Auteur Topic: Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)  (gelezen 127054 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #60 Gepost op: 8 september 2021, 19:13:43 »

Wat zou er schelen?


Je passeert er niet genoeg. Je kunt al na één wandelronde de verleiding van jouw favootjes niet meer weerstaan. Ik zie je nooit vrij lopen.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Boy22

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 103
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #61 Gepost op: 8 september 2021, 19:16:34 »
Ik had haar donderdagavond ook gezien in m'n eerste rondje maar daarna heb ik haar niet meer gezien toch een 2 -3 uurtjes maar lag er wel een handdoek dus ze zal toen een klant hebben gehad die veel betaalde want heb haar daarna niet meer gezien

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #62 Gepost op: 8 september 2021, 21:12:37 »
Ik had haar donderdagavond ook gezien in m'n eerste rondje maar daarna heb ik haar niet meer gezien toch een 2 -3 uurtjes maar lag er wel een handdoek dus ze zal toen een klant hebben gehad die veel betaalde want heb haar daarna niet meer gezien
Ik ben er vandaag tussen 16 u en 19 u 3 x gepasseerd en dame was steeds vrij.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #63 Gepost op: 8 september 2021, 21:46:49 »
Ik ben er vandaag tussen 16 u en 19 u 3 x gepasseerd en dame was steeds vrij.
Passeren duurt 30 seconden of minder. Je moet de zaak in het oog houden, om zinvolle uitspraken te kunnen doen. Vanaf het pleintje bv.  ;D ;D ;D

Ik durf wedden dat ze geen zure smoel trok?

 :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #64 Gepost op: 8 september 2021, 21:52:24 »
Iedere keer als ik daar passeer is Ina vrij.
Wat zou er schelen?
Wie gaat er op onderzoek voor ons?  :lol

VDB heeft nochthans zo een schoon tekstje geschreven op RL

Waarom citeer je dat tekstje niet, Steffens? Dan kon iedereen zien dat de helft van die tekst pure reclame is voor het SKW. En dat er geen enkel telefoonnummer noch emailadres vermeld wordt.

Mensen naar het SKW lokken. Die gaan kijken naar het vermelde adres, maar je denkt toch niet dat die verder niet rondkijken? Die wandelen dan toch, en waar ze binnen gaan, maakt niet veel uit: ergens zal er wel altijd eentje gelukkig zijn.

 :dance2 :dance2

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #65 Gepost op: 9 september 2021, 12:51:45 »
Ik ben er vandaag tussen 16 u en 19 u 3 x gepasseerd en dame was steeds vrij.
Passeren duurt 30 seconden of minder. Je moet de zaak in het oog houden, om zinvolle uitspraken te kunnen doen. Vanaf het pleintje bv.  ;D ;D ;D
Ik durf wedden dat ze geen zure smoel trok?
 :lol_hitting: :lol_hitting:

Zozo mijn uitspraken zijn niet zinvol omdat ik schrijf dat ik er 3 x gepasseerd ben en zij steeds in haar raam stond.  :banghead:

Ik zou mij trouwens nooit verlagen om vanaf  het pleintje dames te gaan observeren, dat doe je nu éénmaal niet, dat is voor mij een vorm van stalking.  :ladyred

En neen die Ina, of hoe heet zij nu ook alweer, trok geen zure smoel, maar lachte wat overdreven. Trouwens is zij mijn type niet, ik heb het eerder voor dames als Beatrice, Dana, Melissa, Sarah,  Gabriella en Maria.  :laughingchick
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #66 Gepost op: 9 september 2021, 12:52:49 »
Ik ben er vandaag tussen 16 u en 19 u 3 x gepasseerd en dame was steeds vrij.
Passeren duurt 30 seconden of minder. Je moet de zaak in het oog houden, om zinvolle uitspraken te kunnen doen. Vanaf het pleintje bv.  ;D ;D ;D

Ik durf wedden dat ze geen zure smoel trok?

 :lol_hitting: :lol_hitting:
Ja, alleen inspecteur  vdb mag en kan zinvolle uitspraken doen over de dames.
Twee draadjes die kortsluiting maken?  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #67 Gepost op: 9 september 2021, 13:54:53 »
Zozo mijn uitspraken zijn niet zinvol omdat ik schrijf dat ik er 3 x gepasseerd ben en zij steeds in haar raam stond.  :banghead:
Inderdaad, dat heeft geen zin. Snappie? 90 seconden waarneming gedurende een tijd van 3 uur, dat is 0,014% van de tijd.  ;)
Ik zou mij trouwens nooit verlagen om vanaf  het pleintje dames te gaan observeren, dat doe je nu éénmaal niet, dat is voor mij een vorm van stalking.  :ladyred
Er staan vaak genoeg mannen 'ergens' gewoon de zaken te bekijken. Observeren is kijken en checken of een indruk klopt met de realiteit. Stalken is dames lastigvallen. De meeste voelen zich niet lastiggevallen, al zeker niet als je wat staat te kijken en ook al eens binnenkomt.  :lol_hitting:

En neen die Ina, of hoe heet zij nu ook alweer, trok geen zure smoel, maar lachte wat overdreven. Trouwens is zij mijn type niet, ik heb het eerder voor dames als Beatrice, Dana, Melissa, Sarah,  Gabriella en Maria.  :laughingchick
Sjans dat niet iedereen op dezelfde types valt, want dan kreeg je aan bepaalde deuren eenzelfde effect als op de middag bij de slager op het hoekje. Een rij van 10 wachtenden voor u die die slager staan te stalken .

