Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230508 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #90 Gepost op: 26 augustus 2019, 09:40:50 »
Toen ik laatst kwam aanlopen hield Saraatje de deur al voor me open met een smile van oor tot oor op haar jonge gezichtje.

We hebben er weer een plezant feestje van gemaakt, amai Sara was in een echte stoute bui, ze was echt heel straf bezig, het wordt elke keer beter. Dit maal heeft ze mijn kontje ook zalig verwent (nee heren, details houd ik voor mezelf)!.

Het was weer een gezellig weerzien en hopelijk tot snel weer Sara!

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #91 Gepost op: 30 augustus 2019, 16:17:09 »
gisterenvoormiddag terug afgezakt naar het SKW , Sara zag er enorm kinky uit: ogen donkerder geschminkt dan normaal, donkerrode lipstick... gaf me direct de indruk dat ze meer op de  :mistress toer wou gaan(niet echt mijn ding eerlijk gezegd, ik ben eerder een softie :cochon...) beetje gebabbeld tijdens het wasje en dan terug zalige momenten beleeft, heerlijk gepijpt geweest,af en toe had ze wel wat Sm trekjes maar ze stopte ermee toen ze zag dat ik het niet zo leuk vond, heb ook lekker lang mogen likken van haar lekker smakend mosseltje en daarna een goede handjob om het af te maken.. na de daad nog lekker verder gebabbeld en dan na 3 kwartiertjes terug afscheid genomen. ik weet niet hoe het komt maar dat is één van de eerste dames waar ik na x aantal keren geen 'sleur' bemerk, iedere keer ben ik aangenaam verrast. kijk alweer uit naar de volgende keer(of zou ik toch eerst een toertje doen om de andere dames te bekijken O:-) )

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #92 Gepost op: 31 augustus 2019, 14:18:49 »
gisterenvoormiddag terug afgezakt naar het SKW , Sara zag er enorm kinky uit: ogen donkerder geschminkt dan normaal, donkerrode lipstick... gaf me direct de indruk dat ze meer op de  :mistress toer wou gaan(niet echt mijn ding eerlijk gezegd, ik ben eerder een softie :cochon...) beetje gebabbeld tijdens het wasje en dan terug zalige momenten beleeft, heerlijk gepijpt geweest,af en toe had ze wel wat Sm trekjes maar ze stopte ermee toen ze zag dat ik het niet zo leuk vond, heb ook lekker lang mogen likken van haar lekker smakend mosseltje en daarna een goede handjob om het af te maken.. na de daad nog lekker verder gebabbeld en dan na 3 kwartiertjes terug afscheid genomen. ik weet niet hoe het komt maar dat is één van de eerste dames waar ik na x aantal keren geen 'sleur' bemerk, iedere keer ben ik aangenaam verrast. kijk alweer uit naar de volgende keer(of zou ik toch eerst een toertje doen om de andere dames te bekijken O:-) )

Brosserke, jij was dus mijn voorganger bij Sara gisteren, lag er dáárom zoveel keukenpapier in de afvalemmer?  :lol_hitting:

De kinky en SM spelletjes  :whipbeer  :040:  :mistress die ze met jou wilde proberen en waar jij niet voor in was heeft ze achteraf met mij gedaan. Ze heeft zich volledig mogen uitleven  :17: en ik heb er geweldig van genoten, verdere details kan ik daarover hier echter niet prijs geven  :censored

Je hebt ook volledig gelijk als je stelt dat er geen sleur optreedt als je Sara regelmatig bezoekt. Sara is zó creatief, van de vele bezoekjes aan haar is er nog geen enkel hetzelfde verlopen. Ze zorgt steeds weer voor vernieuwing en verrassingen en haar gamma aan skills wordt steeds maar groter  :13: .

