Auteur Topic: ALEXIS  (gelezen 46356 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Gepost op: 19 augustus 2018, 16:26:16 »



Erg mooi Bulgaars meisje met een mooi figuurtje. Ze is 23 jaar, spreekt erg goed Duits en volgens eigen zeggen een paar weken in het vak. Op de kamer was dat wel een beetje te merken aan haar blowjob, maar door haar wat aanwijzingen te geven werd het steeds beter. Dit meisje kan zeker een topper worden, want aan haar instelling ligt het niet. Met haar een top kamer gehad en voor, op en na de kamer wist ze niet van me af te blijven. Ik van haar trouwens ook niet  ;D En ook weer een dame die niet rookt!
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2018, 18:53:13 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #1 Gepost op: 22 augustus 2018, 23:13:41 »
Ik liep nog een laatste rondje door de club en belandde in de kelder. Toen ik weer naar boven wilde, liepen er 2 dames langs me heen en gingen via de nooduitgang bij de loopband naar buiten. Ik dacht, ik loop binnendoor naar boven en ga via het buiten zwembad even kijken wat die dames aan het doen waren. De 2 dames waren Fransceska en Alexis. Ze stonden op het trappetje naar de nooduitgang in de kelder. Ik stond te hoogte van het zwembad hun te observeren. Alexis wenkte me een paar keer, want die zag dat ik naar hen aan het kijken was. Ik dacht, ach laten we eens kijken wat de dames uitvoeren. Fransceska was aan het telefoneren en ik begon een kort gesprekje met Alexis. Onderwijl zat ze me met haar wulpse kont me te “schuren”. Ik begon haar kontje en borsten te strelen en de vraag of ik met haar naar een kamer wilde kwam snel. Ik speelde een beetje met haar en zei “misschien” :D Fransceska was inmiddels klaar met telefoneren en stelde een trio voor, maar daar had ik niet zoveel trek in. Dat doe ik bijna nooit. Ik gaf aan dat ik alleen met Alexis een kamertje wilde gaan nemen en Fransceska maakte daar gelukkig geen probleem van en gunde haar vriendin dit kamertje wel. Wel wilde Alexis eerst nog wat gaan eten, want ze had honger en nodigde me uit om bij haar te komen zitten.

Tijdens het eten gaf ze me heerlijk (tong)zoenen en kon ik lekker van haar lichaam genieten. Alexis is volgens eigen zeggen nog niet zolang werkzaam in deze business, maar dat kon ik aan de tafel niet merken. Haar tongzoenen zijn heerlijk diep en met volle overgave. Haar Duits is overigens ook erg goed en ze vertelde me dat ze al een paar jaar in Duitsland was, maar had gewerkt in de schoonmaak, horeca, etc., waardoor ze de Duitse taal goed kan.

Na het eten een kamertje opgezocht en op de kamer gingen we verder met tongzoenen. Na een tijdje gaf ze me een blowjob en daar kon ik wel merken dat ze nog niet zolang in het vak zit. In het begin voelde ik er weinig van, wat onder andere te maken had, dat ze het velletje niet van de eikel stroopte. Haar wat aanwijzingen gegeven, zodat het beter werd. Hier heeft ze nog wel wat oefening nodig, maar dat gaat haar wel lukken. Het neuken met haar was erg lekker en tijdens het neuken bewerkte ze mijn tepels, wat ze na wat aanwijzingen erg goed deed. Tijdens het neuken lekker blijven (tong)zoenen en genieten van haar lekkere lijfje. Ook het zoenen met haar is bijzonder lekker, want ook Alexis is een dame die niet rookt, top! Na mijn orgasme nog wat nagepraat en veel blijven tongzoenen. Ook bij deze dame is een herhaling zeer groot. Dit meisje kan een echte Babylontopper worden, want aan haar instelling ligt het niet. Ze heeft soms wat aanwijzingen en oefening nodig, maar dan kun je heerlijk genieten met haar.



Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Ook voor Alexis geldt bij een eerste kamergang met een dame, geef ik nog niet direct het predicaat “uitstekend”. Daarnaast moet ze nog het eea leren, maar ze kan zeker het predicaat “uitstekend” verdienen als ze zo doorgaat. Echt een heerlijk meisje.

