Auteur Topic: Eros26, K nr. 204-Larissa 28 ( Mol )  (gelezen 6962 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Eros26, K nr. 204-Larissa 28 ( Mol )
« Gepost op: 11 augustus 2018, 14:54:38 »
Vrijdag voor het eerst sinds jaren weer eens in Duisburg geweest zo rond 21:00 aangekomen waren er genoeg heren in de straten en hauser.
Maar eenmaal in de hauser zelf vond ik het aantal dames en de optiek van de dames flink tegenvallen t.o.v. mijn laatste bezoek 2 jaar geleden.
Eigenlijk was het enige stuk waar je zei van nou lekker de omgebouwde loods aan de Vulkanstrasse, waar ze dan ook maar een verdieping op de reeds bestaande containers hadden gebouwd.
Ook hier nog genoeg lege kamers maar de kamers die bezet waren daar zaten wel de mooiste dames in moet ik eerlijk zeggen.

Uiteindelijk gekozen voor een zeer slanke dame genaamd Larissa uit Moldavië kamer nr. is trouwens 204, ze bleek 28 jaar iets ouder als ik dacht misschien komt het door haar lolita achtig brilletje.
De service was redelijk och ja wat wil je voor 30 euro met een mooie jonge dame die 150 euro kamerhuur per dag moet af tikken.
Maar zo was er niet veel te klagen pijpen met condoom was goed, en het neuken in 2 standjes ook geen gezeur gehad over tijd e.d.
In het algemeen genomen zal ik niet weer heel snel terug rijden naar Duisburg want behalve dit laufhaus was de rest amper de moeite.
Dan bespaar ik me liever een lange rit en rijd binnen 25 minuten naar Aachen. daar was het niveau ook redelijk afgelopen woensdag.


Note Rolly: Heading aangepast
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2018, 02:44:10 door Rolly »