Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230486 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #195 Gepost op: 7 oktober 2020, 10:26:33 »
Sm heeft zowel Sara als Selena achter hun raam zien staan.
Het enige domme dat er is gebeurd is dat ze zich niet aan de belachelijke quarantaine hebben gehouden.
Sometimes you lose, en dan moet ze dat er maar bij nemen.
Dat ze barti's vertrouwen heeft geschonden en hem blaaskes wijsmaakt, zullen we maar met de "mantel der lust" bedekken.
Ik ben ook te lelijk en te oud en ik begrijp ook sinds verleden jaar waarom ik vrijgezel ben (lees tussen de lijntjes)

Ach, een voetnoot in de geschiedenis van haar raamactiviteiten, een paar dagen in quarantaine en hopla, poen scheppen.

Dat de flikken haar en Selena eruit hebben gepikt, tja, het ligt er toch vingerdik op, als je enkele weken niet meer geregistreerd staat, en dan opduikt, moet je bewijzen kunnen voorleggen, zoals een wielrenner zijn whereabouts.
Makkelijk te controleren en dat is er dan ook gebeurd, volgens mij.
Meer moeten we er niet achter gaan zoeken.
Barti gaat het voorlopig wel effe elders zoeken, bij grieten die denken dat hij wel een lief kan krijgen  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #196 Gepost op: 7 oktober 2020, 14:52:49 »

De manier waarop ze Barti behandelde is er volgens mij toch wel over.
Hoeren moeten niet sms'en of whatsappen naar klanten, enkel indien gevraagd ..
Ik begrijp dat hij niet onmiddellijk wil teruggaan  :bud

Maar omdat het zo'n mooi kind is en ik niet zou willen dat ze in de armoede  :lol_hitting: terecht komt zal ik mijn frequentie van 2x per jaar mss. opdrijven naar 4x. Een goede ziel dat ben ik wel ...


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #197 Gepost op: 15 oktober 2020, 13:48:20 »
Vanaf vandaag terug op post. Heel vriendelijk en in een vrolijke bui. De batterijen waren duidelijk goed opgeladen.  :showtits1

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #198 Gepost op: 15 oktober 2020, 13:59:12 »
Vanaf vandaag terug op post. Heel vriendelijk en in een vrolijke bui. De batterijen waren duidelijk goed opgeladen.  :showtits1
Gisteren ook al op post hoor.
barti zorgt altijd voor de nodige sfeer bij Sara  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #199 Gepost op: 15 oktober 2020, 15:15:14 »
Vanaf vandaag terug op post. Heel vriendelijk en in een vrolijke bui. De batterijen waren duidelijk goed opgeladen.  :showtits1
Gisteren ook al op post hoor.
barti zorgt altijd voor de nodige sfeer bij Sara  ;D
Gisteren ben ik er niet langs gelopen, maar dan zal den Barti met zijn sleutelke haar veertje goed opgedraaid hebben, want Sara was in elk geval 'goed gezind' deze middag. :dance2

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #200 Gepost op: 15 oktober 2020, 17:49:44 »
Wat klopt is dat ik overal voor sfeer zorg. Officieel uitgeroepen tot beste swaffelaar en humorist....

Vanaf vandaag terug op post. Heel vriendelijk en in een vrolijke bui. De batterijen waren duidelijk goed opgeladen.  :showtits1
Gisteren ook al op post hoor.
barti zorgt altijd voor de nodige sfeer bij Sara  ;D
Gisteren ben ik er niet langs gelopen, maar dan zal den Barti met zijn sleutelke haar veertje goed opgedraaid hebben, want Sara was in elk geval 'goed gezind' deze middag. :dance2
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #201 Gepost op: 15 oktober 2020, 19:19:37 »
Wat klopt is dat ik overal voor sfeer zorg.
Toch vermoed ik dat het vooral een sliploze Sara zal zijn die bij een bezoekje voor de sfeer zorgt, en vermoedelijk zorg jij dan eerder voor een sPeer...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #202 Gepost op: 15 oktober 2020, 20:11:38 »
Is dat diezelfde Sara van de foto's hiernaast ?  Er zit evolutie in, want voorheen een hele mooie cup maar dan beetje kunstmatig laten invullen?  Jammer, zo te zien.  Ben benieuwd naar de rest van haar verhaal, wat dat klinkt dan weer wél veelbelovend  :dance2 
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #203 Gepost op: 15 oktober 2020, 21:20:35 »
Is dat diezelfde Sara van de foto's hiernaast ?  Er zit evolutie in, want voorheen een hele mooie cup maar dan beetje kunstmatig laten invullen?  Jammer, zo te zien.  Ben benieuwd naar de rest van haar verhaal, wat dat klinkt dan weer wél veelbelovend  :dance2
Klik eens op haar foto hiernaast, en kijk waar je terecht komt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #204 Gepost op: 15 oktober 2020, 21:25:13 »
Wie zou beweren dat Sara niet mooi is, doet een beetje tegendraads. De rest moet je best zelf gaan ontdekken.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #205 Gepost op: 15 oktober 2020, 21:44:14 »
Da's waar. Gewoon al de wetenschap (onthou het wandelaars!) dat het sletje nooit een slip draagt terwijl ze in haar outfitje achter haar raam staat... je zou voor minder in uw broek exploderen....

Wat klopt is dat ik overal voor sfeer zorg.
Toch vermoed ik dat het vooral een sliploze Sara zal zijn die bij een bezoekje voor de sfeer zorgt, en vermoedelijk zorg jij dan eerder voor een sPeer...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #206 Gepost op: 16 oktober 2020, 00:16:31 »
Da's waar. Gewoon al de wetenschap (onthou het wandelaars!) dat het sletje nooit een slip draagt terwijl ze in haar outfitje achter haar raam staat... je zou voor minder in uw broek exploderen....
Je vergeet nog te vermelden dat de trap naar haar kamer lang en steil is. Dus, wandelaars, wees een gentleman en laat haar voor gaan.

 :kissass :kissass :kissass

Offline Fish 1973

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #207 Gepost op: 16 oktober 2020, 21:09:50 »
 8)Sara hee :showtits1 : keimooie diepgroene ogen?  en als je achter haar de trap naar 2de verdiep neemt kun je haar prachtige kontje&prachtige benen bekijken?  ze spreekt keivlot Engels & is keilief en lacht heel veel, en veel zin voor humor. haar siliconen  :tietjes zijn echt wel prachtig? Pijpen kan ze echt heel goed zowel traag als snel( ze is de beste) doggy ook zalig en zij on top ook?  masseren kan ze met magische handen echt een topper en godness zolief :-P :amazone
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2020, 21:18:49 door Fish 1973 »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #208 Gepost op: 16 oktober 2020, 21:38:21 »
Welkom op RB, Fish 1973, kennen we je ergens van?  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #209 Gepost op: 17 oktober 2020, 00:39:15 »
Er zijn nog wel mensen die( hun haakjes) verkeerd zetten  :lol

Welkom op RB, Fish 1973, kennen we je ergens van?  ;)
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....