  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2018, 20:45:57 »
Twee dagen voor de verjaardag van Odipuc, zag ik op de website van Babylon dat Alexis ook weer aanwezig zou zijn. Ik kreeg een grote glimlach op m'n gezicht, want ik had een maandje geleden een hele prettige sessie met haar. Hoewel ze in sommige dingen wat onervaren overkomt, zoent ze als de beste. En een erg groot pluspunt, althans voor mij, is dat ze niet rookt, waardoor het zoenen nog lekkerder is. En haar lichaam, echt een dame voor mij, normaal postuur, geen rare tattoos (met uitzondering van een tattoo op haar hand en pols) of piercings, geen silis of of opgespoten lippen en niet te veel make-up. Lekker naturel :)



Alexis zag ik op een gegeven moment bij de grote tafel, omring door een paar gasten die een praatje met haar aan het maken waren. Ik liep naar haar toe en toen ze me zag herkende ze me gelijk. Ze leek geen oog meer te hebben voor die andere gasten en sloeg gelijk een arm om mijn nek en begroette me met een paar heerlijke tongzoenen. Zo wordt ik graag begroet door een dame :)

Ze vroeg of ik wat wilde drinken en we liepen samen naar de bar om wat te bestellen. Niets gelijk van “Zimmer”, maar gewoon alles lekker relaxt. Met ons drankje zijn we in de sofa's bij de TV gaan zitten en daar een leuk gesprek met haar gehad. Tussendoor veel met haar getongzoend en haar borstjes gemasseerd. Ja, dit is de Alexis van een maandje geleden en reken maar dat ik haar nu ook wilde, maar al te graag.

Nadat we ons drankje ophadden, zijn we naar een kamer vertrokken. Een kamer in de kelder, want de meeste kamers boven, ben ik niet zo'n fan van, behalve kamer 1. Dat is de topkamer in Babylon. Alexis maakte het bed even op en ik ontdeed me van m'n handdoek. Nadat ze haar schoenen had uitgedaan, kwam ze naar me toe. Goed, wat is het een heerlijk klein meisje. Lekker naturel, met alleen op haar hand en pols een tattoo, maar verder alles puur natuur. En weinig make up. Heerlijk stonden we te tongzoenen. Tijdens het zoenen probeerde ik haar poesje te verwennen en ze plaatste gelijk 1 been op het bed, zodat haar poesje goed voor mij bereikbaar was. En die was al behoorlijk nat van geiligheid :) Blijkbaar had ze er ook wel zin in zo te voelen. Mijn vingers sopten door haar neukgrotje en met lichte kreuntjes gaf ze aan dat ze het wel lekker scheen te vinden.

Het werd tijd om haar echt te gaan verwennen en ik begeleidde haar naar het bed. Daar heb ik haar grotje flink onder handen genomen, die daardoor steeds vochtiger werd. De hele tijd lag ze te kronkelen en slankte ze licht kreuntjes en zuchtjes. Ze leek echt te genieten en ik heb een sterk vermoeden dat ze ook daadwerkelijk een orgasme heeft gehad. Anders is ze rijp voor een productie van Steven Spielberg en gaat ze zeker in haar debuut film een Oscar winnen :)

Nu was het mijn beurt en nadat ze heel voorzichtig begonnen was met een blowjob, begon ze deed steeds beter en steviger te doen. Heerlijk soppent ging mijn lid in haar mondje tot aan haar keeltje en weer terug. Met haar tongetje masseerde ze het kopje en ik genoot volop. Ze heeft mijn aanwijzingen van vorig keer goed onthouden en in de tussentijd flink geoefend leek het :)

Het werd tijd om haar te neuken. In missio, want dan kon haar mooie gezichtje zien en haar af en toe tongzoenen. Glijmiddel was niet nodig, want haar poesje glom nog van geiligheid. Mijn lid ging langzaam haar grotje binnen en ondertussen tongzoende ik haar hevig. Ik voerde het tempo langzaam op en ook Alexis kon daar blijkbaar van genieten. Kreunend en steunend, maar niet gespeeld zoals sommige dames dat overdreven kunnen doen, lag ze onder me. Ik kon echt genieten van dat uitzicht, zo lekker natuurlijk als dat ging. Wild wilde ze me af en toe tongzoenen en het leek wel of ze geen remmingen meer had en zich helemaal liet gaan. Ik probeerde mijn orgasme zolang mogelijk uit te stellen, maar uiteindelijk hield ik het niet meer.