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #93 Gepost op: 31 augustus 2019, 16:39:55 »
gisterenvoormiddag terug afgezakt naar het SKW , Sara zag er enorm kinky uit: ogen donkerder geschminkt dan normaal, donkerrode lipstick... gaf me direct de indruk dat ze meer op de  :mistress toer wou gaan(niet echt mijn ding eerlijk gezegd, ik ben eerder een softie :cochon...) beetje gebabbeld tijdens het wasje en dan terug zalige momenten beleeft, heerlijk gepijpt geweest,af en toe had ze wel wat Sm trekjes maar ze stopte ermee toen ze zag dat ik het niet zo leuk vond, heb ook lekker lang mogen likken van haar lekker smakend mosseltje en daarna een goede handjob om het af te maken.. na de daad nog lekker verder gebabbeld en dan na 3 kwartiertjes terug afscheid genomen. ik weet niet hoe het komt maar dat is één van de eerste dames waar ik na x aantal keren geen 'sleur' bemerk, iedere keer ben ik aangenaam verrast. kijk alweer uit naar de volgende keer(of zou ik toch eerst een toertje doen om de andere dames te bekijken O:-) )

Brosserke, jij was dus mijn voorganger bij Sara gisteren, lag er dáárom zoveel keukenpapier in de afvalemmer?  :lol_hitting:

De kinky en SM spelletjes  :whipbeer  :040:  :mistress die ze met jou wilde proberen en waar jij niet voor in was heeft ze achteraf met mij gedaan. Ze heeft zich volledig mogen uitleven  :17: en ik heb er geweldig van genoten, verdere details kan ik daarover hier echter niet prijs geven  :censored

Je hebt ook volledig gelijk als je stelt dat er geen sleur optreedt als je Sara regelmatig bezoekt. Sara is zó creatief, van de vele bezoekjes aan haar is er nog geen enkel hetzelfde verlopen. Ze zorgt steeds weer voor vernieuwing en verrassingen en haar gamma aan skills wordt steeds maar groter  :13: .
het vele papier kwam omdat mijnen bril beslagen was omdat ze zo heet liep, had veel moeite om de glazen droog te krijgen... :great:
blij dat ze zich heeft kunnen uitleven op jou, is ze misschien de volgende keer terug wat zachter met mij :happy en idd, ze weet altijd iets anders om je te verrassen, eerlijk: ik vind ze erger dan cola: zo zoet maar nog verslavender... :littleangelx
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2019, 16:45:45 door brosserke »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #94 Gepost op: 31 augustus 2019, 17:39:47 »
Ha ha  :)), ik zet altijd mijn bril af als ik met Sara begin te spelen (of zij met mij) want anders zie ik binnen de minuut niets meer, volledig aangedampt  8). Ik heb ook altijd van die brillenpoetsdoekjes bij als ik op bezoek ga om nadien mijn bril te poetsen want met keukenpapier maak je krassen op je glazen.  ::)

Of ze volgende keer weer wat zachter met jou zal zijn, dat valt af te wachten. Voor mezelf vrees ik ervoor, ik denk dat het eerder nog wat harder zal zijn dan wat zachter . Eén ding is wel zeker, genieten doe ik altijd bij Sara.

Ik vind Sara véél lekkerder dan Cola, als je begrijpt wat ik bedoel  ;)

guest111862

  • Gast
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #95 Gepost op: 9 september 2019, 16:59:21 »
Kinky Sara
Natural beauty, 22 years and very kinky! Daily in Antwerp.



 

Hi! I am Sara, and are you going on a kinky adventure with me? ;-) I am a 22 years young Romanian (speak English very well), with arousing green eyes, nice B-Cup breast and a juicy ass. An all natural beauty! I am slim, sexy and kinky!

It gives me pleasure to have a kinky time with you, I will use my sensuality to make you go crazy and desire me more and more! Will you be my playtoy? Or will we combine kinky games with erotic elements? Or will you worship my femininity as my slave? I am opendmindend and always playful and sensual!

Daily I am in Antwerpen, from 09.00-10.00 in the nice redlight disctrict named Schippperskwartier. On the Schippersstraat 25-1, I have a nice and clean room with a firm and big bed where I have enough space to get into all kinds of positions! There are mirrors, so you can have a good look on my sexy body... Or shall I blindfold you? ;-) I have several SM toys, nipple clamps, strap-ons, whips and handcuffs. Also I have sexy outfits that fit my natural curves perfectly, and high heels and boots.

