Auteur Topic: SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S  (gelezen 32233 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S
« Reactie #15 Gepost op: 14 juni 2018, 01:32:17 »
je ziet haar heel af en toe nog voor haar raam, maar is constant bezet.
De oplossing is toch simpel: een nummerke trekken gelijk bij den beenhouwer. Het gaat tenslotte toch over fijne vleeswaren  :dance2

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S
« Reactie #16 Gepost op: 19 juni 2018, 01:58:53 »
Over Mikaella gesproken... weet iemand waar die naartoe is? Ze is al een aantal weken niet meer op post. Vakantie of met de noorderzon verdwenen?
Nog steeds geen Mikaella te zien. Vandaag heb ik bovendien gemerkt, toen ik passeerde, dat het pand waar zij tegenwoordig zat, gerenoveerd wordt. Er hangt een papier op de ruit, en een Latina kwam net toen ik voorbijstapte met een sleutel een deur openen. Een voorbijganger, die ze blijkbaar kende, hoorde ik iets opmerken over werken, en zij antwoordde dat ze nog gauw enkele van haar spullen boven kwam halen.

Blijkbaar gaat dat pand dus een tijdje ongebruikt zijn, en wellicht is dat voor Mikaella een aanleiding geweest om voor een bepaalde tijd te verdwijnen. Ze heeft een poosje aan de overkant gestaan, maar daar was zij niet zo tevreden over, wegens nogal wat gebreken aan dat gebouw.

Ik heb er dan speciaal op gelet, en een ander meisje (ik weet niet welke naam, nog niet bij geweest) zo met nogal opvallende ogen en een klein mondje, dat er in de avondshift de laatste tijd stond, heb ik ook nergens meer bespeurd. Vorige week stond die er ook nog en nu dus uiteraard niet meer, maar ook niet ergens anders. Dit meisje stond tot voor kort ook aan de overkant, in de avondshift.

Het is dus duidelijk dat de paar meisjes die van de overkant uitgeweken waren naar dat pand, nu (voorlopig?) niet meer te vinden zijn.

Aan de overkant stond vanavond trouwens weer zo een slanke, die er de laatste tijd altijd staat (ken ik ook de naam niet van) met vrijwel steeds een nogal kleurige bikini aan. Ik had die al wel enkele keren 'gespot' maar ik vond ze telkens net niet de moeite om er binnen te gaan. Vandaag dacht ik, ik ga die toch eens aanspreken. Amai. Wat een lompe koe. Ik vroeg gewoon wat zij voor de standaard 50 euro te bieden had (tja, hoe moet je anders je gesprekje beginnen...) en zij antwoordde redelijk bot 'Seks'. Dat leek me duidelijk ja, en dus probeerde ik wat meer te weten te komen, maar opnieuw kwam er een bot antwoord 'i give sex he'. Toen ik dan maar vlakaf vroeg of ik haar pussy mocht likken, kwam er een verontwaardigd 'no'. Hoe ze ook moge heten, bij die zuurpruim stap ik dus zeker nooit binnen. Snapt die dat nu niet....

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S
« Reactie #17 Gepost op: 19 juni 2018, 04:52:17 »
Ik denk dat je Daisy bedoeld. Ook eentje met een jeansbroek aan?
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S
« Reactie #18 Gepost op: 19 juni 2018, 12:29:14 »
Ik denk dat je Daisy bedoeld. Ook eentje met een jeansbroek aan?
Die andere (niet die met de kleurige bikini dus he) heb ik idd al met jeansbroek gezien. Ze ziet er niet hoerig uit en ik vind dat ze speciale ogen heeft, ook wel door haar opmaak. Ze staat altijd recht en maakt vaak kleine bewegingen. Eigenlijk best wel sexy vind ik. Het zal  waarschijnlijk Daisy zijn dan.

Ik heb haar een paar weken geleden eens aangesproken, omdat ik vind dat ze een mooi snoetje heeft en ik zag haar misschien wel zitten. Zij stond toen nog aan de overkant. Maar dus wel in de avondshift he.

