Auteur Topic: Lora (Bulgaarse)  (gelezen 50115 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Gepost op: 23 september 2018, 16:26:58 »
Uit verslag: http://relaxxxboard.com/index.php/topic,1808.msg125191.html#msg125191

Ik stond met Patjax meiden te spotten en zei tegen hem dat ik die meid ook wel wat vond hebben. Ze merkte het op en kwam gelijk naar ons toe. Een mooie volbloed zigneuner. Donkere huid, slank, wel wat tatoeages, mooi gezichtje met volle lippen. Bulgaarse en stelde zich voor als Lora wat ik verstond maar later terug gekeken maar ze heet Lora. Leuke meid maar het kennismaken ging een beetje apart. Want ze ging ineens weg, ik dacht dan niet en Patjax was verbaasd. Ik ga er niet achteraan rennen. Ik stond even met Patjax onder de overkapping en toen ik weer naar binnen wou trok ze mij naar binnen. Beetje zoenen en strelen, praten was wat lastig want haar Duits en Engels is matig. Ze was pas een week in Babylon zei ze en kwam van een club uit Wenen. Het liep wat beter en ze wou naar de kamer, ik zei is goed maar ze wou eerst nog even roken. Daarna gingen we naar binnen en bleef ze bij mij aan de tafel staan. Ik dacht dat ze naar de kamer wou dus vroeg het nog maar eens. En daar gingen we. Ik had haar niks gevraagd over wat ze deed maar het voelde goed en in Babylon komt het meestal wel goed. Gelukkig was het ook zo. Eenmaal op de kamer toen we begonnen deed ze volop tongzoenen echt super en ondertussen aan mijn pik zitten. Pijpen ook heerlijk en de ballen werden ook niet overgeslagen. Ze vroeg of ik wou neuken, ik zei door maar rustig aan, we maken er een uur van. Hier wou ik even van genieten. Afgewisseld met zoenen, strelen, knuffelen en pijpen uiteindelijk gaan neuken. Zij eerst bovenop en ook al voel je er niet zoveel van is het wel geil als ze zelf bovenop je zo van voor naar achter gaat over je pik, dat ze je echt aan het berijden is. Daarna ging ze op haar buik liggen en ik bovenop haar, wou het nog uitstellen maar in dit standje was ik binnen een paar stoten klaar. Heerlijk was het maar haar en ze was ook helemaal los gekomen, veel gelachen met haar en nog een tijdje nageknuffeld en gezoend. Altijd leuk een nieuwe meid te leren kennen en dat het dan super is op de kamer. Ik hoop dat zij blijft.

https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/562b.php


« Laatst bewerkt op: 10 juni 2019, 12:30:56 door Taylor »

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2018, 13:19:40 »
LORA (Babylon) - Sunday girl :great:
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=LORA]
Land:             Bulgarije
Taal:              Bulgaars (vloeiend), Engels, Duits
Leeftijd:         24ca
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m63
Ogen:       bruin
Model:            erg slank (48kg)
BH:                 75B
Kontje:           lekker
Tattoo/piercings: ja, tattoos everywhere en mooie   
Haarkleur:      bruin
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel
[/box]


Foto's

Zie https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/562b.php


Uiterlijk

Prachtig gebruind lijf met leuke tattoos, lieve innemende lach en mooi gezicht.


Karakterschets

Erg vriendelijke dame, Een dame met open mind naar de wensen van de beer. Erg flirterig.


Presales

Bij het ontbijt Zondag kwam ze naar me toe: ze wist me goed te verleiden door me te omhelzen en zich dicht tegen me aan te vleien. We bleven wat praten en ik legde haar uit wat ik graag had. Dan kwam Gina er eens bij met wie ik vorige maand was geweest. Er werd vooraf wat gespeeld en verleid en daarop zochten we een kamer op. Dit ging goed worden!

Voorafgaand op onze tweede kamer was ze een andere ijsbeer lang aan het bewerken. Die profiteerde er goed van en toen hij er genoeg van had, zij hij koudweg dat hij naar z'n maten moest (niet) om haar af te schudden. Ze liep weg en ik volgde haar. Na een bedroevende kamer met een vaste waarde had ik behoefte om de enige zekerheid van die dag opnieuw te boeken. Ze omhelsde me terug en ik zei al regelrecht dat ik weer op kamer wou. Dat liet dit mokkel zich geen tweede maal zeggen na die afwijzing van daarnet na lange presales.


