Auteur Topic: Denisa (Bulgaarse)  (gelezen 7578 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Denisa (Bulgaarse)
« Gepost op: 8 juli 2018, 19:13:13 »
Naam : Denisa
Leeftijd : 29 jaar   
Taal : Duits, Frans, Nederlands
Haarkleur : Bruin
Lengte : 1.55 m   
Postuur : Slank
Tatoeage : Nee
Piercing :    Nee
Cup-maat : A denk ik   
Kleur ogen :    Bruin   
Herhalingsgevaar :    Ja
Service :    NMC, Pijpen, Deepthroat, Tongzoenen.

Voorheen in van Goch gewerkt.

Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,5225.msg122921.html#msg122921

Een meid die ik die middag had gezien kwam mij bekend voor maar kon niet plaatsen waarvan. Ineens drong het tot mij door dat ik haar in van Goch had gezien. Toen ze voorbij kwam haar daar op aangesproken en dat klopte. Ze heet Denisa klein, slank Bulgaartje. Kan zelfs een beetje Nederlands praten. Wel leuk meisje maar had niet de behoefte om met haar naar de kamer te gaan, niet helemaal mijn type. Beetje te breekbaar. Ze begon honderduit te praten. Zij had volgens mij wel behoefte aan een kamer want begon mij flink aan te randen aan de tafel. Taylor vond het wel leuk, ze lag op een gegeven moment boven op mijn nek. Van onder begon het toch te groeien dus op zich had ze mij wel geil gemaakt. Ze vroeg om samen te gaan zwemmen. Naar het zwembad gegaan en erin gegaan, mijn stijve was zo verdwenen. Ook deze meid kon niet zwemmen dus haar een beetje als een baby door het water laten dobberen. Toen ik uit het water kwam begon ze aan mijn pik te trekken, haar hier snel mee laten stoppen want in het openbaar ben ik te watje voor. En er lagen nog genoeg mannen rondom het zwembad. De pre-sales waren super ook al was ze niet helemaal mijn type toch naar de kamer gegaan. Tongen als een malle en lekkere seks. Alhoewel ze pijpte veel te hard voor mij. Zoog bijna mijn dop eraf en trok het vel te hard naar achter. Heb dit iets te lang door laten gaan en kon nu niet meer klaarkomen, gezegd rustiger aan te doen maar was al te laat. Hij bleef wel hard en heb haar zo wel flink kunnen neuken maar niet klaargekomen. Mijn pik had even rust nodig.
Verder gewoon goede kamer.