Auteur Topic: Lana  (gelezen 40338 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Lana
« Gepost op: 4 augustus 2018, 18:52:01 »
Lana



« Laatst bewerkt op: 4 augustus 2018, 19:11:31 door forgetskinnyletsgetfatty »
  
  
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
Lana
« Reactie #1 Gepost op: 4 augustus 2018, 19:11:08 »
Even geknipt uit het algemene topic..

Zo valt mijn oog op Lana, Roemeens met een vol postuur, lang zwart haar, iets hangende grote borsten en een getinte huid.  Pas een week in Babylon, ex Neby in Dortmund, De chemie op de kamer was er, de beste sessie van de dag, hoog gfe gehalte.  O:-)

Herhalingsgevaar: hoog

  
  
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Lana
« Reactie #2 Gepost op: 3 januari 2019, 18:51:00 »
De tweede dame van de dag was Lana. Ik twijfelde een beetje tussen haar en Roxana. Beide echt totaal verschillende meiden qua optiek. Lana is een wat stevigere dame, maar een erg lief gezichtje en Roxana juist een erg slank poppetje. De keuze werd makkelijk, omdat Lana, op dat moment beschikbaar was en Roxana steeds bezet. Niet dat Lana geen klandizie had die dag, integendeel, maar ik had het geluk dat ze nu wel beschikbaar was.

Met haar een leuk gesprek gehad op de sofa's achterin. Erg prettige dame die heel relaxt is en niet pushed om naar de kamer te gaan. Nadat we op de sofa even met elkaar hadden ge(tong)zoend, zijn we naar een kamer gegaan. Daar een leuke tijd met haar doorgebracht en alles gedaan wat je je maar kunt wensen om een goede GFE te hebben.

Na de tijd nog wat nagepraat en dat was zo gezellig dat we iets over de tijd zijn gegaan. Ze maakte daar geen probleem van, want we hadden vooraf een tijd afgesproken. Ik gaf haar wel wat extra, want vond het een erg goede kamer. Ik sluit niet uit dat ik in de toekomst nogmaals met haar op een kamer zal belanden.





Naam: Lana
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur: bruin
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 69Kg, maat 38/ B-cup
« Laatst bewerkt op: 3 januari 2019, 18:58:54 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline waterrat

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 33
    • Bekijk profiel
Lana
« Reactie #3 Gepost op: 2 maart 2019, 20:29:59 »
Afgaande op de recensies hieronder, ben ik op zoek gegaan naar Lana, als één van mijn opties voor de dag.
Gelukkig waren er een paar hulpvaardige, bevriende beren die mij Lana aankonden wijzen, dus heb ik haar achter in de zaal voor de tv maar eens opgezocht.
Het bleek inderdaad een lieve, gezellige maar ook niet domme dame te zijn. We hadden een zeer geanimeerd (veel lachen) gesprek, en na enige tijd op een "move" van haar kant gewacht te hebben, uiteindelijk zelf maar gezegd dat het een goed idee zou zijn dat we naar een kamertje gaan.
Zij is zeer klantgericht, en probeert alles om het je naar de zin te maken. Als dit omgekeerd ook gebeurt dan geniet ze zicht-( en voel-) baar.
Diepe tongzoenen, lekker potje frans gesproken, en afgemaakt in meerdere standjes.
HHG 100%
  
  

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Lana
« Reactie #4 Gepost op: 29 maart 2019, 16:47:56 »
LANA (Babylon) - Zachte GFE-Babe   t4517
Bij deze recensie


Uiterlijk

Een mooie lieve dame met lang haar en GND uitstraling benaderde me in de bar. Ik voelde al meteen aan dat het goed zat. Lief gezicht, mooi natuurlijk lichaam.


Karakterschets

GFE-Waardige dame die goede service geeft en haar klant streelt, vertroetelt, tongkust, je vrijt met je lieve vriendinnetje.


Presales

Een gesprekje, mijn wensen uitleggen en haar enthousiasme alles mee te spelen haalden me algauw over de streep. Ze maakte me erg geil en ik kon haast niet wachten met haar de kamer op te gaan.


Kamer

9, benedenverdieping


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
GFE en rollenspel,... alles super verlopen

2) Duur:
half uur, de tijd werd goed gerespecteerd!

3) Communicatie en klik:
Communicatie was in Engels en verliep vlot. De klik werd steeds beter naarmate de sessie vorderde en ze in mijn wensen mee was.

4) Betrokkenheid:
Haar enthousiasme maakte dat ik voelbaar meer kan genieten en geiler werd. Dames als Lana die goed meedoen en zelf betrokken zijn en zelfs speelse dominantie kan tonen maken het compleet. Ja, Lana wist hoe ze me nog gekker kan maken!

