Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230490 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline loving-it

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 12
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #180 Gepost op: 7 september 2020, 23:17:37 »
Eindelijk deze beauty ook eens bezocht. Haar lichaam in combi met haar borsten geweldig. Maar haar prestatie vondt ik iets minder. Ik bezoek haar vast binnenkort nog eens. En bepaal dan mn oordeel.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #181 Gepost op: 8 september 2020, 01:13:15 »
Sara haar prestaties vind ik over het algemeen niet mis. De borsten, eerlijk gezegd, doen me altijd terugdenken aan de vele Limburgse carnavalstoeten die door corona in het water gevallen zijn dit jaar.  ;D ;D ;D  Maar dat is een puur persoonlijke mening, en zij weet ook dat ik er zo over denk.  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #182 Gepost op: 8 september 2020, 13:15:37 »
Sara haar prestaties vind ik over het algemeen niet mis.
Toch effe rap mezelf citeren zodat ik goed in de verf kan zetten dat ik gisteren schreef dat ik de prestaties van Sara niet mis vind, als reactie op de opmerking van loving-it daarover. Want ik werd deze morgen al op het matje geroepen door Sara.  "Wat heb je over mij geschreven mister Vanderbeffen? (ze kan die naam zo mooi zeggen, echt)" was de prangende vraag. De vraag werd wel met een brede glimlach gesteld, maar het vooruitzicht dat ze bij een volgend bezoek een stukje van mijn 'dick' gaat afsnijden als ik niet braaf ben, is niet opwekkend he.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #183 Gepost op: 28 september 2020, 00:19:23 »
Inhaalbeweging #3

Zoals jullie weten is Sara wat buiten categorie voor mij. Net voor haar verlof nog even binnengestapt en -gewipt. Niet voor dirty of lang. Gewoon omdat ze op verlof vertrok.
Lang gepraat, deugddoende massage, qua sex enkel pijpen deze keer. Wat is het toch een engel buiten categorie....

Nog een weekje 'ongeveer' en deze satanische engel is terug....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #184 Gepost op: 28 september 2020, 02:12:06 »
Jammer dat ze niet dezelfde interimaris in haar raam geplaatst heeft als toen ze naar de tettendoktoor was, want dat was ook een goeike.  :lol_hitting:
Daar staat hier nog ergens een recensie van mij over.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #185 Gepost op: 28 september 2020, 02:21:16 »
Breng haar niet op ideeën VDB, ze is smart enough om met interimarissen te gaan werken vrees ik 🤐

Jammer dat ze niet dezelfde interimaris in haar raam geplaatst heeft als toen ze naar de tettendoktoor was, want dat was ook een goeike.  :lol_hitting:
Daar staat hier nog ergens een recensie van mij over.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #186 Gepost op: 28 september 2020, 21:40:08 »
Die term 'interimaris' had ik samen met een confrator van hier op het forum maar uitgedacht om het meisje te benoemen (waarvan we toen de naam nog niet wisten) dat bij Sara haar afwezigheid op haar plaats stond. Ik ben er dan een paar keer bij binnengegaan, en ik heb er een recencietje hier van geschreven, en dat meisje was geen 'Sara' maar viel wel meer dan behoorlijk mee. Anders zou ik ook maar 1 keer bij haar gegaan zijn trouwens.  Van enige band tussen Sara en dat meisje, heb ik geen weet.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #187 Gepost op: 29 september 2020, 22:03:20 »
Sara is eind deze week terug op post
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #188 Gepost op: 6 oktober 2020, 23:30:34 »
Blijkbaar was Sara dus reeds terug gestart. En blijkbaar overtrad zij de (belachelijke) corona regels door meteen weer achter haar raam te kruipen zonder test en zonder quarantaine. Kan je het haar kwalijk nemen dat doet iedereen.

En forumlid AlergatorSKW was er getuige van dat het adres (schipperstraat 25) dus bezoek kreeg van de politie. Toen ik even bij Sara informeerde deed ze alsof ze uit de lucht viel, alsof ze pas morgen terug achter haar raam zou staan. Ik was uiteraard nog zo goedgelovig haar te geloven. Ze vroeg ook of ik aan SM wilde vragen om die berichten te verwijderen want dat ze morgen pas opnieuw zou starten. Dus ik vroeg SM dit te verwijderen (fake news), maar het was wel degelijk waar. Mevrouw voldeed aan de regel die we allen kennen (alle hoeren liegen, dat is hun inkomen). Dus mijn excuses aan aan Alergator en anderen.

Ik heb nog een twintigtal sms'en gekregen (gaande van 'please believe me' tot 'i will block you, you stupid') maar meer valt er niet over te zeggen. Meiden hebben inkomsten nodig, dus ze willen geen negatieve commentaren op dit forum.

