Auteur Topic: Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf  (gelezen 4944 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf
« Gepost op: 18 juli 2011, 14:41:43 »
Start: a.s. do: Sharks
Einde: a.s. zo.

Hopelijk laat mijn geheugen mij niet te snel in de steek en kan dit item komende dagen uitgebreid worden (eventueel met hulp van mijn makkers)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2011, 11:11:59 »
Donderdag 21 juli afgesproken met Boy69 en Seksenfun voor een 4daagse naar het frankfurtse;

Het was al een hele poespas geweest om voor ieder wat wils in de toer ingepast te kijgen, seksenfun had niet veel zin in world , wij niet zo veel in scharks, s&f wilde naar palace, wij dan weer niet, volgens mij wilde Boy69 oase wel eens zien , maar dat zagen s&f en ik dan weer zitten.

Goed we vertrokken met volgend plan : De ligging van het Etap hotelletje gaan bekijken in darmstadt en dan de 2 km verder door rijden naar Scharks, in de ogen van mij en Boy69 zou het dan vandaaraf allen maar beter kunnen worden.

Na een voorspoedige reis, bij de lokale dekra maar een umwelt sticker gaan halen voor mijn nieuwe voiture met het oog op een bezoekje aan freude later dit jaar.

Zo rond een uur of 2 daar aangekomen... en bij het binnenkomen van de club vielen me de ogen zowat uit mijn oogkassen.
Nog nooit had ik een zo luxe club gezien en het leek wel of ze een blik blondines van de bovenste plank hadden open getrokken.

Daar ging mijn idee van sharks is niks down the drain.

Over de binnen inrichting van de club en de prachtige tuin verwijs ik naar s&f zijn mooi stukje, het klopt helemaal...

We hadden eerder al besproken dat we dag 2 naar mainhatten konden gaan en dag 3 naar world, dag 4 was nog vrij te bespreken , maar ik had in mijn koppie al beslist dat ik terug zou gaan naar scharks.

Over de dag zelf in sharks: super wellnes, 1 goede meid, 1 super meid Georgina , goed eten, ..
Er werd flink geanimeerd door de meiden en om de een of de andere reden was ik wel erg vaak het doelwit van hun pogingen
al met al een supergeslaagde dag met een kort terugritje naar het hotel...

« Laatst bewerkt op: 30 juli 2011, 11:16:57 door dupke »

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf
« Reactie #2 Gepost op: 30 juli 2011, 11:41:21 »
dag 2:

Mainhatten stond op het programma en zoals een goede taxichauffeur beaamt zet ik de heren om iets voor 11 uur neer op de parking.

We bekijken het gebouw , hebben de indruk dat dit eerder een kleinere club is , en klokslag 11 betreden we de club. Zomerpromo : 55 euro inkom.

Eens binnen geeft s&f ons een rondleiding : de club is veel groter als we dachten en na een rondje eindigen we in het Restaurant in het 2e gebouw.

Erg opvallen, aangenaam voor mij en nooit eerder gezien is dat ze een speciale rokersruimte hebben en dat de club zelf rookvrij is.

We nuttigen een uitgebreid ontbijt, waar de clubs hier dichter in de buurt een punje aan kunnen zuigen, enkel psr is vergelijkbaar.


Tot 17u30 was het dames aanbod in Mainhatten een drama, een 10 tal meiden waarvan slechts 1 waar ik interesse in had: Nicole.

lan lang presalen met haar de cuciale vraag ivm tongzoenen en kreeg ik me toch niet als antwoord... ' Eigenlijk zou ik daar ja op moeten antwoorden  hé, maar...."

We gingen uiteen met een jij denkt er nog maar eens over na van haar kant en ik herhaalde haar woorden want ze had wel door dat dit een dealbreaker voor mij was.

tegen 18 uur druppelen steeds meer oogstrelende dames de club binnen en mijn 'Nicole' had blijkbaar pijn aan de centjes wan die kwam terug op haar besluit niet te willen zoenen en kwam een 2e poging wagen.

Op kamer een goede sessie, niks speciaals en de dame gaf me de enige beurt waar ik gezien het damesaanbod behoefte aan had.

Het dames aanbod verbeterde echter sterk, geen blondines dit maal , maar het leek wel of een bus MJ meisjes afgezet was.  Roemeens, slank, lang zwart haar, het leken bijna fotocopien van elkaar, alleen de een was nog knapper dan de andere.

