Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230499 keer)

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #135 Gepost op: 13 maart 2020, 14:28:56 »
Serieus? Zijn haar aflikheuvels dan zo groot geworden? Ik wou vandaag langs gaan maar haar heerlijke slettenlijfje was de hele dag in gebruik  :o
Dat ik het niet weet        :lol        .... ze HAD mooie borsten, dus ik vrees dat ze (net zoals de rest daar in de buurt) ferm heeft overdreven .... kippenneuker zal een deze dagen wel eens gaan voelen en rapporteren  ;D ;D ;D ;D ;D
Kippenneuker is er even niet, en Vanderbeffen is in opdracht van hem  :lol_hitting: (haha, lol, niet waar hoor) al eens een babbelke gaan doen met Saraatje deze voormiddag. Het is niet omdat haar verbouwingen mij niet bevallen dat ik met het meisje als dusdanig niet meer zou willen spreken. Zo ben ik niet.

Ieder zijn gedacht, ieder zijn voorkeur, maar die van mijne Sweety zijn ook dik genoeg en helemaal echt. Veel mooier volgens mij. Ik ben met Sara vandaag nog niet gaan daten. Het is jammer dat bloedmooie meisjes denken om zich nog mooier te kunnen maken met dit soort verbouwingen. Ik vind het siliconenvirus veel erger dan het coronavirus. Eens benieuwd hoeveel vaste klanten haar nu in quarantaine gaan zetten, en hoeveel er kicken op plastieken speelgoed ipv op echte meisjes.
Voor mij voltooid verleden tijd. Geen enkele interesse in een meid die zo'n mooie naturals laat verkloten. Van dat kaliber voor de ingreep zijn er zeer zeer weinig.
Maar ja als ze het in hun kop steken dat ze plastieken instagramtetten nodig hebben om mooi te zijn is het een verloren zaak. Dan kan je even goed prediken in de woestijn.
Als ze er zelf maar gelukkig mee is, is het voor mij allang goed want ze moet er tenslotte zelf mee door het leven en onze mening interesseert haar wellicht geen zak. Alleen onze briefjes van 50 in hun zak telt ... maar van mij zullen die vanaf nu sowieso nooit meer komen.
Wellicht zal ze er van anderen, die daar dan weer juist op kicken, er meer krijgen.
De gustibus et coloribus .....
De gustibus en ook de coloribus zal alvast van start moeten gaan met een serieuze streep door de rekening als het over die briefjes van 50 euro gaat. 5 weken afwezigheid (geen inkomen), zotte kosten gedaan (zichzelf laten verminken) en nu alweer geen inkomen voor ? weken als de boel dichtgegooid wordt. Maar ja, eigen schuld, (veel te) dikke bult(en).

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #136 Gepost op: 14 maart 2020, 09:46:58 »
Ik vind ze een hele mooie maat zo en zeker een vooruitgang. Ze heeft hierbij zeker een nieuwe klant en ga ze spoedig eens van dichtbij bekijken. The bigger , the better. Plastic is fantastic

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #138 Gepost op: 13 juni 2020, 16:12:47 »
We gaan het anders doen.
Wij zijn twee vrienden, jij en ik, twee dikke vrienden jij en ik
En dan heb ik het eens niet over Sara haar tieten ....



Discussie closed, we zijn allen hoerenlopers, en samen maken we het gezellig

Eens kibbelen brengt mensen ook dichter bij mekaar, in 't Duits noemen ze dat Wiedergutmachingssex of zoiets

Wie wil er (van)onder Sara? IKKE     :cheer: :cheer: :cheer:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #139 Gepost op: 13 juni 2020, 16:21:25 »
Onder, boven, naast, in, .... ikke!  :lol_hitting:

We gaan het anders doen.
Wij zijn twee vrienden, jij en ik, twee dikke vrienden jij en ik
En dan heb ik het eens niet over Sara haar tieten ....



Discussie closed, we zijn allen hoerenlopers, en samen maken we het gezellig

Eens kibbelen brengt mensen ook dichter bij mekaar, in 't Duits noemen ze dat Wiedergutmachingssex of zoiets

Wie wil er (van)onder Sara? IKKE     :cheer: :cheer: :cheer:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #140 Gepost op: 13 juni 2020, 16:35:04 »
Onder, boven, naast, in, .... ikke!  :lol_hitting:

We gaan het anders doen.
Wij zijn twee vrienden, jij en ik, twee dikke vrienden jij en ik
En dan heb ik het eens niet over Sara haar tieten ....



Discussie closed, we zijn allen hoerenlopers, en samen maken we het gezellig

Eens kibbelen brengt mensen ook dichter bij mekaar, in 't Duits noemen ze dat Wiedergutmachingssex of zoiets

Wie wil er (van)onder Sara? IKKE     :cheer: :cheer: :cheer:

Tja, als we het dan toch over hoerenlopers en viespeuken hebben ........ wat dachten jullie van IN MIJ i.p.v. onder of boven of naast?

Misschien zal niet iedereen mijn mening delen maar IK vind dat gezellig.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #141 Gepost op: 13 juni 2020, 16:40:57 »
Goh, als S toekijkt (met enkel boots aan), er véél poppers zijn en ik al 3 duvels op heb.... wie weet lukt dat dan wel  :ff

Onder, boven, naast, in, .... ikke!  :lol_hitting:

We gaan het anders doen.
Wij zijn twee vrienden, jij en ik, twee dikke vrienden jij en ik
En dan heb ik het eens niet over Sara haar tieten ....



