Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 231035 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #150 Gepost op: 17 juni 2020, 17:40:14 »

Ik wacht nog op een mailtje, om de gratis deal rond te maken.
Dame numero uno die hier vraagt te adverteren (uit het skw), dat juichen wij volmondig toe.

Hopelijk lezen de collegaatjes dit ook, of komt het via ons aan hun oren en nemen andere meisjes ook zo een initiatief.

Bij de heropening van het SKW komt onze speeltuin voor levensgenieters eens in de aandacht. De openluchtclub van Antwerpen mag gerust tonen wat ze in haar mars heeft.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #151 Gepost op: 17 juni 2020, 17:54:13 »
Wat moet ik me juist voorstellen bij adverteren op RB ? Is Sara van plan om een eigen website te maken en komt die dan hier rechts in beeld zoals met de saunaclubs het geval is ? Of komt er een aparte sectie met een aantal dames en hun foto's erbij etc , een soort van Redlights pagina maar dan volledig gratis op RB ?


Hopelijk lezen de collegaatjes dit ook, of komt het via ons aan hun oren en nemen andere meisjes ook zo een initiatief.

Het lijkt me inderdaad een goed plan om dit aan onze vaste dames mee te delen , maar dan moet ik wel eerst weten wat het plan juist is natuurlijk.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #152 Gepost op: 17 juni 2020, 19:00:32 »
Wat moet ik me juist voorstellen bij adverteren op RB ? Is Sara van plan om een eigen website te maken en komt die dan hier rechts in beeld zoals met de saunaclubs het geval is ? Of komt er een aparte sectie met een aantal dames en hun foto's erbij etc , een soort van Redlights pagina maar dan volledig gratis op RB ?
Het lijkt me inderdaad een goed plan om dit aan onze vaste dames mee te delen , maar dan moet ik wel eerst weten wat het plan juist is natuurlijk.
Ik ga tegen morgen een voorbeeldje maken, zodat iedereen het zich visueel kan voorstellen.
Dan kan je dat ook beter over brengen naar de dames in het skw.

Gratis
Rechts
Verwijzing naar het topic
Eigen pagina op walhallah.com
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #153 Gepost op: 17 juni 2020, 19:31:50 »
Ik heb er eentje aangemaakt, als voorbeeld voor de ads, Mocata.
Ik heb slechts 1 dame aangemaakt, zodat je eht concept begrijpt.
Indien je nu op eender welke pagina kijkt in de ramenbuurten, zie je daar een fotoselector.
Nu staan daar 3 namen (ik heb slechts CAKE geactiveerd)
Indien je nu op de foto van cake klikt, wordt je onmiddellijk omgeleid naar die postng in haar topic waar haar foto's staan.
klik er maar een keertje op, dan zie je waar je uitkomt.
Zo kan iedere dame haar eigen pagina hier op RB hebben, waar de foto's en andere info in staat, los van de recensies (want de foto verwijst door naar die specifieke posting waar de info van de dame staat, niet naar de recensies en ons flauw gelul ha ha)

Capito?

Dat is dus voor RB, en ik kan daar in die fotoselector rechts zoveel dames in pompen als ik maar wil.
Die dan, als je erop klikt, allemaal doorverwijzen naar haar fototopic en infotopic.
En daar plaats ik dan weer een verwijzing naar walhallah.com

Capito?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #154 Gepost op: 17 juni 2020, 19:38:38 »
Yup het is duidelijk zo.

 :sign0098:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #155 Gepost op: 17 juni 2020, 19:46:56 »

 :sign0098:
Wat zeg je? Ik heb die emoticon niet goed begrepen  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #156 Gepost op: 17 juni 2020, 20:10:15 »

 :sign0098:
Wat zeg je? Ik heb die emoticon niet goed begrepen  ;D ;D ;D ;D ;D

Deze begrijp je wel zeker  :tietjes :movingtits :showtits1  ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #157 Gepost op: 18 juni 2020, 02:32:35 »
Goed idee SM. Ik denk dat daar wel belangstelling al voor zijn. Ik ga er alvast eens tegen eentje al over klappen  ;D ;D ;D

