Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230470 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #105 Gepost op: 27 december 2019, 19:59:36 »
Wat heb ik gehoord in de wandelgangen van de Villa Tinto?
Gaat Sara binnen enkele maanden naar de tietendoktoor?

Als je zulke prachtige naturel tieten hebt .... spijtig, maar laat ze haar zin maar doen .... zelfverminking .... ze heeft zowat het mooiste stel naturel borsten van de Schippersstraat
Dat gaat haar de meeste van haar huidige vaste klanten kosten. Een van de allermooiste meisjes van het SKW, dat zich gaat laten verminken tot een ordinair plastieken tieten geval? ... Jammer. Als dit waar zou zijn, dan ga ik haar bij een date betalen met een briefje van 20 euro dat ik met een plasieken tussenstuk heb laten vergroten tot 50 euro.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #106 Gepost op: 27 december 2019, 22:59:39 »
Het zou idd doodzonde zijn : zulke mooie borsten zie je uiterst zelden,  misschien 1/500 kan hieraan tippen ... of minder.
Maar ja, tegenwoordig denken de meiden dat ze er allemaal hetzelfde moeten uitzien en dat 2 plastieken DD ronde harde bollen de norm zijn.
Jammer .... maar helaas voor velen, maar voor sommige anderen zal het dan weer geweldig zijn.

Maar het enige wat uiteindelijk telt is dat ze er zelf gelukkig mee is ! Wij moeten haar maar nemen zoals zij zelf wil zijn.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #107 Gepost op: 27 december 2019, 23:07:51 »
Wij moeten haar maar nemen zoals zij zelf wil zijn.
Dat zal dan 'niet meer nemen' zijn, voor de natuurliefhebbers. :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #108 Gepost op: 27 december 2019, 23:15:45 »
Het zou idd doodzonde zijn : zulke mooie borsten zie je uiterst zelden,  misschien 1/500 kan hieraan tippen ... of minder.
Dit had je van mij gerust in Google Translate mogen ingeven en hier in het Roemeens zetten, zodat Sara, als zij meeleest, het goed kan begrijpen.  :lol_hitting:

Misschien moet Sara, ipv steeds met haar makeup en haar haar bezig te zijn in die spiegel vooraan links, eens in haren blote voor een spiegel gaan staan en zichzelf eens heel rustig en lang bekijken. Dan snapt ze misschien wat beter hoe mooi ze is.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #109 Gepost op: 27 december 2019, 23:17:29 »
Wij moeten haar maar nemen zoals zij zelf wil zijn.
Dat zal dan 'niet meer nemen' zijn, voor de natuurliefhebbers. :lol_hitting:
Ik heb in mijn kluis nog twee zeldzame eurobiljetten liggen
Eentje voor een DD

en eentje voor een dubbele F


Sara, grapje he, humor meiske, we lachen graag, dat doen oude mannen zonder sociaal leven nu eenmaal graag  ;) ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #110 Gepost op: 27 december 2019, 23:23:27 »
Het zou idd doodzonde zijn : zulke mooie borsten zie je uiterst zelden,  misschien 1/500 kan hieraan tippen ... of minder.
Dit had je van mij gerust in Google Translate mogen ingeven en hier in het Roemeens zetten, zodat Sara, als zij meeleest, het goed kan begrijpen.  :lol_hitting:

Misschien moet Sara, ipv steeds met haar makeup en haar haar bezig te zijn in die spiegel vooraan links, eens in haren blote voor een spiegel gaan staan en zichzelf eens heel rustig en lang bekijken. Dan snapt ze misschien wat beter hoe mooi ze is.
Allee vooruit .... om Sara te plezieren  ;)

Ar fi un idd rușinos: sânii atât de frumoși sunt extrem de rari, poate 1/500 se potrivesc cu asta ... sau mai puțin.
Ați fi putut, desigur, să introduceți acest lucru în Google Translate și să îl puneți aici în limba română, astfel încât Sara, când o va citi, să o înțeleagă bine.

