Auteur Topic: Daniela (Dominikaanse)  (gelezen 16310 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Daniela (Dominikaanse)
« Gepost op: 22 november 2018, 21:11:43 »
DANIELA (SixSens) - Funbags  :showtits1
Bij deze recensie


Paspoortje:

[box title=Daniela]
Land:             Dominicaanse Republiek
Taal:              Spaans, Engels, Duits
Leeftijd:         28 of daaromtrent
[/box]
[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1m57
Ogen:       donkerbruin
Model:            iets voller figuur
BH:                 DD Echt Dikke Tieten
Kontje:           latina lekker
Tattoo/piercings:   nee niet opgemerkt
Haarkleur:      donkerbruin
Haarlengte:    mogelijk schouderlang, ze had het samengebonden in een knot
[/box]
[box title=DIENSTEN]
PMC NMC Likken GFE PSE Massage Rollenspel
[/box]


Uiterlijk

Een dame met een prachtige grote voorgevel en voor de rest was de zwarte wolf verblind...ze heeft prachtige mooie zachte tieten en ik had echt zin in BIG BOOBS. Het was kortom de ideale dame ervoor. Geen fake tieten en een heeft nog eens een lekkere kont. Ze is duidelijk latina met mooie chocolakleurige bruine huid en kleine donkere ogen.


Karakterschets

Een lieve speelse dame, eerder verlegen geloof ik. We waren erg goed op elkaar afgestemd.  :))


Presales

In de kino waren de presales doorgegaan en ze wist me daar al goed gek te maken met die lekkere tieten en haar enthousiasme voor de kamerwensen.  :-P


Kamer

3b voor de verandering. Niet de beste kamer in de bovenverdieping, deze is de grote rode kamer, eerder donker verlicht. De muziek werd snel afgezet door ons beiden.


Kamersessie

1) Aard van de sessie:
You never guess...nòg meer stoom afblazen, het is ondertussen een hopeloze zaak aan het worden...total optick boob fick deluxe. Daniela is aan wie je moet denken als je een van de Amerikaanse termen voor borsten hoort: FUNBAGS. Great!  ;D :showtits1

2) Duur:
Ruim half uurtje minus 5min douche :/

3) Voorspel:
Een zeer goed niet onverdienstelijk lang voorspel waarbij ze voor alles in was. Ze drukte haar borsten op m'n smoelwerk en dat nummer werd wel verschillende malen gevraagd en gedraaid. Ik kon er niet van blijven van haar 'funbags'. Ik zou al verschillende keren achtereen klaar kunnen komen van het zien en vasthouden van die grote zachte borsten alleen al. Alleen al daarvoor was de beleving een waar succes.  :showtits1 :censored

4) Seks en naspel:
Zeer goede seks beleefd met haar boven me terwijl ik al die gekmakende zachtheid in mijn handen hield, een lang naspel volgde nadat ze zich gedoucht had (moeten ze toch echt nà de sessie doen). Ze kwam nog bij me en ik legde nog een nummer op terwijl ik haar kont sloeg en haar tieten (weer) bevoelde.   :showtits1




5) Communicatie en klik:
De communicatie was iets minder dan bij de vorige twee, we kenden elkaar nog niet. Met de klik was er niets mis en de communicatie verliep snel beter.

6) Ambiance-level / betrokkenheid:
Zeer hoog ambiancepeil: de dame was zeer betrokken, geen profi, geen acting, integere actie van een energieke latina met inzet.

7) Extra vermeldingen:
Het is jammer dat het meteen douchen na het klaarkomen van de beer weer moest plaatsvinden, dat breekt het allemaal een beetje. Geen probleem met hygiëne maar binnen kamertijd? Kan het bij half uurtjes niet erna gebeuren?


Afhandeling en betaling

Gauw afgeruimd, later 50€ gegeven. Geen upselling gedoe en het compliment van de dame dat ze het zelf leuk vond. Bij sommige weet je dat dat fake is, deze dame meende het.


Aftersales

Ik liep de club rond voor nog een vierde dame om vervolgens terug de kino te betreden en bij Daniela te liggen om weer van haar tieten te genieten (tot een zekere hoogte) en met haar te spelen.  :showtits1 Dit heeft toch enige tijd geduurd en dat is bij mij eerder zeldzaam in deze club. De dame heeft me van verre uitgezwaaid bij mijn vertrek.


Fazit en Score beleving

Een prima sessie dat nog lang nazindert (die lekkere funbags toch). De dame verdiend zeker meer aandacht van de rakkers, zeker de DKC-fans want haar kont was ook okay.

Belevingsscore: 4/5
« Laatst bewerkt op: 22 november 2018, 21:26:24 door Vazkor »

Offline brombeerzuid

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 366
    • Bekijk profiel
Daniela (Dominikaanse)
« Reactie #1 Gepost op: 23 november 2018, 20:43:27 »
@vazkor
Je schrijft een heel verhaal, mooi opgezet etc...
Laat ik nou ook eens met deze meid gekamert hebben.
En ja, goede kamer.
Maar ik mis iets in je verhaal, als er iets bijzonder aan deze dame is, dan is het haar lach.
Ze lacht voortdurend, en ja die tieten  :lol_hitting:
Een toppertje ;)

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
Daniela (Dominikaanse)
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2018, 16:34:34 »
@vazkor
Je schrijft een heel verhaal, mooi opgezet etc...
Laat ik nou ook eens met deze meid gekamert hebben.
En ja, goede kamer.
Maar ik mis iets in je verhaal, als er iets bijzonder aan deze dame is, dan is het haar lach.
Ze lacht voortdurend, en ja die tieten  :lol_hitting:
Een toppertje ;)

je hebt helemaal gelijk!  :))