Auteur Topic: Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)  (gelezen 127243 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #15 Gepost op: 17 januari 2019, 20:18:06 »
Oops, een voorrecht dat je haar telefoonnummer mag hebben?
Ik vrees dat je van een koude reis zou kunnen thuiskomen .... geef me 200 euro om te spenderen bij haar en ook ik heb haar telefoonnummer  :king: :king: :king:


Dat ze niet wil dat Jan en alleman die heeft, logisch, ze wil enkel "lastig gevallen worden" door mannen die geld spenderen .....
Anders kan ze beter haar mobiel nummer openlijk publiceren, dan wordt ze dag en nacht gestalkt  ;D ;D


Ik heb wel wat whatsapp nummers van dames, en er was er zelfs eentje, nadat ik haar enkele maanden niet meer had bezocht, maar wel steeds meer en meer har buurvrouw .... die het in haar mooi maar dom hoofdje kreeg om me te whatsappen dat met haar berichten een betalende service geworden was voor mij .... ik heb eens deftig gelachen toen ik de volgende dag bij har buurvrouw binnenstapte ... zij ook, maar groen ... en iedere week groener
Nu stuurt ze zelfs af en toe een whatsappje naar me, ik antwoord (met een smilie erachteraan) dat ze me volgende keer 25 euro per whatsapp mag afdokken  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol :lol :bud :bud


Hoertjes en telefoonnummers, ik kan er een "appje" van schrijven   ;) ;) :035: :035: :035: :035: :035: :035:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #16 Gepost op: 18 januari 2019, 03:49:57 »
Oops, een voorrecht dat je haar telefoonnummer mag hebben?
Ik vrees dat je van een koude reis zou kunnen thuiskomen .... geef me 200 euro om te spenderen bij haar en ook ik heb haar telefoonnummer  :king: :king: :king:
Maak je geen zorgen SM, ik trap daar ook niet zomaar in hoor, en 'het grote voorrecht' stond enigszins cynisch bedoeld in de tekst. Waarschijnlijk heb je zelfs geen 200 euro nodig, maar lukt het ook voor minder :-) 

Het enige 'voorrecht' dat ik er in zie is, dat ik voorheen bij enkele anderen die mij bevielen (voor 50 euro dan, niet voor 200) hun nummer niet kreeg. Bij Ina wel, en ze investeert in mij door af en toe berichtjes te wisselen die niet direct concreet een date vastleggen.

Uiteraard weet ik ook maar al te best dat dit niet eeuwig zal blijven duren. Als ik weer eens een andere topfavoriet ontdek en minder vaak bij haar zit, of als zij de biezen pakt en elders gaat werken, stopt de vriendschap (!) vanzelf, dat weten we allemaal he.

Zo is nu eenmaal het leven en de buisiness in het SKW. En dat is maar goed ook, want we kunnen moeilijk met alle mooie meisjes een relatie opbouwen. Ik vrees dat ik dan mijn werk niet meer rond zou krijgen. En als we ooit in het rusthuis belanden, en tijd hebben, dan zal waarschijnlijk onze piet niet meer zo fit zijn. Alhoewel Ina me eens vertelde dat een klant van 93 haar effectief nog vrij krachtig had geneukt. Maar zolang ga ik niet wachten. Ik stel niet uit tot morgen wat ik vandaag plezant vind.  Ik hou van seks met lieve en knappe jonge meisjes.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #17 Gepost op: 29 januari 2019, 02:12:19 »
Vandaag Ina haar verjaardag gaan vieren. Mijn kaarsje stond al snel recht. Maar in plaats van het uit te blazen, heeft ze het aangewakkerd. Ze had haar wekkertje niet aangezet, dus kon het ook niet aflopen, en dus geraakte de tijd niet verstreken. Zelden met een betaald meisje zo fijn geknuffeld en geneukt, in pure GFE stijl. Jammer dat die meid niet elke week verjaart...  :lol :lol :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #18 Gepost op: 7 februari 2019, 00:43:22 »
Vandaag, weekje na haar verjaardag, nog maar eens bewezen: een jaartje meer dat voel je niet aan zo een jonge hinde    :lol_hitting: :bonken

