Auteur Topic: 2-LOVE  (gelezen 141916 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Gepost op: 16 juli 2011, 22:08:43 »
De laatste tijd werd 2-LOVE overspoeld door negerinnetjes die ver onder de prijs werken en tot ALLES bereid waren !

Daar heeft het Roemeense klasje nu naar het schijnt een stokje voor gestoken en hun veto gesteld : de negerinnetjes of wij.

Resultaat : weg negerinnetjes !

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #1 Gepost op: 27 juli 2011, 12:33:34 »
Er wordt veel te weinig geschreven over Bar 2Love op de Lierseweg 321 in Herentals. Nochtans zit die tent 's avonds zo nu en dan vol.
Het is een bar gelegen op de weg van Herentals naar Grobbendonk waar ook de Rio, De Chardon, Het Rozenhof, The Cave en andere zijn.

Ik durf wel eens binnen vallen in die bars en bar 2Love vind ik persoonlijk de beste van deze bars. Als je geen champagne begint te trakteren en te zuipen is er alles verkrijgbaar aan democratische prijzen. Bier en frisdank is namelijk verkrijgbaar aan 2 euro.

Verder zijn er volgens het kennersoog van Roberto voldoende dames aanwezig (in de avond dan toch) en is er voor elk wat wils. De prijzen zijn met de dames zelf overeen te komen, alsook hun diensten die ze aanbieden. Wel moet er een kamer genomen worden en die kost 30 euro.

Als je het vriendelijk vraagt, euh betaalt, zetten ze zelfs de jacuzzi in gang. Als Marcel achter de toog staat moet je wel oppassen want die geeft niet altijd correct weer. Maak je er maar eens goed kwaad op dan is dat voor altijd gedaan. ;) Henk en Peter zijn wat dat betreft wel correct.

Niet onbelangrijk voor de "brave huisvaders", er is voldoende parkeerplaats op de ruime parking en door grote hagen is het onmogelijk dat je wagen wordt gezien door voorbijgangers. Voor mij is dat niet belangrijk want iedereen weet dat ik een hoerenloper ben.

Gegroet.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2011, 12:54:46 »
Ken je Dorien?  ;D
We kennen wat volk in die contreien maar ze durven niet schrijven, als jij eens de aanzet geeft  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #3 Gepost op: 27 juli 2011, 13:08:58 »
Haha, ik heb je wel door !
Alle hulp is welkom uiteraard  ;D
Het doel heiligt de middelen of zo, wij helpen iedereen graag van hun verslaving af  8) ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2011, 13:51:45 »
Er wordt veel te weinig geschreven over Bar 2Love op de Lierseweg 321 in Herentals.
[/size]  Doe eens een voorzet Roberto, en schrijf over je bevindingen daar !  Of heeft Sexmachine jou voor zijn kar gespannen om mij uit mijn tent te lokken ?  ;D   C:-) [/size]

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #5 Gepost op: 27 juli 2011, 14:00:21 »
Er wordt veel te weinig geschreven over Bar 2Love op de Lierseweg 321 in Herentals.
Doe eens een voorzet Roberto, en schrijf over je bevindingen daar !  Of heeft Sexmachine jou voor zijn kar gespannen om mij uit mijn tent te lokken ?  ;D   C:-)
Ik pleit onschuldig, en ik geloof je verhalen wel, we noemen dat in bedekte termen de vallen van het specimen dat god vrouw heeft genaamd.
Zij heeft het kutje Jabber, dus schrijf het van je af, maar overtref Smoking Fetish Lover niet aub  :D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #6 Gepost op: 27 juli 2011, 14:05:33 »
Dag Jabberwalkie,

Ik heb al mijn bevindingen over de 2Love hier al geschreven. Ik kom er enkel om snel een pint te drinken en wat sfeer te snuiven. Wandelen kost me echt al genoeg en ik heb het niet echt breed. Dertig euro voor een kamer valt mij dan ook te duur uit. Ik verkies het SKW. Ik heb daar wel eind 2009 een mooi Marrokaans hertje gekamerd maar die is blijkbaar gestopt en daarom zou nu nog een recensie irrelevant zijn.

