Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230456 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Fish 1973

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #210 Gepost op: 17 oktober 2020, 10:13:12 »
 :lol_hitting:née jullie kennen mij niet ben single en Sara brengt mij rust en genegenheid :040:
Welkom op RB, Fish 1973, kennen we je ergens van?  ;)

Offline Wil007

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #211 Gepost op: 22 oktober 2020, 19:07:32 »
Kom juist buiten bij Sara. Altijd lekkere sex met haar, deze keer haar lekker lang gebeft en afgemaakt rechtstaand doggy ( bed heeft de juiste hoogte :bonken ). Voor de rest weer weinig wandelaars en veel lege ramen! Word tijd dat de 3 hete donders van schipperstraat 47 terug zijn( begin volgende week) als de ramen dan nog open zijn?😢😢

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #212 Gepost op: 15 februari 2021, 17:25:54 »
zou SKW terug open gaan op 1 maart(en Sara terug komen?)? ik heb midden oktober een redelijk zwaar auto ongeval gehad en naast de auto en bijna mezelf, is mijn gsm is daarbij ook gesneuveld en natuurlijk haar tel nr kwijt, nu ik terug in staat ben om te wandelen(hopelijk lukken al die trappen ook al), wil ik wel eens terug naar deze bom ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #213 Gepost op: 15 februari 2021, 17:35:50 »
zou SKW terug open gaan op 1 maart(en Sara terug komen?)? ik heb midden oktober een redelijk zwaar auto ongeval gehad en naast de auto en bijna mezelf, is mijn gsm is daarbij ook gesneuveld en natuurlijk haar tel nr kwijt, nu ik terug in staat ben om te wandelen(hopelijk lukken al die trappen ook al), wil ik wel eens terug naar deze bom ;)
Meen je dat nu?
En dan doel ik niet op je ongeval

Maar ze adverteert volop op RL en haar telefoonnummer heb je bijna, als je je ogen opendoet op RL en hier, in het eigenste topic dat je post  :-\ :-\ :-\ Je bril ook gesneuveld?

Maar je mag haar hebben hoor, kwestie dat ze dan niet flipt op andere leden die het goed met haar voorhadden ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #214 Gepost op: 15 februari 2021, 18:03:40 »
zou SKW terug open gaan op 1 maart(en Sara terug komen?)? ik heb midden oktober een redelijk zwaar auto ongeval gehad en naast de auto en bijna mezelf, is mijn gsm is daarbij ook gesneuveld en natuurlijk haar tel nr kwijt, nu ik terug in staat ben om te wandelen(hopelijk lukken al die trappen ook al), wil ik wel eens terug naar deze bom ;)
Meen je dat nu?
En dan doel ik niet op je ongeval

Maar ze adverteert volop op RL en haar telefoonnummer heb je bijna, als je je ogen opendoet op RL en hier, in het eigenste topic dat je post  :-\ :-\ :-\ Je bril ook gesneuveld?

Maar je mag haar hebben hoor, kwestie dat ze dan niet flipt op andere leden die het goed met haar voorhadden ....
eerlijk gezegd, niet aan rl gedacht, kzal daar eens gaan kijken

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #215 Gepost op: 15 februari 2021, 18:14:19 »

sommigen stonden heel ver achteraan bij het uitdelen van het verstand  ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #216 Gepost op: 15 februari 2021, 18:40:09 »
zou SKW terug open gaan op 1 maart(en Sara terug komen?)? ik heb midden oktober een redelijk zwaar auto ongeval gehad en naast de auto en bijna mezelf, is mijn gsm is daarbij ook gesneuveld en natuurlijk haar tel nr kwijt, nu ik terug in staat ben om te wandelen(hopelijk lukken al die trappen ook al), wil ik wel eens terug naar deze bom ;)
Meen je dat nu?
En dan doel ik niet op je ongeval

Maar ze adverteert volop op RL en haar telefoonnummer heb je bijna, als je je ogen opendoet op RL en hier, in het eigenste topic dat je post  :-\ :-\ :-\ Je bril ook gesneuveld?

Maar je mag haar hebben hoor, kwestie dat ze dan niet flipt op andere leden die het goed met haar voorhadden ....
eerlijk gezegd, niet aan rl gedacht, kzal daar eens gaan kijken
En ook niet gedacht even naar haar AD hier te kijken ... goh, candyshoplifter, wat doen we ermee  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #217 Gepost op: 15 februari 2021, 20:05:54 »
zou SKW terug open gaan op 1 maart(en Sara terug komen?)? ik heb midden oktober een redelijk zwaar auto ongeval gehad en naast de auto en bijna mezelf, is mijn gsm is daarbij ook gesneuveld en natuurlijk haar tel nr kwijt, nu ik terug in staat ben om te wandelen(hopelijk lukken al die trappen ook al), wil ik wel eens terug naar deze bom ;)
Meen je dat nu?
En dan doel ik niet op je ongeval

Maar ze adverteert volop op RL en haar telefoonnummer heb je bijna, als je je ogen opendoet op RL en hier, in het eigenste topic dat je post  :-\ :-\ :-\ Je bril ook gesneuveld?