Hygiene and respect is very important for me! So be respectful to me and make sure you took care of your hygiene, because I do that too :-) That will make our time together only more arousing, right?

If you are seriously interested to make an appointment with me, you are allowed to send me a text or whatsapp message. Please do this in English! I don't speak Dutch of French. And don't call me, I will never pick up the phone because I don't want to interrupt my other appointments when I am with another client. My rate is 100 euro per half hour. You can text of whatsapp me on +32 467 676 309 (in English!).

Will we meet eachother soon?

X - Kinky Sara

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #96 Gepost op: 17 september 2019, 19:53:08 »
Ik heb wat berichten gewist in het topic van mooie Sara.
Niet omdat de berichten fout waren, maar enkel omdat we de dame in kwestie steunen.


En Sara biedt wel degelijk sexxx aan aan haar vaste klanten, aan dezelfde prijs als voorheen.


Ze is nogal kinky van zichzelf, en .... neen, aan eenieder die meer over Sara wil weten, lees de 7 pagina's ....


Sara is een toppertje in de dagshift, en we willen dat zo houden.


Aan roddeltantes (en daarmee bedoel ik lurkers - lurkers zijn lezers(*want om te schrijven hebben ze de ballen niet) die dingen die ze op fora lezen gaan gebruiken bij de dames in kwestie - die wat dingen gaan rondstrooien), niet doen, want jullie lullen maar wat op en kletsen uit jullie nek.


Nogmaals, de 7 pagina's hier bewijzen dat ze bij de top behoort in het skw.


En geniet allen van haar, ze verdient het.

Ik zou zeggen ... allen naar Sara, maar niet tegelijk, of Kippenneuker moet een ticketje trekken om er nog naartoe te kunnen.


Ik herhaal, Sara doet aan gewone standaard sexxxhandelingen, buiten de kinky dingen die ze ook al langer deed.
Er is dus niets veranderd aan haar service.


sm


note sm: een slotje op het topic is voorlopig niet nodig, integendeel, positieve reclame willen we lezen, van echte bezoekers, en laat jullie maar eens goed gaan
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #97 Gepost op: 17 september 2019, 22:36:49 »
Toen ik gisteren door het skw liep zag ik mooie Sara in haar raam staan.

Ze lachte erg verleidelijk naar me en wierp me een lief steels knipoogje toe.   Het was enkel omdat ik een afspraak had geboekt bij een andere dame dat ik haar raam voorbij ben geraakt want ik was in feite weerloos.

Dat zal me echter niet weerhouden haar later deze week te bezoeken om nog eens aan den lijve te ondervinden wat ze allemaal in huis heeft aan zoete verwennerij.



Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #98 Gepost op: 18 september 2019, 01:21:54 »
Ik was een van de eersten die Sara ontdekte toen zij het SKW tot haar werkterrein maakte. En nog altijd heb ik er enkel maar leuke ervaringen mee. Ik 'mocht' de voorbije dagen van zeer nabij meemaken hoe zij lijdt onder bepaalde roddels die een eigen leven gingen leiden, wat eigenlijk een bewijs is hoe zij begaan is met haar job en haar klanten.

Nee, het is geen toeval wat er zich momenteel afspeelt in het SKW. Maar het zou fout zijn om Sara daarmee in verband te brengen. Zij staat wél in haar raam, en zij behandelt haar klanten nog steeds met de zelfde toewijding, terwijl andere ramen overdag opvallend leeg blijven. We kunnen alleen maar hopen dat er in die ramen snel terug leven komt. Ja ik weet het, het is crisis, maar eerlijk: 50 euro is toch voor elke wandelaar een eerlijke en haalbare prijs om seksgenot te kunnen hebben met de mooiste meisjes van het SKW, met stip het beste redlightdistrict van Europa.

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #99 Gepost op: 18 september 2019, 16:14:56 »
Ik was een van de eersten die Sara ontdekte toen zij het SKW tot haar werkterrein maakte. En nog altijd heb ik er enkel maar leuke ervaringen mee. Ik 'mocht' de voorbije dagen van zeer nabij meemaken hoe zij lijdt onder bepaalde roddels die een eigen leven gingen leiden, wat eigenlijk een bewijs is hoe zij begaan is met haar job en haar klanten.

