Auteur Topic: Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA  (gelezen 230356 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #240 Gepost op: 7 september 2021, 18:27:52 »
Ik weet niet wat dat is de laatste tijd in het topic van Sara dat zij steeds vrij zou zijn : Ik kom toch ook geregeld in SKW, en ik zie Sara toch veelvuldig bezet !  ;)
  
  
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #241 Gepost op: 14 september 2021, 11:20:33 »
Ik weet niet wat dat is de laatste tijd in het topic van Sara dat zij steeds vrij zou zijn : Ik kom toch ook geregeld in SKW, en ik zie Sara toch veelvuldig bezet !  ;)
En mensen die haar afbreken ....
Neem nu "de sub", ex-moderator van hookers, buitengegooid daar, en hier ook buitengegooid, en een eigen kutforumpie opgericht.
Bij gebrek aan aandacht en omdat hij zich wil wreken op mij, gaat hij nu bij GR, onder de naam JANUS, Sara compleet afbreken.
Wacht, omdat ze Sara hier van mij niet meer mogen afbreken ..... Kippenneuker in conclaaf met de sub, omdat ze een gemeenschappelijke favoriete hoer, namelijk Amanda hebben.

Kijk, als dat misbaksel iets tegen mij heeft, dan raad ik hem aan om mij proberen te pakken.
Zich negatief uitlaten over Sara, terwijl hij haar niet kent .... zielig en laag bij de grond ... om mij te pakken ...
Hij zou zich beter bezig houden met zijn favorietje all time, Amanda, de lucht in te schrijven .... ik laat me ook niet uit over Amanda, terwijl ik haar spuuglelijk vind en norser dan een pastoor die niet in de misdienaar zijn gat heeft mogen zitten
Laat Amanda maar wat sounds in je pik rammen, sub, dan moet je niet over Sara kwaad spreken.

Zich wreken, omdat hij een gezamenlijke vriend heeft bij "zijn" Amanda (mekaar overtroeven om ter meest en ter best is natuurlijk goed voor Amanda, het is haar gegund uiteraard), en wel bekend is dat die "vriend" intussen in onvrede leeft met Sara.

Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig?
Als er leden gaan samenspannen met moderators (de sub, sagiaris) van een forum (pay6.nl) en dan op een ander forum wraak gaan nemen op mij, en daarmee een dame compleet de grond inboren.

Als beheerder van een forum vind ik dat NOT DONE, eigenlijk VERWERPELIJK.

Ik zal deze week Sara wel eens aanspreken, en een deftige beschrijving geven van die achterbakse Ollander, die zulke streken uithaalt.
En dan eens zien hoe groot zijn bakkes dan nog is.


En neen, ik ga niet bij Sara, ik heb NIETS met Sara, ik bezoek haar niet, maar ik ben wel iemand die iedere wekende dame gelijke kansen toedicht.

EN dit soort STREKEN horen niet thuis in forumland.

Dit gezegd zijn, ik zal zaterdag de ganse namiddag op het terras van de malle Babbe zijn, dus je moet me niet zoeken, je kan me vinden.

Tot dan?

En ik zal Sara even citeren, groot gelijk kind, en zou hij je ook in de ogen durven kijken en hetzelfde zegen als hij op het forum schrijft?

If you don't like me please don't stop intervening in my subject, I got all the ugly comments about my breasts, about whether or not I'm busy, it's none of your business, you're lucky I don't know who you are, otherwise I would spit on you in front of the garbage. I'm proud of my fake breasts, of my body, and I make enough money, don't worry about me, take care of yourself. By the way, not all of you are lucky to receive my smile, I do what I want, stop damn these bruises he gets me

Sara, I will describe that bastard on Saturday to you .... he does not respect you, he is just talking bullshit, well, he deserves to get spit in his ugly fat face by you ... do it girl, I will come and look at it, and laugh very hard.
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #242 Gepost op: 18 september 2021, 23:55:52 »

Ik zal deze week Sara wel eens aanspreken, en een deftige beschrijving geven van die achterbakse Ollander, die zulke streken uithaalt.
En dan eens zien hoe groot zijn bakkes dan nog is.