Bij het verkoopspraatje aan de deur bleek toen echter dat ze niet zonder meerprijs wilde doen wat ik voorstelde, en dan ben ik maar verder gestapt. Het was een twijfelgeval, want ik vond haar niet onknap en ik voelde wel dat ik er rap een stijve zou voor hebben, maar als je in het SKW niet gejost wil worden, moet je aan je principes vasthouden, en een van mijn principes is nu eenmaal dat ik bij een eerste bezoekje geen 100 euro spendeer aan een meisje waarvan ik nog niet zeker weet of ze naar mijn smaak wel goed gaat zijn. Doordat ik niet bij haar binnen ben geweest, heb ik ook haar naam niet gevraagd.


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S
« Reactie #19 Gepost op: 16 juli 2019, 17:21:40 »
Zowat iedere wandelaar en iedere dame in de straten van het SKW heeft hier een eigen mening over heb ik al ondervonden. Er zijn bvb dames die alle, maar dan ook alles meelezen ..... maar er zijn ook dames die zich van de fora geen bal aantrekken. Langs de andere kant zijn er wandelaars die er rekening mee houden dat de dames meelezen ..... maar er zijn ook wandelaars die er zich geen bal van aantrekken.

Het grootste probleem is volgens mij de vertalingen die de dames te lezen krijgen. Die zijn namelijk zelden correct en nuances, woordspelingen en goedbedoelde grapjes worden in 99% van de gevallen niet of verkeerd weergegeven, niet in het Engels en al helemaal niet in de moedertaal van de dames, of dat nu Roemeens, Bulgaars, Albanees, Russisch of nog een andere taal is. Dat zorgt soms wel eens voor verkeerde interpretaties van de dames en zelfs een enkele keer voor een boze dame.

Doe de test maar eens en jaag eens een paar woordspelingen, nuances en grapjes door Google Translate naar een andere taal die je zelf goed kent ..... daar komt wat uit hoor!

Eén ding is zeker, over dit onderwerp zal héél wat kunnen geschreven worden.
« Laatst bewerkt op: 19 juli 2019, 17:46:23 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S
« Reactie #20 Gepost op: 16 juli 2019, 18:59:29 »
Doe de test maar eens en jaag eens een paar woordspelingen, nuances en grapjes door Google Translate naar een andere taal die je zelf goed kent ..... daar komt wat uit hoor!
Idd. Ik schrijf 'ik nam haar broek vast en trok ze af' en google zet dat in het Engels: I took her breakfast and she masturbated me.  ;D ;D ;D :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S
« Reactie #21 Gepost op: 17 juli 2019, 20:43:46 »
Doe de test maar eens en jaag eens een paar woordspelingen, nuances en grapjes door Google Translate naar een andere taal die je zelf goed kent ..... daar komt wat uit hoor!
Idd. Ik schrijf 'ik nam haar broek vast en trok ze af' en google zet dat in het Engels: I took her breakfast and she masturbated me.  ;D ;D ;D :lol


Ik ga van al mijn schatjes dan het ontbijt pikken  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S
« Reactie #22 Gepost op: 18 juli 2019, 21:16:04 »
 :lol_hitting:
Doe de test maar eens en jaag eens een paar woordspelingen, nuances en grapjes door Google Translate naar een andere taal die je zelf goed kent ..... daar komt wat uit hoor!
Idd. Ik schrijf 'ik nam haar broek vast en trok ze af' en google zet dat in het Engels: I took her breakfast and she masturbated me.  ;D ;D ;D :lol
:lol_hitting: :lol_hitting:
Laat nog een hapje over voor mij he  :-P

Ik ga van al mijn schatjes dan het ontbijt pikken  ;D ;D ;D ;D ;D

guest21214

  • Gast
SERVICE EN DAMES DIE MEE (LATEN) LEZEN : PRO'S en CONTRA'S
« Reactie #23 Gepost op: 3 september 2019, 21:53:56 »
dames hebben het nu eenmaal niet zo op hoe klanten over sex schrijven en die beleven het vaak ook anders, want voor die vrouw is het gewoon werk. En met google translator zijn ook snel misvattingen gemaakt