Auteur Topic: Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)  (gelezen 93557 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Boer Svein

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 72
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Gepost op: 2 september 2018, 19:22:49 »
Vorige week woensdag rond een uur of 20:00 ben ik in het SKW beland. Eerst een paar wandelrondjes en dan even iets drinken in het café naast de gazettenwinkel (de falcon?). 2 pintjes later ga ik terug de Schippersstraat in. Ik kwam eigenlijk voor de blonde meid op SS35/1 maar toen ik Maya zag staan begon ik toch te twijfelen. Ik heb deze meid al dikwijls gezien tijdens de dagshift maar ben er nog nooit binnengesprongen. Iemand is me voor maar wordt geweigerd. Eens testen of ik meer geluk heb....en dat heb ik!

We gaan naar boven met de lift en ondertussen stellen we ons aan elkaar voor. Ik verzwijg dat ik haar naam al ken , dat ik op de fora zit hoeft ze niet te weten. Maya 22 (of was het 23?) uit Bulgarije. Na een kennismaking gesprek en de betaling kleden we ons uit en wassen ons allebei keurig.
Pijpen doet ze uitgebreid en goed. Daarna neuken we in drie standjes : zij on top , normal en doggy naast het bed.  We maken het trekkend af terwijl zij eerst in 69 boven mij hangt en erna naast me komt zitten.

Ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Ze komt heel enthousiast over achter haar raam maar tijdens het neuken vond ik het maar gemiddeld. Misschien heb ik er geen klik mee? Hoewel we na de daad wel wat hebben gelachen en gezwanst. Misschien komt ze meer los na een aantal bezoekjes? Ik denk toch niet dat ik dat ga uittesten...
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2019, 11:55:51 door bet(d)weter »
Tatlı Dile Güler Yüze
Doyulur Mu Doyulur Mu

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2019, 17:31:11 »
Deze Maya heeft al een aantal keer op mijn verlanglijstje gestaan. Om één of andere reden schrapte ik haar en voegde haar even later weer terug toe, zo gebeurde dat een aantal keren. Sinds kort was ze weer een beetje gestegen op mijn verlanglijstje en toen ik haar vorige maandag op SS 12/1 zag staan met een zwarte geweldig sexy en kinky outfit schoot ze met een ruk naar boven op mijn lijstje.

Donderdag ging ik op wandel met niet echt een bepaalde dame in mijn hoofd. Ik had vernomen van een collega wandelaar dat Maya verhuisd was naar SS 13, aan de overzijde dus. Daar zag ik haar inderdaad staan in het rechter raam, ze had niet die heel sexy en kinky outfit van maandag aan maar deze kon toch ook tellen. Ze stond enthousiast met haar kont en bekken te draaien om me te overhalen om binnen te komen en bij mijn derde passage slaagde ze daar in.

Ik schrok even toen ik via haar deur door het gordijntje stapte. Ik kwam direct ik een heel smalle kamer waar naast het bed amper plaats was voor twee mensen om elkaar te kruisen. Het gangetje naar het badkamertje was zo mogelijk nog smaller, het badkamertje zelf had duidelijk zijn beste tijd gehad. Mijn jas en sjaal ophangen was ook al geen sinecure, twee van de vier kapstokjes waren namelijk afgebroken en op eentje hing de jas van Maya al. Naast het bed was nog een stoeltje weggemoffeld waar ik gelukkig de rest van mijn kleding kwijt kon. Ik heb al andere kamers gezien.

Eens ik binnen was kreeg ik eerst nog een paar speelse kusjes bij de voorstelling maar daarna nam het enthousiasme van Maya een serieuze duik. Nog vóór ik mijn jas aan de kapstok kon hangen was het al van “can you pay me first?” Ik vroeg voor de vorm of de prijs 50,00 Eur was en kreeg als antwoord “yes, but you can always pay more”. De toon was duidelijk gezet en mijn goesting nam al een even grote duik dan het enthousiasme van Maya.

Zij was natuurlijk veel sneller uit de kleren dan ik.  Zonder schoenen kromp ze plots een centimeter of twintig. Ik zag een tattoo van een (katholiek) kruis tussen haar nogal slappe tietjes met grote tepelhoven en verder een mooie grote tattoo op haar linker schouder en arm, mooie zwarte haren, mooie donkere ogen en een donkerbruine huid. Mooie handjes ook met mooie zwart gelakte nagels.

