Auteur Topic: FKK Blue Bay - Meganisi  (gelezen 10170 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
FKK Blue Bay - Meganisi
« Gepost op: 10 juni 2018, 23:24:15 »
Hoedje in de branding

Raisa komt de zee uit.
Een witte zon straalt ongenadig neer op het strandje van de kleine baai.
Af en toe verkoeling van het azuurblauwe water kan je wel gebruiken bij deze 28 graden en een wolkenloze hemel.

Ze stapt met haar prachtige lange benen behoedzaam over de witte keien aan de waterrand en komt dan snel mijn richting uit over het hete koraalzand. Zonneolie en zeewater laten haar goudkleurig lichaam blinken in de zon. Straaltjes zout water lopen langs haar stevige borsten over haar navelstreek om effie te stoppen aan haar piercing - de witte diamantjes fonkelden lachend in de zon - en dan hun weg te vervolgen naar haar lies. Ze stopt voor mij, in de schaduw van mijn parasol. Haar lange kleine schaamlippen piepen krullend naar buiten, druppend van het zilte water.
“Mag ik je drooglikken? “ vraag ik haar ,  “Je drupt!”.
Plagend komt ze met haar benen gespreid over mij heen staan. De frisse druppels vallen  van haar kutje op mijn ballen en mijn toverstaf. 
“ Neen, ik ga douchen, want ik hou niet van gedroogd zout op mijn huid. Maar als je het goed vindt, dan kom ik straks bij jou onder je parasol liggen.” Zonder het antwoord af te wachten loopt ze naar de stranddouche.
Raisa’s nederlands is er de laatste tijd sterk op vooruit gegaan, grappig dat Hongaarse accentje.
Denisa en Isa komen hand in hand voorbij gestapt, voetjes in het water. Wanneer ze me zien liggen, komen ze polshoogte nemen en vragen of ik geen zin heb in een lui namiddag triootje onder de palmbomen. Hun lichamen glimmen van olie en zweet, hun lichte geur een bedwelmend afrodisiacum.
Isa wrijft met haar rechtervoet plagend over mijn toverstaf, die vrolijk opwipt als een puppy die zijn baasje na een lange tijd terugziet. Denisa buigt zich naar Isa toe en een lange trage tongzoen volgt. Isa streelt Denisa’s schaamlippen en haar grote lichtroze clitoris komt naar buiten gepiept. Ik begin net te twijfelen om toch “Ja” te antwoorden op hun voorstel, wanneer Raisa van haar douche tergkeert en het duo snel en vakkundig de laan uistuurt: “Gyerünk, csak eltűnjenek! Pedro az enyém ma délután!”. Giechelend trekken Isa en Denisa zich tien meter terug in een grote hangmat, waar ze uitdagend elkaar een flinke likbeurt beginnen te geven. Dit tafereel laat mijn toverstaf niet onberoerd en langzaam groeit hij weer naar volle lengte.
 Raisa laat dit echter niet zo maar gebeuren en gaat schrijlings op mijn staf zitten en duwt hem naar beneden met haar pussy: “Stop met geilen op die trienen, en wrijf mijn borsten en buik liever in met zonneolie!”.
Zulks laat ik me geen 2maal commanderen en begin zorgzaam aan mijn taak.  Al snel loopt de olie langs haar navel, naar haar schaamlippen en mijn stijve toverstaf. Om mijn aandacht verder af te leiden van het beffende duo in de hangmat begint ze een glibberige pussysliding, terwijl ze met haar nagels over mijn borst en buik begint te krassen! Dit hou ik niet lang droog....  “Pedro, pas op mijn nieuwe hoed waait in zee, vlug pak hem!” ... ILLUSION PLOP !!! ...
Ik spring recht en haal mijn vrouw haar hoed uit de golven terug. Naast ons begint een kleuter klagelijk te wenen om zijn ijsje dat in het zand gevallen is.
Wakker, en back to reality. Bye, bye FKK Blue Bay....

Hopelijk heeft mijn vrouw en de dame naast ons niet gemerkt dat mijn toverstaf toch wel flink recht stond in mijn zwemshort toen ik de zee in sprong!

Maar geen nood nu meer, het zeewater heeft snel alles naar mini formaat gereduceerd.

Tot zover mijn on-nuttige recensie. Geschreven vanop een strandje in een baai van een Griekenland, waar blijkbaar quasi geen Belgische toeristen komen, maar veel Roemenen, Hongaren, Bulgaren, etc... (zeg maar alle nationaliteiten die je in de Duitse clubs ontmoet).
Het loopt hier op het strand vol met H7 , SS en BB babes!!! Maar met kindjes, echtgenoot of vriend erbij. Dju, toch.
Het doet me wel afvragen waarom er niemand zo’n prive strand / baai opkoopt en omvormt tot een FKK sauna/beach club?  Of misschien bestaat dit wel, maar dat zal dan wel voor mij een iets te dure vakantie worden...

Het idee bracht mijin elk geval aan het mijmeren over bovenstaande onnuttige recensie.

Deze vakantie raak ik vast niet alleen op stap. Dus geen kans op een nuttige recensie hier. In februari raakte ik wel vlot weg in Tenerife. Hierover volgt nog wel een post. Misschien interessant voor collega rakkers met vakantieplannen.

Grtjes, Pedro.
.

No dinero, no amor.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FKK Blue Bay - Meganisi
« Reactie #1 Gepost op: 11 juni 2018, 00:20:19 »
Toen ik jouw droom aan het lezen was, dacht ik even onder de palmbomen van Sixsens te liggen. Daar gebeurt het echt namelijk.  :lol
En ik daar heb ik geen gebreide broek, die misschien commentaar levert op mijn tot leven gekomen yoghurtbus..... ;D
Niettemin, er zijn auteursrechten verbonden aan het gebruik van 'Illusion Plopp!' Niet veel hoor. Een kamertje of 5 á €50  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Pedro Zoe

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 71
  • Mijn volle respect voor wat de dames doen!
    • Bekijk profiel
FKK Blue Bay - Meganisi
« Reactie #2 Gepost op: 11 juni 2018, 05:51:56 »
Toen ik jouw droom aan het lezen was, dacht ik even onder de palmbomen van Sixsens te liggen. Daar gebeurt het echt namelijk.  :lol
En ik daar heb ik geen gebreide broek, die misschien commentaar levert op mijn tot leven gekomen yoghurtbus..... ;D
Niettemin, er zijn auteursrechten verbonden aan het gebruik van 'Illusion Plopp!' Niet veel hoor. Een kamertje of 5 á €50  :lol
In FKK Blue Bay betaal ik je de volgende keer met plezier auteursrecht  8)
No dinero, no amor.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
FKK Blue Bay - Meganisi
« Reactie #3 Gepost op: 11 juni 2018, 20:19:13 »
Wellcum in Oostenrijk komt al in de buurt: https://wellcum.at/
Saunaclub + hotel, midden in de Alpen!

Staat hoog op mijn to-do lijstje. Misschien een idee voor een RB-uitstapje?