Kamer

1ste in 12 en 2de in 11


Kamersessie

1) Verwachting en aard van de sessie:
Gezien ze nog meer meekreeg van Gina en we vooraf al hadden gespeeld in de bar werd de verwachting hoger ingeschat dan de meeste andere dit weekend. De sessies waren tevredenstellend.

2) Duur:
Beide een half uur

3) Voorspel:
Beide gelijklopend: zeer goed voorspel, goede fysieke contact, een lekkere meid waar ik geen genoeg van kreeg. Ze was plagerig en flirterig en wist me goed te bespelen. Er was wel een duidelijk element van overacting.

4) Seks en naspel:
Seks ging moeizamer met haar boven me en dat vond ik erg jammer, ze ziet er erg mooi en uit en ze maakte me bloedgeil. Toch was het seksueel contact niet zo vlot. In doggy lukt alles dan beter. Het kan nog steeds te wijten zijn dat ik dit weekend minder in vorm was en vooral de Zondag toen de vermoeidheid compleet is toegeslagen. Bij de eerste kamergang was er nog tijd voor een Bulgaars nummertje en naspel waarbij ze me verder verleidde, de 2de kamergang was afgelopen met het orgasme net binnen tijd. De herhaling was de herhaling van een nummertje.

5) Communicatie en klik:
Communicatie was spaarzaam, ze begreep wel goed wat ik wilde en deed alles goed. De klik was zeker aanwezig.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Groot ambiance-level en zeer goede betrokkenheid in het spel, neuken was beter geweest als ik meer in vorm was. Goed lijfelijk contact.

7) Extra vermeldingen:
Dame deed me vaag denken aan Alice 'Miss Romania' in Finca Erotica, haar manier van lachen, waarschijnlijk.


Afhandeling en betaling

Correcte afhandeling, 2x 50€.


Aftersales

Vaak bij haar gezeten en de Bulgaarse club. Ik had Zondag vooral meer behoefte aan dicht sociaal en intiem contact en strelingen dan 'het ruigere werk'.


Fazit en Score beleving

Een dame met wie ik heel graag op herhaling wil. Ik nam me dat ook voor met haar Bulgaarse collega Julia na 2 succesvolle kamergangen op één dag in December, helaas liep een herhaling met die meid even anders uit dan verwacht want dit of dat kon of wilde ze ineens niet. Ik hoop dus dat een herhaling met Lora beter gaat.

Score: **** voor beide sessies
« Laatst bewerkt op: 29 september 2018, 14:11:59 door Vazkor »

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2018, 06:46:41 »
Ze heb ik ontmoet en sprak op samya afgelopen zaterdag.

vanKees

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #3 Gepost op: 25 december 2018, 09:19:47 »
Kan verplaatst worden naar YY

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2019, 20:54:08 »
Lora
De eerste sessie was met Lora. Zij liep rond in een rood lingeriesetje. Het blonde haar heeft ze verruilt voor haar natuurlijke zwarte haar. Lora is niet helemaal mijn type. Te veel tattoos en iets te skinny, maar ze heeft wel een leuk koppie is altijd aardig en vriendelijk. Ik ken haar al ruim een half jaar en nog nooit met haar op een kamer geweest, maar altijd is ze vriendelijk en maakt ze even tijd om te ouwehoeren in de bar. Ook dit keer begon dat zo. Een beetje ouwehoeren en klieren, een aanraking hier en een aanraking daar, een paar zoentjes over en weer en daar werd ik toch wel geil van ;) Besloten om toch maar eens een keer met haar een kamertje te maken en viel zeker niet tegen. Die verwachting had ik al wel, want heb veel goede verhalen over haar gehoord. Tongzoenen doet ze lekker diep met veel tong, zoals ik het graag heb. Zelf wordt ze ook snel nat als je over haar poesje wrijft of likt en over het pijpen en neuken ook zeker geen klagen. Ook wist ze m'n tepels goed te bewerken, al had het iets krachtiger gemogen, maar voor een eerste keer niet slecht.



Naam: Lora
Nationaliteit/Taal: Bulgaarse / Duits en Engels
Leeftijd: 20
Haarkleur: zwart
Lengte dame: 1,63 mtr
Postuur/Cupmaat: normaal, 48 kg, maat 34/ B-cup
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #5 Gepost op: 29 maart 2019, 16:50:20 »
LORA (Babylon) - Imp from Hell with love  :pica22
Bij deze recensie


Uiterlijk

De dame is al ruimschoots beschreven. De verandering nu is dat ze zwarte haren heeft. Ze ziet er prachtig uit met haar slanke gebruinde atletische figuur.


