Auteur Topic: 2-LOVE  (gelezen 141904 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #30 Gepost op: 5 september 2011, 01:49:03 »
En die jonge wijze aap is nog maar een snotneus, ha ha  ;D
Maar wat zou er op de kamer bij Erika gebeurd zijn? Kwam de pimp geld halen voor zijn velgen terwijl je lag te bonken? Die mogelijkheid was ik nog vergeten te vermelden ha ha  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #31 Gepost op: 5 september 2011, 07:50:03 »
Nog iets anders, heb je al aan de mentale gevolgen gedacht als dat wijf van de ene op de andere dag stopt en uit jouw leven verdwijnt?

Ja, daar heb ik over gedacht.

En nog iets ik heb haar al zien opgehaald worden in een echte pimpbak waarvan zij de velgen betaald.

Dat geloof ik niet, lijkt me eerder een dooddoener om mijn ogen te openen.  Misschien wel om samen naar disco of ander evenement te rijden op einde van de avond, dat zal ik niet ontkennen.  Meer details aub

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #32 Gepost op: 5 september 2011, 09:07:46 »
 
Dat geloof ik niet, lijkt me eerder een dooddoener om mijn ogen te openen.  Misschien wel om samen naar disco of ander evenement te rijden op einde van de avond, dat zal ik niet ontkennen.  Meer details aub

Dag Jabber,

Ik ga er niet over strijden en geloof wat je wil. Ik heb al enkele verliefde hoerenlopers willen helpen en met ALLEN heb ik nu ambras...
Aan hun ogen zie ik nu wel dat ze denken tedju die Roberto dat was geen snul. Dat besef komt er als de spaarboekjes leeg zijn. Dan hebben ze geen geld meer en laat de hoer hen ook niet meer binnen. Ik wil met jouw helemaal geen ruzie en doe wat je wil. Ik heb het gezegd, sexmachine heeft het gezegd. Maar ja, je bent verliefd en ziet alleen wat je wil zien.

Over die pimpbak kan ik duidelijk zijn.

Ik kwam terug van de E 313 en ging eraf in Grobbendonk. Het moet zo rond een uur of 3 in de nacht geweest zijn toen ik voorbij kwam op de Lierseweg en mijn kar nog naar 2 Love spoorde, dat er half verlaten bijlag. Hoe dan ook, ik heb gezien wat ik gezien heb en ze stapte in in een zilveren BMW met speciale velgen. De kerel die daar aan het stuur zat, waarde Jabber, was een type als ik op uiterlijk af ga althans van bedenkelijk allooi. Wel een type waar de meeste op vallen overigens. Breed geschouderd met lederen jacket en ketting rond de hals. Als ik hem op straat in de nacht zou tegenkomen dan ging ik er de blok voor om.

Het is geen dooddoener om je ogen te openen. Het is wat ik gezien heb en jij doet daarmee wat je wil...

Het liefste wat ik doe, is tijdens de shiftwissel in het SKW me op het Falconplein ter hoogte van de Brouwersvliet neerplanten. Dan zie je ook wie de dames brengt en komt halen... Maak je geen illusies in de prostitutie is niks wat het lijkt. Elke hoer kijkt neer op haar klanten. Ik heb al veel te veel tussen de hoeren gezeten ook privé om nog iets anders te geloven...

« Laatst bewerkt op: 5 september 2011, 09:29:21 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #33 Gepost op: 5 september 2011, 19:43:39 »
citaat Roberto1989: "Als vaste klant word je uitgelachen door "jouw" dame en door al haar vriendinnen.
Als vaste klant krijg je minder service.
Maar het ergste is dat vaste klanten gemanipuleerd worden. Je wordt bedrogen waar je zelf bijstaat".

Goed gezegd!  Ik spreek van ondervinding.  Al doende leert men. 
- Inderdaad lachen ze met jou, jij naïeve onnozelaar, vertelt hoer tegen hoer.
- Vaak krijg je inderdaad heel stilletjes aan minder service maar je merkt het niet of wilt het niet merken in geval van verliefdheid.
- Inderdaad, ook nummer 3 klopt.  Zo vertelde een DVP haar DVP-vriendin in een club dat ze op een avond met mij 2 u. naar kamer zou gaan.  Dat hoorde ik achteraf van vrienden die met die vriendin gesproken hadden.  Ik ging mooi niet naar kamer  ;).

 
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #34 Gepost op: 5 september 2011, 22:06:51 »


Over die pimpbak kan ik duidelijk zijn.

Ik kwam terug van de E 313 en ging eraf in Grobbendonk. Het moet zo rond een uur of 3 in de nacht geweest zijn toen ik voorbij kwam op de Lierseweg en mijn kar nog naar 2 Love spoorde, dat er half verlaten bijlag. Hoe dan ook, ik heb gezien wat ik gezien heb en ze stapte in in een zilveren BMW met speciale velgen. De kerel die daar aan het stuur zat, waarde Jabber, was een type als ik op uiterlijk af ga althans van bedenkelijk allooi. Wel een type waar de meeste op vallen overigens. Breed geschouderd met lederen jacket en ketting rond de hals. Als ik hem op straat in de nacht zou tegenkomen dan ging ik er de blok voor om.



Beste Roberto,


Ik heb een zwarte BMW met speciale velgen, een vette pens, een matje in mijn nek en mijn manieren boeren en scheten laten maken van mij zeker ook bedenkelijk allooi. Pimpen doet iedere huisvader die zijn vrouw laat werken en er zijn er zelfs die zover gaan dat ze hun minder dan 18 jarige dochter kostgeld vragen. Trouwens ik heb ook nog een zilveren BMW met speciale velgen, maar die wil ik bewaren voor mijn zoon, zodat hij met zijn vriendinnetjes later kan gaan stappen. En om hem alvast te leren rijden gaan we samen karten. Zowel karts als BMW hebben achterwielaandrijving zodat hij precies weet hoe hij met de BMW later moet driften, om de banden van de speciale velgen op te warmen.




Kortom, niets is wat je ziet, het kan gewoon een zorgzame vader zijn, die netjes na zijn werk (avondshift) zijn dochter komt ophalen in zijn bedrijfsauto. Ik zal er echt niet ver naast zitten. Een dame die eruitziet als hoer wil je toch ook niet als vriendin of wel ?


Groet, Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 5 september 2011, 22:55:18 door foots »
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #35 Gepost op: 5 september 2011, 22:59:27 »
citaat Roberto1989: "Als vaste klant word je uitgelachen door "jouw" dame en door al haar vriendinnen.
Als vaste klant krijg je minder service.
Maar het ergste is dat vaste klanten gemanipuleerd worden. Je wordt bedrogen waar je zelf bijstaat".

Goed gezegd!  Ik spreek van ondervinding.  Al doende leert men. 
- Inderdaad lachen ze met jou, jij naïeve onnozelaar, vertelt hoer tegen hoer.
- Vaak krijg je inderdaad heel stilletjes aan minder service maar je merkt het niet of wilt het niet merken in geval van verliefdheid.
- Inderdaad, ook nummer 3 klopt.  Zo vertelde een DVP haar DVP-vriendin in een club dat ze op een avond met mij 2 u. naar kamer zou gaan.  Dat hoorde ik achteraf van vrienden die met die vriendin gesproken hadden.  Ik ging mooi niet naar kamer  ;) .

Uiteraard spreken ze onder elkaar ! Woensdag was ze terug na lange afwezigheid, dus ging ik dinsdag eerst even met een collega naar boven.  Uiteraard wist ze dat woensdag, en ik kreeg dan ook een perfecte service !!! En ook donderdag en vrijdag ook !  Als het goed is, dan is het goed ! Eenvoudig toch ?!
 
Zo gek ben ik ook niet ! Als ik telkens naar Duitsland moet rijden kost me dat ook een bom duiten, alleen al aan benzine tegen de huidige prijzen, EN met alle extra risico's bovenop.  Dus hoe je het draait of keert ....
 
- Vaak krijg je inderdaad heel stilletjes aan minder service maar je merkt het niet of wilt het niet merken in geval van verliefdheid.

Dit moet ik ontkennen in mijn geval ! Echt waar !
 

