Auteur Topic: PAULA (Roemeense)  (gelezen 5198 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
PAULA (Roemeense)
« Gepost op: 11 september 2018, 10:38:35 »
's Avonds was ik weer toe aan een kamer en heb ik Paula, zoals beloofd, weer opgezocht. Na een kort gesprekje gelijk een kamer opgezocht. Paula is een meid, die nog maar een paar dagen in Duitsland, maar daar voor in Zwitserland heeft gewerkt, dus wel bekend is met het vak en dat was in positieve zin te merken op de kamer. Ze is een erg leuke meid, erg relaxt en probeert het je echt naar de zin te maken. Lekker tongzoenen en extra lekker, omdat ze niet rookt. Verder heeft ze een mooi lichaam, mooie tietjes en een mooi gezichtje. En,... een beugeltje. Staat haar wel leuk :) Haar tanden schenen vroeger wat scheef te hebben gestaan, maar daar is nu niets meer van te zien. Het beugeltje zal binnenkort wel een keer verdwijnen.

De sessie met Paula was erg goed. Een heerlijke blowjob en neuken in verschillende posities. Gefinisht in missio, zodat ik haar lekker kon blijven tongzoenen. Na de tijd gaf ze me nog een heerlijke massage. En ze is ook erg correct, want ondanks dat we iets langer op de kamer waren dan afgesproken, heeft ze me dat niet in rekening gebracht. Een top dame met een mooi uiterlijk en goede service. En,... ze rookt niet. Hopelijk blijft ze nog een tijdje in PSR.



Naam: Paula
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits, Engels en Spaans
Leeftijd: 24
Haarkleur: Zwart
Lengte dame: 1,65 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 55Kg, maat 36/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.