Wat een heerlijke meid, Alexis! Daarna lagen we beide uitgeput op het bed. We hebben zo nog een tijdje met elkaar gezoend en wat met elkaar gesproken. Dit gaat echt een toppertje worden in Babylon, als ze dat al niet is.



Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #3 Gepost op: 23 oktober 2018, 20:13:22 »
Ik had Alexis de vorige dag een kamertje beloofd en wilde die gaan inlossen. Ik zag haar binnenkomen samen met Franceska. Ook in een spijkerbroek ziet ze er fantastisch uit. Hoe natuurlijker een dame oogt, hoe mooier ik het vaak vind. Ik groette haar met een zoen en zei dat ik op haar zou wachten hier in de bar. Na ruim een uur was ze er nog niet en ben ik poolshoogte gaan nemen in de kelder. Daar bleken de dames nog steeds bezig te zijn met omkleden, de make up en hun haar. Vooral Alexis was flink bezig op het herentoilet in de kelder en had niet meer de uitstraling van een herentoilet, maar meer van een kapsalon ;) Ze was bijna klaar zei ze en zou me dan opzoeken. Nog een klein half uurtje heeft het toch nog geduurd, voordat ze de bar in kwam. Ik moet zeggen dat het resultaat er zeer goed uitzag. Ze had precies genoeg make up op en haar haren had ze er heel verzorgt uitzien. Ze begroette me gelijk met een paar heerlijk tongzoenen. We hebben eventjes zo liggen tongzoenen en friemelen bij de grote tafel. Toen vroeg ze wat ik wilde. Eerst wat eten, want ze had zelf ook nog niet gegeten, of eerst een kamertje. Ik liet haar de keus, want als ze honger had, moest ze eerst wat eten. Ze vond het geen probleem om eerst een kamer te gaan doen en daarna eten, dus maar gelijk een kamer opgezocht.



Op de kamer ging het tongzoenen lekker verder. Haar poesje probeerde ik te verwennen met mijn vingers, waarbij ze gewillig haar benen spreidde. Na een tijdje kwam ze boven op me liggen, zodat ik haar heerlijk kontje kon strelen en masseren tijdens het tongzoenen. Alexis is 1 van de best zoenende dames die ik tot nu toe nog gehad heb. Alexis daalde vervolgens sensueel af naar beneden en gaf daarbij zoentjes over mijn hele lichaam. Eén keer aangekomen bij haar grote doel, begon ze die heerlijk te verwennen met een blowjob. Ze deed zelfs deeptroath! Een paar maanden geleden moest ik haar nog aanwijzingen geven hoe ze moest pijpen.... A quick learner, this girl ;) Uiteindelijk in missio gefinisht en daarna nog wat geknuffeld met haar.



Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
[b]Alexis[/b], wat een scheetje ;)
« Reactie #4 Gepost op: 26 oktober 2018, 18:44:16 »
Alexis, wat een scheetje ;)
Alexis had zich inmiddels opgefrist en kwam ons vergezellen. Niet veel later zocht ik met Alexis een kamer op. Alexis is voor mij toch wel de ontdekking van 2018, dat durf ik nu alvast wel te stellen. Wat is dit een heerlijke meid! En er zijn meer gasten die daar ook zo over denken, want Alexis zie je bijna nooit een uur alleen in de bar. En dat zorgt er voor dat sommige dames een beetje jaloers worden en dan geruchten de wereld in proberen te helpen. Erg flauw van sommige dames om andere dames zwart te maken, omdat ze het beter doen dan zijzelf.

Alexis is gewoon een dame die probeert het je heel erg goed naar je zin te maken. En dat doet ze zo goed, dat je de tijd helemaal begint te vergeten, zoals bij Firehawk ;) Ze ligt als in vriendinnetje in je armen, tongzoent als de beste en kan zelf ook van de seks genieten, schijnbaar ;) Ook dit keer droop haar poesje van genot.