Nee, het is geen toeval wat er zich momenteel afspeelt in het SKW. Maar het zou fout zijn om Sara daarmee in verband te brengen. Zij staat wél in haar raam, en zij behandelt haar klanten nog steeds met de zelfde toewijding, terwijl andere ramen overdag opvallend leeg blijven. We kunnen alleen maar hopen dat er in die ramen snel terug leven komt. Ja ik weet het, het is crisis, maar eerlijk: 50 euro is toch voor elke wandelaar een eerlijke en haalbare prijs om seksgenot te kunnen hebben met de mooiste meisjes van het SKW, met stip het beste redlightdistrict van Europa.

heb eventjes buiten strijd geweest en dus niet alles kunnen volgen, maar wat vdb hierboven zegt, kan ik beamen, ze is zeer lief en toegewijd en de euro's dubbel en dik waard, ik ga liever maar 1x bij haar dan dat ik 2 of 3 keer bij eentje ga die je als een robot afwerkt..

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #100 Gepost op: 21 september 2019, 14:42:14 »
Sara had vrijdag krulletjes in haar haar gezet. Daar stond ze heel mooi mee en  ze zag er goed gezind uit !

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #101 Gepost op: 21 september 2019, 14:59:58 »
Sara had vrijdag krulletjes in haar haar gezet. Daar stond ze heel mooi mee en  ze zag er goed gezind uit !

Dan moet ik zo vlug mogelijk eens gaan kijken! Zou zo'n mooie dame nóg mooier kunnen zijn met krulletjes in haar haren?  :lostit

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #102 Gepost op: 29 november 2019, 14:51:58 »
Zoals gezegd was ik van plan Selena eens te proberen. Maar net toen ik aankwam trok ze met iemand anders naar boven. Wat me opviel na twee toertjes wandelen is dat Sara steeds vrij stond. Gelet op de goede recensies dacht ik… waarom niet?
Eerst het positieve: man wat een lijf! Die benen, dat kontje, die taille, die naturelle borsten, die zou ik van ’s morgens tot ’s morgens kunnen aflikken op elk plaatsje van haar zalige slettenlijfje.
Dan het minder positieve: ik had duidelijk gevraagd beffen, poppers, neuken (logisch voor 50, de eerste keer betaal ik steeds maar 50) en dat was geen probleem. Ik was nog maar net uitgekleed en ze ging op de rand van het bed zitten, ‘lick me’. Nu ja, dat was duidelijk omdat ik beffen gevraagd had, geen opbouw, niks op het gemak, gewoon ‘je wou likken, wel lik dan’. Dus dat vond ik een pak minder.
Daarna was het pijpen (wat van mij niet perse hoede, had liever haar wat langer gebeft) best wel goed, en het neuken was ook lekker. Echt heerlijk om met je leuter tussen de bennen van zo’n prachtig hoertje te zitten. Ik kwam dan ook vrij snel klaar en was al bij al best tevreden.
Conclusie: redelijk voor een eerste keer en mogelijk ga ik nog wel eens terug. Zeker omdat ik bij het schrijven een stijve krijg bij de gedachte aan dat allerprachtigste stootkussen. Kortom, wordt mogelijk nog eens volgepompt en dus vervolgd….
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #103 Gepost op: 29 november 2019, 15:51:00 »
dat allerprachtigste stootkussen.

 :lol :lol Dit is een omschrijving die ik ook meer ga gebruiken  :lol :lol

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #104 Gepost op: 27 december 2019, 11:12:21 »
Wat heb ik gehoord in de wandelgangen van de Villa Tinto?
Gaat Sara binnen enkele maanden naar de tietendoktoor?

Als je zulke prachtige naturel tieten hebt .... spijtig, maar laat ze haar zin maar doen .... zelfverminking .... ze heeft zowat het mooiste stel naturel borsten van de Schippersstraat


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal