Auteur Topic: Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)  (gelezen 93566 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #15 Gepost op: 12 februari 2020, 19:53:51 »
Eén van mijn beste ervaringen in het skw tot nu toe.....

Leuk voor jou, voor mij was deze dame één van de slechtste ervaringen ooit in het SKW!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #16 Gepost op: 13 februari 2020, 02:09:43 »
Deze Maya is weer even met vakantie geweest en nu terug met mooi rood haar en super mooi gebruind. Langs geweest en 100 EUR besteed. Eén van mijn beste ervaringen in het skw tot nu toe.....zij doet alles met overgave en er kan nog een humoristische babbel af ook. Hier kom ik ongetwijfeld nog vele malen terug. Voor de geïnteresseerden: ze werkt vanaf iets na de middag tot 8 's avonds :-)
Tijd voor een reclameblokje  ;D ;D ; maar toch heel erg bedankt dat je de suggestie inbouwt om meteen 100 euro te spenderen en niet af te bieden naar 40 of minder.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #17 Gepost op: 13 februari 2020, 05:41:48 »
Mijn laatste keer bij haar was ook gene vette. Ik werd op een drafje afgewerkt en kon niet rap genoeg terug buiten zijn.

Haar tieten zijn ook wel een teleurstelling, die hangen er maar slap bij en ik heb al strakkere kutjes gevoeld.

Enfin, na die laatste keer laat ik haar graag over aan anderen, er is veel beter te vinden. Mij ziet ze niet meer terug.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #18 Gepost op: 18 juli 2020, 03:47:43 »
zoals gezegd vannacht nog eens bij Maya kunnen langs gaan.
wat een heerlijk poesje, wat een prachtig lijfje.
ik denk dat zij momenteel wel het meest bezet is in de late shift. ik had gelukkig gereserveerd :-)

Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #19 Gepost op: 18 juli 2020, 08:34:56 »
zoals gezegd vannacht nog eens bij Maya kunnen langs gaan.
wat een heerlijk poesje, wat een prachtig lijfje.
ik denk dat zij momenteel wel het meest bezet is in de late shift. ik had gelukkig gereserveerd :-)

Vannacht ?
Achter haar naam staat " dagshift " ?
Klopt ze dubbele shiften ?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #20 Gepost op: 18 juli 2020, 11:24:46 »
Soms wel,
De enige zekerheid is dat de nachtshift haar vaste stek is. Ze werkt altijd tot sluitingstijd het heerlijke wipkonijn....

zoals gezegd vannacht nog eens bij Maya kunnen langs gaan.
wat een heerlijk poesje, wat een prachtig lijfje.
ik denk dat zij momenteel wel het meest bezet is in de late shift. ik had gelukkig gereserveerd :-)

Vannacht ?
Achter haar naam staat " dagshift " ?
Klopt ze dubbele shiften ?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #21 Gepost op: 12 september 2020, 13:46:48 »
Ik zag deze Maya gisteren op SS12 staan met rood haar en nieuwe , silliconen , prammen.

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #22 Gepost op: 26 juni 2021, 13:43:28 »
 8) 8) 8) Joepie Maya is er ook weer en dit keer op Schipperstraat 15 het derde raam, dus zelfde pand als Melissa. Ik zeg joepie, omdat ik al enkele keren bij Maya geweest ben in het verleden en wel een leuke klik met deze dame heb. Persoonlijk vind ik haar één van de mooiste meiden in het SKW. Helemaal mijn ding. Ik ben bij haar binnengestapt op een rustige maandagavond en werd hartelijk ontvangen. Het leek alsof ze oprecht blij was me weer te zien. Op haar kamer rustig wat bijgepraat, wasje gedaan en al ontzettend veel gelachen. Gevoel voor humor heeft ze wel. Dan over naar waar ik toch voor gekomen was en dat was subliem. Pijpen is deze dame niet verleerd tijdens de lockdown: integendeel. Tot hiertoe was Elena (SS 3) mijn absolute topervaring op dat gebied, maar Maya steekt haar naar de kroon.  Ik werd echt oraal verwend en moest moeite doen mijn kruid niet op deze manier te verschieten. Gekozen daarna voor 2 traditionele posities: zij on top en daarna doggy. Wat blijft het toch een genot om dat gespierd, fitness lijfje achterwaarts te nemen  ;D. Dus tja weer een topervaring na de lockdown erbij en ben ondertussen al op herhaling geweest en toen werd het enthousiasme nog groter en de ontvangst beter....dat belooft. Ik moet nog een aantal andere pareltjes uittesten, maar hier kom ik zeker weer terug.   :dance2

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #23 Gepost op: 10 september 2021, 14:53:01 »
Maya is al even uit het straatbeeld in ons geliefde SKW verdwenen. Recent met haar contact gehad (op haar appartementje). Ze weet nog niet wanneer ze terug komt, maar fans kunnen haar wel bereiken via: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maya-the-bee-2.html

Ze vroeg me zelf om dit hier te vermelden, dus hopelijk is dat geen probleem ;-)

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #24 Gepost op: 11 september 2021, 13:45:10 »
Indien Maya dat vraagt, wie zijn wij dan het niet toe te laten.

Tel.: +359 88 849 6252

http://sendvid.com/ex2zvq4m










"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Blackie667

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 24, Maya (Bulgaarse) /dag- en nachtshift)
« Reactie #25 Gepost op: 8 oktober 2021, 21:33:29 »
Maya stuurde me een whatsappje: morgen start ze weer in het skw en dit keer in de Schipperstraat op nummer 24. Voorlopig ging ze de twee shiften proberen te werken. Ze voegde er nog aan toe dat ze uitgerust is en er erg veel zin in heeft (maar dat kan ook een lokkertje geweest zodat ik morgen zou langskomen...wat ik dan nog ga doen ook ;-) )