Ze ging dus naakt op het bed zitten, een wasje vond ze blijkbaar niet nodig en van mij verwachtte ze zo te zien ook niet dat ik me even opfriste. Ik ging toch even mijn handen en piemel wassen, ondertussen viel de conversatie helemaal plat.

Bon, ik kroop het hoge bed op en legde me op mijn rug. Maya begon mijn bovenlichaam, tepels en hals wat te kussen maar dat was duidelijk niet met veel overtuiging. Daarna voelde ze even aan mijn kleine vriend, ze vond dat die “big and strong” was. Standaard woordgebruik zeker? Ze speelde er met haar handjes niet mee, ook niet met de balletjes. Ze vond dat hij al strong genoeg was om er een condoom over te trekken. Ze deed dat op een vrij stuntelige manier en deed zelfs geen moeite om de voorhuid achteruit te trekken zodat de eikel volledig bloot kwam. “Zo werkt dat niet hoor meisje”. Ik hield haar dus tegen en trok zelf de voorhuid achteruit terwijl zij sukkelachtig het condoom erover probeerde te krijgen. Resultaat was dat niet enkel het kleine reservoir boven mijn eikel uit stak maar een stuk condoom van een centimeter of drie. Ik vond het geen zicht maar Maya begon zo toch maar te pijpen.

Het pijpen was standaard, daarover is niets speciaals te vertellen behalve dat ze wel het nodige oogcontact probeerde te maken. Lang duurde het echter allemaal niet. Ze zette zich ook in een voor mij moeilijke positie waardoor ik eigenlijk nergens bij kon, niet bij haar kontje, niet bij haar poesje, enkel met wat moeite bij haar tepeltjes.

Ze kwam uit zichzelf on top en smeerde een aanzienlijke klodder glijmiddel aan haar poes. Het condoom, dat nog steeds drie centimeter los hing, moest er ook nog aan geloven, daar moest zo nodig ook nog wat glijmiddel op. Ze schoof haar poes over mijn stijve paal maar door de overvloed aan glijmiddel was er van veel gevoel geen sprake. Ze probeerde wel te variëren, eerst rechtop zittend, dan haar bovenlichaam tegen het mijne en wat kusjes in mijn hals, dan weer rechtop maar ze ging niet op haar voetjes zitten om eens stevig door de neuken.

Ze vroeg of ik haar “from behind” wilde nemen maar met al dat glijmiddel zou dat toch niet veel zoden aan de dijk gebracht hebben. Ik vroeg dus maar om het met de hand af te werken zonder condoom. Ze zette zich over mijn bovenbenen zodat ik wel een mooi zicht had op haar poesje maar op die manier kon ik er wéér niet bij. Ze spoot wat olie over mijn stijve paal en begon aan de aftrekbeurt. Ik moet eerlijk zeggen dat ze dit wel erg goed deed, stevig, veel afwisseling, eikel goed stevig masseren. Voor het eerst kriebelde ze nu ook even aan mijn ballen. Toen ze merkte dat ik dat geweldig leuk vond ging ze daarmee verder. Het aftrekken en kriebelen deed ze zo goed dat ik al snel haar hand en mijn buik onderspoot.

Maya maakte me zonder iets te zeggen oppervlakkig proper en sprong direct van het bed. Ik volgde haar dan maar naar het badkamertje. Zij waste haar handen aan de lavabo en spoelde daarna haar poes aan de bidet. Ik waste mezelf aan de oude lavabo (met houten opstapje), de verouderde kraan was zeer moeilijk te regelen (maar dat interesseert waarschijnlijk geen mens).

Spraakzaam was deze Maya niet echt. Ik probeerde een gesprekje op gang te brengen maar haar Engels was daar té beperkt voor en we hadden totaal geen voeling met elkaar. Zelfs toen ik haar iets vroeg over het (katholieke) kruis dat tussen haar borsten getatoeëerd staat (ik dacht namelijk dat Bulgaren Orthodox waren en die hebben een anders gevormd kruis) verstond ze niet waarover ik het had. Ze zei er zelfs bij “if you say that in English I don’t understand”. Tja, in welke taal moet ik het dan zeggen?