Poate că Sara, în loc să se ocupe întotdeauna de machiajul și părul ei, ar trebui să stea în acea oglindă din partea stângă, o dată în părul ei gol în fața unei oglinzi și să se privească foarte calm și mult timp. Atunci poate că înțelege cât de frumoasă este.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #111 Gepost op: 28 december 2019, 00:53:09 »
Allee vooruit .... om Sara te plezieren  ;)
Misschien eigenlijk meer om een paar goei klanten van Sara te plezieren  :dance2 :dance2

(poate mai devreme pentru a face plăcere unor clienți buni de la Sara)
« Laatst bewerkt op: 28 december 2019, 01:08:45 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #112 Gepost op: 28 december 2019, 00:57:33 »

en eentje voor een dubbele F

Die van 1000 moogde mij wel geven. Ik hoef daar zelfs genen dubbele F voor.
20 keer er overheen met de huidige naturelle tieten zou me véél meer plezier doen
  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #113 Gepost op: 28 december 2019, 01:07:40 »
Elke SKW meid die overweegt om silliconen te laten steken moet even realiseren dat er hen nog een leven buiten het SKW te wachten staat. Ik vermoed dat alle SKW girls genoeg geld bijeen willen sparen om hierna een normaal leven te leiden.

Wil je er dan uitzien als een plastieke barbie pop of als een alledaags meisje? Wat voor Roemeense man (want daar zitten ze op te wachten) wil je aantrekken ? Eentje die op zo'n plastieken griet zit te wachten (en zo'n kerel weet goed genoeg waarom je er zo uitziet) of een normale man die een meid zoekt om een gezin mee te stichten ?

Naar mij moeten die meiden niet luisteren maar eens goed nadenken over hun keuzes zou niet slecht zijn....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #114 Gepost op: 28 december 2019, 13:40:14 »
Ik heb deze discussie verplaatst naar Cafe t Kleintje.

Laten we in het topic van Sara sereen blijven en onze gesprekken niet alleen op haar focusseren. Door haar naturelle schoonheid is zij voor vele SKW kenners een soort referentie geworden, maar die rol heeft zij zelf nooit gekozen.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #115 Gepost op: 12 januari 2020, 19:28:33 »
Zoals gezegd zou ik dit knappe snolletje wel nog eens bezoeken maar dan voor het meer kinky werk (vorige, eerste, keer was het standaard pakketje).
Ik moet ook nu zeggen, het viel niet tegen, maar ook nu vond ik het 'professioneel afhandelen'. Ze voert de kicks uit die je zegt, maar is niet creatief of echt. Ook dat fake gedoe erbij vind ik maar vervelend.... een voorbeeld: als ze je op knieën doet rondkruipen is er niks onnozelers dan 'Oh yeah, Thats kinky' tien keer te zeggen. En als je haar laars likt dan doet dat kreunen me nogal aan Laurel en Harry denken, tenzij Sara net die ene meid is wiens clitoris in haar high heels zit....
Was het dan slecht? Neen, dat niet, vooral haar champagne was véél en ook lekker. Na een 25cl glas vol te klutsen (en leeg te laten drinken) piste ze nog gemakkelijk het dubbele daarvan in mijn mond. En het was echt lekker.
Kortom. Zelfde conclusie als eerder. Professioneel en niet echt creatief. Nu ja, het kunnen niet allemaal Daniella's (Van vroeger op VR20) of Yasmine' s (vroeger in de ss) zijn.
Volgende keer zal ik voor kinky zaken eens bij Micha langs gaan. Die beloofde alvast kinky en dirty te zijn :-). Benieuwd.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #116 Gepost op: 17 januari 2020, 15:55:51 »
Bij het toevallig herlezen van mijn bericht vind ik toch dat dit wat negatief lijkt. En dat is eigenlijk niet volledig correct.
Sara is een overheerlijk extreem knap sletje en ze hoort wel degelijk bij de toppers overdag. En ja, ze is nog aan het groeien in kinky zaken maar ze doet haar best en het is steeds heerlijk klaarkomen. Haar plas smaakt overheerlijk, haar lichaam is goddelijk. En ook al voelt het soms wat professioneel, ik ga er zeker nog terug.