5)Sessie:
Een zeer goede sessie: de dame verraste me door haar goede service want ik dacht niet dat ik na Sofia de vorige dag nog iets kon verwachten dat te overtreffen is. Ze is ook niet te overtreffen maar Lana deed daar flink haar best voor om ze ten minste naar de kroon te steken. We vrijden, hadden goed fysiek contact, voelden elkaar goed aan en er waren geen haperingen, ongemakkelijkheden,.. Ze was je 'vriendin' en ze speelde dat goed uit.

De seks was super in 3 standjes (op haar, doggy en zij op mij) en ze reed me lekker klaar. Nadien was er wat tijd over en lagen we wat bij elkaar te praten.

6) Extra vermeldingen:
Dit is een dame waar ik naar terug verlang, dus HHG is groot en dat wil wat zeggen.


Afhandeling en betaling

Correct: 50€


Aftersales

Behalve wat plagerijen en de vraag of ik me amuseerde, geen echte aftersales hier.


Fazit en Score beleving

Een GFE-dame met pit mag ik zeggen die me verstaat en dus krijgt ze ook een hoge score mee

Belevingsscore: ****


Afsluitende video

Uit mijn favo's van jaren terug: Wumpscut- Christfuck

« Laatst bewerkt op: 29 maart 2019, 16:54:48 door Vazkor »
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Lana
« Reactie #5 Gepost op: 28 mei 2019, 18:51:14 »
Lana
Lana had ik begin april belooft om ergens in april of mei weer een kamertje met haar te gaan doen. Dat zou eigenlijk vorige week zijn, maar door omstandigheden belandde ik verrassend in saunaclub Diamond. Lana is een leuke rustige meid met een mooi gezichtje. De rest van haar uiterlijk moet je van houden. Ze is wat gezetter en haar borsten hangen wat. Haar service daarentegen is erg goed, alleen de echte klik mis ik wat bij haar. Ze doet alles heel goed, tongzoenen, pijpen, neuken, daar ligt het niet aan. Ze is ook heel prettig in de omgang, maar de klik die ik wel met Alexis, Roberta of Amalia heb, mis ik gewoon bij haar.

Ik kwam Lana tegen, nadat ik even een kort gesprekje had met Amalia, die mij aangaf een pannenkoeker te hebben en of dat voor mij een probleem zou zijn. Nee hoor, dan ga ik wel eerst met Lana. Met Lana een tijdje gezetten in de rokersruimte. Ja, helaas rookt Lana :( maar ze zorgt er gelukkig wel voor dat haar adem lekker fris blijft, waardoor het niet ongemakkelijk wordt met het tongzoenen.

Nadat ze haar sigaretje gerookt had, zijn we naar een kamer vertrokken. Op de kamer eerst wat tongen en friemelen. Tussendoor vertelde ik haar dat ik iets bij haar wilde proberen en haalde mijn powertool te voorschijn. Aan haar grote ogen kon ik merken, dat ze zoiets nog niet eerder gezien had. Gelukkig wilde ze het proberen ;) Ze ging er lekker voor liggen, hoewel ze wel iets gespannen voor was. Ik begon in standje 1 bij haar en al gelijk voelde ze het genot door haar hele lichaam. Na een klein minuutje zette ik 'm op standje  2 waarna ze eigenlijk gelijk klaar kwam ;) Dit was heel erg snel en nog maar in standje 2. Roberta was tot dusver recordhoudster, maar bij haar duurde het minimaal 2 of 3 minuten en in een hogere stand. Of Lana het speelde weet ik niet. Moeilijk te zeggen. En waarom zou ze het spelen. Als je het toch speelt, zou ik zorgen dat ik tientallen minuten van de kamertijd af zou snoepen om zo de kamertijd te rekken. Alleen Lana weet of ze ook echt een orgasme had ;)

Daarna was het mijn beurt. Weer lekker tongzoenen met haar en vervolgens een lekkere blowjob. Uiteindelijk gefinisht in missio, waarbij ze mijn tepels lekker kon bewerken.

Even uitrusten en Lana gaf me nog een massage. Was op zich best lekker, maar niet heel erg stevig.

Ik weet niet of ik snel weer met Lana een kamer zal doen. Begrijp me niet verkeerd, ze is een hele leuke meid en haar service is echt goed, maar de klik mis ik een beetje. Misschien dat anderen die klik wel hebben en dan is ze zeker top.



Naam: Lana
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Engels
Leeftijd: 22
Haarkleur: Bruin
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: Volslank, 69 kg, maat 38/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.