Auteur Topic: Schippersstraat 25/1, Anna (Roe.) avond/nacht  (gelezen 6489 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 25/1, Anna (Roe.) avond/nacht
« Gepost op: 13 augustus 2018, 18:26:12 »
deze dame van 20 lentes met lange zwarte haren, mooie billen en benen, iets Aziatische ogen en een C-cup is Roemeense en staat in de avond / nacht op het 1e raam van Schipperstraat 25. (Dus waar overdags Sara staat)

Leuke knappe meid, speels en in voor games, al heeft ze nog amper spullen. Ze weet wel met je tepels en kontgaatje om te gaan van fisting, tot een voet en ook haar tong gebruikt ze goed op je lichaam zoals bij de ballen en tepels. Sex ook prima, gewoon een leuke mooie geile kinky meid. Ok nog wat jong en speels, maar best met een sterke attitude. Ben inmiddels 2x bij haar geweest :sex

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Anna (Roe.) avond/nacht
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2018, 01:18:33 »
Maakt haar eigen kontgaatje deel uit van de aangeboden speeltuin? Eventueel alleen met de vingers

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 25/1, Anna (Roe.) avond/nacht
« Reactie #2 Gepost op: 14 augustus 2018, 10:41:34 »
geen idee, dat zoek ik nooit dus vraag er nooit naar, sorry, maar ze is goedlachs dus bij het raam zal ze het je heus vertellen als je het haar vraagt ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 25/1, Anna (Roe.) avond/nacht
« Reactie #3 Gepost op: 15 augustus 2018, 00:21:12 »
geen idee, dat zoek ik nooit dus vraag er nooit naar, sorry, maar ze is goedlachs dus bij het raam zal ze het je heus vertellen als je het haar vraagt ;)
Als ze er nog is wanneer mijn werk me toelaat om terug in Belgie rond te lopen, dan zal ik er eens op letten, en als zij me aan staat, zal het niet bij vragen blijven, maar bij uitproberen.  :kissass