Zoals gezegd zou ik dit knappe snolletje wel nog eens bezoeken maar dan voor het meer kinky werk (vorige, eerste, keer was het standaard pakketje).
Ik moet ook nu zeggen, het viel niet tegen, maar ook nu vond ik het 'professioneel afhandelen'. Ze voert de kicks uit die je zegt, maar is niet creatief of echt. Ook dat fake gedoe erbij vind ik maar vervelend.... een voorbeeld: als ze je op knieën doet rondkruipen is er niks onnozelers dan 'Oh yeah, Thats kinky' tien keer te zeggen. En als je haar laars likt dan doet dat kreunen me nogal aan Laurel en Harry denken, tenzij Sara net die ene meid is wiens clitoris in haar high heels zit....
Was het dan slecht? Neen, dat niet, vooral haar champagne was véél en ook lekker. Na een 25cl glas vol te klutsen (en leeg te laten drinken) piste ze nog gemakkelijk het dubbele daarvan in mijn mond. En het was echt lekker.
Kortom. Zelfde conclusie als eerder. Professioneel en niet echt creatief. Nu ja, het kunnen niet allemaal Daniella's (Van vroeger op VR20) of Yasmine' s (vroeger in de ss) zijn.
Volgende keer zal ik voor kinky zaken eens bij Micha langs gaan. Die beloofde alvast kinky en dirty te zijn :-). Benieuwd.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #117 Gepost op: 19 januari 2020, 21:43:43 »
Bij het toevallig herlezen van mijn bericht vind ik toch dat dit wat negatief lijkt. En dat is eigenlijk niet volledig correct.
Sara is een overheerlijk extreem knap sletje en ze hoort wel degelijk bij de toppers overdag. En ja, ze is nog aan het groeien in kinky zaken maar ze doet haar best en het is steeds heerlijk klaarkomen. Haar plas smaakt overheerlijk, haar lichaam is goddelijk. En ook al voelt het soms wat professioneel, ik ga er zeker nog terug.

Zoals gezegd zou ik dit knappe snolletje wel nog eens bezoeken maar dan voor het meer kinky werk (vorige, eerste, keer was het standaard pakketje).
Ik moet ook nu zeggen, het viel niet tegen, maar ook nu vond ik het 'professioneel afhandelen'. Ze voert de kicks uit die je zegt, maar is niet creatief of echt. Ook dat fake gedoe erbij vind ik maar vervelend.... een voorbeeld: als ze je op knieën doet rondkruipen is er niks onnozelers dan 'Oh yeah, Thats kinky' tien keer te zeggen. En als je haar laars likt dan doet dat kreunen me nogal aan Laurel en Harry denken, tenzij Sara net die ene meid is wiens clitoris in haar high heels zit....
Was het dan slecht? Neen, dat niet, vooral haar champagne was véél en ook lekker. Na een 25cl glas vol te klutsen (en leeg te laten drinken) piste ze nog gemakkelijk het dubbele daarvan in mijn mond. En het was echt lekker.
Kortom. Zelfde conclusie als eerder. Professioneel en niet echt creatief. Nu ja, het kunnen niet allemaal Daniella's (Van vroeger op VR20) of Yasmine' s (vroeger in de ss) zijn.
Volgende keer zal ik voor kinky zaken eens bij Micha langs gaan. Die beloofde alvast kinky en dirty te zijn :-). Benieuwd.
Wat is er gebeurd Barti, heeft Sara bij jouw volgend bezoekje haar zweepje bovengehaald omwille van jouw vorige berichtje?
 :lol_hitting: :lol_hitting: :mistress :mistress :mistress :mistress :mistress :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #118 Gepost op: 20 januari 2020, 18:26:04 »
Neen, ze heeft hem opgebeld en verrot gescholden
Doet ze nogal wel eens, die lieve Sara, omdat ze de insteek van een bericht niet snapt en vooral de humor niet  :lol :lol :lol :lol

Die Roemeense vertaalmachine begrijpt het woord humor niet, en Sara bijgevolg ook niet  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #119 Gepost op: 20 januari 2020, 18:37:17 »
Moest ze dat doen dan zou dat geen positieve recensie opleveren hoor. Dus dat deed ze niet  :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....