Auteur Topic: RENATE  (gelezen 48438 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
RENATE
« Gepost op: 7 oktober 2018, 16:56:09 »





"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Smittie

  • Gast
RENATE
« Reactie #1 Gepost op: 5 november 2018, 15:23:58 »
Zaterdagmiddag weer eens gebeld met House of Dreams. Had gezien dat Renate aanwezig zou zijn, dus gevraagd of ik een uurtje met haar kon doorbrengen. Was geen probleem en kon over een klein half uur al terecht. Daar aangekomen werd ik netjes ontvangen door de gastvrouw en naar kamer 4 begeleid. Er werd mij een drankje aangeboden en gevraagd of in contant betalen of via de pin. Gastvrouw gaat even mijn drankje halen en komt terug met drankje en om af te rekenen. Ze gaf aan dat Renate er zo aan kwam, want ze was nog even bezig. Heb me het dus maar gemakkelijk gemaakt op de aanwezige bank. De minuten verstreken zonder dat er iets gebeurde, behalve dat ik kon luisteren naar de aangename muziek via de luidspreker in de kamer. Na een goed kwartier wachten kwam de gastvrouw melden dat Renate er was en dat ze zich even moest omkleden en bijna zover was. Jammer dat ze niet even eerder was gekomen om te zeggen dat Renate onderweg was en iets vertraagd was door een (naar ik later hoorde van Renate) (technisch/elektrisch) probleem bij haar thuis. Was wat vriendelijker overgekomen.
Maar na ruim een kwartier wachten kwam Renate enthousiast binnen. Wat een spontane dame is dat. Kreeg meteen een goed gevoel om met haar het uurtje samen te zijn. Leuke babbel en sympathieke uitstraling. Ze vertelde even over de extra mogelijkheden uit/van haar pretpakket en de kosten hiervan. Met zo’n lady opteer je toch alleen maar het hele pakket!!
Na het zakelijk gedeelte kon de pret beginnen. Renate stelde voor om te doen of we elkaar in een kroeg waren tegengekomen. Eerst hebben we heerlijk op de bank elkaar eens goed afgetast en langzaam van onze kleding ontdaan. Nou die eerste “borrel” samen smaakte direct naar meer. Uiteindelijk elkaar staande van de laatste kleding ontdaan en opgefrist aan de wastafel. Hierna zijn we uiteindelijk op het bed beland. Daar hebben we elkaar heerlijk verwent. Renate zoent geweldig en weet de spanning goed op te bouwen en vast te houden. Dit deed ze o.a. door wat olie/bodymelk op haar borsten en buik te smeren en dan te gaan body to body masseren. Als elke kroegentocht zo zou verlopen, dan wist ik wel waar ik vaker verbleef. Ik vond het op een gegeven moment wel tijd worden om Renate wat rust te gunnen en haar te gaan plezieren. Al zoenend en strelend verdere lichaam aandacht gegeven. Renate liet alles heerlijk over zich heen komen, waar ik weer heerlijk van genoot.
Na verloop van tijd vond Renate het weer tijd worden dat ik weer aan de beurt was en heeft ze mij weer geplezierd. Uiteindelijk ging haar signaal af dat het uur met haar bijna om was en we een eind aan ons samenzijn moesten gaan maken (dit had ze netjes bij het binnenkomen aangegeven). We hebben het naar tevredenheid na een echt uur met haar samen afgesloten. Even opfrissen (ondertussen werd er al door de gastvrouw op de deur geklopt) en aankleden. Bij de deur nog even een flinke pakkerd en de afspraak gemaakt dat ik haar t.z.t. weer kom bezoeken.

Offline AndreDH042

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 17
    • Bekijk profiel
RENATE
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2019, 19:55:44 »
Op basis van de goede berichten van de week bij Renate langs geweest.. En ik moet zeggen men heeft niet gelogen.. Wat een topper.. gezellig, ondeugend en weet hoe ze mij overheerlijk kan laten genieten.. Jammer had ik maar een uurtje afgesproken want de tijd vloog om.. Kom snel weer een keer langs....

Offline Frans Cats

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 9
    • Bekijk profiel
RENATE
« Reactie #3 Gepost op: 8 juni 2019, 14:03:46 »
Gisteren vrijdag even op pad geweest ondanks de codes oranje geel en weet ik veel welke kleuren allemaal door het KNMI en ANWB werde afgegeven. Mijn auto trotseerde de windvlagen met gemak. En op de Soesterweg aangekomen kon ik zo naast het huis parkeren. Dus snel naar binnen gewipt en daar laten voorstellen aan de beschikbare dames van House of Dreams. Daarbij viel mijn oog op de joviale rijpere lady Renate. En die naam deden mij wat klokken luiden in positieve zin. En dat waren de hier voorgaande lovende recensies van enkele heren die het genoegen hadden om met haar het bed te delen. Ik dacht waarom ook niet, wat rijper maar ook vol enthousiasme een dame die van wanten schijnt te weten.

Dus gekozen en werd later opgehaald. Renate is niet op haar mondje gevallen en zo gingen we naar de kamer toen de gang vrij was van andere gasten, want het was er behoorlijk druk, de deurbel bleef gaan. Nou op de kamer aangekomen nog snel het tongzoenen erbij genomen en afgerekend en Renate wond er geen doekjes om waarvoor wij samen daar waren. Ze zoende mij vol op de mond terwijl ze met haar handen over mijn lichaam ging en mij hielp tijdens het lekkere tongzoenen mij te ontdoen van mijn kleding. Daarna ontstond er een wilde intense vrij- en sexpartij waarbij Renate de indruk wekte als of ze een jaar op een onbewoond eiland had gezeten en ik daarna aanspoelde. Want ze ging los en had een tomeloze energie waar menig atlete nog jaloers op zou zijn. En die energie bracht ze op mij over, want ik wilde mij als man niet laten kennen en probeerde haar vraag om lust, aktie en geilheid te beantwoorden. Ik neukte of mijn leven er van af hing, ik zoende als of de duivel mij op de hielen zat en ik ging er net als Renate, helemaal in op.

En na dat supergeile intermezzo, deed Renate alsof het allemaal de gewoonste vak van de wereld was. Nou moest in de auto op weg naar huis onderweg bij de benzinepomp nu wel een energiedrankje halen en nuttigen om weer een beetje bij zinnen te komen. Wat een beest van een wijf zeg, in de goede zin des woord natuurlijk ;)

Offline SMF

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
RENATE
« Reactie #4 Gepost op: 12 november 2019, 20:25:33 »
topdame, slank rijp maar vol sex en geilheid, deze Renate gebruikt je zo wat voor haar lusten, best geil om een keer mee te maken hoor! :pica22