kippenneuker en ik hadden net daarom onze bedenkingen. Wij zijn allebei al lang vaste klant bij Sara, en de frequentie van onze bezoekjes  ligt vrij hoog. Kippenneuker nog meer dan ik. En geen van ons twee staat bij de meisjes in het SKW bekend als een low budgetneuker of een afbieder. Integendeel. Een andere band dan 'klant -dvp' hebben we met Sara ook niet, maar die band is wel heel goed omdat wij Sara een tof meisje vinden.

Het stelt ons dan toch wel wat teleur, dat we hier de suggestie moeten lezen dat wij blijkbaar dik, arrogant, vies of gierig verondersteld worden te zijn  ;D ;D ;D

Misschien moet je toch nog  eens bij Sara een neukske gaan placeren en terloops eens vragen wat ze van Kippenneuker en van Vanderbeffen vindt. Ze kent onze forumnaam.  ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #83 Gepost op: 9 augustus 2019, 17:26:36 »
Amai mannekes, niet zo nerveus allemaal. Iedereen weet ondertussen toch al dat de service van de dames niet voor iedereen hetzelfde is. Niet elke man maakt een goede indruk op de dames, sommige mannen zijn dik, arrogant, vies of willen van alle diensten voor heel weinig geld. Als ge de dames met respect behandeld krijg je meestal goede diensten. Ik stel efkes voorop dat ik nooit 50 euro betaal maar altijd meer.

Dus ik zal diensten als CIM voortaan maar voor mezelf houden, wel geen compleet forum dan, wel jammer.
Dat Saraatje anaal doet heb ik ook niet geschreven. Ik zei gewoon dat ze een mooi poepeke heeft dat geschikt is voor anaal waardoor ze meer inkomsten zal hebben, maar goed ik ben haar pooier niet  :lol_hitting:

Voor de rest laat ik iedereen in zijn waarde en moet ieder voor zichzelf maar conclusies trekken.

Ik mag hopen dat je in je post niet wil insinueren dat woorden als "dik, arrogant, vies, gierig" op mij van toepassing zouden zijn! Alhoewel ik dat hier niet hoef te doen kan ik je verzekeren dat ik waarschijnlijk één van de properste klanten van de dames in het SKW ben, vriendelijk, verzorgd, proper, welriekend, tot een klysma toe als ik van de dames anale penetratie verlang, hetzij met hun vingers, hetzij met hun hand of hetzij met een dildo (al dan niet in een strap on belt). Bij deze is dit dus even rechtgezet!

Over geld wil ik het hier trouwens ook niet hebben, enkel dat ik nooit slechts 50 Eur betaal behalve als ik een dame voor een eerste keer bezoek, in alle andere gevallen is het dus steeds meer. Je kunt mij allerminst als een "low budgetneuker" bestempelen om het mooie woord van collega Vanderbeffen te gebruiken.

En laat ons het aub niet over respect voor de dames hebben. Respect voor de dames en hun job staat bij mij zéér hoog in het vaandel waarvoor ik trouwens telkens het nodige respect en vertrouwen van de dames terug krijg. Ook daar sla je de bal dus volledig mis. Ik hoor wel eens andere verhalen van de dames over wandelaars en klanten.

Je doet en je schrijft natuurlijk wat je wil, wie ben ik tenslotte om daarover te oordelen. Weet echter wel dat je door je CIM ervaring (áls die al gebeurd is) op het forum te gooien Sara absoluut geen dienst bewezen hebt.

Blijft dus nog steeds de twijfel of je de waarheid schreef of een beetje een leuke fantasie hebt neergepend. Zullen we samen eens aan de deur van Sara afspreken om daaruit te komen?

Het spijtige van een dergelijke confrontatie zal dan wel zijn dat één van ons beiden Sara niet meer zal kunnen bezoeken. Jij misschien niet omdat je niet meer bij haar binnen mag omdat je onwaarheden geschreven hebt óf ík niet omdat zij mij belogen heeft en mijn geloofwaardigheid op het forum in gevaar heeft gebracht.