En dat ga ik dus ook niet doen. Ik raad iedereen aan om bij Sara langs te gaan. Ze is geweldig in haar job, de beste meesteres die je kan krijgen, en ook de beste slet om eens te neuken voor 50 euro, de perfecte SKW combinatie dus. Waarmee ik dus niks negatief zeg. Ga er langs als je je wil genieten, ze blijft een professioneel toppertje  :sex :sex :sex :sex   ikzelf probeer wel terug wat meer andere sletjes  :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #189 Gepost op: 7 oktober 2020, 00:23:21 »
En ik zal er niets meer over posten, want dan krijg je (na de leugens) de volgende reactie "you even don t try to understand me . No problem. I m stupid . Is good that i see your real face . You don t deserve nothing in your life , now i know what you don t have a girlfrend.  Wirh your character you gonna lose a lot.  Ok . Bye."

En dat omdat mevrouw uit haar raam gezet werd en mij contacteerde om de reacties van dit forum te verwijderen.... In kinderachtig gedoe heb ik geen zin. Sletjes genoeg te Antwerpen :-)

Ik zwijg er over. En voor de professionele wandelaars.... ga er zeker langs! ik wil haar business niet schaden  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #190 Gepost op: 7 oktober 2020, 01:06:09 »
Blijkbaar was Sara dus reeds terug gestart. En blijkbaar overtrad zij de (belachelijke) corona regels door meteen weer achter haar raam te kruipen zonder test en zonder quarantaine. Kan je het haar kwalijk nemen dat doet iedereen.

En forumlid AlergatorSKW was er getuige van dat het adres (schipperstraat 25) dus bezoek kreeg van de politie. Toen ik even bij Sara informeerde deed ze alsof ze uit de lucht viel, alsof ze pas morgen terug achter haar raam zou staan. Ik was uiteraard nog zo goedgelovig haar te geloven. Ze vroeg ook of ik aan SM wilde vragen om die berichten te verwijderen want dat ze morgen pas opnieuw zou starten. Dus ik vroeg SM dit te verwijderen (fake news), maar het was wel degelijk waar. Mevrouw voldeed aan de regel die we allen kennen (alle hoeren liegen, dat is hun inkomen). Dus mijn excuses aan aan Alergator en anderen.

Ik heb nog een twintigtal sms'en gekregen (gaande van 'please believe me' tot 'i will block you, you stupid') maar meer valt er niet over te zeggen. Meiden hebben inkomsten nodig, dus ze willen geen negatieve commentaren op dit forum.

En dat ga ik dus ook niet doen. Ik raad iedereen aan om bij Sara langs te gaan. Ze is geweldig in haar job, de beste meesteres die je kan krijgen, en ook de beste slet om eens te neuken voor 50 euro, de perfecte SKW combinatie dus. Waarmee ik dus niks negatief zeg. Ga er langs als je je wil genieten, ze blijft een professioneel toppertje  :sex :sex :sex :sex   ikzelf probeer wel terug wat meer andere sletjes  :lol
Als je 2 dagen (ma en di) in je raam staat, en je bent een van de best gekende meisjes van het SKW, dan word je gezien. Wie twee dagen in haar raam staat, wordt ook twee dagen officieel geregistreerd. De hele heisa komt me dus vrij vreemd over. Sara is ook niet de enige die even weg was en terug begint. Via de registratie in het HookUp systeem, kan men toch gemakkelijk zien wie ineens terug ter plaatse is na een periode van afwezigheid. Het laat zich dan eenvoudig raden waar zo een meisje gezeten heeft.

Sara is daar blijkbaar het slachtoffer van geworden. Los van haar uitleg die geen steek houdt, verdient zij dit niet, want inderdaad: ze doen het allemaal op die manier en de flikken weten dat al langer dan van vandaag.

Gesteld dat die quarantaine/test kwestie de enige oorzaak van de sluiting is, krijg ik daarbij onwillekeurig het gevoel dat men door 'streng op te treden' een stok achter de deur wil installeren, voor mocht er eens iemand beginnen moeilijk doen over het open houden van het SKW als er veel besmettingen zijn.

De meisjes waren maandag al verwittigd van 'streng' toezicht op de maskerplicht bij de communicatie met een klant of een vragensteller aan de deur beneden. Toen werd er geschermd met een boete van 250 euro voor het meisje, als zij niet die regels zou blijken te volgen. Het lijkt dus alsof men wil kunnen zeggen: we controleerden al minutieus en alle regels worden strict opgevolgd. En daar moeten dan twee meisjes het slachtoffer slachtoffer van worden. Ik kan verkeerd zijn met mijn veronderstelling.

