Auteur Topic: Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)  (gelezen 117684 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #30 Gepost op: 21 december 2019, 14:40:00 »
Het is best mooi gedaan en het is niet dat het van die enorme bollen zijn zoals bijvoorbeeld Selena heeft.  Gewoon een stevige C cup. Het is momenteel nog wat strak en gespannen maar dat veranderd nog wel.

Wie is de volgende dame ?

Wedden dat die naam ook met een S begint ? ;D


Misschien zal ik dan toch maar best een tijdje wachten "tot alles zich wat heeft kunnen zetten" voordat ik deze dame nog eens bezoek. Trouwens, de eerste weken (soms maanden) dat dames een dergelijke ingreep hebben laten doen mag je er bijna niet aankomen onder het mom van "too sensitive". Bull shit volgens mij, ik denk dat ze gewoon bang zijn dat die duur betaalde bollen kapot gaan springen als een klant er wat te hard in knijpt.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #31 Gepost op: 21 december 2019, 14:57:38 »
Met haar borsten moet je inderdaad nog wat voorzichtig zijn , met Sabrina zelf niet hoor. Die kan er tegen  :fuck .

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #32 Gepost op: 21 december 2019, 15:03:48 »
Met haar borsten moet je inderdaad nog wat voorzichtig zijn , met Sabrina zelf niet hoor. Die kan er tegen  :fuck .


Zoals ik dus schreef, ze laten van die plastieken bollen steken om meer klanten aan te trekken en als die klanten daar dan op af komen dan mogen ze niet aan die bollen aankomen of moeten ze er héél voorzichtig mee zijn. Een beetje de wereld op zijn kop, niet?

 :tietjes   :movingtits   :laughingchick   :showtits   :showtits1   :blonde 

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #33 Gepost op: 22 december 2019, 01:36:47 »
Een beetje de wereld op zijn kop, niet?

 :tietjes   :movingtits   :laughingchick   :showtits   :showtits1   :blonde
De wereld op zijn kop, inderdaad. Ik heb er al geweten die geweldig mooie tieten hadden, en die desondanks toch hun voorgevel lieten verbouwen. Voor mij zijn dat 'verloren meisjes' waar ik niet meer langs ga. Ik wil echte tieten, geen siliconenzakjes vermomd als neptieten.

Natuurlijk zijn er liefhebbers van dit genre, maar ik vraag me wel af of een meisje met vermassacreerde loezen nu meer nieuwe klanten aantrekt als dat ze oude klanten verliest. Is het een reële econonische waarheid, of is het alleen maar een gedachte?

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #34 Gepost op: 22 december 2019, 14:08:17 »
Een beetje de wereld op zijn kop, niet?

 :tietjes   :movingtits   :laughingchick   :showtits   :showtits1   :blonde
De wereld op zijn kop, inderdaad. Ik heb er al geweten die geweldig mooie tieten hadden, en die desondanks toch hun voorgevel lieten verbouwen. Voor mij zijn dat 'verloren meisjes' waar ik niet meer langs ga. Ik wil echte tieten, geen siliconenzakjes vermomd als neptieten.

Natuurlijk zijn er liefhebbers van dit genre, maar ik vraag me wel af of een meisje met vermassacreerde loezen nu meer nieuwe klanten aantrekt als dat ze oude klanten verliest. Is het een reële economische waarheid, of is het alleen maar een gedachte?

Helemaal mee eens Vanderbeffen maar breng dát maar eens aan de dames hun verstand, niet gemakkelijk hoor.  :banghead:  :ecomcity:   :014:

Ik vrees ook dat het "slechts" een "gedachte" is waarin ze geloven, God weet door "wie" in hun oor gefluisterd.  :-\   "It's all for the money" maar of wie plastiek zaait ook geld zal oogsten is nog maar de vraag.  ;D


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #35 Gepost op: 22 december 2019, 15:03:13 »
Een beetje de wereld op zijn kop, niet?

 :tietjes   :movingtits   :laughingchick   :showtits   :showtits1   :blonde
De wereld op zijn kop, inderdaad. Ik heb er al geweten die geweldig mooie tieten hadden, en die desondanks toch hun voorgevel lieten verbouwen. Voor mij zijn dat 'verloren meisjes' waar ik niet meer langs ga. Ik wil echte tieten, geen siliconenzakjes vermomd als neptieten.

Natuurlijk zijn er liefhebbers van dit genre, maar ik vraag me wel af of een meisje met vermassacreerde loezen nu meer nieuwe klanten aantrekt als dat ze oude klanten verliest. Is het een reële economische waarheid, of is het alleen maar een gedachte?