Boy69 keek me aan en zei: "maar goed dat MJ er niet is, die zou accuut zijn wijk opzeggen en zijn brommert verkopen; die gaat nooit meer naar huis !".

Later op de avond 2 meiden zoals gezegd bijna fotocopieen van elkaar super knap: de mooiste mj meisjes die ik ooit in een club gezien had.

Juliana, Roemeens natuurlijk brandde op mijn netvlies... zo een mooie dame, dat is een natte droom van elke tiener en ik ging die waar maken.

Ze was eerst al met Boy69 op kamer geweest en die was meer dan tevreden dus ik waagde mijn kans en ging met haar naar kamer.

Een goede sessie met een plaatje zo uit de boekskes, zo super strak, en een vleermuisje als een bankschroef.  Ik vroeg mij af hoe Boyke69 daar ooit in geraakt was.

Zo een uurtje voor we gingen vertrekken 3e sessie met een van s&f zijn vlammen daar.

Man o man, die had teveel konijnenvoer gegeten blijkbaar wat die ging me daar te keer....

Delia of Deborah of zo had al een cocktail van s&f gekregen 'omdat ze zo goed was' had haar pijlen op mij gericht en wilde graag een bacotje ..  geen probleem , leuk presalen en dan de kamer op....  Daar liep alles fout wat maar fout kon lopen...  Eerst probleerde de dame me wijs te maken dat het half uur tarief 100 euro was omdat we een luxe kamer gevonden hadden en toen ze door dat dat ik niet toehapte verkasten we naar een basic kamer.  Blijkbaar was ze op haar mooie teentjes getrapt en na de slechtst mogelijke service die ze me kon geven uit te proberen heb ik maar een einde aan onze kamer gang gemaakt. Technisch had ze gedaan wat moest ... maar met een wrang gevoel gaf ik haar die 50 euro... Als me dit overkomen was in een club waar ik vaker geweest was had ik mijn beklag aan de receptie gemaakt.

Met gemengde gevoelens vertrok ik naar het hotel...



Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf
« Reactie #3 Gepost op: 30 juli 2011, 11:52:50 »
Dag 3 World.


Ook de keer de heren stipt om 11 uur afgezet op de parking van World en onze 65 euro gaan sponsoren aan de inkom.

Na een hapje gegeten te hebben Boy69 rondgeleid door de club en ik had enigzins de indruk dat zijn verwachtingen zo hoog lagen dat hij een beetje teleur gesteld was.

World kennen de meeste wel dus ik ga niet te veel hier over zeggen buiten het feit dat we s&f weer lange tijd kwijt waren, had die weer aan het konijnenvoer gezeten of zo ????


2e sessie : goed, 2e sessie nog beter met een blonde meid, 2e sessie met de roemeense Laura , weer een vlammetje van s&f en wat denk je : drama , niet zo slecht als gisteren in mainhatten maar toch klein dupke had er geen zin in.

Gefrustreerd van de kamer, ik had de meid wijs gemaakt dat het niet ging omdat ik te moe was, wilde ik het bewijs dat het niet aan mij lag maar dat Laura totaal ongeschikt voor mij was.  Ik zag dame 2 terug en binnen  de 5 min na het verlagen zaten we op kamer te wachten. Ik had het enige beschikbare kamertje geweigerd omdat daar de dramasessie net gebeurd was en had haar ook uitgelegd waarom ik daar niet binnen wilde.

Wie komt 5 min ook op kamer wachten ... Juist Laura met de volgende klant ...Krijg ik me daar een blik van Laura....

Goed blond schatje had geen moeitje klein dupke om te toveren in groot dupke en met een big smile en een 'yes' verlaten we een half uurtje later de kamer.

Na s&f voor de zoveelste keer te zijn kwijtgespeeld vinden we hem later dan voorzien terug en taaien we af naar het hotel. 

Offline dupke

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 321
    • Bekijk profiel
Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf
« Reactie #4 Gepost op: 30 juli 2011, 12:01:09 »
Dag 4


Als laatste dag van ons programma hadden we eigenlijk psr voor ogen gehad.

Gezien de toestanden recentelijk daar had niemand zin om daar heen te gaan.
Ik las dat sexmachine en Foots een leuke zaterdag daar gehad hadden en wilde dan toch nog eens gaan kijken , maar vandaag is psr gesloten en wie sluit nu een club op een zaterdag en een zondag....

Na wat heen en weer gepraat besloten terug naar scharks te gaan : zeer goede dag mogen beleven daar ...
Deze club staat zeer hoog in mijn verlanglijstje om nog eens te bezoeken.

