Auteur Topic: Adina  (gelezen 17824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Adina
« Gepost op: 29 september 2018, 13:22:51 »
Adina (Babylon) - Toverfee
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=Adina]
Land:             Roemeense in Duitsland
Taal:              Duits, Roemeens, Engels, Italiaans
Leeftijd:         ca28-32
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m58
Ogen:       groene ogen
Model:            normaal
BH:                 75C
Kontje:           erg lekker
Tattoo/piercings: niet opgemerkt   
Haarkleur:      blond vanboven, helblauw vanonder
Haarlengte:    halflang
[/box]
[box title=DIENSTEN]
TZ PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel SM
[/box]


Uiterlijk

De dame valt op met haar GT-waardige verschijning dat wat vreemd aandoet in deze club. Ze heeft lichtblond geverfd haar vanboven en blauwgeverfd haar vanaf de helft. Ze heeft grote borsten, duidelijk fake. Veel aan haar is fake en dat ga je vragen beginnen stellen of dat ook niet voor de service geldt.


Karakterschets

Ze was steeds vriendelijk en beleefd, dat wel. Dat is een goede indicatie. Na mijn beleving met haar, kan ik zeggen dat ze correcte service geeft - TZ. Dame is niet van het lachende type, lijkt redelijk ernstig rond te kijken. Ze komt 'hard en direct' op me over.


Presales

Een positief gesprek, haar borsten tegen me aan. Ik heb m'n kamerwensen uitgelegd waar ze positief op reageerde. Normaal had de financiële pijp uit moeten zijn, een mislukte kamer is in mijn geval een indicatie om weer op kamer te gaan zodoende er een positieve draai te geven voor de dag om is: dat bleek een dure gewoonte dit weekend met maar liefst 3 zwakke kamers en 1 gemiddeld van de 7.


Kamer 11 beneden


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
Verwachting: verras me (liefst positief), tover iets uit de feeënhoed dat me hard maakt, beste Adina. Ze heeft me positief verrast. O, Magie!

2) Duur:
30 Minuten

3) Voorspel:
de voorspelletjes waren schitterend, ze deed alles goed, nauwelijks uitleg nodig, ze wist hoe ze me kon bespelen en wat ze moest doen om me helemaal opgewonden te maken. Door haar ernst was er een air de dominance in haar verschijning en dat doet het hem.

4) Seks en naspel:
Seks was verrassend goed, ging erg lekker, zij boven me en dat was goed genoeg voor een superorgasme. Ze heeft mooie (ja ik hou wel van opgespoten) lippen en het deerde me niet dat haar tieten fake waren. Ze wist me lekker geil te maken en had geen nare tovertrucks in petto zoals de 666-girl. De toverfee maakte de duivelse vloek ongedaan met haar sensuele magie.

5) Communicatie en klik:
Goede communicatie, profi voorkomen, de klik was eerder formeel: u vraagt, ik draai.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
De ernstige fee toverde een lach van blijdschap op m'n gezicht. Ambiance was goed,  niet meer. Betrokkenheid: eerder profi-afstandelijk, wel goed fysiek contact, massage met haar gepimpte boobs was leuk.

7) Extra vermeldingen:
Ze zou zo kunnen rondlopen op een fantasy-fair.


Afhandeling en betaling

50€ en een doos Belgische pralines die ik later gaf. Ze bedankte me beleefd.  :58:


Aftersales

De beleefde begroeting, no more.


Fazit en Score beleving

Fake uitstraling en toch profi correcte service: geen vonken hier. Als alles tegen slaat is ze nog een optie voor een herhaling. Dit was de laatste sessie van de Zaterdag which saved the end of the day, ik kan nu rustig slapen...
 :bedtime2:

Score: ***1/2
« Laatst bewerkt op: 29 september 2018, 13:45:02 door Vazkor »

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Adina
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2018, 09:18:17 »
Kan verplaatst worden naar YY, alwaar ze onder dezelfde naam werkt

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
Adina
« Reactie #2 Gepost op: 5 januari 2019, 22:26:01 »
Ik zat op een bankje bij het restaurant te herstellen van mijn kamergang toen ik plots in de verte een dame de bar zag betreden. Haar opvallende haardos sprong er als een halo bovenuit en even dacht ik dat ik aan het hallucineren was na het nachtbraken een avond van te voren in Samya, de geringe nachtrust en de temperatuur in de bar. Ik besloot een rondje te lopen en het bleek inderdaad Adina "The Magic Hairfairy" uit Babylon te zijn. Ik kwam bij haar uit en er verscheen een glimlach op haar gezicht. Even bijgekletst en natuurlijk vertelde ze de beweegreden achter haar transfer uit het Babylonische Rijk naar het Sprookjesbos. Aangezien ik op dat moment nog niet toe was aan een nieuwe kamergang afscheid van haar genomen zodat ze haar magie op andere beren kon loslaten.

Een kijkje in de wellness liet zien dat de bubbelbaden druk bevolkt waren en dus maar weer terug naar de bar. Al spoedig kwam Adina mij opzoeken. Rustig over van alles en nog wat gepraat. De hongerigen stelden zich inmiddels in een compleet peloton op bij het restaurant en zij vroeg of ik ook ging eten. Ik zei dat ik geen vroege eter was en eerst nog een kamer zou doen en vroeg of zij ging eten. Zij wilde ook niet in de drukte gaan eten. We besloten dat het geen zin had om het onvermijdelijke nog langer uit te stellen.

De verkennende fase hadden we een tijdje terug al in Babylon gehad en dus werd het vanaf minuut één een waar feestje. Nadat we de tongspieren even met elkaar hadden laten opwarmen baande ze zich een weg naar beneden waar ze wederom een staaltje van haar blaaskwaliteiten ten toon spreidde. Na een half uurtje legde ze zich even naast me op wederom met haar tong de degens te kruisen met de mijne en haar handje zorgde ervoor dat mijn kleine vriend op volle oorlogssterkte bleef. Ik pakte mijn olie en ze begreep mijn intentie en opende haar hand. Er volgde een edging handjob die me terug deed denken aan de tijden dat Alice haar Wonderland nog in het sprookjesbos had. Fase 1&2 van de drietrapsraket zorgden ervoor dat ik niet kon wachten op wat fase drie in petto zou hebben. De laatste benodigde beschermingsmaatregelen werden genomen en in cowgirl liet ze zich langzaam eroverheen zakken. Volop tongend bouwden we de spanning langzaam op. Ze merkte dat een ontploffing aanstaande was en richtte zich op om met knijpende bewegingen de druk verder op te voeren. De nakomelingetjes langer tegenhouden was onmogelijk en met een duizelingwekkende vaart schoten ze het vangnet in.

Adina is absoluut een aanwinst voor YY. Een dame die weet hoe het heurt om een man te plezieren. Ik heb het idee en gevoel dat onze ontdekkingsreis nog lang niet ten einde is en zal mij bij een volgende keer weer gaarne met haar op expeditie gaan in het Sprookjesbos.

@mods. Gaarne verplaatsen naar YY alwaar ze onder dezelfde naam actief is.