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #158 Gepost op: 19 juni 2020, 17:07:55 »
Bon, wat schrijven?
Ik moet oppassen dat ik hier niet (onterecht) als de advertising advisor van Sara overkom. Of erger, dat ik van Frank K achtige  praktijken verdacht word....
Dus ik ga het sec houden. Vandaag toch eens bij Sara geraakt. Dit op een uur dat normaal niet het mijne is. Om 12u in de middag, dat is voor mij veel te vroeg en doorgaans niet mijn mindset. Maar ja, Sara doet de vroege shift en het was intussen toch té lang geleden.
Kortom, toch naar de gouden driehoek getrokken. Voor een kinky sessie deze keer. En ze was iets harder deze keer. Ook mijn eigen fout aangezien ik haar 'arrogante diva' noemde en vertelde dat ik wel eens ergens anders was langs geweest ... ja, dat kon wel tellen als uitdaging, dus die extra kletsen had ik wel zelf uitgelokt.
Ik ga niet op de details in, maar Sara is een prof die best wel houdt van haar vak. En daar dat gezicht en lijf bij....  normaal hou ik absoluut niet van voet fetish (ik heb dat 0%) en normaal kick ik op boots en high heels. Maar ook op dat vlak is ze een uitzondering, haar voeten zijn top. En dat ze dé perfecte kont heeft, dat weet elkeen die er langs ging... Maar wat een zachte benen, wat een perfecte kuiten.... misschien te véél detail, excuses, maar het viel mij op vandaag....
Volgende week verwacht ze trouwens alweer nieuwe kledij en de kamer zal er ook wat anders uitzien.
En voor wie wil langs gaan, dit weekend werkt ze tot ongeveer 20u elke dag....

En over dat karakterke.... Good girls go to heaven, but Sara goes everywhere  :douchen
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #159 Gepost op: 20 juni 2020, 08:50:49 »
Bon, wat schrijven?
Ik moet oppassen dat ik hier niet (onterecht) als de advertising advisor van Sara overkom. Of erger, dat ik van Frank K achtige  praktijken verdacht word....
Dus ik ga het sec houden. Vandaag toch eens bij Sara geraakt. Dit op een uur dat normaal niet het mijne is. Om 12u in de middag, dat is voor mij veel te vroeg en doorgaans niet mijn mindset. Maar ja, Sara doet de vroege shift en het was intussen toch té lang geleden.
Kortom, toch naar de gouden driehoek getrokken. Voor een kinky sessie deze keer. En ze was iets harder deze keer. Ook mijn eigen fout aangezien ik haar 'arrogante diva' noemde en vertelde dat ik wel eens ergens anders was langs geweest ... ja, dat kon wel tellen als uitdaging, dus die extra kletsen had ik wel zelf uitgelokt.
Ik ga niet op de details in, maar Sara is een prof die best wel houdt van haar vak. En daar dat gezicht en lijf bij....  normaal hou ik absoluut niet van voet fetish (ik heb dat 0%) en normaal kick ik op boots en high heels. Maar ook op dat vlak is ze een uitzondering, haar voeten zijn top. En dat ze dé perfecte kont heeft, dat weet elkeen die er langs ging... Maar wat een zachte benen, wat een perfecte kuiten.... misschien te véél detail, excuses, maar het viel mij op vandaag....
Volgende week verwacht ze trouwens alweer nieuwe kledij en de kamer zal er ook wat anders uitzien.
En voor wie wil langs gaan, dit weekend werkt ze tot ongeveer 20u elke dag....

En over dat karakterke.... Good girls go to heaven, but Sara goes everywhere  :douchen
Ze heeft het talent om zeer goed aan te voelen wat een man wil zonder dat je een ganse uitleg moet geven & dat bovendien ook in de praktijk om te zetten, daarom blijf ik haar een toppertje vinden

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #160 Gepost op: 20 juni 2020, 12:16:16 »
daarom blijf ik haar een toppertje vinden
Ben jij niet stiekem eerder een Smosserke dan een Brosserke  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #161 Gepost op: 20 juni 2020, 14:17:42 »
daarom blijf ik haar een toppertje vinden
Ben jij niet stiekem eerder een Smosserke dan een Brosserke  :lol_hitting: :lol_hitting:
als ik smos, zorg ik er wel voor dat het proper opgelost wordt....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #162 Gepost op: 25 juni 2020, 16:35:48 »
Aangezien Sara nog niet over nieuwe fotokes beschikt, plaatsen we alvast een setje van voor haar verbouwing  ;D ;)

Ik hoop volgende week ergens einde van de week klaar te zijn met mijn administratie, en dan neem ik het fototoestel ter hand en ga ik een paar uurtjes met Sara op pad.
Ik kan altijd een chaperone gebruiken om haar in de juiste houding te zetten, dus Kippenneuker, barti, VDB en andere viespeuken, jullie mogen jullie aanmelden  :bud :lol

Voorlopig moeten jullie het hier mee doen, bij in de fotoselector rechts, die griet  :happy ;D













"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #163 Gepost op: 25 juni 2020, 16:44:57 »
Sara krijgt van mij alles gedaan.... :lol dus die ondersteuning bied ik graag als die duivelse engel dat vraagt.....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #164 Gepost op: 25 juni 2020, 18:35:44 »
Ik was in de straat al een paar keer maar het is mij nog niet opgevallen dat Sara nieuwe t(o)etters heeft. Misschien moet ik haar snel eens bezoeken. Ik hoop dat den tettendokter een goeie maat heeft uitgekozen want wat is dat lekker een paar dikke silli prammen op een slank jong vrouwenlichaam.