Auteur Topic: Tina (Kroatische)  (gelezen 5965 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Tina (Kroatische)
« Gepost op: 12 augustus 2018, 11:47:29 »
Naam: Tina
Nationaliteit: Kroatische
Leeftijd: 22 jaar
Lengte: 1.70 m
Postuur: slank/normaal
Borsten: B natuur
Tatoeage: ja
Piercing: volgens mij niet
Haar: lichtblond
Taal: Engels (goed)
Extra info: mooie meid met prachtige borsten. Meegenomen als tagteam partner voor Domenika.

Gedurende de dag had ik haar vaker in een flits gezien. Een mooie blonde dame, gekleed in een glanzende zwarte body en daaronder niet de gebruikelijke hoerenstelten, maar elegante witte schoenen. De meeste keren in gezelschap van Domenika, maar in niets had ze Bulgaarse trekjes. Ik ben absoluut geen optick fucker, maar ze had mijn nieuwsgierigheid wel gewekt.

Ik zat op het terras een hamburger te eten en Domenika en zij hadden achter mij plaatsgenomen. Domenika zei dat haar vriendin mij wel zag zitten. Ik keek haar aan en een verlegen glimlach en bescheiden knikje vielen mij ten deel. Nadat ik klaar was en mijn bord had opgeruimd vroeg Domenika wat mijn plannen waren. Ik zei dat ik eerst zou gaan uitbuiken. Ze nodigden mij uit bij hun te komen zitten. Er werd behoorlijk gedold en zij maakte nog steeds een verlegen indruk. Na een tijdje besloot ik een rondje door de bar te lopen. Daar was echter niets loos en toen ik weer boven kwam hadden ze inmiddels plaatsgenomen op het bankje onder de tv.

Ik ging schuin tegenover hun zitten en de toespelingen bleven doorgaan. Op een gegeven moment stortte Sissi zich bovenop me. Ze had nog geen kamertje gehad en had haar hoop op mij gevestigd. Ik moest haar echter teleurstellen omdat ik al een belofte richting Domenika had gedaan. Domenika vond de tijd niet snel genoeg gaan. Ik zei dat ik echt niet voor 20.00 uur zou kameren, waarop ze besloot of ze nog een half uur kamertje kon scoren. De blonde dame bleef echter zitten en wenkte me. Ik besloot op haar uitnodiging in te gaan. Ze stelde zich voor als Tina uit Kroatië. Waar ze tot dan toe nog terughoudend was geweest veranderde dit nu. Ze praatte uitgebreid en bleek een aangename gesprekspartner te zijn. Domenika kwam binnen vijf minuten al terug en wederom was het volop dollen geblazen. Domenika had goed door dat Tina mij wel beviel en opperde het idee van een trio.

Mijn eerste sessie ooit in SS was een trio en hoe passend zou het zijn dat mijn laatste ook een trio is en bovendien sloeg ik twee vliegen in een klap. Mijn belofte aan Domenika nagekomen en tegelijkertijd Tina erbij. We besloten tot kamer 3B, 7 en 11 als mogelijke kamers. Domenika ging zich daarvoor inschrijven. Na een veertig minuten was kamer 11 vrij en konden we eindelijk van start gaan.

Domenika nam het voortouw en Tina was in het begin nog ietwat schuchter. Dit zou snel veranderen. Ze wilde duidelijk niet onderdoen voor Domenika. Tongzoenen werd steeds beter, haar BJ steeds gevoeliger. Ze liet haar aanvankelijke schroom steeds meer varen en gaf duidelijk aan wat ze lekker vond. Hoewel de dames pas voor het eerst samen een trio deden raakten ze steeds meer op elkaar ingespeeld. Het uiteindelijk af laten maken met een four hands HJ.