Auteur Topic: Emma (Bulgaarse)  (gelezen 9381 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Emma (Bulgaarse)
« Gepost op: 15 juli 2018, 23:17:30 »
[box title=EMMA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Bulgaars/Duits
Leeftijd:        Geschat op 23
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            slank
BH:                 B (slapjes)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      zwart
Haarlengte:    lang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC  TZ
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Hemels mooi meisje
+ Vriendelijk
+ Goede pijptechniek
- TZ kost 50 euro extra
[/box]
[box title=extra info]
Nieuw in PHG
[/box]

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Emma (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 15 juli 2018, 23:21:03 »
Uit het clubverslag van PHG op 15/07: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,14.msg123102.html#msg123102

PHG is voor mij de ultieme "vakantie-club", en bij Emma had ik het gevoel een vakantieliefje verschalkt te hebben.

Beeld je in: je bent op vakantie en plots zie je daar die ene zonnebebrilde meid aan de andere kant van het zwembad liggen. Je hart gaat wild tekeer, je zweet en het ligt niet aan de hoge temperatuur. Cupido ligt op de loer. Ik moest me niet te veel vragen stellen over hoe ik het moest aanpakken, want ze kwam zelf naar me toe.

Het moment dat de zonnebril afgaat is eigenlijk veel spannender dan wanneer de BH voor het eerst uitgaat. Toen ze haar zonnebril afnam kwam er een sprookjesachtig mooi meisje tevoorschijn, rechtstreeks gegrepen uit "De vertellingen van Duizend-en-een-nacht". Ze had een sterke priemende blik. Voor een jong meisje als haar vind ik dat erg sexy. Bij een mature dame zou me dat iets te streng overkomen. Verbaal konden we niet communiceren wegens geen enkele gemeenschappelijk taal: zij (Bulgaars/Duits), Shakir (Nederlands/Frans/Engels). Ze had het ingenieuze plan opgevat om verder te keuvelen m.b.v. de google-translator-app. Wat is de ongeletterde liefde in het informatietijdperk toch romantisch, nietwaar? Een "google translate"-kamertje, zou dit wel goed komen?:017: Ergens zou ik mijn ouderwetse ideeën over romantiek opzij moeten schuiven, dus ja, waarom niet?

De spanning steeg, de ademhaling versnelde. Totdat de BH uitging... Oeps, dat was minder... En dat voor zo'n jong meisje? Afijn, ik ga er niet te veel over vertellen want een meid breek ik online niet af vanwege fysieke tekortkomingen. Het is haar schuld niet dat ze van die theezakjes heeft. Het is de inzet die telt, en die was meer dan uitstekend.

Wel vertoonde ze vervelende PHG-streken: TZ zou 50 euro extra kosten. Voor mij geen probleem, want TZ is voor mij geen must. Bij veel meiden heb ik meer de indruk dat ik met mijn tong in een overvolle asbak zit te draaien. Het orale gedeelte is voor mij namelijk van primordiaal belang, en deed ze uitstekend. Omdat ze te nauw was voor grote Shakir, heeft ze hem verder oraal verwend en met veel liefde behandeld. En het was weer brullen al een beer!

Kortom, het was meer dan een geslaagde pijp-date.