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #36 Gepost op: 7 september 2011, 00:47:05 »
Kameraad Jabber waar zit die recensie van die dame die je woensdag geklipperd hebt?
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #37 Gepost op: 7 september 2011, 01:02:51 »
Jabber,
Mijn ongezouten mening, en die heb ik van dupke:
"Jij zoekt liefde op de verkeerde plaats"
Als je liefde zoekt, een relatie opbouwt met een dvp, dan ben je mijns inziens compleet verkeerd bezig.
Het zijn sekswerkers, en geloof me, getraind in het lichter maken van mannen.
Zowel de zak gaat leeg als die andere zak, de zak met geld, en daarvoor zijn ze er ook.
Jabber, ze speelt in op emoties, en zolang jij die niet onder controle houdt, zal ze je pluimen, en je zal het pas beseffen tegend at het te laat is.
Als je thuis een vrouw zitten hebt, zoek er dan geen tweede, maar ga voor de seks, en de enige manier is AFWISSELING.
Als je een vervangster zoekt,, dan kom je bedrogen uit.
Ik ga je geen les spellen, maar welke jonge knappe griet van pakweg 20 tot 30 wil er ons? Dromen zijn bedrog, ze willen ons geld.
Ik vind het ook schrijnend dat je het niet gelooft van haar schoenenverkoper, het is gewoon zo, maar een verliefde man kan je de ogen moeilijk openen.
Ik heb vijf keer in dezelfde situatie gezeten, maar besef het tenminste, ze plukken je en als de beurs leeg is, dan droppen ze je.
Aan jou ervoor te zorgend at het niet zo ver komt...
Je haalt aan dat naar Duitsland gaan evenveel kost. Financieel wel, maar emotioneel ga je er niet aan kapot er iedere dag anderen te neuken, en aan een en dezelfde hoer te plakken wel.
Indien je een relatie wil, moet je op een datingsite zijn, en daar zitten zelfs hoeren die je proberen te plukken.


verliefdheid is des duivels.... je kent de uitdrukking wel.
Stel dat ze je morgen wil, en je geeft je relatie er voor op, wat dan? Dan ga je van de ene ellende naar de andere, want de deze krijgt nog veel meer geld op dan een normale vrouw, geloof me, ze krijgen makkelijk 15000 euro op een maand op, GEMAKKELIJK, zonder verpinken en ze vinden het heel normaal dat JIJ dat gaat betalen, anders zie je haar niet graag, ha ha.


Verder maakt je verliefdheid je compleet blind, ja, ze geeft je nu weer enkele weken goede seks, en wat de maanden ervoor, jij aanvaardt dus een hoertje die je tijdelijk goede seks geeft en dan weer mindere service, en dan weer dit en dan weer dat.


Mijn advies aan je is, ga naar de hoertjes, en zoek geen lief, je komt gewoon bedrogen uit.


sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #38 Gepost op: 7 september 2011, 19:52:36 »
Jabber,
Mijn ongezouten mening, en die heb ik van dupke:
"Jij zoekt liefde op de verkeerde plaats"
Als je liefde zoekt, een relatie opbouwt met een dvp, dan ben je mijns inziens compleet verkeerd bezig.
Het zijn sekswerkers, en geloof me, getraind in het lichter maken van mannen.
Zowel de zak gaat leeg als die andere zak, de zak met geld, en daarvoor zijn ze er ook.
Jabber, ze speelt in op emoties, en zolang jij die niet onder controle houdt, zal ze je pluimen, en je zal het pas beseffen tegend at het te laat is.
Als je thuis een vrouw zitten hebt, zoek er dan geen tweede, maar ga voor de seks, en de enige manier is AFWISSELING.
Als je een vervangster zoekt,, dan kom je bedrogen uit.
Ik ga je geen les spellen, maar welke jonge knappe griet van pakweg 20 tot 30 wil er ons? Dromen zijn bedrog, ze willen ons geld.
Ik vind het ook schrijnend dat je het niet gelooft van haar schoenenverkoper, het is gewoon zo, maar een verliefde man kan je de ogen moeilijk openen.
Ik heb vijf keer in dezelfde situatie gezeten, maar besef het tenminste, ze plukken je en als de beurs leeg is, dan droppen ze je.
Aan jou ervoor te zorgend at het niet zo ver komt...
Je haalt aan dat naar Duitsland gaan evenveel kost. Financieel wel, maar emotioneel ga je er niet aan kapot er iedere dag anderen te neuken, en aan een en dezelfde hoer te plakken wel.
Indien je een relatie wil, moet je op een datingsite zijn, en daar zitten zelfs hoeren die je proberen te plukken.


verliefdheid is des duivels.... je kent de uitdrukking wel.
Stel dat ze je morgen wil, en je geeft je relatie er voor op, wat dan? Dan ga je van de ene ellende naar de andere, want de deze krijgt nog veel meer geld op dan een normale vrouw, geloof me, ze krijgen makkelijk 15000 euro op een maand op, GEMAKKELIJK, zonder verpinken en ze vinden het heel normaal dat JIJ dat gaat betalen, anders zie je haar niet graag, ha ha.