En dan is er nóg een belangrijk element. Sara weet wie ík ben maar ze weet niet wie jij bent. Jij kunt je dus verschuilen achter je anonimiteit, ik niet. Trouwens, áls Sara dan zéér uitzonderlijk onder de druk van het geld tóch eens met een klant (die slechts eens om de zoveel maanden langs komt) CIM zou gedaan hebben, dan zou ze wel met 100% zekerheid weten wie die klant is, niet?

Bon, laat ons het hier nu maar bij houden. Als je de confrontatie samen met mij en Sara aandurft dan verneem ik het wel. Misschien kunnen we collega Vanderbeffen ook uitnodigen?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #84 Gepost op: 10 augustus 2019, 01:21:12 »
Bon, laat ons het hier nu maar bij houden. Als je de confrontatie samen met mij en Sara aandurft dan verneem ik het wel. Misschien kunnen we collega Vanderbeffen ook uitnodigen?
Ik schuw alvast geen enkele confrontatie. Ik durf Sara recht in de ogen kijken, niet alleen bij de seks  ;D maar ook bij een gesprek.

Als een SKW-meisje mij binnenroept omdat een van haar collegaatjes die me intussen zeer goed kent (nee, het was niet Sara)  een lastige klant heeft die na zijn tijd niet buiten wil, dan denk ik dat mijn reputatie bij de meisjes niet echt overeenkomt met de 'complimentjes' die collega R B ons (Kippenneuker en mij) geeft. Ik denk dat zoiets eerder op 'vertrouwen' lijkt.

In onderstaand citaat heb ik 1 woordje vet gezet. Zoals ik het lees, typeert dit ene woordje jammer genoeg de hele uitstraling van de schrijver van dit citaat. Iemand die er van uit gaat, dat HIJ, als bezoeker 'om de zoveel maanden' zoveel beter overkomt bij een meisje dan haar vaste klanten, die zal volgens mij niet alleen meer dan 50 euro moeten betalen voor de meisjes, maar hoogstwaarschijnlijk betaalt zo een man ook zijn hemden veel duurder, want hemden met een bovengemiddeld wijde opening voor de nek zijn niet goedkoop  ;D ;D ;D

Iedereen weet ondertussen toch al dat de service van de dames niet voor iedereen hetzelfde is. Niet elke man maakt een goede indruk op de dames, sommige mannen zijn dik, arrogant, vies of willen van alle diensten voor heel weinig geld. Als ge de dames met respect behandelt krijg je meestal goede diensten. Ik stel efkes voorop dat ik nooit 50 euro betaal maar altijd meer.

Astemblieft... je moet maar durven he. Het doet me denken aan een oud raadseltje. Dat gaat als volgt. Ken je het toppunt van arrogantie? Het antwoord is simpel: denken dat je beter bent dan ik....

Ik stel wel voor, dat we in het topic van Sara deze discussie niet voortzetten. Waarheidsgetrouwe recensies zijn welkom, maar als iemand (Ronny?) verder wil ingaan op deze materie, dan graag met een persoonlijk bericht. Het is niet de bedoeling om het topic van een meisje, dat haar job ter harte neemt, te gaan vervuilen.
« Laatst bewerkt op: 10 augustus 2019, 01:47:52 door Vanderbeffen »

Offline GirlLover_Ant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
  • SKW - Heaven on earth!
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #85 Gepost op: 11 augustus 2019, 01:20:17 »
Ik vind wel dat Vanderbeffen en Kippenneuker zich nogal snel aangesproken voelen. Ronny Bovenaars' post was toch algemeen bedoeld, me dunkt?!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #86 Gepost op: 11 augustus 2019, 16:20:31 »
Ik vind wel dat Vanderbeffen en Kippenneuker zich nogal snel aangesproken voelen. Ronny Bovenaars' post was toch algemeen bedoeld, me dunkt?!
Even teruggrijpen naar het laatste deeltje van mijn vorig bericht: Ik stel wel voor, dat we in het topic van Sara deze discussie niet voortzetten. Waarheidsgetrouwe recensies zijn welkom, maar als iemand (Ronny?) verder wil ingaan op deze materie, dan graag met een persoonlijk bericht. Het is niet de bedoeling om het topic van een meisje, dat haar job ter harte neemt, te gaan vervuilen.

