Auteur Topic: Rosa (Roemeense)  (gelezen 7019 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Rosa (Roemeense)
« Gepost op: 7 augustus 2018, 21:49:39 »
[box title=ROSA]
Land:             Roemenië
Taal:              Engels/Roemeens
Leeftijd:         Geschat op 24
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,60m
Model:            normaal
BH:                 A (links), en B (rechts)
Kontje:           lekker
Haarkleur:      donker
Haarlengte:    schouderlang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Vingeren GFE PSE Massage
[/box]
[box title=pro en contra]
+ Naturel
+ Uitgebreide en relaxte presales
+ Correct met de kamertijd
+ Geen gezeur voor extra's ed.
+ Geen echte minpunten
[/box]
[box title=Extra info]
Werkt al enkele maanden in Samya.
[/box]

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Rosa (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2018, 21:56:38 »
Uit het clubverslag van Samya op 20/07: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,2212.msg123658.html#msg123658

We hadden elkaar al van bij de aankomst in de smiezen. Leuk gezicht, sprekende ogen, een lekker blank velletje, en vooral: ze deed normaal. (Er zijn veel crazy girls in Samya). Niets geplamuurd, geen verfpot of een mislukt kapsel. Gewoon puur natuur zonder al te veel kapsones. Een beetje tegen de Samya-normaal in nam ze uitgebreid de tijd om te presalen. Rosa lijkt zowat de ideale schoondochter te zijn. Gevolg: een paal zo hard als een stuurknuppel. En dat onder invloed van pijnstillers? Alle lichten stonden nu op groen, en we zouden spoedig naar ons liefdesnestje gaan.

Inmiddels was één van de grootste spanningsmomenten van ons ijsberenbestaan aangebroken: de BH die uitgaat! Ow...Oeps...Eeuhhh...  Links een A-cup, en rechts een B-cup? :017: Moeder aarde maakt soms als eens een vergissinkje. Niet dat die asymmetrie echt storend was, ik vond het alleen een beetje vreemd.

Vanwege mijn pijnlijke nek plofte ik mij neder op bed en zette ik haar aan het werk. Nochtans ben ik onder ideale omstandigheden geen lamlendige ligger op de kamer, en neem ik meestal het voortouw. Waar ik bvb. echt van door het lint ga is van staand neuken. Kortom, deze sessie zou uitmonden in een atypisch Shakir-kamertje. Spijt heb ik er zeker niet van, het moet voor alles een eerste keer zijn, nietwaar?

Kussen deed ze nogal zuinig, en het orale gedeelte was conform de nieuwe wetgeving (je voelt gewoon de aanwezigheid van Merkel op de kamer). Vervolgens bereed ze me als een losgeslagen cowgirl, een standje waarvoor ik uit mezelf nooit zou opteren. De oerman in mezelf kan dan niet helemaal losgaan, en op deze manier een orgasme krijgen lukt me met geen mogelijkheid. Na enkele standenwissels hield ik niet meer vol en was het was kaboem!

Ik was ook aangenaam verrast door de afbouw van de kamer. Rosa maakte het halfuur volledig vol door me een massage te geven. (Meestal ben ik het die de massage geeft). Bij de meeste andere Samya-girls ervaar ik een kruid-verschoten-is-opkrassen-mentaliteit. Voor een hitsige snelschieter als den deze hier ben je dan wel een gemakkelijke prooi.

Omdat ze zich zo goed had ingezet op de kamer besloot ik om er nog eens een half uurtje aan te breien.

Samenvattend moet dit zeker één van de beste sessies zijn die ik al ooit had in Samya. Geen grondverzakking weliswaar, maar dat lag puur aan mezelf (en Merkel), en ook aan die VERDOMDE nek natuurlijk. Godzijdank liet mijn trouwe vriend me in deze benarde situatie geen enkele keer in de steek.