Verder maakt je verliefdheid je compleet blind, ja, ze geeft je nu weer enkele weken goede seks, en wat de maanden ervoor, jij aanvaardt dus een hoertje die je tijdelijk goede seks geeft en dan weer mindere service, en dan weer dit en dan weer dat.


Mijn advies aan je is, ga naar de hoertjes, en zoek geen lief, je komt gewoon bedrogen uit.


sexmachine

Draadje mag gesloten worden nu, iedereen heeft zijn zeg gehad.
 
Jabber

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #39 Gepost op: 7 september 2011, 20:00:51 »
Voor de derde keer Helena bezocht.  Waarschijnlijk laatste keer ook.
 
Waar ze de tweede keer over haar zieke moeder begon, was ze deze derde keer eigenlijk redelijk onbeleefd.
 
De eerste keer vroeg ze 100 EUR, maar ik was guller omdat ik mijn verjaardag wou vieren. 
 
Nu gaf ik ze dat bedrag en zei ze vlakaf "krijg ik niet meer ?", waarna ik verhoogde tot 150 EUR.  Nogmaals kreeg ik te horen "is dat alles ?".  Dus nogmaals verhoogd.
 
De stemming zat er dus goed in  >:(   Op de kamer aangekomen begon madam met een sigaret te roken, gevolgd door een telefoontje met haar vriendje van een dikke 5 minuten.
 
Nu ben ik zelf ook wel roker, maar ik voorzie mij altijd van kauwgom.  Het was net alsof ik een asbak aan't uitlikken was !
 
De sex zelf was al heel wat minder, ondanks alle inspanningen was ze nauwelijks op temperatuur te krijgen.
 
Herhalingskans : nihil

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #40 Gepost op: 7 september 2011, 21:41:39 »
Tja je bent duidelijk niet gevallen voor het zieke moeder verhaal, wat wil je dan ? Deze dame windt er geen doekjes om, niet meer ??? Ik was gelijk weggegaan, want ik weet al hoe zoiets afloopt.


Het is voor mij al ongelovelijk dat je zelf spontaan al meer geeft dan gebruikelijk voordat je op kamer gaat, zoek de "fout"  ook eens bij een te royale Jabber.
Ook grote fooien hebben hetzelfde effect, vandaar dat ik deze niet meer geef (herinner de discussie voor de 90 euro ipv. 100 voor een uur met Coco in GT)


Lopen is een weg om beter te leren wandelen, ofwel ook als hoerenloper moet je weten wat en hoe je het doet, anders loopt het fout.
Verder wil ik eigenlijk geen enkele vingerwijzing meer geven, ga en geniet dat is nog wel een goede tip, niet alleen voor Jabber, maar voor iedereen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #41 Gepost op: 7 september 2011, 22:48:56 »
Ga en geniet....je lijkt jezeke wel   ;D ;D ;D
Ga en vermenigvuldig u, dat is voor Pistol Pete
Ga en wordt verliefd....

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16210
    • Bekijk profiel
2-LOVE
« Reactie #42 Gepost op: 8 september 2011, 00:42:13 »
Wij sluiten geen topics, wij openen oogjes  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #43 Gepost op: 8 september 2011, 23:44:10 »
Wij sluiten geen topics, wij openen oogjes  ;D

En open gaan ze !  Langzaam welliswaar, maar toch ....
 
Dat van die BMW blijft ze overigens staalhard ontkennen.  Ze houdt niet van mannen met gouden kettingen haha  ;)
 
Alles op heel laag pitje nu, wordt vervolgd  :-[

guest13

  • Gast
2-LOVE
« Reactie #44 Gepost op: 8 september 2011, 23:47:17 »
Ga en geniet....je lijkt jezeke wel   ;D ;D ;D
Ga en vermenigvuldig u, dat is voor Pistol Pete
Ga en wordt verliefd....

Ga, en blijf gaan !  :D   Precies een Duracel konijn !