Maar je mag haar hebben hoor, kwestie dat ze dan niet flipt op andere leden die het goed met haar voorhadden ....
eerlijk gezegd, niet aan rl gedacht, kzal daar eens gaan kijken
En ook niet gedacht even naar haar AD hier te kijken ... goh, candyshoplifter, wat doen we ermee  :lol :lol :lol
nope ondertussen gedaan en gevonden,
na bijna 4 maanden, vergeet je veel, ik herinner me zelfs nog altijd niks van bijna 2 weken voor het ongeval tot 3 dagen erna(toen ik terug wakker werd gemaakt) & ik had al geen bijster goed geheugen... zelfs de naam van het forum wist ik niet meer....
ze heeft haar fouten (...)maar wat ik mij vooral herinner zijnl haar kwaliteiten en daarvan zou ik nu wel stilletjes aan opnieuw van willen van genieten.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #218 Gepost op: 15 februari 2021, 23:22:14 »
Ik ben de laatste om te 'lachen' met mensen die een ongeval hebben want zoiets is erg genoeg.

Maar bij dit verhaal kon ik een glimlach niet onderdrukken. Is dit niet een droomscenario? Na een ongeval zich niets meer herinneren van voorheen, en alle meisjes die je bezocht "noodgedwongen" dus opnieuw moeten gaan bezoeken. Een stevig alibi alvast.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #219 Gepost op: 16 februari 2021, 11:16:21 »
In het geval van sommige meiden is het best handig dat je je haar daden en gedrag niet kan herinneren  :lol
Maar have fun, een toppertje met goede service zolang je ze niet te goed leert kennen  :movingtits

Ik ben de laatste om te 'lachen' met mensen die een ongeval hebben want zoiets is erg genoeg.

Maar bij dit verhaal kon ik een glimlach niet onderdrukken. Is dit niet een droomscenario? Na een ongeval zich niets meer herinneren van voorheen, en alle meisjes die je bezocht "noodgedwongen" dus opnieuw moeten gaan bezoeken. Een stevig alibi alvast.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #220 Gepost op: 16 februari 2021, 17:14:43 »
Toen ik las dat sommigen neit op de eerste rij stonden bij het uitdelen van het verstand, dacht ik spontaan aan het leidend voorwerp, niet aan diegene die info vroeg  :lol :lol :lol

Ooooo, en nu zullen de : "I UUUnderstand that you do not find a girlfriend, you ugly old man, nobody wants you" wel volgen .... wel, net omdat ik dat ben, daaromga ik naar de hoeren,en wel diegenen die die niet zo achterlijk handelen  ;D  :lol :lol_hitting:
Wat overblijft zijn de centen, en niet ik   ;D ;D ;D ;D (dat zal wel weer moeilijk zijn door de Roemeense google-vertaalmachine te halen zonder "sgreivvauten" en "aanverwantttte" "moeleikke" te "bechreipe" "sinnen"  :035: :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #221 Gepost op: 16 februari 2021, 18:13:50 »
Geen zorgen, dit is te moeilijk taalgebruik.... 
 :censored

Toen ik las dat sommigen neit op de eerste rij stonden bij het uitdelen van het verstand, dacht ik spontaan aan het leidend voorwerp, niet aan diegene die info vroeg  :lol :lol :lol
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #222 Gepost op: 16 februari 2021, 20:49:42 »
In het geval van sommige meiden is het best handig dat je je haar daden en gedrag niet kan herinneren  :lol
Maar have fun, een toppertje met goede service zolang je ze niet te goed leert kennen  :movingtits
Da's heel mooi gezegd. Positief, en toch waarheidsgetrouw.  ;) ;) ;) ;)

guest142220

  • Gast
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #223 Gepost op: 18 februari 2021, 16:48:05 »
In het geval van sommige meiden is het best handig dat je je haar daden en gedrag niet kan herinneren  :lol
Maar have fun, een toppertje met goede service zolang je ze niet te goed leert kennen  :movingtits

Ik ben de laatste om te 'lachen' met mensen die een ongeval hebben want zoiets is erg genoeg.

Maar bij dit verhaal kon ik een glimlach niet onderdrukken. Is dit niet een droomscenario? Na een ongeval zich niets meer herinneren van voorheen, en alle meisjes die je bezocht "noodgedwongen" dus opnieuw moeten gaan bezoeken. Een stevig alibi alvast.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Barti zit daar een verhaal achter?  :040:
Heb nog een aardige anekdote, is al een tijdje geleden, was op haar verjaardag, ik viel in slaap tijdens het beffen  ;D sorry het was een lange nacht en daarna bij haar, was net iets teveel... maar ze was niet boos en daarna nog regelmatig plezier gehad  :lol

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24/3, Sara (Roemeense/dagshift)
« Reactie #224 Gepost op: 18 februari 2021, 20:03:50 »
Ze KAN nochtans boos zijn hoor, vraag maar eens aan Sexmachine  ;D  ;D  ;D maar dat ligt gewoonlijk aan zijn voor Google Translate té moeilijk taalgebruik.  :lol  :lol  :lol