Een jammerlijk punt..  Daar zat zowel op donderdag als op zaterdag een bom van een blondje... Op donderdag had ze de uitstraling van een ijskelder en ben ik er niet mee geweest. Zoals ik de andere heren voorspeld had zou ik daar spijt van krijgen en ik had me voorgenomen om als ze zondag terug zou zijn ik er mee zou gaan. Ik had het gevoel dat ik niet de enige met dat plan was.... maar als haar arbeitsgeber in huis is geraak je niet meer bij die meid en zou ik er ook niet mee willen gaan. Het leek wel of het werk overleg gestart was toen we vertrokken.

Alleen jammer dat je al tegen 9 uur weg moet om op een deftig uur terug thuis te zijn

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf
« Reactie #5 Gepost op: 30 juli 2011, 21:29:35 »
Dupke en consorten,


Het verbaasd me dat jullie na die 4 dagen nog kunnen lopen.
Afwisselende dames met verschillende ervaringen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf
« Reactie #6 Gepost op: 30 juli 2011, 21:49:40 »
Als laatste dag van ons programma hadden we eigenlijk psr voor ogen gehad.
Gezien de toestanden recentelijk daar had niemand zin om daar heen te gaan.
Ik las dat sexmachine en Foots een leuke zaterdag daar gehad hadden en wilde dan toch nog eens gaan kijken , maar vandaag is psr gesloten en wie sluit nu een club op een zaterdag en een zondag....
Welke toestanden recentelijk daar, Dupke, verklaar U nader  ;D
Ik heb er geen andere toestanden gezien dan in eender welke andere club, zelfs MINDER.
De pimp was de oude man in badjas?
Carla werd opgeëist door 2 denkbeeldige Roemenen met de namen Foots en sexmachine?  :P
Het eten was niet lekker?  :-\
 
Misschien eens nadenken en bezinnen, iedere meid die in een club werkt is gepimpt, is het niet door een schoenenverkoper, dan wel door de familie of de kleine, en indien dat ook niet het geval is, dan wel door de centen.... . Trouwens, des te meer mooie meiden in een club zitten, des te groter de kans is dat ze pimps achter hen staan hebben.
Draai of keer het zoals je wil, maar neem die pimps weg, en we houden alleen oude lelijke polderknollen over in de Duitse saunaclubs en achter de ramen, hier en daar een uitzondering te na gelaten, maar dan worden ze wel gepimpd door de centen, de familie of de kleine, waar ze het voor doen...
Dus het gevoel zal wel dubbel zijn, nietwaar?  ;D


Keur ik pimps goed? Neen, ze moesten hun ballen afhakken en ze voor de zwijnen gooien, maar indien ze er niet waren, had ik nu serieuze forsballen, helaas, maar dat is de keiharde waarheid. We kunnen allen uiteraard ook op Gabi springen  ;D . A neen, abuis, want die pimpt Willem2 en zijn forum  ;D :))
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf
« Reactie #7 Gepost op: 11 augustus 2011, 20:39:00 »
Ter info:  het is Deborah, dupke en ik was vorige vrijdag weer in Mainhattan en de flop die ik daar meemaakte kwam weer bij me.  Nu ken ik haar naam: Claudia (maar je mag ook Shiffer zeggen, waar ze bijlange niet aankan overigens, ze is overigens niet blond).  Pinky mag je als troetelnaam geven.  Een dame met 3 namen: om niet snel ontmaskerd te geraken zeker.

By the way: ik bond met een blonde stoot geweest toen.  Ja, ja... een blonde die ik nu eens echt goed wou doorneuken, dat straalde ze uit. Op haarnaam kan ik even niet opkomen.

Het was op champagne vip kamer tegen € 50/30'!!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Frankfurttoer dupke, boy69 en ikzelf
« Reactie #8 Gepost op: 11 augustus 2011, 20:42:46 »
2e sessie met de roemeense Laura , weer een vlammetje van s&f en wat denk je : drama , niet zo slecht als gisteren in mainhatten maar toch klein dupke had er geen zin in.



Na s&f voor de zoveelste keer te zijn kwijtgespeeld vinden we hem later dan voorzien terug en taaien we af naar het hotel.

Laura was ook boy69's favorietje.
Ja, Laura kwam me weer geil maken.
PS: ook pp houdt van Laura.
(Ze kan niet van iedereen houden, van jou houden de meiden dan weer in Sharks.)
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man