En het belangrijkte: Roberto laat zich door NIEMAND voor zijn/haar kar spannen. Ik stel alleen maar vast dat het vaak "full house" is in 2Love en dat er op dit forum ongetwijfeld leden moeten zijn die dat daar frequenteren. Ervaringen delen is leuker.

Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #7 Gepost op: 27 juli 2011, 14:38:12 »
Ervaringen delen is leuker.

Dat klopt, maar mijn ervaringen zijn wat uit de hand gelopen (figuurlijk dan  ;D ) en het ligt te gevoelig om erover te schrijven momenteel.

Online sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #8 Gepost op: 27 juli 2011, 14:45:51 »
Ervaringen delen is leuker.

Dat klopt, maar mijn ervaringen zijn wat uit de hand gelopen (figuurlijk dan  ;D ) en het ligt te gevoelig om erover te schrijven momenteel.
En toch kan het heilzaam werken.
Ik herinner me nog 2008, toen ik verliefd werd op een hoertje, en hoe pijnlijk het zelfs was dat iemand anders goeds over haar schreef (want ze was van mij en mij alleen  ??? :o  ).
Nadien zie je gewoon in wat een dwaas je bent, je bent een wandelende ATM machine, en niet meer o niet minder en ze doen je alles geloven wat je wil horen. Zelfs al zeggen ze het eerlijk, dan nog ga je als verliefde eikel (en ik noem jou geen eikel  ;D  ) alles in je voordeel draaien.
We volgen nu eenmaal onze lul, en zij hebben het kutje. Dusse, en je gaat me gek verklaren, maar schrijf het volledig van je af, en lees dit binnen enkele maanden terug, en dan sla je jezelf voor de kop. Ik heb er een punthoofd van gekregen intussen, van al mijn onnozele fratsen en stoten  ;) :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #9 Gepost op: 30 juli 2011, 10:55:25 »
Wandelen kost me echt al genoeg en ik heb het niet echt breed.

Als ik je verhalen zo lees, dan laat je het toch precies wel breed hangen haha

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #10 Gepost op: 30 juli 2011, 12:01:55 »
Ja, de helft van mijn inkomen gaat naar wandelen en de kosten per maand lopen soms nogal hoog op.
Maar neem gerust van me aan dat ik heren ken, die er nog veel meer doorjassen dan ik. In de prostitutie is 1 000 euro per maand niks als je een echte wandelaar bent en aan dit bedrag kom ik niet eens.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #11 Gepost op: 22 augustus 2011, 20:23:48 »
Ja, de helft van mijn inkomen gaat naar wandelen en de kosten per maand lopen soms nogal hoog op.
Maar neem gerust van me aan dat ik heren ken, die er nog veel meer doorjassen dan ik. In de prostitutie is 1 000 euro per maand niks als je een echte wandelaar bent en aan dit bedrag kom ik niet eens.

Gegeven : 1.000 > (inkomen / 2)
 
Besluit :    inkomen < 2.000
 
Alleen de vraag hoeveel je van die 1000 EUR af blijft.  Maar ja, je bent nog jong zeker he ?!

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #12 Gepost op: 22 augustus 2011, 20:59:38 »
Haha Jabber,

Je bent mijn rekening weer aan het maken. ;D ^-^
Lees mijn recensies en tel alles op dan weet je hoeveel ik van die 1000 af blijf. ;D
Ondanks mjin dure hobby genereer ik nog genoeg inkomsten om een comfortabel leven te leiden.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #13 Gepost op: 22 augustus 2011, 21:02:25 »
Haha Jabber,

Je bent mijn rekening weer aan het maken. ;D ^-^
Lees mijn recensies en tel alles op dan weet je hoeveel ik van die 1000 af blijf. ;D
Ondanks mjin dure hobby genereer ik nog genoeg inkomsten om een comfortabel leven te leiden.

Was maar om te lachen hoor roberto !  Maar je bent wel een gezond bazeke denk ik, want 1.000 gedeeld door 50 is 20 keer per maand, dat is begot iedere werkdag !  Geniet er maar van, voor ge het weet zit ge vast op de bank naar TV te kijken !
 
Jabber

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #14 Gepost op: 22 augustus 2011, 21:03:58 »
Ma jaat maat, er moet gelachen worden.
De wereld is veel te triestig. >:( :(
20 wippen per maand? Dat kan niet, maximum 12! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...