Helemaal mee eens Vanderbeffen maar breng dát maar eens aan de dames hun verstand, niet gemakkelijk hoor.  :banghead:  :ecomcity:   :014:

Ik vrees ook dat het "slechts" een "gedachte" is waarin ze geloven, God weet door "wie" in hun oor gefluisterd.  :-\   "It's all for the money" maar of wie plastiek zaait ook geld zal oogsten is nog maar de vraag.  ;D
Dat klopt. Al zijn er natuurlijk ook klanten die kicken op de onechte voorgevels. We zijn niet allemaal natuurliefhebbers.


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #36 Gepost op: 22 december 2019, 15:45:09 »
Een beetje de wereld op zijn kop, niet?

 :tietjes   :movingtits   :laughingchick   :showtits   :showtits1   :blonde
De wereld op zijn kop, inderdaad. Ik heb er al geweten die geweldig mooie tieten hadden, en die desondanks toch hun voorgevel lieten verbouwen. Voor mij zijn dat 'verloren meisjes' waar ik niet meer langs ga. Ik wil echte tieten, geen siliconenzakjes vermomd als neptieten.

Natuurlijk zijn er liefhebbers van dit genre, maar ik vraag me wel af of een meisje met vermassacreerde loezen nu meer nieuwe klanten aantrekt als dat ze oude klanten verliest. Is het een reële economische waarheid, of is het alleen maar een gedachte?

Helemaal mee eens Vanderbeffen maar breng dát maar eens aan de dames hun verstand, niet gemakkelijk hoor.  :banghead:  :ecomcity:   :014:

Ik vrees ook dat het "slechts" een "gedachte" is waarin ze geloven, God weet door "wie" in hun oor gefluisterd.  :-\   "It's all for the money" maar of wie plastiek zaait ook geld zal oogsten is nog maar de vraag.  ;D
Dat klopt. Al zijn er natuurlijk ook klanten die kicken op de onechte voorgevels. We zijn niet allemaal natuurliefhebbers.


Maar wel allemaal "vogelaars"  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #37 Gepost op: 22 december 2019, 17:14:31 »
Maar wel allemaal "vogelaars"
Vogel aars, ja, een leuke combinatie  :lol_hitting: :lol :bud :dance2 :kissass

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #38 Gepost op: 22 december 2019, 17:44:31 »

Ik zag er ook al veel hun tetjes wiuzigen naar prammen. Her feit dat ze dat zo massaal doen doet toch vermoeden dat ze meer worst tussen hun dijen krijgen dan....
Maya zie ik het niet doen, daar kan geen extra worst meer bij op een gemiddelde nacht.


Een beetje de wereld op zijn kop, niet?

 :tietjes   :movingtits   :laughingchick   :showtits   :showtits1   :blonde
De wereld op zijn kop, inderdaad. Ik heb er al geweten die geweldig mooie tieten hadden, en die desondanks toch hun voorgevel lieten verbouwen. Voor mij zijn dat 'verloren meisjes' waar ik niet meer langs ga. Ik wil echte tieten, geen siliconenzakjes vermomd als neptieten.

Natuurlijk zijn er liefhebbers van dit genre, maar ik vraag me wel af of een meisje met vermassacreerde loezen nu meer nieuwe klanten aantrekt als dat ze oude klanten verliest. Is het een reële economische waarheid, of is het alleen maar een gedachte?

Helemaal mee eens Vanderbeffen maar breng dát maar eens aan de dames hun verstand, niet gemakkelijk hoor.  :banghead:  :ecomcity:   :014:

Ik vrees ook dat het "slechts" een "gedachte" is waarin ze geloven, God weet door "wie" in hun oor gefluisterd.  :-\   "It's all for the money" maar of wie plastiek zaait ook geld zal oogsten is nog maar de vraag.  ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #39 Gepost op: 27 december 2019, 17:46:01 »
Vermits Sabrina sinds haar terugkeer opnieuw op SS32/3 staat, heb ik adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #40 Gepost op: 27 december 2019, 17:53:44 »
Vermits Sabrina sinds haar terugkeer opnieuw op SS32/3 staat, heb ik adres aangepast.
Ik dacht al dat je haar borstenmaat ging aanpassen  ;D ;D ;D ;D

Opletten, want de dames bellen tegenwoordig naar mij als er iets geschreven wordt wat hen niet aanstaat  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #41 Gepost op: 27 december 2019, 21:09:57 »

Ik zag er ook al veel hun tetjes wiuzigen naar prammen. Her feit dat ze dat zo massaal doen doet toch vermoeden dat ze meer worst tussen hun dijen krijgen dan....

De dag dat de ingenieurs hun bruggen gaan ontwerpen op basis van vermoedens ipv berekeningen, gaan er nog meer rampen gebeuren als bij de slecht onderhouden Italiaanse infrastructuur. M.a.w.: een vermoeden is geen argument. Als A zich laat influisteren door een belanghebbend iemand, dat haar statie wat groter zou moeten zijn om meer klantjes te lokken, dan zal A dat misschien delen met haar vriendin B, die mee op de wagen springt. En C ziet wat A en B doen, en uit schrik dat A en B haar klanten gaan afpakken, loopt C ook naar de meisjesverkloter. En zo zijn we in gang. Op basis van vermoedens, maar zonder enig wetenschappelijk gegrond onderzoek.

