Auteur Topic: Moniek  (gelezen 11420 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik Wandelaar

  • Gast
Moniek
« Gepost op: 22 november 2018, 15:22:20 »
Vorige week voor het eerst naar privehuis Dreamgirls in Bergen op Zoom geweest. Bij het voorstel rondje viel mijn oog al gelijk op een mooie roodharige dame,  Moniek stelde zich als derde van de acht dames voor en mijn keus was eigenlijk bij binnenkomst al gemaakt. Bij de gastvrouw afgerekend voor een uur en samen met Moniek naar de kamer gegaan, na de gezamenlijke wasbeurt vertelde ze me dat ze squirte als ze klaar kwam en als ik dit niet wilde ze het aan zou geven als ze het op voelde komen. Ik zei haar dat ik het wel geil vond als ze spuitend klaar zou komen. We zijn op het bed gaan liggen om elkaar al strelend te verkennen, lekker tongzoende ze me terwijl ik haar handen over mijn lichaam voelde gaan. Haar kutje smaakte bij het beffen heerlijk fris en werd na enige tijd nat. Haar orale verwennerij bij mij moest toen nog komen en wat een genot was dat terwijl ze ook veelvuldig oogcontact met mij zocht. Daarna in verschillende standjes geweldige sex met haar gehad waarbij ze meerdere keren spuitend klaar kwam en ik het ook niet meer kon houden en heerlijk klaar kwam. We zijn toen uitgeteld op bed geploft en hebben nog gezellig liggen kletsen en knuffelen, Moniek is een lieve dame die er merkbaar zelf ook van geniet en je een echte girlfriend experience laat ervaren.
Het is een super uur geweest en zeker voor herhaling vatbaar.