Offline GirlLover_Ant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
  • SKW - Heaven on earth!
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #87 Gepost op: 11 augustus 2019, 22:41:15 »
Ik zal allereerst beginnen met mij te verontschuldigen tegenover Vanderbeffen en Kippenneuker. Die Ronny Bovenaars is dus wel degelijk niet te vertrouwen!

Ik ben vandaag nog eens langsgegaan bij Sara en ik heb hetgeen hier gezegd is aangehaald. Ze zit er echt mee in haar maag. Sara is inderdaad een professionele meid die ook aan haar gezondheid denkt! Het is een meisje dat de waarheid spreekt als jij ook eerlijk tegen haar bent.

Ze heeft mij lekker gepijpt. Spijtig dat ik zo geil was, daardoor te vroeg gekomen en neuken is er dus niet meer van gekomen.

Leuk meisje en als ik ze nog wat meer bezoek denk ik dat het nog leuker gaat worden als we elkaar wat beter aanvoelen dan.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #88 Gepost op: 12 augustus 2019, 00:12:59 »
Ik zal allereerst beginnen met mij te verontschuldigen tegenover Vanderbeffen en Kippenneuker. Die Ronny Bovenaars is dus wel degelijk niet te vertrouwen!

Ik ben vandaag nog eens langsgegaan bij Sara en ik heb hetgeen hier gezegd is aangehaald. Ze zit er echt mee in haar maag. Sara is inderdaad een professionele meid die ook aan haar gezondheid denkt! Het is een meisje dat de waarheid spreekt als jij ook eerlijk tegen haar bent.

Ze heeft mij lekker gepijpt. Spijtig dat ik zo geil was, daardoor te vroeg gekomen en neuken is er dus niet meer van gekomen.

Leuk meisje en als ik ze nog wat meer bezoek denk ik dat het nog leuker gaat worden als we elkaar wat beter aanvoelen dan
Verontschuldigingen worden aanvaard, maar waren niet echt nodig wat mij betreft. Ik ben blij dat er een eerlijke recensie bij zit. Het gaat ons hier over een gemeenschappelijke hobby die wij hebben, en waar we op dit forum liefst op een vriendschappelijke manier met elkaar kunnen over praten.

.

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #89 Gepost op: 13 augustus 2019, 21:31:23 »
ik kom al een tijdje in het SKW op een regelmatige basis, en sinds enkele maanden kom ik meestal uit bij Sara, zij is voor mij één van de vriendelijkste, knapste en naturelle meisje dat er momenteel zit, ook de tijd die ze uittrekt om je te plezieren is meer dan uitgebreid(ok, ik geef grif toe: ik betaal met plezier meer dan het standaardtarief bij haar)
iedere keer dat ik bij haar langs ga, weet ze me te verrassen, soms ondeugend, soms een beetje harder(niet direct mijn stijl maar weer wat bijgeleerd) maar steeds tot volle tevredenheid vertrokken.
en inderdaad, haar lekker wiebelend kontje waarin je direct zou willen bijten als je achter haar de trappen opgaat, haar strak poesje die lekker nat wordt als je er mee speelt, zachte lippen die perfect weten wat je beste vriend stijf maakt, en de prachtige borstjes(niet te groot, lekker stevig in de hand) weet ze op de juiste manier te gebruiken, de prachtige oogjes van haar die je zo lief kunnen aankijken...  kortom voor mij een toppertje