Volgens mij heb je een volkomen verkeerde beschrijving gegeven.

Ik liep gisteren voorbij haar raam, ze stak haar middenvinger uit. Ik dacht, die wil lekker in mijn kont zitten, dus ik naar haar raam ....
Jawadde dadde. Ze schold me daar uit. Selena , die net aangekomen was, stond er met open mond naar te gapen( by the way , die ziet er onnopgemaakt heel lekker uit ). Volgens Sara heb ik allerlei leugens zitten verspreiden op het internet over haar en gaat ze de politie op me afsturen.  Ik beef al.

Ik heb echt geen idee waar de brave meid het over heeft, ik zal iets schrijven in het Engels voor haar ( alhoewel, hoeren zouden beter geen hoeren-fora lezen en al zeker niet laten vertalen door hun klanten of via google-translate ).

You could be wrong, you could be right !
I could be right, I could be wrong !

Anger is an energy. Good luck.



  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #243 Gepost op: 19 september 2021, 09:32:06 »
Maar neen lieverd.
Ik heb jou nog nooit gezien, hoe zou ik nu je beschrijving doorgeven aan Sara?
Ze is zelf op onderzoek uitgegaan, en lekker, een razende stoot, daar moet je op, onder en in .... geeft alleen maar vonken  :lol :lol :lol
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline malines

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #244 Gepost op: 21 september 2021, 22:48:19 »
Ik heb deze dame ook afgelopen week bezocht .
De service was zeer goed ,alles gedaan waar ik om vroeg en zeker geen klokkenkijkster .
Ze heeft geweldige borsten die zeer zacht en echt aanvoelen (wat natuurlijk niet zo is )
Verscheidene posities gedaan en alles was top .
Zeer leuke dame en gaat me nog meer zien ….
  
  

Offline Ladylover

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #245 Gepost op: 23 november 2021, 10:55:12 »
Sara zou op vakantie zijn.
Klopt dit en is er iemand die weet voor hoelang?
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #246 Gepost op: 23 november 2021, 17:48:04 »
Sara zou op vakantie zijn.
Klopt dit en is er iemand die weet voor hoelang?
Voor 200 € / uur  ;D ;D ;D
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline malines

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #247 Gepost op: 28 juni 2022, 21:10:48 »
Gisteren bij deze dame langsgeweest .
Na de vorige goede ervaring van de vorige keer was het deze keer maar pover .
Niets was goed ,verdiensten waren slecht ,......
Een heel flauwe pijpbeurt gehad en zonder fut me naar een orgasme toegewerkt .
Alles slecht ,100 betaald en stond na 20 minuten terug op straat
  
  

Offline malines

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #248 Gepost op: 25 september 2022, 18:04:57 »
Vermits een ezel zich meerdere keren aan een steen stoot afgelopen
vrijdag bij Sara binnengeweest .
Aan de deur afspraken gemaakt ,Selena kon me ondertussen doodbliksemen ,maar toch
doorgewandeld .
Ik had een broek vol goesting en dat is nooit goed , het moest weer allemaal snel gaan want haar
volgende afspraak was constant aan het bellen en zodoende was de leut er snel af .
Ik blijf haar een mooie dame vinden en hoop dat haar euro ook eens zal vallen maar was wederom zeer slechte service .

  
  

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1 (dag) 24/3 (avond), SARA
« Reactie #249 Gepost op: 28 september 2022, 00:37:09 »
Malines toch 😅
Dat ga ik echt niet meer tegen komen 🤣🤣🤣

Vermits een ezel zich meerdere keren aan een steen stoot afgelopen
vrijdag bij Sara binnengeweest .
Aan de deur afspraken gemaakt ,Selena kon me ondertussen doodbliksemen ,maar toch
doorgewandeld .
Ik had een broek vol goesting en dat is nooit goed , het moest weer allemaal snel gaan want haar
volgende afspraak was constant aan het bellen en zodoende was de leut er snel af .
Ik blijf haar een mooie dame vinden en hoop dat haar euro ook eens zal vallen maar was wederom zeer slechte service .
  
  
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....