Het was mijn derde kamer en dan gaat het vaak wat moeilijker, maar met Alexis ben ik in goede handen. We hadden heerlijk seks. Een goede blowjob met deepthroat en daarna in verschillende standjes neuken. Mijn laatste orgasme van de dag sloot ik af met een gigantische wind ;) Het leek wel of er een bom afging en beide moesten we er om lachen, maar Alexis herstelde zich ook snel en zei dat het niet erg was en dat dit soort dingen weleens kunnen gebeuren. Ze gaf aan dat ze het zelf ook eens had gehad bij een klant toen ze in 69 lagen en zij deepthroat wilde doen en er plots een wind ontsnapte en zo bij haar klant in het gezicht ;) Ze zei ook dat je het beter kon laten gaan, want ze heeft ook weleens gehad dat ze het inhield en daardoor later er buikpijn van had. Even later voelde ik er weer 1 opkomen en zei dat ook tegen haar. Ze zei, laat maar gaan, dus dat deed ik dan ook maar. Deze was nog harder dan de eerste en ze lag helemaal in een deuk ;)

Ondanks de scheten hadden we een geweldige tijd samen. We hebben nog een tijdje liggen knuffelen en praten en ook ik vergat de tijd, alleen ik was er niet bedroefd over, want de herinnering blijft ;)





Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2018, 16:42:11 »
Na mijn ontbijt kwam ik Alexis tegen, die eveneens een ontbijtje aan het klaarmaken was. Ze werd ondertussen door diverse gasten aangesproken om afspraken in te plannen ;) Om rustig haar ontbijtje te nuttigen, ging ze in het kleine gedeelte van het rokershok zitten. Ik besloot haar gezelschap te houden en dat was geen probleem. Een leuk gesprek gehad en nog wat zaken van de vorige keer besproken. Toen ze klaar was met haar ontbijtje vroeg ik haar of ze voor vandaag ook tijd had, want ze werd al door iedereen geboekt. Ze gaf me een dikke zoen en zei dat ze voor mij altijd wel tijd had ;) Daarna ging ze naar haar eerste klantje en ik naar de sauna.

Een paar uur later kwam ik Alexis weer tegen in de bar. We hebben even wat gedronken en zijn toen naar een kamer gegaan. Op de kamer hebben we het lekker rustig aan gedaan. Een beetje zoenen en een beetje kletsen, waarbij Alexis me wat opmerkelijke dingen vertelde over wat ze lekker vindt en die we daarna voor een deel in de praktijk hebben gebracht ;) Bij de juiste klik kan deze dame echt genieten van de seks en is ze voor veel dingen in. Met haar dit keer een meer kinky-achtige sessie gehad, die in de toekomst zeker herhaald en uitgebreid gaat worden ;) Overigens geen illegale praktijken, mochten er gasten zijn die dat denken. Daar doe ik niet aan mee.

We hadden beide erg veel lol en genoten er enorm van, waardoor we de tijd helemaal vergaten. Toen we beide uitgeput en voldoen op het bed lagen, keek Alexis op haar telefoon, maar realiseerde zich dat ze niet meer wist hoe laat we de kamer waren opgegaan. Ik wist het ook niet meer,, alleen dat het 20 over een heel uur was, maar welk uur wist ik niet meer. Ze schrok van de tijd dat we al op kamer waren blijkbaar en ze had het gevoel dat het veel korter was. Ik zei, als je er van geniet en plezier hebt, dat de tijd dan erg snel gaat ;) Voor de zekerheid ging ze even boven kijken wat ze had genoteerd op het blaadje. Toen ze terugkwam gaf ze aan dat het inderdaad klopte, vwb 20 minuten over het hele uur. Ook had ze 2 colaatjes meegenomen en de resterende tijd hebben we (tong)zoenend en pratend doorgebracht.

Later op de avond nog een hele tijd met Alexis doorgebracht in de bar. Veel gasten waren toen al weg en het leek erop dat veel dames het ook wel mooi vonden geweest, zo ook Alexis.

