Auteur Topic: Eleanor (Roemeense)  (gelezen 3573 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Eleanor (Roemeense)
« Gepost op: 11 september 2018, 10:49:09 »
Een andere dame die ik zaterdags tegen kwam was Eleanor. Ik was even alleen naar boven gegaan om te relaxen en om de club te bekijken van bovenaf, vanuit het zitje waar vroeger een jacuzzi stond (boven de pilaren op bovengenoemde foto). Ze had me waarschijnlijk zien zitten en is naar boven gekomen. Eleanor is niet direct het type dame waar ik op val. Ze kwam bij me zitten, of meer op me liggen en er ontstond een leuk gesprek. Ik mocht haar overal betasten en ze bracht mijn hand naar haar borsten om die te masseren. Op de vraag of ze rookte, kreeg ik gelukkig een nee. Ik gaf overigens wel aan haar aan dat ik waarschijnlijk op de zaterdag geen kamer meer zou maken, maar ondanks dat bleef ze het toch proberen, zonder vervelend te worden. Ik vroeg of ze ook tongzoende en ze gaf aan dat eigenlijk nooit te doen. Ik vroeg haar of ze morgen hier ook zou zijn en dat zou ze. Ik stelde haar voor om morgen een kamer te gaan doen, maar dat zag ze zelf niet zo zitten. Ze vertelde me dat ze maar 1 keer op een gast af stapt en als die dan niet wil, hij geen tweede kans zou maken. Ik zei haar dat ik echt morgen met haar een kamer wilde gaan doen en dat ik haar dat zou beloven en na zou komen. “Fuck you” zei ze op een speelse manier en probeerde me nog een keer over te halen om nu een kamer te gaan doen. Ik voelde dat het moeilijk zou gaan worden na 2 kamers in PSR en de kamer met Cora en gaf haar aan dat ik eigenlijk moe was en niet zo lang meer zou blijven in de club. Morgen ga ik echt met je naar de kamer, zei ik nog een keer. Weer kreeg ik “Fuck you” te horen en we begonnen langzaam afscheid van elkaar te nemen. Toen ze weg liep, gaf ze me nog wel 2 zoenen.

Ik ben nog even boven gebleven en daarna naar beneden gegaan. Onderaan de trap zat Eleanor in een sofa. Ik groette haar en ze groette me terug met “Fuck you”. Ik gaf haar nog een hand en zei tegen haar “We will see tomorrow. I promise you I will go in a room with you” en gaf haar een knipoog. Daarna heb ik Eleanor nog een paar keer langs zien komen, toen ik weer bij Cheasehead en Jooploop zat, maar Eleanor wilde me niet meer aankijken.

De volgende dag in de club heb ik haar lang niet gezien. Pas toen ik 's avonds een rondje maakte om te kijken waar Cheasehead en Jooploop waren, kwam ik haar plots tegen bij de trap. Ze pakte me vast en zei dat ik net moest doen of ik met haar was, want er bleek een gast te zijn die met haar wilde kameren, maar daar had ze niet zo'n zin in. Zeg het maar of het waar is of niet :) In elk geval namen we plaats op de sofa en begonnen we een gesprekje. Bewust vroeg ik haar niet om naar een kamer te gaan en ik wilde kijken hoelang ze het vol zou houden. We hebben zeker een half uur met elkaar zitten kletsen en lachen, zonder dat ze aanstalten maakte om de kamervraag te stellen. Uiteindelijk hier toch maar op aangestuurd en ze reageerde een beetje nonchalant, toen ik het over mijn belofte aan haar had. Allemaal gespeeld natuurlijk, want natuurlijk is ze blij als ik met haar naar een kamer zou gaan.

Op de kamer ging het allemaal net zo relaxt als in de bar. Ook de worden “Fuck you” kwamen weer een aantal keer voorbij. Ik wilde nu wel eens weten of ze zou tongzoenen en probeerde haar te zoenen. Het zoenen was erg lekker en ze deed goed mee. En ook met haar tong, alhoewel ik meiden in het verleden had die het dieper en overtuigender deden, maar voor een meid in Sharks deed ze het denk ik niet verkeerd.

Haar blowjob-kwaliteiten zijn erg goed. Goed gevarieerd en voldoende zuigkracht. Ik werd er behoorlijk geil van, zelfs op deze derde dag in een saunaclub. Ik stelde voor om haar ook te gaan verwennen, want ik voelde aan haar poesje dat ze al wat nat was geworden. Ik heb haar heerlijk gebeft en ze werd natter en natter en ik merkte dat ze er zelf ook van genoot en wat ze later ook bevestigde. Helaas is ze niet gekomen en dat vertelde ze me ook eerlijk. Ze had er ook over kunnen liegen en het mij doen geloven dat ze wel klaar was gekomen, maar dat deed ze niet.

Daarna was het weer mijn tijd om te genieten. Eerst met een blowjob en daarna in missio, waarbij ik haar weer kon zoenen en tongen. Het tongen was nu wel iets beter. Na mijn orgasme gaf ze me nog een massage en hebben we nog wat nagepraat. Uiteindelijk waren we 1 uur en een kwartier op de kamer... Voor de tijd had ik met haar besproken om een uur met haar op de kamer te gaan, dus ik was benieuwd hoe ze zou reageren bij de afrekening. Ik gaf haar bij de lockers €100,-- en ze maakte er geen enkel probleem van, zodat ik haar alsnog een goede fooi gaf voor het extra kwartier en natuurlijk de erg goede service. Daar was ze zeker blij mee, want er verscheen een grote lach op haar gezicht en ze bedankte me met een paar zoenen.

Later in de avond ben ik Eleanor nog een keer tegengekomen, vlak voordat ik de club zou verlaten. Met nog even een minuut of tien gesproken. Ze vroeg als ik weer kom of ik dan weer met haar een kamer zou doen. Ik heb haar dit beloofd en zal het ook zeker doen, alleen is de kans erg klein dat ik binnenkort weer naar Sharks ga. Het zal wel een jaartje duren misschien, maar als ze er is, kom ik mijn belofte na.

Echt een geweldige meid, zeker als je haar iets beter hebt leren kennen. Trouwens, ze gaf overigens nog eerlijk toe dat ze 2 dagen ervoor nog geprobeerd heeft een sigaret te roken, maar dit haar helemaal niet beviel. Ze is inmiddels een half jaar van het roken af en ik hoop dat ze het volhoudt en dat die vieze dingen haar nooit meer smaken.



Naam: Eleanor
Nationaliteit/Taal: Roemeense / Duits en Engels
Leeftijd: 28
Haarkleur: Zwart (lang en een beetje krullerig)
Lengte dame: 1,55 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 45Kg, maat 36/ A-cup
« Laatst bewerkt op: 11 september 2018, 11:07:06 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.