Auteur Topic: Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)  (gelezen 127169 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #30 Gepost op: 10 januari 2020, 17:22:59 »
Ina staat al een tijdje op VVR 24/1.
Momenteel is ze afwezig omwille van familiale redenen, maar één dezer zou ze normaal gezien terug moeten opdagen !

*  Adres aangepast.
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2020, 17:36:21 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #31 Gepost op: 12 januari 2020, 17:33:43 »
Ina staat al een tijdje op VVR 24/1.
Momenteel is ze afwezig omwille van familiale redenen, maar één dezer zou ze normaal gezien terug moeten opdagen !

*  Adres aangepast.
Uit wel ingelichte bron vernomen dat Ina morgen terug paraat zal zijn !
De kans is wel vrij groot dat ze al snel terug naar haar thuisland zal moeten omwille van (diezelfde) familiale redenen.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #32 Gepost op: 25 januari 2020, 17:08:22 »
Ina staat al een tijdje op VVR 24/1.
Momenteel is ze afwezig omwille van familiale redenen, maar één dezer zou ze normaal gezien terug moeten opdagen !

*  Adres aangepast.
Uit wel ingelichte bron vernomen dat Ina morgen terug paraat zal zijn !
De kans is wel vrij groot dat ze al snel terug naar haar thuisland zal moeten omwille van (diezelfde) familiale redenen.
Het is zover: vanaf maandag zal Ina weer voor een tijdje afwezig zijn !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #33 Gepost op: 6 februari 2020, 18:09:10 »
Goed nieuws voor de fans: vanaf vandaag is Ina terug aanwezig !

 :welcome:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #34 Gepost op: 9 maart 2020, 12:02:12 »
Vanmorgen zijn er renovatiewerken gestart in de Verversrui 24: Ina zit tijdelijk in de nummer 12, net als enkele van haar collegaatjes van nr 24.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #35 Gepost op: 9 maart 2020, 12:35:50 »
Vanmorgen zijn er renovatiewerken gestart in de Verversrui 24: Ina zit tijdelijk in de nummer 12, net als enkele van haar collegaatjes van nr 24.
En ze beginnen van boven naar beneden met de vloeren van de kamers te veranderen.
Vandaag is het bovenste verdieping aan de beurt  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #36 Gepost op: 9 maart 2020, 23:02:26 »
Vanmorgen zijn er renovatiewerken gestart in de Verversrui 24: Ina zit tijdelijk in de nummer 12, net als enkele van haar collegaatjes van nr 24.
En ze beginnen van boven naar beneden met de vloeren van de kamers te veranderen.
Vandaag is het bovenste verdieping aan de beurt  ;)
Best praktisch aangelegde werkmensen. Ze hadden de rol vloerbekleding simpelweg dwars op de straat liggen. Die rol werd deels afgerold, gemeten, en afgesneden op de straat.  Op die manier steeg natuurlijk de kans dat er vandaag veel volk over de vloer kwam  :lol :lol :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #37 Gepost op: 10 maart 2020, 13:33:32 »
Zoals beloofd was deVR24 vanmorgen al terug 'beschikbaar'. Nieuwe vloerbekleding op de kamers, dus strict coronavrij. Allen daarheen!  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #38 Gepost op: 18 juni 2020, 11:13:18 »
Ina is heropgestart op de hoek VR/VL ipv VR24. Zelfde uitbater trouwens.
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2020, 11:26:28 door Vanderbeffen »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #39 Gepost op: 26 juni 2020, 15:17:01 »
Het is momenteel met de rare shifturen en een aantal ingeweken meisjes niet eenvoudig om een vaste kamer die je in de dag hebt, ook in de nacht te bemachtigen. Momenteel wijkt Ina uit naar Vingerlingstraat 8/2.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #40 Gepost op: 26 juni 2020, 15:19:55 »
Het is momenteel met de rare shifturen en een aantal ingeweken meisjes niet eenvoudig om een vaste kamer die je in de dag hebt, ook in de nacht te bemachtigen. Momenteel wijkt Ina uit naar Vingerlingstraat 8/2.
Voor BEIDE shiften en enkel de avondshift, VDB?
Als het voor beiden is, passen we het adres volledig aan, anders zoek ik wel iets technisch uit om hier een mouw aan te passen, er zitten namelijk meerdere dames in hetzelfde schuitje momenteel ....

Wacht, ik moet je eerst nog eens afblaffen en uitschelden en schofferen, tenzij je kan bewijzen dat je GEEN OOOOOOlander bent  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #41 Gepost op: 26 juni 2020, 19:46:16 »
Het is momenteel met de rare shifturen en een aantal ingeweken meisjes niet eenvoudig om een vaste kamer die je in de dag hebt, ook in de nacht te bemachtigen. Momenteel wijkt Ina uit naar Vingerlingstraat 8/2.

Wacht, ik moet je eerst nog eens afblaffen en uitschelden en schofferen, tenzij je kan bewijzen dat je GEEN OOOOOOlander bent  ;D ;D ;D ;D
Ik ben er wel een?! Krijg ik nu strafpunten?? (netjes uitgedrukt) :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #42 Gepost op: 26 juni 2020, 19:55:25 »
Het is momenteel met de rare shifturen en een aantal ingeweken meisjes niet eenvoudig om een vaste kamer die je in de dag hebt, ook in de nacht te bemachtigen. Momenteel wijkt Ina uit naar Vingerlingstraat 8/2.
Voor BEIDE shiften en enkel de avondshift, VDB?
Als het voor beiden is, passen we het adres volledig aan, anders zoek ik wel iets technisch uit om hier een mouw aan te passen, er zitten namelijk meerdere dames in hetzelfde schuitje momenteel ....

Wacht, ik moet je eerst nog eens afblaffen en uitschelden en schofferen, tenzij je kan bewijzen dat je GEEN OOOOOOlander bent  ;D ;D ;D ;D
Dat is dus het probleem van een aantal meisjes (neeeeee niet het feit dat ik geen Ollander ben  ;D ;D ;D ;D): overdag een ander adres dan 's avonds. Voor Ina is het overdag VR2 tweede raam van rechts in de VR (dat hoekpand is ne moeilijke he) en bij avond dus VL 8/2. Probleem is dat je nooit op voorhand met zekerheid weet welke shiften er zullen gedaan worden. Alle dagen beide shiften doen, dat is te veel van het goede, en zoals elders al gezegd: 1 enkele shift is dan weer kort.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16209
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #43 Gepost op: 26 juni 2020, 21:22:32 »
Voorlopig zo opgelost, eerst de werkplaats van overdag, en daarna die van de avondshift
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #44 Gepost op: 27 juni 2020, 02:17:50 »
Heel erg bedankt!