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #191 Gepost op: 7 oktober 2020, 01:39:24 »
Sara had tegen de registratie gezegd dat ze naar Roemenië op verlof ging, dat had ze niet moeten zeggen
Blijkbaar was Sara dus reeds terug gestart. En blijkbaar overtrad zij de (belachelijke) corona regels door meteen weer achter haar raam te kruipen zonder test en zonder quarantaine. Kan je het haar kwalijk nemen dat doet iedereen.

En forumlid AlergatorSKW was er getuige van dat het adres (schipperstraat 25) dus bezoek kreeg van de politie. Toen ik even bij Sara informeerde deed ze alsof ze uit de lucht viel, alsof ze pas morgen terug achter haar raam zou staan. Ik was uiteraard nog zo goedgelovig haar te geloven. Ze vroeg ook of ik aan SM wilde vragen om die berichten te verwijderen want dat ze morgen pas opnieuw zou starten. Dus ik vroeg SM dit te verwijderen (fake news), maar het was wel degelijk waar. Mevrouw voldeed aan de regel die we allen kennen (alle hoeren liegen, dat is hun inkomen). Dus mijn excuses aan aan Alergator en anderen.

Ik heb nog een twintigtal sms'en gekregen (gaande van 'please believe me' tot 'i will block you, you stupid') maar meer valt er niet over te zeggen. Meiden hebben inkomsten nodig, dus ze willen geen negatieve commentaren op dit forum.

En dat ga ik dus ook niet doen. Ik raad iedereen aan om bij Sara langs te gaan. Ze is geweldig in haar job, de beste meesteres die je kan krijgen, en ook de beste slet om eens te neuken voor 50 euro, de perfecte SKW combinatie dus. Waarmee ik dus niks negatief zeg. Ga er langs als je je wil genieten, ze blijft een professioneel toppertje  :sex :sex :sex :sex   ikzelf probeer wel terug wat meer andere sletjes  :lol
Als je 2 dagen (ma en di) in je raam staat, en je bent een van de best gekende meisjes van het SKW, dan word je gezien. Wie twee dagen in haar raam staat, wordt ook twee dagen officieel geregistreerd. De hele heisa komt me dus vrij vreemd over. Sara is ook niet de enige die even weg was en terug begint. Via de registratie in het HookUp systeem, kan men toch gemakkelijk zien wie ineens terug ter plaatse is na een periode van afwezigheid. Het laat zich dan eenvoudig raden waar zo een meisje gezeten heeft.

Sara is daar blijkbaar het slachtoffer van geworden. Los van haar uitleg die geen steek houdt, verdient zij dit niet, want inderdaad: ze doen het allemaal op die manier en de flikken weten dat al langer dan van vandaag.

Gesteld dat die quarantaine/test kwestie de enige oorzaak van de sluiting is, krijg ik daarbij onwillekeurig het gevoel dat men door 'streng op te treden' een stok achter de deur wil installeren, voor mocht er eens iemand beginnen moeilijk doen over het open houden van het SKW als er veel besmettingen zijn.

De meisjes waren maandag al verwittigd van 'streng' toezicht op de maskerplicht bij de communicatie met een klant of een vragensteller aan de deur beneden. Toen werd er geschermd met een boete van 250 euro voor het meisje, als zij niet die regels zou blijken te volgen. Het lijkt dus alsof men wil kunnen zeggen: we controleerden al minutieus en alle regels worden strict opgevolgd. En daar moeten dan twee meisjes het slachtoffer slachtoffer van worden. Ik kan verkeerd zijn met mijn veronderstelling.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #192 Gepost op: 7 oktober 2020, 01:50:34 »
Sara had tegen de registratie gezegd dat ze naar Roemenië op verlof ging, dat had ze niet moeten zeggen
Dat zij dat zegt of niet zegt, maakt volgens mij weinig uit. De registratie, dat is gewoon bij haar verhuurkantoor, en die mensen weten dat wel hoor. Sara, en ook alle andere meisjes, zeggen overigens ook wel tegen hun vaste klanten dat ze op verlof gaan.

De politie kan in de registratie gemakkelijk vaststellen hoeveel dagen een meisje niet komt werken, en die weten dan ook wel dat het betreffende meisje 'even' naar haar thuisland is. Ze zijn hier om te werken he, ze gaan hier geen vaste woonkosten maken en dan enkele weken niet opdagen, tenzij ze ziek zijn.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #193 Gepost op: 7 oktober 2020, 01:55:35 »
zoals gezegd... een hoer is een hoer... ze is terug en je kan ze neuken...
en deze hoer levert kwaliteit. Beter vind je niet in het SKW
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #194 Gepost op: 7 oktober 2020, 08:01:18 »
Misschien is ze wel gewoon met het vliegtuig gegaan, en dan staat het tijdstip van terugkeer ook geregistreerd. Als ze met de auto reizen bijvoorbeeld kunnen ze nog een paar dagen sjoemelen en het exacte moment van terugkeer niet bekend.