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16208
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #68 Gepost op: 9 september 2021, 15:56:25 »
Het wordt toch tijd dat VDB eens gaat doen wat hoerenlopers doen
En dat is niet:
- dames in 't oog houden hoeveel klanten ze hebben per shift
- steeds denken dat hij de enige is die de waarheid in pacht heeft
- zich te profileren als "vriend van"

Dat is wel:
- naar de hoeren gaan en doen waarvoor wij dienen, geld en andere dingen in die gleufjes proppen

 ;)

Maar ik geef dat 0.013526478 percent kans  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Steffens

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #69 Gepost op: 9 september 2021, 22:20:05 »
Iedere keer als ik daar passeer is Ina vrij.
Wat zou er schelen?
Wie gaat er op onderzoek voor ons?  :lol

VDB heeft nochthans zo een schoon tekstje geschreven op RL

Waarom citeer je dat tekstje niet, Steffens? Dan kon iedereen zien dat de helft van die tekst pure reclame is voor het SKW. En dat er geen enkel telefoonnummer noch emailadres vermeld wordt.

Mensen naar het SKW lokken. Die gaan kijken naar het vermelde adres, maar je denkt toch niet dat die verder niet rondkijken? Die wandelen dan toch, en waar ze binnen gaan, maakt niet veel uit: ergens zal er wel altijd eentje gelukkig zijn.

 :dance2 :dance2
Goh VDB, mij maakt het niet uit hoor. Het is gewoon zo opvallend met je unieke schrijfstijl. Ik vind het ook sowieso raar om ads in het NL te gaan maken als de dame in kwestie at best slecht Engels kan.
Maar bon, je doet maar, maar als je zelf overal zo overal expliciet een mening gaat uiten om daarnaast dan platte reclame te maken voor een dame die je blijkbaar heeft wijsgemaakt dat jullie een echte relatie hebben(of hoe moet ik dat zien?), dan moet je ook tegen de tegenstoot kunnen mi.
Soit veel te veel tekst voor iets onbelangrijk. Peace! :happy

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 08/2, INA (dagshift, nachts)
« Reactie #70 Gepost op: 9 september 2021, 23:50:16 »

Goh VDB, mij maakt het niet uit hoor. Het is gewoon zo opvallend met je unieke schrijfstijl.
Bedankt voor het compliment.  :lol

Ik vind het ook sowieso raar om ads in het NL te gaan maken als de dame in kwestie at best slecht Engels kan.
Ja, kan raar overkomen, maar ik richt me tot een toch hoofdzakelijk Nederlandstalig publiek: mensen in Belgie of eventueel NL die RedLights doorzoeken. Zoals vermeld: de advertentietekst gebruikt Ina als een soort lokvogel om mannen met goesting duidelijk te maken dat ze in het SKW wel eens een heel andere (positieve) ervaring zouden kunnen opdoen dan wat sommigen als vooroordeel denken. Heeft Ina daar zelf veel voordeel bij? Misschien wel, maar ik ga er vanuit dat iemand die op die tekst in gaat, niet alleen Ina zal komen bekijken. Als een man met goesting afkomt, en hij ziet al die vensterkes, dan gaat die geheid eerst overal eens kijken.

Commercieel werkt deze truk: een cluster van vele winkeltjes bij elkaar trekt meer volk dan 1 enkel winkeltje dat dapper reclame maakt voor enkel maar zichzelf. En uiteindelijk heeft op iets langere termijn iedereen daar voordeel bij.

Overigens, Ina spreekt behoorlijk vlot Engels en Frans.

Maar bon, je doet maar, maar als je zelf overal zo overal expliciet een mening gaat uiten om daarnaast dan platte reclame te maken voor een dame die je blijkbaar heeft wijsgemaakt dat jullie een echte relatie hebben(of hoe moet ik dat zien?), dan moet je ook tegen de tegenstoot kunnen mi.
Soit veel te veel tekst voor iets onbelangrijk. Peace! :happy
Mag ik in diezelfde toverbol kijken waarin jij kijkt, om bv te besluiten dat jij geen relatie hebt en enkel bij het wandelen seks kan vinden? Of is het denigrerend doen over een relatie minder erg dan een kwinkslag naar een wandelaar toe?

Wat noem je overigens 'platte' reclame? Is reclame niet altijd plat? Heb je de 'gemiddelde tekstjes' op RedLights of gelijkaardige sites als eens gelezen? Ik kan je de reclametekstjes van de Chineesjes aanraden. Beter dan een kaartje voor een optreden van een stand up comedian.

 :dance2 :dance2 :dance2