De klanten die tieten willen om aan te zitten, en geen plastieken brol, lopen dan misschien over naar enkele naturelle meisjes, en die kunnen er dan maar goed bij varen.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #42 Gepost op: 31 december 2019, 13:15:23 »
Aangezien mijn anonimiteit weeral doorprikt is kan het ook geen kwaad om een recensie van mijn meest bezochte SKW meid te plaatsen. Vorige week ben ik er 3x langs geweest. In het begin was het eventjes aanpassen aan haar nieuwe plastieken voorgevel. Ik was fan van haar naturelle borstjes en lijfje maar zij blijkbaar niet. De boobies zijn mooi gedaan (in tegenstelling tot sommige andere  :-\) en niet overdreven groot. Wat wel overdreven is bij Sabrina is haar overdreven goede service , jongens wat een toppertje is dit toch ! :cheer:

Dus vorige week (maandag?) naar het SKW vertrokken en de keuze viel al vrij snel voor Sabrina.

Eenmaal in haar kamertje begon ze al onmiddelijk in mijn vriend te knijpen en die reageerde daar al goed op. Onze kleren gingen al snel uit en nadat zij zich gewassen had ging ze op handen en knieën op het bed zitten en ik nam plaats achter haar. Ik begon met haar heupen , billen en benen te zoenen en gaf haar kontje een aantal likjes. Toen gingen we rechtop tegenover elkaar zitten en streelde zij mijn stijve vriend (die weer beenhard was) en ik streelde haar buikje , poesje en borsten. Ik blijf de voorkeur geven aan haar tjoepkes maar het valt nog goed mee hoor , die silliconen.

Dan gaan we naast elkaar liggen terwijl ik in haar kontje knijp , haar borsten lik of haar hals zoen. Zij trekt mij ondertussen zachtjes af en likt aan mijn tepels of geeft mijn bovenlichaam wat zoentjes. Ze streelt ook met haar linkerhand wat door mijn korte haartjes. Heel lief is dat .

Ze begint dan met me te pijpen en komt tussen mijn benen zitten. Ik vraag al snel of ze naast me wilt komen zitten zodat ik haar poesje , billen en rug wat kan strelen. Tijdens het pijpen is er veel oogcontact. Ik vraag al snel om te neuken want ze heeft me zo geil als iets gekregen.

Ik laat ze on top komen en in tegenstelling tot da vorige keer legt ze haar benen plat en komt met haar neus tegen mijn neus aandrukken. Haar hete adem en zwoele kreuntjes maken me zo geil als boter. Heerlijk ! Ze neukt ook aan een stevig tempo en vertraagd af en toe. Ondertussen kijkt ze met zaadvragende ogen in mijn ogen. Geweldig , dit is waarom ik Sabrina het beste on top vind. Ik moest dan de keuze maken om me zo te laten klaarrijden (wat héél lekker is natuurlijk) of om ze zelf nog eens goed te pakken. Het werd het laatste.

IK vraag of we in doggy kunnen verder doen en dat mocht van haar. Het wordt al snel een stevige neukpartij en Sabrina kreunt geil mee. Ik ga er harder en harder tegenaan en na een tijdje neuken stopte ik om van standje te wisselen.  In missio ging het er weer goed tegenaan en Sabrina kan het zo spelen dat het lijkt alsof ze er even hard van geniet als ik. Ze wrijft dan ook met haar handje of haar poes en soms trekt ze me dichter tegen zich aan. Ik voelde het opbborelen en niet veel later werdt het zakje gevuld.


Sabrina is zonder twijfel één van de beste SKW meiden van het moment. Wat ik ook leuk vind aan Sabrina is dat ze graag een grapje maakt en niet snel op haar teentjes getrapt is. Want ik heb zelf al mogen ondervinden dat er wel wat meiden in het SKW zijn met een kort lontje. Stel je voor zeg , naar de hoeren gaan en dan nog naar die hun gezaag en gezever moeten zitten luisteren ? Wie zit daar nu op te wachten.

Het volgende bezoekje aan Sabrina zal wellicht niet lang op zich laten wachten en deze topper kan mij (en mijn trouwe briefje van 50) weer snel bij zich verwachten !

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #43 Gepost op: 15 juni 2020, 13:59:15 »
Sabrina vertoeft momenteel nog in het thuisland en zou pas in Juli terug naar Antwerpen komen.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Sabrina (Roemeens, Dag)
« Reactie #44 Gepost op: 15 juni 2020, 18:12:40 »
Hopelijk wordt dat begin juli want Sabrina is een toppertje die alle mannen met smaak behoorlijk gemist hebben.