Karakterschets

Even wild thing as ever, beetje overacting en overdrijven kan ze ook.


Presales

Ze kende me nog van toen en wist alles nog. Het was een hele tijd geleden dat we elkaar zagen en ik beloofde een kamertje te hebben met haar. Eigenlijk was Lora een van die dames die op de AWL stonden en me overhaalden naar Babylon te komen en zo voor vaste waardes te kiezen boven nieuwe dames. Uiteindelijk is Lora de enige dame gebleken die ik al gekamerd had op het ganse verjaardagsweekend want Lana en Sandra waren ook nieuw.


Kamer

Kamer 13


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
PSE en rollenspel till end

2) Duur:
Dik half uur

3) Communicatie en klik:
De communicatie verliep beter en de klik was behoorlijk goed te noemen. Het is een derde maal dat we samen op kamer zijn en dus weet ze me goed aan te voelen. Toch is er nog werk aan en moet ik me behoeden dat die wilde meid me niet teveel plaagt buitenskamers want dat heb ik liever niet.

4) Betrokkenheid:
Wat overacted maar verder zeer betrokken in het spel en de seks was supergoed met het zicht op haar atletische body.

5)Sessie:
We hadden een erg wilde sessie, deze dame deed het allemaal wel goed maar soms was het iets te overdaan. Ik kwam toch 2x klaar en het laatste orgasme (waarschijnlijk al de 8ste van de dag) moest met een brul eruit komen. Nog wist ze me geil te houden maar voor de kleine Vazkor was het allemaal wat te machtig geworden.

6) Extra vermeldingen:
Beetje gekke dame en heeft zeker nog sturing nodig, dan komt alles nog beter!


Afhandeling en betaling

Even kwam ze opzetten met extra om dan lachend te zeggen dat het geen waar is en het een test was. Ik was niet zo blij met die soort humor, dit moeten dames niet proberen, zeker niet als alles achter de rug is. Uiteindelijk werd het normale bedrag overhandigd.


Aftersales

Wat plagerijen en dies meer en een afscheidskus van verre toen ze in de kino bezig was. Later zag ze verbaasd dat ik nog niet weg was terwijl ik in werkelijkheid was terug gekeerd door de hagelstorm, zo had ik alsnog een afscheidsverjaarsknuffel van haar.


Fazit en Score beleving

Ik zal zeker nog in herhaling gaan mits wat betere afspraken.

Belevingsscore: ****


Afsluitende video

Uit mijn favo's van jaren terug: Combichrist - Fuckmachine

« Laatst bewerkt op: 29 maart 2019, 16:55:21 door Vazkor »

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2019, 12:28:30 »
Nu dus in Villa Vanilla. Mocht ze weer terugkomen in Babylon, dan is er een grote kans dat ik met dit geile ding op de kamer beland  ;D

Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #7 Gepost op: 10 juni 2019, 13:13:24 »
Nu dus in Villa Vanilla. Mocht ze weer terugkomen in Babylon, dan is er een grote kans dat ik met dit geile ding op de kamer beland  ;D


Waarom wachten tot ze er terugkeert? Als je specifiek voor de lekkere geile Lora naar de club afzakt, ga dan toch naar Villa vanilla waar ze nu zit, je spaart zowaar 40€ uit! Oftewel bijna een half uur méér plezier met Lora, het scheelt een tientje.


Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #8 Gepost op: 10 juni 2019, 13:55:44 »
Nu dus in Villa Vanilla. Mocht ze weer terugkomen in Babylon, dan is er een grote kans dat ik met dit geile ding op de kamer beland  ;D


Waarom wachten tot ze er terugkeert? Als je specifiek voor de lekkere geile Lora naar de club afzakt, ga dan toch naar Villa vanilla waar ze nu zit, je spaart zowaar 40€ uit! Oftewel bijna een half uur méér plezier met Lora, het scheelt een tientje.