Discussie closed, we zijn allen hoerenlopers, en samen maken we het gezellig

Eens kibbelen brengt mensen ook dichter bij mekaar, in 't Duits noemen ze dat Wiedergutmachingssex of zoiets

Wie wil er (van)onder Sara? IKKE     :cheer: :cheer: :cheer:

Tja, als we het dan toch over hoerenlopers en viespeuken hebben ........ wat dachten jullie van IN MIJ i.p.v. onder of boven of naast?

Misschien zal niet iedereen mijn mening delen maar IK vind dat gezellig.

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #142 Gepost op: 13 juni 2020, 16:48:30 »
Het ontspoord hier al aardig.

Goh, als S toekijkt (met enkel boots aan), er véél poppers zijn en ik al 3 duvels op heb.... wie weet lukt dat dan wel  :ff


Euh , Kippenneuker bedoelde (altans dat hoop ik toch  ;D ) dat SARA in hem mocht zitten dus ik weet niet welke "S" jij bedoeld die naakt met boots aan mag toekijken. Sexmachine misschien ???

Veel plezier mannen maar ik ga toch op een ander als jullie jullie fantasietjes gaan botvieren  :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #143 Gepost op: 13 juni 2020, 16:53:46 »

Het ontspoord hier al aardig.

Goh, als S toekijkt (met enkel boots aan), er véél poppers zijn en ik al 3 duvels op heb.... wie weet lukt dat dan wel  :ff


Euh , Kippenneuker bedoelde (altans dat hoop ik toch  ;D ) dat SARA in hem mocht zitten dus ik weet niet welke "S" jij bedoeld die naakt met boots aan mag toekijken. Sexmachine misschien ???



Ik ben ook niet mee  :17:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #144 Gepost op: 13 juni 2020, 17:00:13 »
Jongens, ik had heus wel door wat hij bedoelde hoor. Mijn zwart gevoel voor humor is duidelijk nog niet doorgedrongen  :lol_hitting:


Het ontspoord hier al aardig.

Goh, als S toekijkt (met enkel boots aan), er véél poppers zijn en ik al 3 duvels op heb.... wie weet lukt dat dan wel  :ff


Euh , Kippenneuker bedoelde (altans dat hoop ik toch  ;D ) dat SARA in hem mocht zitten dus ik weet niet welke "S" jij bedoeld die naakt met boots aan mag toekijken. Sexmachine misschien ???



Ik ben ook niet mee  :17:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #145 Gepost op: 13 juni 2020, 17:07:00 »
Jongens, ik had heus wel door wat hij bedoelde hoor. Mijn zwart gevoel voor humor is duidelijk nog niet doorgedrongen  :lol_hitting:


Nee nee , je moet je er niet proberen uit te lullen Barti  :lol :lol_hitting: :lol

Nu zit ik hier wel met mentale beelden van een Barti op een Kippenneuker en SM met boots aan die toekijkt. Merci zenne !  :lol

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #146 Gepost op: 13 juni 2020, 17:15:13 »
 :sign0135: :sign0151:

Jongens, ik had heus wel door wat hij bedoelde hoor. Mijn zwart gevoel voor humor is duidelijk nog niet doorgedrongen  :lol_hitting:


Nee nee , je moet je er niet proberen uit te lullen Barti  :lol :lol_hitting: :lol

Nu zit ik hier wel met mentale beelden van een Barti op een Kippenneuker en SM met boots aan die toekijkt. Merci zenne !  :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #147 Gepost op: 13 juni 2020, 17:37:40 »
Jongens, ik had heus wel door wat hij bedoelde hoor. Mijn zwart gevoel voor humor is duidelijk nog niet doorgedrongen  :lol_hitting:


Nee nee , je moet je er niet proberen uit te lullen Barti  :lol :lol_hitting: :lol

Nu zit ik hier wel met mentale beelden van een Barti op een Kippenneuker en SM met boots aan die toekijkt. Merci zenne !  :lol

Ik wil wel dienst doen als huismeubilair, maar niet met boots aan ....    :-\ :shakekontje
En hou op met jullie visuele fantasietjes, viespeuken  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #148 Gepost op: 13 juni 2020, 17:54:49 »
Ik hou mijn hart vast voor als er eens een RB meeting komt......Alhoewel ik beter mijn broek kan vasthouden denk ik  :lol_hitting: :lol_hitting:


Oké ik hou er nu over op  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #149 Gepost op: 17 juni 2020, 12:02:54 »
Maandag een praatje gaan maken met Sara.
Ze doet trouwens met haar lijf wat zij wil, ik heb haar dat ook gaan zeggen .... het is haar lijf, dus daar beslist zij alleen over.
Dat wij dit al dan niet graag hebben, het blijft haar vrije keuze.

Ik begrijp ze enigzins ook wel, ze ziet veel volk passeren bij dames met megatieten .... en uiteindelijk is het proces zonder al te veel schade later omkeerbaar.

Soit, terzake, Sara heeft me meegedeeld dat ze wil ADVERTEREN op RB .... ik ben aangenaam verrast.

Uiteraard adverteren de dames van het skw hier compleet gratis, wij willen geen geld verdienen aan die meiden.
GEEN.


Ik wacht nog op een mailtje, om de gratis deal rond te maken.
Dame numero uno die hier vraagt te adverteren (uit het skw), dat juichen wij volmondig toe.

Let the fun start ..... wij willen tieten zien (grapje)

sm

PS. ze was redelijk druk bezig maandag, gelukkig maar.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal