Auteur Topic: Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)  (gelezen 94093 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #15 Gepost op: 2 oktober 2019, 08:04:00 »
Dat de meisjes daar zitten voor het geld, als job, dat weten we. En elke euro is welkom. Vaak hoor ik mensen spreken over geldwolven. Wel, ik kon vannacht geen 50 euro sponsoren, wel 60. Bij gebrek aan het juiste briefje. Ik had bij de 60 al tweemaal gezegd: laat maar hoor, het is ok. Maar Gabriella wou dat niet. Na wat ijverig zoeken vond zij 10 euro en stond zij erop dat ik die aannam. Als we weten dat er nogal eens geprobeerd wordt om aan upselling te doen eens dat je binnen bent, dan vind ik dat deze houding van Gabriella ook dik in de verf mag gezet worden. Het siert haar.
  
  

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16206
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #16 Gepost op: 2 oktober 2019, 11:29:42 »
Dat de meisjes daar zitten voor het geld, als job, dat weten we. En elke euro is welkom. Vaak hoor ik mensen spreken over geldwolven. Wel, ik kon vannacht geen 50 euro sponsoren, wel 60. Bij gebrek aan het juiste briefje. Ik had bij de 60 al tweemaal gezegd: laat maar hoor, het is ok. Maar Gabriella wou dat niet. Na wat ijverig zoeken vond zij 10 euro en stond zij erop dat ik die aannam. Als we weten dat er nogal eens geprobeerd wordt om aan upselling te doen eens dat je binnen bent, dan vind ik dat deze houding van Gabriella ook dik in de verf mag gezet worden. Het siert haar.
Maar neen, jij snapt er niets van ....
Je bent zo slecht "in da sack" dat ze je wisselgeld geeft  ;D :lol :lol_hitting:
Als jij 's morgens 50 euro toevallig laat liggen op je nachtkastje, vind jij dan 's avonds ook die 20 euro niet?  :dance2 :pica
  
  
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #17 Gepost op: 3 oktober 2019, 02:22:26 »
Dat de meisjes daar zitten voor het geld, als job, dat weten we. En elke euro is welkom. Vaak hoor ik mensen spreken over geldwolven. Wel, ik kon vannacht geen 50 euro sponsoren, wel 60. Bij gebrek aan het juiste briefje. Ik had bij de 60 al tweemaal gezegd: laat maar hoor, het is ok. Maar Gabriella wou dat niet. Na wat ijverig zoeken vond zij 10 euro en stond zij erop dat ik die aannam. Als we weten dat er nogal eens geprobeerd wordt om aan upselling te doen eens dat je binnen bent, dan vind ik dat deze houding van Gabriella ook dik in de verf mag gezet worden. Het siert haar.
Maar neen, jij snapt er niets van ....
Je bent zo slecht "in da sack" dat ze je wisselgeld geeft  ;D :lol :lol_hitting:
Als jij 's morgens 50 euro toevallig laat liggen op je nachtkastje, vind jij dan 's avonds ook die 20 euro niet?  :dance2 :pica
Ik probeer ten allen prijze te vermijden dat ik uit pure gewoonte (van in het SKW) mijn vrouw betaal met 50 euro.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #18 Gepost op: 7 december 2019, 12:50:39 »
Gabriella deed gisteren haar laatste nacht, en vertrekt nu tot na nieuwjaar op verlof. Zij gaat mijn geld beleggen in haar thuisland.  :lol_hitting: Tzal nen droge nieuwjaar worden want zij is mijn vast goldenshowerke.
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #19 Gepost op: 5 februari 2020, 10:35:49 »
Ondertussen is Gabriella reeds een goeie week terug in Belgenland aan de slag. Ik heb gisteren haar toelatingsproef afgenomen, om te checken of ze nog wel ok is om terug mee te draaien in het SKW. De uitslag was zeer positief. Nog steeds diezelfde leuke tietjes, datzelfde droomfiguurtje, dezelfde vriendelijke babbel en de service als vanouds. Resultaat: groene kaart, toegelaten in de HEZ (Hoge Ejaculatie Zone)  :lol_hitting:
  
  

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #20 Gepost op: 6 juli 2020, 23:34:26 »
Zit deze Gabriella nog steeds op deze plek? In het pand waar Heidi zit 29/3?  Wil gwn eens informeren  ;) ben zo wat een beetje huiswerk aan het maken van dames wie wie zijn dan kan ik savonds beter volgen en heb ik opties  ;)
  
  

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #21 Gepost op: 7 juli 2020, 02:00:51 »
Vorige week zat zij er nog, nu de laatste paar dagen, is zij er niet. Dat gebeurde voorheen ook wel hoor, dat zij een poosje verdween (vakantie). Ik heb er mee gesproken, maar ik heb niet gevraagd hoe het met haar vakantie zat. Er zit tijdelijk nu een ander meisje. Ook Heidi was er al een paar dagen niet, trouwens.
  
  

guest113631

  • Gast
Schippersstraat 29/1, Gabriella (avond/nachtshift)
« Reactie #22 Gepost op: 28 november 2021, 19:39:18 »
Werkt zij nog op dit adres?