Na deze poging tot gesprek was haar telefoon plots veel belangrijker dan ik als klant. Of ik het goed vond? Of ik nog zou terug komen? Het was deze Maya allemaal om het even.

Bon, ik kan niet zeggen dat de seks echt slecht was, er waren goede elementen, maar “overall” was het toch maar een vrij basic en standaard suck & fuck & handjob en binnen de 20 minuten weer buiten. Ik heb zelfs niet gevraagd of ik haar poesje mocht likken, nochtans mijn favoriete bezigheid. Ten eerste had ze zich niet op voorhand gewassen, ten tweede had ik totaal geen voeling of enige vorm van contact met haar en ten derde zag ik het van ver aankomen dat ze daar 50,00 Eur extra voor zou vragen.

Ik heb deze Maya donderdag bezocht op SS 13/3, tot enkele dagen geleden stond ze op SS 12/3. Ik begrijp dan ook helemaal niet waarom deze dame een super luxueuze kamer van SS 12 ingeruild heeft voor een sjofel kamertje aan de overzijde waar ze dan ook nog eens veel minder opvalt. Zit er een haar in de boter bij de Bulgaarse dames van SS 12? In haar gebrekkig Engels vertelde ze me dat ze ook op dit adres niet lang zal staan want één van de komende dagen verhuist ze weer naar een ander adres (ze zei er niet bij waar).

Is er herhalingsgevaar? Je voelt het al aankomen hé. Absoluut niet! Ik had er geen enkele voeling mee en er zijn talloze betere dames te vinden in het SKW.

Op seksgebied moet deze Maya waarschijnlijk niet veel meer leren op haar 22 jaar, op gebied van omgang met klanten is er echter nog hééééél veel werk aan de winkel!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2019, 17:46:45 »
Ik heb mijn mijn twijfels  :017: :017: omtrent de opgegeven locatie: SS13 is immers nog niet zo lang geleden vernieuwd, en ik heb daar vorig jaar in de derde kamer Yvonne nog bezocht; ik vond dat toen een heel gezellige en nieuwuitziende kamer...
Ik heb Maya op het adres SS13 één van de vorige dagen wel degelijk zien staan, maar dat kan ook in het tweede raam geweest zijn; ik heb trouwens Eva, die daar normaal zit, ook al een tijdje niet meer gezien...
Yvonne is alvast vanaf vandaag terug paraat.

Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2019, 14:12:36 »
Adres waar ik haar bezocht heb is wel degelijk juist, is mij via een ander forum ook bevestigd. Ze zou gisteren wel terug gesignaleerd zijn op SS 12.

De kamer op SS 13/3 leek mij niet vernieuwd, tenzij één of andere clown dat gedaan heeft. De lavabo hing voor mij ongeveer ter hoogte van mijn maag/borstkas, op de grond heeft men een houten bakje geplaatst waar ik kon gaan opstaan want anders was ik met mijn piemel nooit aan de lavabo geraakt. De kraan aan de lavabo was nog een kraan met aparte regeling voor warm water (rood bolleke) en koud water (blauw bolleke), ik wist zelfs niet dat dat nog gemaakt werd.

Bij mijn 3 passages heeft ze zowel in het eerste, het tweede als het derde raam gestaan, er waren geen andere dames aanwezig. Maar ik ben wel degelijk in het rechter raam binnen gegaan.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2019, 17:45:40 »
Vermits dit topic over Maya gaat- die trouwens al terug verhuisd is- is het niet zo belangrijk; maar ik herinner me b.v. toch ook niets over een lavabo die zo hoog zou gestaan hebben; ik weet wel dat er een heel goed werkende airco was, wat toen wel nodig was...; komt erbij dat ik vorig jaar slechts tweemaal bij een dvp ben binnengeweest, waarvan Yvonne (SS13/3) op 6 juli de tweede was ...
Heb je er rekening mee gehouden dat SS13 vier ramen en slechts drie kamers telt (waarvan de derde zich helemaal rechts bevindt) ? In dit verband is er overigens ooit nog verwarring geweest...
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2019, 17:22:16 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #5 Gepost op: 13 januari 2019, 11:05:38 »
Ik was in de veronderstelling dat er maar 3 ramen op SS 13 waren en dat ik in het uiterst rechtse binnen gegaan was. Dit raam stond een beetje schuin met zicht op de Vingerlingstraat.