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #19 Gepost op: 27 februari 2019, 03:48:49 »
Ondanks dat ik de indruk had dat het weer wat drukker loopt op straat in het SKW (gelukkig maar) tegenover de voorbije weken en maanden, nam Ina vandaag toch weer overvloedig de tijd om mij super te laten genieten. De intimiteit met haar is intussen op een niveau gekomen dat je gerust kan vergelijken met 'seks met gewone onbetaalde vriendinnen'. Ik weet weer heel wat meer over haar, over haar situatie in haar thuisland enz. Informatie die niet bedoeld is om op dit forum te zetten, maar die wel wijst op warme persoonlijke aanpak van Ina om mij als (vaste) klant zo goed mogelijk te verwennen. Ik heb er zelfs geen idee van (had geen horloge aan) hoe lang ik weeral bij haar mocht blijven.

Offline roberto_7

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #20 Gepost op: 27 februari 2019, 09:39:31 »
vraagje aan van der beffen hoe ziet ina eruit ben al een paar keer naar haar opzoek geweest maar zie haar steeds niet helaas!!!
waar kan ik haar direct aan herkennen???
vr. gr. roberto

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #21 Gepost op: 28 februari 2019, 04:07:25 »
vraagje aan van der beffen hoe ziet ina eruit ben al een paar keer naar haar opzoek geweest maar zie haar steeds niet helaas!!!
waar kan ik haar direct aan herkennen???
vr. gr. roberto
Jammer dat we per meisje geen foto kunnen plaatsen he  :showtits1

Ik probeer haar te beschrijven. Zij heeft een mooi gezichtje en lacht vaak, geen smal gezicht maar wat ronder. Haarkleur is tamelijk donker maar van de blond-familie. Vaak wat opgestoken haar. Ina is jong, echte leeftijd is 21 jaar. Zij is niet breekbaar slank, een beetje voller maar ook helemaal niet dik. Cupmaatje goeie B denk ik. Het moeilijke is, dat ze niet steeds dezelfde kledij aan heeft en ook nog al eens van raam en kamer wisselt, binnen dat pand nummer 24. Meestal wel in een van de middelste ramen.

Zij doet nu toch alweer een flinke poos de avond/nachtshift. Soms combineert ze met de dag, maar dan rust ze de volgende nacht uit. Bijvoorbeeld vorige maandag was zij er niet, omdat ze tijdens het weekend langere shifts gedaan had. Het pand Verversrui 24 is in de avondshift zelden drukbevolkt. De laatste zijd zit er in het uiterst rechtse raam wel dikwijls iemand, en maandag zat er enkel in het uiterst linkse raam eentje. Maar als je de 24 opzoekt, en je ziet een jong meisje ergens in het midden zitten, dan is de kans groot dat het Ina is. Je kan gewoon vragen of zij Ina is. Ze zal vriendelijk antwoorden.

Voor alle duidelijkheid: ik sms haar, als regelmatige klant, telkens vooraf wanneer we afspreken, maar ik heb haar al eens gevraagd of ik het nummer mocht doorgeven aan geïnteresseerden en ze heeft toen duidelijk gesteld, dat ze dat helemaal niet graag zou hebben. Uit respect doe ik dat dus ook niet.

Offline roberto_7

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #22 Gepost op: 28 februari 2019, 09:05:46 »
vraagje aan van der beffen hoe ziet ina eruit ben al een paar keer naar haar opzoek geweest maar zie haar steeds niet helaas!!!
waar kan ik haar direct aan herkennen???
vr. gr. roberto
Jammer dat we per meisje geen foto kunnen plaatsen he  :showtits1

Ik probeer haar te beschrijven. Zij heeft een mooi gezichtje en lacht vaak, geen smal gezicht maar wat ronder. Haarkleur is tamelijk donker maar van de blond-familie. Vaak wat opgestoken haar. Ina is jong, echte leeftijd is 21 jaar. Zij is niet breekbaar slank, een beetje voller maar ook helemaal niet dik. Cupmaatje goeie B denk ik. Het moeilijke is, dat ze niet steeds dezelfde kledij aan heeft en ook nog al eens van raam en kamer wisselt, binnen dat pand nummer 24. Meestal wel in een van de middelste ramen.

