Auteur Topic: Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)  (gelezen 47775 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Gepost op: 3 augustus 2018, 09:32:29 »
Deze superslanke donkerharige viel mij op door haar slanke body, grotere borsten en mooie lingeriesetje met kouzen. Ze was naar het raam/voorbijgangers niet heel erg actief, wel meer in haar telefoon. En ze kan ook een beetje op haar kruk hangen. Maar na 2x voorbij lopen en 1x oogcontact zoeken ontwaarde ik toch een ondeugende glimlach bij haar. Ik gokte het erop. En daar zou ik geen spijt van krijgen bleek later. We gingen op weg naar haar kamer eerst een kleine lift in waar je net met zijn tweetjes in kon. Melissa is een Bulgaarse twintiger die goed Engels spreekt en van goed denkniveau is. Ze heeft een nette schone kamer met iets hoger bed en stevig matras en een aparte badruimte met o.a. douchecabine en wastafel etc. Ze nam rustig de tijd voor me, gesprekje voor en ook later na. Totaal geen tijdsdruk. Ik heb geen speeltjes etc zien hangen, maar ze bleek wel een natuurtalent te zijn in een kinky spel waarbij ze haar ogen, tanden, vingers, nagels goed gebruikte. Een heerlijk mix van geilheid, seks, erotiek en kinky games vielen mij ten deel. Melissa vond het leuk om mij te verleiden, zelf te genieten (op bevel moest ik haar beffen terwijl ze uitdagen boven mij hing met haar frisse lekkere kutje, 1 been met pump steunend gebogen op het bed, de andere staand, terwijl ze met haar vingers/nagels met mijn tepels speelde en gebruikte, en mij aanmoedigde, waarna ze met haar kutje steeds meer op mijn mond liet zakken en haast schurende neukbewegingen maakte over mijn mond heen en zo mijn mond en tong gebruikte voor haar eigen genot),  maar ook wilde Melissa mij gebruiken. Langdurig sabbelen op mijn tepels die ze ‘nice fluffy’ noemde, terwijl ze daarbij ook afwisselend haar tanden, vingers en nagels bij gebruikte en ook veelvuldig geil oogcontact met mij zocht. Ik genoot, want wat een heerlijke kinky geile leuke meid was dit, en dat in de avond/nachtshift als de keuze over het algemeen qua kwaliteit in Antwerpen minder is naar mijn mening qua dames. Geil pijpen en neuken plus teasen, voor elkaar masturberen werd ook in een leuk spel verweven. :amazone

Anaal bij klant met hand had ze nog nooit gedaan en wilde ze eerst ook niet, maar na wat meer kinky energie qua spel en goede uitleg van mij, wilde ze toch eens proberen, ook omdat ze bij het raam er wel eens verzoeken om kreeg. Nu dat werd een openbaring voor haar. En binnen no time fonkelde haar ogen over het geen wat ze bij me kon doen, van 1, 2 vingers naar al snel 3 a 4 en een hele vuist. En onder genot van wat poppers lukt het haar vrij simpel haar hele vuist naar binnen te duwen. En het machtsgevoel wat ze daarbij kreeg plus de reactie die haar bewegingen bij mij maakte qua geilheid en dierlijk gegrom spoorde haar tot meer aan. Al snel fistte ze mij alsof ze het nooit anders had gedaan. Ze vond het fantastisch en na mijn klaarkomen kreeg ik de tijd om even bij te komen en stak zij een sigaretje op om ff bij te praten en na te beschouwen. Er was een extra wereld voor haar open gegaan en wilde dit meer gaan doen. Inmiddels ben ik al 2x weer bij haar geweest na dit 1e bezoek, en de sessies worden steeds leuker en zijn nog even geil. Melissa doet goed actief mee en wil ook leren en alles in een relaxte sfeer. Als je even door haar wellicht wat norse of ongeinteresseerde houding bij het raam doorprikt dan kan je een wereldtijd bij haar tegemoet gaan. Maar in de avond/nacht zijn veel dames in Antwerpen bij het raam defensief vanwege de vele lastige buitenlanders of mensen die onder invloed zijn van drugs of alcohol. Melissa is met stip mijn top 5 qua favoriete dames binnen gevlogen. :pica

guest21214

  • Gast
Verversrui 5/5, Melissa (Bul.) avond/nachtshift
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2018, 18:43:34 »
donkerharige Bulgaarse Melissa van de avond/nacht is even op vakantie ;)

guest21214

  • Gast
Verversrui 5/5, Melissa (Bul.) avond/nachtshift
« Reactie #2 Gepost op: 28 augustus 2018, 01:05:12 »
Melissa heeft me laten weten rond 10 september terug te zijn :039:

guest21214

  • Gast
Verversrui 5/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 13 september 2018, 05:27:26 »
Melissa vanavond weer begonnen na haar vakantie dus ik was direct onderweg!  Weer helemaal top qua geilheid, kinkygames, en haar schokkend klaar gebeft. En ook haar figging geleerd te doen. Blijft een topmeid die open staat om steeds meer te leren voor kinkygames

guest21214

  • Gast
Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 4 februari 2019, 18:56:40 »
blijft toch een lekkere meid met kinky inslag... beffen van haar is echt verrukkelijk, vooral  omdat het lang mag, en fisten bij mij, tepel teasing en torture, mastuberen naar elkaar kijken en elkaar opgeilen, ja in de avond 1 van de weinige lichtpuntjes voor mij in het SKW

guest21214

  • Gast
Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 31 maart 2019, 01:24:35 »
Onverwacht ook onlangs vd week in de nacht weer eens bij haar geweest, haar slanke taille en volle borsten in zwarte lingerie en haar zwarte kouzen vielen mij op. Soms heeft ze een zwarte bril op. Blijft een topdame qua sex en soft kinkygames die ze zonder speeltjes speelt, van tepelteasing met haar tong , tanden maar ook haar vingers, nagels en hoge naaldhakken weten daar wel raad mee.

Haar lang mogen beffen tot een orgasme is een feest en mij fisten vindt Melissa weer een feest met de nodige kinky games tussen door. Schone kamer, stevig bed, en bad aanwezig.

Deze zwartharige Bulgaarse is 1 van kwaliteitsdames in de avond/nacht, start meestal rond 20.30 uur.

guest21214

  • Gast
Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 3 september 2019, 21:56:28 »
deze zwartharige Bulgaarse met grote borsten al even tijdje niet meer gezien, vermoed nog van een vakantie aan het genieten?

Offline bernardus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 20
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 6 september 2019, 23:16:37 »
Ze ging half september terugkomen, klopt.

guest21214

  • Gast
Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 10 september 2019, 01:21:50 »
En ze is terug! nu trof ik haar in een soort zwarte net body, haar opgestoken, zwarte hoge pumps, en het was weer een geil weerzien. Leuke kinkygames zonder toys, en haar beffen is ook een genot. Haar body met grote borsten en geile manier van spelen maken haar weer ff anders dan anderen. Toch een zekerheidje in de nacht/avond deze Bulgaarse :ff

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 10 september 2019, 02:49:28 »
Leuke kinkygames zonder toys,
Hopsa, een kandidaat-slachtoffer.

Weet je wat ik kinky vind?? Een Ollander een fusée in zijn gat steken en hem naar Amsterdam schieten.

Wat staat er nu eigenlijk in die zogenaamde recensie van frankkinky in??? Niks, wat algemeen gezever, alleen dat we nu weten dat hij nog altijd rondloopt om op te lichten.

guest21214

  • Gast
Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 10 september 2019, 03:01:58 »
? ik kom er al tijden

hoeveel dames bezoek ik overal en hoeveel zijn er klant tegen een prijs die niet veel onder kostprijs ligt als je de updates op kinky en redlight dagelijks meerekent en de postingen op smdome, banners en advertorials op diverse fora, plus een nieuwsbrief die 3x per maand uitgaat, menig mens zal lachen om het absurde lage bedrag en zich afvragen of er wel enig zakelijk inzicht is

goed, het heeft geen zin zoals ik al verwachtte, en je kent de bedragen en insteek totaal niet blijkt duidelijk, of het is pure kinne sinne,  prima dan, ik kan je toch niet overtuigen als men het niet wil geloven. En waar hebben we het over honderden vrouwen en een 15 tal die daarvan via sm dome etc adverteren en ca 5-10 die zelfstandig adverteren, dus 90-95% niet... peanuts... wat doet ego, jaloezie, nationaliteit strijd? toch met enkele mensen..  nogmaals jammer, het zij zo


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 05/5, Melissa (Bul.- avond/nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 10 september 2019, 04:10:35 »
en je kent de bedragen en insteek totaal niet blijkt duidelijk,
Pech. Ik ken de sector toevallig ook vanuit een andere betrokkenheid, niet alleen als wandelaar-genieter. Het is net omdat ik de bedragen wèl ken dat ik je een oplichter vind. Daarbij bekijk ik het totaal pakket dat jij de meisjes aanpraat en het totaal gebrek aan bekommernis om de toekomst van de meisjes. Het schipperskwartier dient om je zak te komen ledigen, niet om je zakken te komen vullen.