Je hebt eigenlijk gelijk, Vazkor, maar de club zelf trekt me verder niet. Alleen een sauna en een koud buitenzwembad. Geen jacuzzi. En weinig sfeer. De laatste keer dat ik er was, was er geen dame die wilde tongzoenen. Toch wel een must voor mij. Vond de dames daarnaast erg ongemotiveerd over komen. Alleen zou ik er al helemaal niet naartoe gaan dus. Met een paar bekenden misschien wel, maar dan moet Lora er ook zijn. Wie weet komt dat er binnenkort eens van. Ik zeg niet dat die 40 euro extra gerechtvaardigd is voor Babylon, maar in deze club vermaak ik me wel een hele dag, ook al ben ik er alleen. De dames zijn er veel meer gemotiveerd en brengen sfeer.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #9 Gepost op: 10 juni 2019, 16:42:07 »
Ja dat weet ik van jouw, ik zie dat ook zo en heb ook liever Babylon als club. Het is slechts in het geval dat je alleen maar om Lora gaat en enkel maar om Lora. Je hebt zulke rakkers die voor 1 bepaalde dame komen en verder is alles bijzaak. Voor hen is een bezoekje aan onze Lora nu veel goedkoper ttz 40€.

offtopic mss: hiermee wil ik eens aantonen wat de prijsverhoging van Babylon teweegbrengt: verhuizende dames met als resultaat verhuizende rakkers. En: elders is nog steeds goedkoper dan in Babylon voor beide partijen want heb je er al eens op gelet wat onze geile lekkere Lora moeten betalen aan VV tijdens hun actie voor elven? Juist ja, helemaal niets! Geen wonder dat dames dan gaan weglopen.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #10 Gepost op: 10 juni 2019, 17:54:43 »
offtopic mss: hiermee wil ik eens aantonen wat de prijsverhoging van Babylon teweegbrengt: verhuizende dames met als resultaat verhuizende rakkers. En: elders is nog steeds goedkoper dan in Babylon voor beide partijen want heb je er al eens op gelet wat onze geile lekkere Lora moeten betalen aan VV tijdens hun actie voor elven? Juist ja, helemaal niets! Geen wonder dat dames dan gaan weglopen.

Zolang de dames daar van kunnen profiteren, moeten ze dat ook zeker doen, maar op de lange duur gaat een club dat niet volhouden. Er zal toch Bani en pari binnen moeten rollen om alles draaiende te houden. Franceska (nu dus  Manuella) en Lora hebben al vaker van club gewisseld en komen steeds terug in Babylon, dus ik sluit niet uit dat ze daar weer eens verschijnen.

Feit blijft wel dat Lora een absolute aanrader is en ik hoop dat haar service niet achteruit gaat in VV.
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #11 Gepost op: 10 juni 2019, 18:15:46 »
Nu zie ik wie het is. Ik herken haar aan haar tattoos.

Ik zag ze ooit eens live aan het werk met een Aziaat (met een totale anti-climax):

Eerst neukte hij een tattoo chic met snelle achtvormige bewegingen (wat een spitstechnologie!), om zich dan vervolgens te pletter te rammen in alle denkbare posities, daarna terug palen met die achtvormige bewegingen, enzovoorts... Ondertussen zag je dat ram konijn denken: "Mannen, kom kijken! Diepe snelle stoten!". Om eerlijk te zijn had ik diep medeleven met de meid, dit was een regelrechte inbreuk op de menselijke waardigheid. Het beste moest nog komen: op zeker ogenblik haalde ze haar smartphone boven om de tijd te checken en riep: "Ja, de tijd is voorbij! Eraf! Betalen, NU!". Wat een anti-climax, zeg... Daarna zag ik ze onder vriendinnen konkelfoezen, waarschijnlijk in de trant van "die beukende zot", of zoiets.

En nu hoop ik dat Babylon zijn kamikazeacties stopzet.

Offline Firehawk

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 252
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #12 Gepost op: 10 juni 2019, 18:54:12 »
Dat Franceska en Lora weer een keer terug keren naar Babylon zou goed kunnen. Al is dat met Lora niet zeker want is niet vrijwillig uit Babylon vertrokken zei ze.

Als je voor een bepaalde meid gaat zeker een stuk voordeliger. Franceska vertelde al dat er veel klanten van Babylon haar al zijn komen bezoeken. (in hoeverre het praatjes zijn weet ik niet)
Kwam ook altijd met plezier in Babylon maar met deze prijsverhoging voor mij niet verantwoord. En zal Babylon helaas even links moeten laten liggen tot ze weer bij zinnen komen.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
Lora (Bulgaarse)
« Reactie #13 Gepost op: 22 juni 2019, 03:21:31 »
Jetzt Samya.

VanKees