Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230454 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #120 Gepost op: 21 januari 2020, 18:29:26 »
Moest ze dat doen dan zou dat geen positieve recensie opleveren hoor. Dus dat deed ze niet  :lol_hitting:
Bij jou niet neen  ;D ;D ;D ;D ;) ;) ;) ;) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #121 Gepost op: 21 januari 2020, 18:42:26 »
Neen, ze heeft hem opgebeld en verrot gescholden


Oh yeah thats kinky !

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #122 Gepost op: 21 januari 2020, 19:11:11 »
 :lol

Neen, ze heeft hem opgebeld en verrot gescholden


Oh yeah thats kinky !
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #123 Gepost op: 8 maart 2020, 11:35:10 »
woensdag zou Sara terug zijn in het SKW

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #124 Gepost op: 8 maart 2020, 22:06:06 »
woensdag zou Sara terug zijn in het SKW
Laten we dan hopen dat het Sara zelf is en niet een siliconensurrogaat van haar...

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #125 Gepost op: 11 maart 2020, 10:39:28 »
Ben nu wel benieuwd of dit prachtige stootkussen effectief terug is....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #126 Gepost op: 11 maart 2020, 11:37:12 »
Om dan vervolgens zelf te antwoorden: ze is terug :-)

Ben nu wel benieuwd of dit prachtige stootkussen effectief terug is....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #127 Gepost op: 11 maart 2020, 14:39:39 »
idd en zo te zien met opgepompte balonnen.
Zonde

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #128 Gepost op: 11 maart 2020, 14:47:16 »
idd en zo te zien met opgepompte balonnen.
Zonde
Zonde van de lucht? Of zonde dat ze die mooie tieten heeft verminkt?  ;D ;D ;D ;D
Ik zal deze week eens gaan kijken, vanop wandelafstand .... geen virus voor mij ..... en mijn gedacht hierover neerpennen nadien ..... want mooi is mooi, maar ze had mooie borsten .... enfin .... vrouwen en complexen ....  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #129 Gepost op: 11 maart 2020, 18:36:21 »
Met welke andere SKW dame kan je Sara haar nieuwe tieten het beste vergelijken ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #130 Gepost op: 11 maart 2020, 18:40:03 »
Met welke andere SKW dame kan je Sara haar nieuwe tieten het beste vergelijken ?
Met alles wat TE opgepompt is, en het kan later nog altijd groter  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #131 Gepost op: 11 maart 2020, 19:18:01 »
Serieus? Zijn haar aflikheuvels dan zo groot geworden? Ik wou vandaag langs gaan maar haar heerlijke slettenlijfje was de hele dag in gebruik  :o
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #132 Gepost op: 11 maart 2020, 19:25:05 »
Serieus? Zijn haar aflikheuvels dan zo groot geworden? Ik wou vandaag langs gaan maar haar heerlijke slettenlijfje was de hele dag in gebruik  :o
Dat ik het niet weet        :lol        .... ze HAD mooie borsten, dus ik vrees dat ze (net zoals de rest daar in de buurt) ferm heeft overdreven .... kippenneuker zal een deze dagen wel eens gaan voelen en rapporteren  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #133 Gepost op: 11 maart 2020, 22:59:22 »
Serieus? Zijn haar aflikheuvels dan zo groot geworden? Ik wou vandaag langs gaan maar haar heerlijke slettenlijfje was de hele dag in gebruik  :o
Dat ik het niet weet        :lol        .... ze HAD mooie borsten, dus ik vrees dat ze (net zoals de rest daar in de buurt) ferm heeft overdreven .... kippenneuker zal een deze dagen wel eens gaan voelen en rapporteren  ;D ;D ;D ;D ;D
Kippenneuker is er even niet, en Vanderbeffen is in opdracht van hem  :lol_hitting: (haha, lol, niet waar hoor) al eens een babbelke gaan doen met Saraatje deze voormiddag. Het is niet omdat haar verbouwingen mij niet bevallen dat ik met het meisje als dusdanig niet meer zou willen spreken. Zo ben ik niet.

Ieder zijn gedacht, ieder zijn voorkeur, maar die van mijne Sweety zijn ook dik genoeg en helemaal echt. Veel mooier volgens mij. Ik ben met Sara vandaag nog niet gaan daten. Het is jammer dat bloedmooie meisjes denken om zich nog mooier te kunnen maken met dit soort verbouwingen. Ik vind het siliconenvirus veel erger dan het coronavirus. Eens benieuwd hoeveel vaste klanten haar nu in quarantaine gaan zetten, en hoeveel er kicken op plastieken speelgoed ipv op echte meisjes.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #134 Gepost op: 13 maart 2020, 00:24:28 »
Serieus? Zijn haar aflikheuvels dan zo groot geworden? Ik wou vandaag langs gaan maar haar heerlijke slettenlijfje was de hele dag in gebruik  :o
Dat ik het niet weet        :lol        .... ze HAD mooie borsten, dus ik vrees dat ze (net zoals de rest daar in de buurt) ferm heeft overdreven .... kippenneuker zal een deze dagen wel eens gaan voelen en rapporteren  ;D ;D ;D ;D ;D
Kippenneuker is er even niet, en Vanderbeffen is in opdracht van hem  :lol_hitting: (haha, lol, niet waar hoor) al eens een babbelke gaan doen met Saraatje deze voormiddag. Het is niet omdat haar verbouwingen mij niet bevallen dat ik met het meisje als dusdanig niet meer zou willen spreken. Zo ben ik niet.

Ieder zijn gedacht, ieder zijn voorkeur, maar die van mijne Sweety zijn ook dik genoeg en helemaal echt. Veel mooier volgens mij. Ik ben met Sara vandaag nog niet gaan daten. Het is jammer dat bloedmooie meisjes denken om zich nog mooier te kunnen maken met dit soort verbouwingen. Ik vind het siliconenvirus veel erger dan het coronavirus. Eens benieuwd hoeveel vaste klanten haar nu in quarantaine gaan zetten, en hoeveel er kicken op plastieken speelgoed ipv op echte meisjes.
Voor mij voltooid verleden tijd. Geen enkele interesse in een meid die zo'n mooie naturals laat verkloten. Van dat kaliber voor de ingreep zijn er zeer zeer weinig.
Maar ja als ze het in hun kop steken dat ze plastieken instagramtetten nodig hebben om mooi te zijn is het een verloren zaak. Dan kan je even goed prediken in de woestijn.
Als ze er zelf maar gelukkig mee is, is het voor mij allang goed want ze moet er tenslotte zelf mee door het leven en onze mening interesseert haar wellicht geen zak. Alleen onze briefjes van 50 in hun zak telt ... maar van mij zullen die vanaf nu sowieso nooit meer komen.
Wellicht zal ze er van anderen, die daar dan weer juist op kicken, er meer krijgen.
De gustibus et coloribus .....