Het zal even duren voor ik Alexis weer zal zien, want ze gaat binnenkort een paar weken terug naar Bulgarije. Ik denk dat het december wordt dat ik haar weer ga zien en ik weet nu al dat het weer een spetterende sessie zal worden ;)





Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #6 Gepost op: 22 december 2018, 09:47:27 »
Alexis was weer terug aus dem Urlaub. Ik had haar de vorige dag ook al even gesproken en toen aangegeven dat ik alleen op zondag een kamertje met haar ging doen, maar kwam daar dezelfde avond nog op terug en zei dat ik ook zaterdags een kamertje met haar wilde gaan doen. Hoe ik me vrijdag heb kunnen inhouden om geen kamer met haar te doen, is me nog steeds een raadsel. Wat is dit een heerlijke meid. Het is geen topmodel, maar wel een mooi meid met een heerlijk figuurtje en haar kwaliteiten op de kamer zijn subliem. Alexis is een meid die er plezier in lijkt te hebben en bij de juiste klik ook wil experimenteren. Een aantal weken geleden hebben we over allerlei zaken gesproken en vandaag wilde ik een aantal van die zaken eens uitproberen bij haar. En ze wilde het zelf ook, want ze stond er heel open in. Haar dus maar een blinddoekje voor gedaan en daarna met haar gespeeld. Wat we precies hebben gedaan, is tussen haar en mij, maar het was wel kinky en volgens haar zeggen is ze 3 keer klaargekomen tijdens de sessie. En dat wil ik best geloven, want ze lag te kronkelen van genot op 't bed ;)

Haar even laten bijkomen. Ze heeft zich nog even opgefrist en daarna was het mijn beurt om te genieten. Niet kinky, maar wel heerlijk GFE seks ;)

De dag er na deden we alles nog eens dunnetjes over, alleen nog een tikkeltje ruiger ;) Dit keer overigens in kamernummer 1, mijn favoriete kamer in Babylon. Vooraf had ik niet gedacht dat ik nog een keer zou kunnen komen, maar Alexis wist me zo op te geilen, dat ze de laatste druppeltjes uit me wist te persen ;)



Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #7 Gepost op: 3 januari 2019, 18:49:16 »
Met Alexis had ik de eerste kamer. Ik kwam haar beneden in de kelder al tegen. Ze was zich aan 't op tutten in het toilet. Haar daar een poosje gezelschap gehouden en wat liggen friemelen en (tong)zoenen. Alexis had het vandaag erg druk en had al wat afspraakjes staan, maar dat is niet erg bijzonder voor haar.

Met haar weer een uitstekende kamer gehad. Dit keer niet kinky, op een blinddoek na dan ;) Later op de dag Alexis nog regelmatig even gezien en telkens neemt ze even tijd voor me. In het begin van de avond haar gezelschap gehouden, toen ze wat ging eten en aan 't eind van de avond toen het rustig werd/was. Ze had toen eigenlijk haar zinnen gezet op Firehawk, die eigenlijk niet meer wilde kameren, maar met Alexis ga je door de knieën. Die weet je wel zo op te geilen dat je heel erg sterk in je schoenen moet staan, wil je haar dan weerstaan.



Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #8 Gepost op: 1 april 2019, 21:51:42 »
Alexis

Negende clubbezoek in 2019, Babylon

Vorige week Babylon bezocht op een doordeweekse dag. Het zou een dagje worden met alleen Alexis. Ik had met haar afgesproken om elf uur, maar ze kwam pas om tien voor twaalf de club binnenlopen. Daar voor heeft ze ook een passende straf gekregen.



Voordat ze in de club was, een tijdje met Daniella en Lora gesproken. Lora kende ik al, maar Daniella kende ik nog niet. Een erg leuke spontane meid uit Macedonië. Wie weet komt er ooit nog een kamertje.

Uiteindelijk met Alexis drie meer dan uitstekende kamers gehad, waarbij we samen tot meerdere hoogte punten kwamen. Samen met haar vooraf een ontbijtje genuttigd en tussen de kamers door twee keer met haar in de sauna geweest om daarna lekker met haar te relaxen in de jacuzzi. Ook hebben we samen de nieuwe Dampfsauna uitgeprobeerd. Een erg goed ding. Meestal vind ik die dingen niets in saunaclubs, met uitzondering van Sixsens en Yin Yang en nu dus ook Babylon. Samen met haar a la carte gegeten. Het was pas de tweede keer dat ze dat deed in Babylon, omdat ze meestal niet de tijd neemt of heeft om hier gebruik van te maken. Samen nog een wijntje gedronken Alexis drinkt bijna nooit en het tweede wijntje heeft ze maar voor de helft opgedronken.