Als ik de komende week in het SKW ben zal ik nog eens kijken waar ik precies ben binnen gegaan en of dat het raam is waar Yvonneke zit.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #6 Gepost op: 14 januari 2019, 17:31:38 »
Er zijn inderdaad 4 ramen op SS 13. Toen ik Maya vorige week bezocht heb stond ze in het rechter raam, dus SS 13/4. Dat is dus het raam waar ik vandaag Yvonneke zag zitten.

Als je in dat 4e raam binnen gaat dan is er achter de stoel van de dame een gordijn. Vlak achter dat gordijn staat links het (vrij hoge) bed, naast het bed is een smalle doorgang. Voorbij het bed in het smalle pad hangt rechts een kapstok aan de muur. Links in dat smalle pad is verderdoor een ruimte met een bidet. Tegen de achtermuur is er een lavabo die heel hoog hangt. Omdat hij zo hoog hangt heeft iemand een houten verhoogje geplaatst want anders kunnen de klanten met hun piemel niet aan de lavabo. Op de lavabo staat een verouderde kraan met aparte warm-koud knoppen. Rechts van die lavabo is een kleine vierkante douchecabine. Meer kan ik er niet over vertellen bet(d)weter. Het is dus de kamer uiterst rechts.

Voor de volledigheid: Maya stond vandaag op SS 41/4 !

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #7 Gepost op: 14 januari 2019, 17:48:57 »
Ik kan mij nog steeds niet vinden in de beschrijving van SS13/3; soit, is niet zo belangrijk...

*  Maya's adres alvast aangepast.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2019, 18:01:23 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #8 Gepost op: 7 februari 2019, 18:49:03 »
Maya is precies op de dool.
Vandaag nu weer in ss38 achter zowat elk raam in dat pand.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #9 Gepost op: 20 februari 2019, 07:55:55 »
Maya staat nu al 2 weken op SS38/3. Wordt precies haar vast adres.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #10 Gepost op: 20 februari 2019, 11:55:25 »
Ja, 'k dacht het ook al...

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #11 Gepost op: 26 februari 2019, 01:49:19 »
klopt ik ben bij haar nu op 38 geweest ze had boven de kamer aan de voorkant waar eerst Flory zat

gewoon lekkere sex met teasen en kusjes op lichaam en goede blowjob zij afgemaakt on top

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #12 Gepost op: 16 maart 2019, 18:00:59 »
Ons Maya bezoek ik ook wel af en toe eens, het is een soort tussendoor-meid voor mij. Ik heb er geen klik mee, daarvoor is ze niet creatief genoeg denk ik. Maar wat een geweldig lijf hé. één van de lekkerste konten om te likken, heerlijke boobs, kortom, op een misplaatst geboortevlekje na is er geen milimeter esthetisch incorrect aan deze dame. Met een pintje op, en wanneer andere toppers afwezig of bezig zijn is het een aangenaam tussendoortje. Moest zo'n meid het temperament of de fantasie van anderen (zoals voegere Daniella, Erika, Anna, Yasmine, Emily, enz....) dan was ze ongetwijfeld de tophoer van het SKW geweest.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #13 Gepost op: 13 december 2019, 10:09:26 »
Ik had Maya al een tijd niet meer gezien, maar kijk: ze stond gisteren opnieuw op SS38/3, ditmaal met kort, lichtkrullend blond haar ! :-\
Aangezien ze wel vaker van haarsnit/kleur verandert, is het soms wel even gissen of ze het nu "wel of niet" is.  :17:
Een medewandelaar/grote kenner ;) heeft me bevestigd dat het wel degelijk om bedoelde dame ging...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #14 Gepost op: 12 februari 2020, 09:47:50 »
Deze Maya is weer even met vakantie geweest en nu terug met mooi rood haar en super mooi gebruind. Langs geweest en 100 EUR besteed. Eén van mijn beste ervaringen in het skw tot nu toe.....zij doet alles met overgave en er kan nog een humoristische babbel af ook. Hier kom ik ongetwijfeld nog vele malen terug. Voor de geïnteresseerden: ze werkt vanaf iets na de middag tot 8 's avonds :-)