Zij doet nu toch alweer een flinke poos de avond/nachtshift. Soms combineert ze met de dag, maar dan rust ze de volgende nacht uit. Bijvoorbeeld vorige maandag was zij er niet, omdat ze tijdens het weekend langere shifts gedaan had. Het pand Verversrui 24 is in de avondshift zelden drukbevolkt. De laatste zijd zit er in het uiterst rechtse raam wel dikwijls iemand, en maandag zat er enkel in het uiterst linkse raam eentje. Maar als je de 24 opzoekt, en je ziet een jong meisje ergens in het midden zitten, dan is de kans groot dat het Ina is. Je kan gewoon vragen of zij Ina is. Ze zal vriendelijk antwoorden.

Voor alle duidelijkheid: ik sms haar, als regelmatige klant, telkens vooraf wanneer we afspreken, maar ik heb haar al eens gevraagd of ik het nummer mocht doorgeven aan geïnteresseerden en ze heeft toen duidelijk gesteld, dat ze dat helemaal niet graag zou hebben. Uit respect doe ik dat dus ook niet.
Ok bedankt ik ga vrijdagavond proberen haar te vinden!!!
ja het zou mooi zijn als ze bijvoorbeeld een zwarte bikini aan zou hebben
dan is het herkennen iets makkelijker!!!
maar in ieder geval bedankt als ik haar vind bezoek ik haar op zeker.
roberto

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #23 Gepost op: 28 februari 2019, 17:47:22 »
Spreek haar gerust aan aan de deur, het is een heel vriendelijke dame

Ik heb haar een tijdje geleden, na de positieve commentaren van Vanderbeffen, ook eens opgezocht en er een praatje mee gedaan aan de deur. Ze was echt heel vriendelijk maar ze bleek niet echt mijn type te zijn.

Tja, goesting is koop hé!

We zien je bezoekverslag met ongeduld tegemoet roberto_7

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #24 Gepost op: 1 maart 2019, 02:27:20 »
Spreek haar gerust aan aan de deur, het is een heel vriendelijke dame

Ik heb haar een tijdje geleden, na de positieve commentaren van Vanderbeffen, ook eens opgezocht en er een praatje mee gedaan aan de deur. Ze was echt heel vriendelijk maar ze bleek niet echt mijn type te zijn.

Tja, goesting is koop hé!

We zien je bezoekverslag met ongeduld tegemoet roberto_7
Goesting is inderdaad koop. Mij bevalt ze supergoed, niet alleen omdat zij een type van meisje is dat ik gewoon 'heel mooi' vind, maar ook omdat ze de dingen die ze doet ook net op een zodanige manier doet, zoals ik het heel graag heb. Gewoon een aanraking doet mij bij haar al kippenvel krijgen. Omgekeerd heb ik ook al met meisjes liggen vrijen en/of neuken die erg goede recensies hadden, maar die mij persoonlijk niet konden overtuigen om er nog eens een tweede keer naartoe te gaan.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #25 Gepost op: 2 mei 2019, 00:26:06 »
Ina zal vanaf maadag 6 mei afwezig zijn. Vakantie in haar thuisland gedurende 2 weekjes.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #26 Gepost op: 6 juni 2019, 02:25:16 »
Ondertussen is Ina uiteraard al 'geruime tijd' weer actief. Zij bezorgt me enkele keren per week een opstoot van LZS (het Lege Zak Syndroom)  :lol_hitting: :lol :bonken

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #27 Gepost op: 6 augustus 2019, 21:07:47 »
Binnenkort gaat Ina nog ff naar haar thuisland (vakantie noemen de meisjes dat) en begin september zal ze terug paraat staan.

Collega-wandelaars zullen dan wel nog even moeten wachten, want als zij terug in het land is, hebben wij eerst al wat plezante dingen met elkaar afgesproken, voordat ze weer de klanten gaat toelachen  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #28 Gepost op: 10 september 2019, 02:07:54 »
Ina is sinds het weekend terug aan de slag op haar intussen vertrouwde stek aan de Verversrui 24.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #29 Gepost op: 22 november 2019, 00:06:06 »
Na het weekend zal het precies 1 jaar geleden zijn dat ik Ina voor het eerst bezocht. Nog steeds minstens 1 keer per week (maar meestal meer) zoek ik haar op. Met voorsprong het meisje waar ik de allergrootste klik mee heb in heel mijn wandelcarrière. Kinky liefhebbers zullen hier niet tevreden zijn, maar voor vanderbefse knuffelvrijers is dit de place to be  t4533