Tijdens de laatste kamer waren we beide helemaal kapot. Ik van de spetterende seks en vooral ook van de laatste sauna- en jacuzzigang en dat gold ook voor Alexis, maar bij haar speelde de wijn ook wel een beetje mee ;) Het laatste uur hebben we wat liggen dommelen en slapen. Franceska moest ons komen wekken, omdat het toen inmiddels kwart voor twaalf was. Iedereen was op ons aan het wachten en er was geen gast meer te bekennen, alleen nog een paar dames die nog aan het feesten waren aan de danspaal ;) Nog even heel kort afscheid van Alexis genomen met een paar (tong)zoenen en me gauw omgekleed en vertrokken.

Het was een uitermate relaxte en geile dag met Alexis. Ik ken maar weinig meiden zoals zij. Alleen Roberta, Susi (vroeger Babylon, maar nu Gallardo), Dani (Sixsens), Maria (Heaven Seven en jawel Pauschalclub Dortmund, maar inmiddels gestopt) en Giulia (tenminste, toen ze nog in Happy Garden werkte...) komen in meer of mindere mate in de buurt. Allemaal dames, die de tijd voor je nemen en je het uitstekend naar de zin maken op de kamer. GFE+ en vaak in voor wat experimenteren ;)

En Babylon is echt top om doordeweeks eens te bezoeken. Minder druk dan in het weekend en met name 's avonds een stuk minder luidruchtig. Ook den Ed doet het dan wat rustiger aan met de wijntjes.



Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 23
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup

Résumé 2019:
9 saunaclubbezoeken
11 verschillende dames
vs 5 – 4
vs 3 – 8
« Laatst bewerkt op: 1 april 2019, 21:58:59 door Taylor »
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #9 Gepost op: 2 april 2019, 07:01:11 »
Zeer vaag over dit bezoek... Misschien grap van een april dwaas? :sorry:

vanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #10 Gepost op: 7 april 2019, 19:11:03 »
Alexis hatte gestern Geburtstag und anscheinend einige ihrer LKS'ler eingeladen. Sah toll aus in ihrem roten Latexkleid und später in Exi's gschneiderten Jeans und Tops. War etwas enttäuscht dass ich nicht mit ihr 'feiert' wollte aber ich gönnte sie ihren Stammies.

vanKees
  
  

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #11 Gepost op: 14 mei 2019, 19:14:50 »
Alexis
Zaterdag 11 mei uiteraard ook weer met Alexis geweest in Babylon. Alexis, ja wat moet ik daar nog over vertellen. Ongetwijfeld één van de toppers in Babylon. Is bijna continu bezet, maar gelukkig heeft ze altijd wel tijd voor mij ;) Ook dit keer weer een spetterende sessie met haar gehad, waarbij we nu een keer de rollen hebben omgedraaid.

Zij had voor de verandering nu eens de zweepjes in handen ;) Een nieuwe ervaring voor haar en je merkt dat ze (nog) geen domina is. Ze is eigenlijk veel te lief ;) Haar hier en daar wat gestuurd, maar echt hard slaan durfde ze denk ik niet. Ach, is ook niet erg. Ze heeft genoeg andere kwaliteiten om van te genieten.

Samen weer een heerlijke sessie gehad met beide een hoogtepunt. Die van haar was zelfs zo intens, dat ze moeite had met lopen toen ze zich even wilde wassen ;)





Naam: Alexis
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits
Leeftijd: 24
Haarkleur: blond
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 56Kg, maat 36/ B-cup
  
  
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #12 Gepost op: 31 mei 2019, 11:34:59 »
Für Kurzentschlosse,
Alexis ist heute im Haus!

VanKees
  
  

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
ALEXIS
« Reactie #13 Gepost op: 31 mei 2019, 12:07:14 »
Mist, Alexis hat sich in Urlaub verabschiedet.

VanKees